Ik moet ook een kwartier fietsen voor een Hema (quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen hema in de buurt
Bezorgen die ook?![]()
That's the spirit! En als ze te weinig tijd heeft, moet ze gewoon een nieuwe afspraak maken op een andere dag! Half werk of haast lijkt me bij dat kraken nou niet echt goed!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeer me ook wel te verzetten tegen het doemdenken hoor, maar sommige momenten gaat dat beter dan op andere momenten. En ik ga gewoon eisen dat ze maandag tijd voor me maakt
.
Hema ligt hier om de hoekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moet ook een kwartier fietsen voor een Hema (die hebben wij
), daarom neem ik genoegen met die van Deen, die zijn ook erg lekker....
Ze werkt alleen op maandag en donderdag (en afgelopen donderdag was ze ziekquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
That's the spirit! En als ze te weinig tijd heeft, moet ze gewoon een nieuwe afspraak maken op een andere dag! Half werk of haast lijkt me bij dat kraken nou niet echt goed!
Ik wel, ik heb een superfietsquote:
quote:
Valt best mee toch?quote:
Mja ik heb er geen last van hoorquote:
Das waarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik heb er geen last van hoor
Misschien niet ultra-supersnel, maar alleszins acceptabelAl gaat er met dat redirectscriptje na Invoeren nog steeds af en toe wat mis
De bel niet gehoord?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:19 schreef hallo_mensen het volgende:
Kut TPG, kijk net in de brievenbus ligt er een briefje dat ik mijn pakketje kan afhalen op het postkantoor
.
?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef AMD64 het volgende:
Het geluid is MASTERLIJK sinds vandaag!
Kutklantenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:19 schreef hallo_mensen het volgende:
Kut TPG, kijk net in de brievenbus ligt er een briefje dat ik mijn pakketje kan afhalen op het postkantoor
.
Waarom pas sinds vandaagquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:22 schreef AMD64 het volgende:
Het geluid is MASTERLIJK sinds vandaag!
quote:
Mijn broertjes hebben de hele morgen op de bank gelegen en hebben niets gehoord , dan is hij ook niet gegaan .quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Kutklanten. Klote bellen die ze niet horen of kleine tyfushondjes.... Lollige opmerkingen de hele dag (die blauwe en de rekeningen mag je houden hoor
). 'T is werkelijk om je te bescheuren
.
Auwquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
nu moet ik tot maandag wachten
Neem je trouwens wel altijd zo`n pakje mee ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]Loop een dagje mee met zo'n kut tpg-er, zullen we eens zien wie er lui is. Denk je dat wij er op kicken om dat klotepakje weer mee terug te moeten nemen ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty is er en hij is telkens weer een lekkerder ding dan ik al dacht![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]Loop een dagje mee met zo'n kut tpg-er, zullen we eens zien wie er lui is. Denk je dat wij er op kicken om dat klotepakje weer mee terug te moeten nemen ?
Dat was mijn idee dus ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Neem je trouwens wel altijd zo`n pakje mee ?
K dacht dat je paar dagen terug al een nieuwe geluidsset hadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Nieuw setje gekocht van 700WATT RMS!![]()
Klop dan gewoon aan de deur als de bel niet over gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:26 schreef es70 het volgende:
Vandaag pas binnengekomen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:29 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
K dacht dat je paar dagen terug al een nieuwe geluidsset had
Mij lijkt het dus veel handiger om gelijk zo een pakketje naar het Postkantoor te sturen en dan zo`n briefje in de bus doen .quote:
Ik krijg de post en de pakjes thuis aangeleverd en ik neem ze altijd mee. Ik bel 2 keer aan, en als ik zelf de bel niet hoor overgaan klop ik in het ruit. Ik wil dat klotepakje net zo graag kwijt als jij het wilt hebben... Als er dan nog steeds niet gereageerd is probeer ik nog even of ik een van de buren zo gek kan krijgen om het aan te pakken (wat dus eigenlijk niet mag, en bij sommige pakjes zelfs verboden is). Raak ik het pakje niet kwijt of zit er een sticker 'alleen huisadres' (=sexartikelenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Neem je trouwens wel altijd zo`n pakje mee ?
Nou ja, dat doe ik dus niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
sorry
![]()
Maar sommigen zijn echt miereneukers en doen standaard ff een briefje in de bus, gelukkig is onze buurman postbode bij ons![]()
Ik zie een verbandquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg de post en de pakjes thuis aangeleverd en ik neem ze altijd mee. Ik bel 2 keer aan, en als ik zelf de bel niet hoor overgaan klop ik in het ruit. Ik wil dat klotepakje net zo graag kwijt als jij het wilt hebben... Als er dan nog steeds niet gereageerd is probeer ik nog even of ik een van de buren zo gek kan krijgen om het aan te pakken (wat dus eigenlijk niet mag, en bij sommige pakjes zelfs verboden is). Raak ik het pakje niet kwijt of zit er een sticker 'alleen huisadres' (= sexartikelen) op, dan neem ik het weer mee en probeer het de volgende dag opnieuw. Als je er dan nog niet bent mag je lekker naar het postkantoor
.
Da's wel een kolere-eind fietsenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende keer een pakketje hier komen afleveren![]()
Er zijn altijd weer uitzonderingen natuurlijk...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg de post en de pakjes thuis aangeleverd en ik neem ze altijd mee. Ik bel 2 keer aan, en als ik zelf de bel niet hoor overgaan klop ik in het ruit. Ik wil dat klotepakje net zo graag kwijt als jij het wilt hebben... Als er dan nog steeds niet gereageerd is probeer ik nog even of ik een van de buren zo gek kan krijgen om het aan te pakken (wat dus eigenlijk niet mag, en bij sommige pakjes zelfs verboden is). Raak ik het pakje niet kwijt of zit er een sticker 'alleen huisadres' (=sexartikelen) op, dan neem ik het weer mee en probeer het de volgende dag opnieuw. Als je er dan nog niet bent mag je lekker naar het postkantoor
.
zoals?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:38 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga ervandoor. Nog belangrijke dingen te doen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er zijn altijd weer uitzonderingen natuurlijk...
maargoed, jij probeert dus die sexartikel zelf ff een dagje uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |