Ja, dat weet ik, maar thanks anywayquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar thanks anyway![]()
Nou, dan komen Flash en ik wel even op de kids passen hoor, kan jij een dagje 'Esther' zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:13 schreef es70 het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van mijn kinderen, en ze staan bovenaan mijn prioriteitenlijstje...
maar soms heb ik echt even de balen ervan. Zou ik even geen 'mama' willen zijn, maar gewoon 'Esther'. (Maar dat is vooral als ik niet zo lekker in mijn vel zit....).
'T komt allemaal wel weer goed hoor, ik heb gewoon een rotweek gehad. Ik hoop dat ik maandag weer bij de kraakster terecht kan en dat ze weer even recht zet wat ze vorige week heeft verklootquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan komen Flash en ik wel even op de kids passen hoor, kan jij een dagje 'Esther' zijn![]()
Dank je wel, da's liefquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie belt PHteV ff dat hij even tegen zijn vrouwtje aankruipt??
* Dr_Flash alvast doosje TLC doorschuift richting hoge noorden
Succes dan alvast bij de kraakwomanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:16 schreef es70 het volgende:
[..]
'T komt allemaal wel weer goed hoor, ik heb gewoon een rotweek gehad. Ik hoop dat ik maandag weer bij de kraakster terecht kan en dat ze weer even recht zet wat ze vorige week heeft verkloot. Als dat weer gebeurd is knap ik vast weer snel op
.
Dank je, ze moet eerst maar tijd voor me hebben, en het dan ook nogeens beter doen dan afgelopen maandag (en ik weet zeker dat het pijn gaat doenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes dan alvast bij de kraakwoman![]()
En je kan altijd Flash en mij inschakelen natuurlijk, net als the Ghostbusters![]()
Es ik zou hun aanbod gewoon een keer aannemen! Ze hebben het al vaker aangeboden en volgens mij wordt dat dikke pret voor iedereenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes dan alvast bij de kraakwoman![]()
En je kan altijd Flash en mij inschakelen natuurlijk, net als the Ghostbusters![]()
Dan maakt ze maar tijd, en moet ze maar eens haar best doen voor haar centenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je, ze moet eerst maar tijd voor me hebben, en het dan ook nogeens beter doen dan afgelopen maandag (en ik weet zeker dat het pijn gaat doen).
Weet je wat het is? Ik ben gewoon een suftrut die het het liefst zelf allemaal doet, desnoods kreupel... Ik kan het slecht uit handen geven (zelfs aan Patquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Es ik zou hun aanbod gewoon een keer aannemen! Ze hebben het al vaker aangeboden en volgens mij wordt dat dikke pret voor iedereen
Hey, ben nou toch kwistig aan 't strooien met dat spulquote:
Hoi Chamellquote:
Lekker hč? En het mooie is dat het nooit opraakt, en je er ook niet voor naar de supermarkt hoeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, ben nou toch kwistig aan 't strooien met dat spul
Klopt Preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Chamell(heb ik uit je profiel, anders zwaai ik naar een naamloos iets)
En dat het minstens zo leuk is om te geven dan om te krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker hč? En het mooie is dat het nooit opraakt, en je er ook niet voor naar de supermarkt hoeft.
Snap ik wel hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben gewoon een suftrut die het het liefst zelf allemaal doet, desnoods kreupel... Ik kan het slecht uit handen geven (zelfs aan Pat). Wat niet wegneemt dat ik er zo af en toe ook eens lekker over kan mopperen
.
Nou, je mag hier natuurlijk wel even mopperen hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Ik ben gewoon een suftrut die het het liefst zelf allemaal doet, desnoods kreupel... Ik kan het slecht uit handen geven (zelfs aan Pat). Wat niet wegneemt dat ik er zo af en toe ook eens lekker over kan mopperen
.
Nou, ik denk niet, dat het aan jou ligt hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gatver wat is ongepaneerde varkensschnitzel toch ontzettend smerigHoeveel zout of peper je er ook tegenaan gooit....
![]()
Gepaneerd is het wel lekkerDat is toch raar?
Zou het aan mij liggen?
ja het ligt aan jou , waarom had je hem van te voren dan niet gepaneerdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gatver wat is ongepaneerde varkensschnitzel toch ontzettend smerigHoeveel zout of peper je er ook tegenaan gooit....
![]()
Zou het aan mij liggen?
De slagerij gebruikt gekruid paneermeel, dat maakt veel verschil...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Zou het aan mij liggen?
Dat vind ik dus écht niet eetbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
ah gelukkig maarMaar goed, nu ga ik dus nog steeds dood van de honger
Ff broodje Unox maken maar weer
geen ei en paneermeel in huisquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:38 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja het ligt aan jou , waarom had je hem van te voren dan niet gepaneerd
Nee NEE NEE!! Doe het niet!! WEGwezen met je witte bonenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht niet eetbaar![]()
Maar goed, ik zal wel niet Hollands genoeg zijn![]()
Ik ben een beetje aan het doemdenken nu... Het ging de laatste tijd heel erg goed met me, daar ben ik mee verwend. Die stap achteruit maakt me doodsbenauwd en is een klap in mijn gezichtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Snap ik wel hoorEn mopperen mag. Dat lucht lekker een beetje op
Unox vind ik eigenlijk ook niet zo lekker... Geef mij maar een Hema-worst of eentje van Deenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht niet eetbaar![]()
Maar goed, ik zal wel niet Hollands genoeg zijn![]()
Thank God, het ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Unox vind ik eigenlijk ook niet zo lekker... Geef mij maar een Hema-worst of eentje van Deen.
Toch is ook dat wel lekker te maken hoor... Geruld gehakt, veel verse groente roerbakken, dan is het nog best weg te krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee NEE NEE!! Doe het niet!! WEGwezen met je witte bonen![]()
Hema worsten zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Unox vind ik eigenlijk ook niet zo lekker... Geef mij maar een Hema-worst of eentje van Deen.
Witte bonen zijn extreem lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Toch is ook dat wel lekker te maken hoor... Geruld gehakt, veel verse groente roerbakken, dan is het nog best weg te krijgen.
Nee niet bij de pakken neerzitten. Dat helpt in elk geval niet. En als het een tijd zo goed gaat is een kleine terugval al snel een grote domper. Maar juist als het zo goed ging, kan je lichaam zich misschien best goed herstellen. Het is er sterk genoeg voor. Je krabbelt vast wel weer op. Maandag even "lekker" kraken en dan zie je wel weer verder toch? Doemdenken kost, net als rukken, heel veel energie en die kan je lijf nu beter elders gebruiken lijkt me!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het doemdenken nu... Het ging de laatste tijd heel erg goed met me, daar ben ik mee verwend. Die stap achteruit maakt me doodsbenauwd en is een klap in mijn gezicht.
Ik moet mezelf gewoon even een schop onder m'n hol geven, dat het nu even minder gaat wil natuurlijk niet zeggen dat dit het begin is van een nieuwe periode van lichamelijk verval...
Laat die witte bonen maar zitten, ik heb ineens ontzettend zin in maiskolvenquote:
Speciaal voor jou !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat die witte bonen maar zitten, ik heb ineens ontzettend zin in maiskolven.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee niet bij de pakken neerzitten. Dat helpt in elk geval niet. En als het een tijd zo goed gaat is een kleine terugval al snel een grote domper. Maar juist als het zo goed ging, kan je lichaam zich misschien best goed herstellen. Het is er sterk genoeg voor. Je krabbelt vast wel weer op. Maandag even "lekker" kraken en dan zie je wel weer verder toch? Doemdenken kost, net als rukken, heel veel energie en die kan je lijf nu beter elders gebruiken lijkt me!
Die is van plasticquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:55 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou !
[afbeelding]
Ja maar , ze verkopen daar wel mais dingenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is van plastic. Maar evengoed bedankt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |