Bal sporten zijn niet coolquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger moest gymen voor mijn rug, en moeten haalt al een hoop lol weg.
Verder ben ik een kneus op sportief gebied (zo eentje die altijd als laatste gekozen wordt... 'Nou, dan nemen wij Esther wel in het team...' ). Zo'n typ waar ballen een feilloos gevoel voor hebben, het leven van een bal is niet compleet zonder een keer knoerthard tegen mij aangeknald te zijn
.
Ja, inderdaad, jeugdtrauma's. Tussen mij en sport is het nooit meer goed gekomen....
Je zit te poeren in mijn jeugdtrauma'squote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Bal sporten zijn niet cool, Dat heb ik ook trouwens als ik een bal krijg aangespeeld mis ik hem nog
![]()
Maar gym vind ik toch wel een leuk vak
Whehehe zo een leraar had ik vorig jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zit te poeren in mijn jeugdtrauma's. Gym is niet leuk als je het van een ouwe, verzuurde, militaristische kloothommel krijgt...
Als 'ie nog niet dood is, en ik zou hem (als ik een rijbewijs had) voor mijn wielen krijgen, zou ik gas geven, zonder dollen. En ik ben behoorlijk vergevingsgezind normaliter, dus hij heeft het echt stevig verbruid.
Ik had vroeger ook zo'n gymleraar die van een of andere tuchtschool kwamquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zit te poeren in mijn jeugdtrauma's. Gym is niet leuk als je het van een ouwe, verzuurde, militaristische kloothommel krijgt...
Als 'ie nog niet dood is, en ik zou hem (als ik een rijbewijs had) voor mijn wielen krijgen, zou ik gas geven, zonder dollen. En ik ben behoorlijk vergevingsgezind normaliter, dus hij heeft het echt stevig verbruid.
Hey stuartquote:
Dan ben je lekker slim bezig vind ik danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik maar f5 rammen op pagina 2zitten ze al op 4
En nu zeker ook nog de hele tijd op pagina vier op f5 rammen... huhuquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan ben je lekker slim bezig vind ik dan
Bijdehand snotjochquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan ben je lekker slim bezig vind ik dan
Ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En nu zeker ook nog de hele tijd op pagina vier op f5 rammen... huhu![]()
Dank Uquote:
Wanneer mag je weer terug naar onzin ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:31 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik verhoog mezelf maar eens tot GCSC
Onbekend, zal nog wel paar maandjes durenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:33 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer terug naar onzin ?
Nee dat nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:34 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Onbekend, zal nog wel paar maandjes duren
Word ik zo gemist?![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En knowall is op het hele forum geband ?
EN dit is niet op een of andere manier strijdig met elkaar of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:37 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik bagger alleen in ONZ (daar is het ook voor bedoeld) dus ik word alleen daar geband,
Hier hoef ik niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dit is niet op een of andere manier strijdig met elkaar of zo?![]()
Eet smakelijk alvast Esquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook maar eens voorbereidingen treffen voor het avondeten.
Tot later.
Doeiquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:46 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook maar eens voorbereidingen treffen voor het avondeten.
Tot later.
Eet smakelijk Flashquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt echt tijd om te gaan eten nou![]()
Ik kan geen eten meer zienquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:59 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk begin ik ook best honger te krijgen![]()
Ik denk dat ik soep met warm stokbrood ga etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |