De een gaat en een ander komt terugquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:38 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga ervandoor. Nog belangrijke dingen te doen
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's wel een kolere-eind fietsen. Zoveel hart heb ik nou ook weer niet voor de zaak
.
Je moet ook niet zeggen: Jongens ik ga naar huis en uhhh.... dit pakketje neem ik wel even mee, want daar kom ik toch langs zo..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:40 schreef es70 het volgende:
[..]Als ik wat wil hebben ga ik wel naar een sexshop. Je denkt toch niet dat ik een van mijn collega's de lol gun om 'Veel plezier ermee hè
' te zeggen.... Echt niet
.
Ik kan wel een paar dingen verzinnenquote:
Mwah, tussen het Fuck!ken door dient er wel geFok!t te worden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]Dus jou zien we voorlopig niet terug
.
jammer.... misschien konden anderen er ook nog inspiratie uit halen. goeie ideeën zijn altijd welkom dacht ik zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen verzinnen. Maar ik ga me maar eens inhouden vandaag
.
Goh, je was een tijd stilletjesquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwah, tussen het Fuck!ken door dient er wel geFok!t te worden natuurlijk
Helaas voor jou is mijn slechte bui weer een beetje voorbij, zelfbeheersing is dan een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
jammer.... misschien konden anderen er ook nog inspiratie uit halen. goeie ideeën zijn altijd welkom dacht ik zo.
Broodje Schnitzel ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat kan tussen het Fok!ken door hoor
En nu?quote:
Da's mij vandaag nog maar 3 keer gebeurdquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:52 schreef Stuart het volgende:
En ik erger me stelselmatig aan het feit dat ik regelmatig te zien krijg dat de pagina niet kan worden weergegeven![]()
Nobody minds. Nobody cares. Pathetic, that's what it isquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
En nu?
Ik weet wel dingen, maar:
1. Je bent Sandertje niet![]()
2. Je bent AMD niet![]()
Dus.
Hier geen eenkeerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's mij vandaag nog maar 3 keer gebeurd. Ik ben snel tevreden
.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
EEJ!!!....... je zou weg zijn .... liegebeest!![]()
Ik betwijfel of je mijn ideetjes leuk zou vinden hoor (behalve misschien het idee voor Sander, hoewel die de tip weer niet nodig heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nobody minds. Nobody cares. Pathetic, that's what it is![]()
Ik had mijn handen vol en met volle mond praten mag ook al nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Goh, je was een tijd stilletjes. Multitasken lukt nog niet zo heel erg goed hè
.
Ik stel voor dat we ons gaan voorbereiden voor een zeskampquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je mijn ideetjes leuk zou vinden hoor (behalve misschien het idee voor Sander, hoewel die de tip weer niet nodig heeft).
I do care. Maar wat kan ik veranderen aan het feit dat jij je verveelt?
Dat is nie leuk hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
of je bouwt een totempaal van smillies
Zes disciplines? Ach, ik wil het niet eens weten eigenlijk... Alles wat maar een beetje lijkt op sport vind ik een slecht ideequote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ons gaan voorbereiden voor een zeskamp![]()
Sporten is coolquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Zes disciplines? Ach, ik wil het niet eens weten eigenlijk... Alles wat maar een beetje lijkt op sport vind ik een slecht idee.
Dat enthousiastme komt vanzelfquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Zes disciplines? Ach, ik wil het niet eens weten eigenlijk... Alles wat maar een beetje lijkt op sport vind ik een slecht idee.
Sporten coolquote:
Dan moet je wel heel erg je best doen hoor...quote:
Daar heb ik het volle vertrouwen inquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg je best doen hoor...![]()
Waarom vind je sporten niet leuk ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Sporten cool. Ik ben een andere mening toegedaan...
ik verwacht dat ze slechte ervaringen met dammen heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Waarom vind je sporten niet leuk ?
Omdat ik vroeger moest gymen voor mijn rug, en moeten haalt al een hoop lol weg.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Daar wordt ik zo moe vanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:07 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik sport misschien niet, maar ik beweeg meer dan voldoende hoor. En bang om moe te worden ben ik ook nietquote:
Jij móet familie van mij zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger moest gymen voor mijn rug, en moeten haalt al een hoop lol weg.
Verder ben ik een kneus op sportief gebied (zo eentje die altijd als laatste gekozen wordt... 'Nou, dan nemen wij Esther wel in het team...' ). Zo'n typ waar ballen een feilloos gevoel voor hebben, het leven van een bal is niet compleet zonder een keer knoerthard tegen mij aangeknald te zijn
.
Ja, inderdaad, jeugdtrauma's. Tussen mij en sport is het nooit meer goed gekomen....
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij móet familie van mij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |