Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:41 schreef Boeman het volgende:
totdat dirkh morgen weer uit zn nest krabbelt en om 11 uur ziet dat de SC nog open is
quote:
Altijd!quote:
ga je heen danquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel. Maar ben ik er dan nog
Nou, ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel. Maar ben ik er dan nog
1 fles lijkt me wel afdoendequote:
Is goed. Kan ik het overmaken?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:45 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
1 fles lijkt me wel afdoende.
Kan je het ook niet uitgeven, en heb je strax meerquote:
En je praat dan over"?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:47 schreef Stuart het volgende:
Wel leuk eigenlijk, dat die kliek van een paar maanden terug hier nagenoeg niet meer komt![]()
Ok. Maar ik heb het morgen nodig !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan je het ook niet uitgeven, en heb je strax meer![]()
Ja, omdat ik het een prettige ontwikkeling vindquote:
Ja. Ik SC sinds kortquote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:47 schreef Stuart het volgende:
Wel leuk eigenlijk, dat die kliek van een paar maanden terug hier nagenoeg niet meer komt![]()
Gewoon, eikenhout en heerlijke matras!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
wat voor kleur? en dons of veren...
Even aan je ouders vragen misschienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |