Zie posts boven jequote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed
En met jou dan?
PTA, programma toetsing en Afsluiting, PTA toetsen noemen we het, leesvaardigheidquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
PTA's![]()
Maar ik geef idd les. Mijn vriend zou het hier niet graag lezen als ik mezelf meesteres over 142 mensen noem vermoed ik
En ze gaan helemaal nergens overquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
PTA, programma toetsing en Afsluiting, PTA toetsen noemen we het, leesvaardigheid![]()
Hmz ik geef in elk jaar toetsen en examens hoor.. Beperk me daar niet voor tot het laatste jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Programma Toetsing Afsluiting
Dat is de wereldquote:
Maar ze tellen wel meervoudig meequote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En ze gaan helemaal nergens over
Ziek melden is een goed idee jaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is de wereld![]()
Ziek melden
Maar dan met je je wel dde hele dag vervelen, onzin kan niet tot 2008 (ik lees zo af en toe wat mededelingen)![]()
Bij ons heb je in ieder geval 6 PTA periodes ( dus elk vak geeft dan een toets )quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz ik geef in elk jaar toetsen en examens hoor.. Beperk me daar niet voor tot het laatste jaar
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:47 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Bij ons heb je in ieder geval 6 PTA periodes ( dus elk vak geeft dan een toets )
die zijn verdeeld over de 3e en 4e klas en daar word op het einde van het 4e jaar een gemiddelde van uit gerekend en dat is dan je cijfer wat je op het diploma komt te staan
En dan dat eeuwige gezeur van die leraren ’’Het is goed voor je als je in de 3e je PTA`s goed maakt hoef je in de 4e vrijwel niets te doen’’quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ze tellen wel meervoudig mee![]()
Duits: Ik heb jammer genoeg geen duitsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duits: OEFEN PTAA!!!
Engels: OEFEN PTAA!!!
Nederlands: PTA SCHRIJFEN! LEZEN!
Duits: PTA LEZEN! jullie konden het weten!
Engels: LUISTER PTAA!!!!
Maar vooral het OEFENEN!![]()
"René"quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:49 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En dan dat eeuwige gezeur van die leraren ’’Het is goed voor je als je in de 3e je PTA`s goed maakt hoef je in de 4e vrijwel niets te doen’’
Ja en als ik ze nou niet goed maak , heb ik me schoolperiode dus verkloot
Ziekelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
"René"
"Lauwrens (mijn mentor)"
"Je kan beter een 8 staan dan zessen, op die manier hoef je haast niets te doen voor je examens"
Ja, *sjonge jonge jonge jonge* ik ben niet zo gaar dat ik er niets voor ga doehoen!
Tentamens die in het programma staan is het eigenlijk, dubbeltellende toetsen, zware toetsenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:02 schreef leonieke het volgende:
Hmz PTA gedoe bestaat dus niet bij ons.
Hier moet je voor elk jaar slagen vooraleer je naar een volgend jaar mag gaan. Dus wie niet slaagt in het eerste jaar doet dat opnieuw, wie wel slaagt, gaat naar het tweede jaar.
In het zesde moet je gewoon ook slagen en gaat het om de leerstof van het zesde middelbaar. Gewoon elk jaar examens die even zwaar doorwegen.
Onze eindpunten in het zesde jaar? De punten van alleen dat schooljaar.
HadieSander! Ga je vanavond weer aan de rol?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het zou pas vreemd zijn als het niet goed was.
Precies nu ook het gevalquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef Renesite het volgende:
Wat ik haat aan MSN:
Mensen die hele ruzies zo goed als helemaal via popupjes uitvechten..
Raaaah![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:09 schreef AMD64 het volgende:
Mijn ramen trillen gewoon van de 210watt woofer
In mijn tijd schreven we schrijven anders, is dit de nieuwe spelling?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nederlands: PTA SCHRIJFEN! LEZEN!
Maar vooral het OEFENEN!![]()
Zo ben ik dan weer nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kga maar gezellig met haar praten
Ik wil een nadruk leggen op schrijvenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn tijd schreven we schrijven anders, is dit de nieuwe spelling?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
HadieSander! Ga je vanavond weer aan de rol?
Dude! Televisietip voor vanavond: 20.00 ned. 3, Harrie Jekkers en 'Het gelijk van de koffietent', als het een beetje lijkt op 'Met een goudvis naar zee' of 'De lachende Piccolo' is het de moeite waardquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
HadieSander! Ga je vanavond weer aan de rol?
Och, ze begon te vragen als ik jarig was, ik zei, nee, en begon er meteen overquote:
Ah, da's een briljant plan dat dus ook nog werktquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil een nadruk leggen op schrijven![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |