Ik kijk net voor de aardigheid eens op de langetermijnvoorspelling3x woordwaarde , en ik raad aan om te investeren in een waterdichte behuizing voor je camera...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:39 schreef De_Warme_bakker het volgende:
héhé...
volgens mij zaterdag geen voetbal. wanneer het droog is kunnen we misschien dán Delft doen?§
Dat wordt zondagmiddag dus een heroïsche marathon in Geleen. En zaterdagavond meer kansen op het Gewestelijk Kampioenschap 5kmquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik kijk net voor de aardigheid eens op de langetermijnvoorspelling3x woordwaarde , en ik raad aan om te investeren in een waterdichte behuizing voor je camera....
Iemand ziet hier kansenquote:Op woensdag 19 januari 2005 04:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat wordt zondagmiddag dus een heroïsche marathon in Geleen. En zaterdagavond meer kansen op het Gewestelijk Kampioenschap 5km
En? Heb je je giro al geplunderd om die kosten te kunnen betalen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:30 schreef Xilantof het volgende:
morgen een stuk of 7 rolletjes terug van de fotoboer
Goedemorgenquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Hee P, je vergeet wat
Goeiemorgen allemaal
huhquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Hee P, je vergeet wat
Goeiemorgen allemaal
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]Lamaar...
*slaap uit ogen wrijft zodat alle posts gelezen kunnen worden in plaats van alleen de laatste*
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:15 schreef Hayk het volgende:
Goedemorgen!!!!
Had er al iemand koffie gezet?? tvp
Lama... Als dat dezelfde DE is die op de universität koffie lauw slootwater produceertquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doet DE hier voor me op kantoor
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:05 schreef Hayk het volgende:
[..]
Zo maar eens heetzakkies halen voor de smaak... En naar de Rechtenbieb... zo aan 't eind van de studie gaat het ineens gevaarlijk veel op werk worden![]()
Autobarquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:05 schreef Hayk het volgende:
[..]
Lama... Als dat dezelfde DE is die op de universität koffie lauw slootwater produceert![]()
word je hebberig van héquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:29 schreef Ouwesok het volgende:Zojuist even een Speedlight 420EX aan mijn G5 gehad.geleend van collega Camera en flitser konden het van meet af aan prima met elkaar vinden
De eerste opnamen waren dermate hoopgevend dat ik hem voor 'ergens' dit jaar op de lijst heb gezet.
Of ik nou mijn schoenen uittrek of niet, dan ben ik nog 1.74 dus ik zal allichtelijk langer zijn. Ik voldoe gewoon prima aan het standaard idee van een westerse vrouw voor hun, lang, blond, dikke tietenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:26 schreef Oceanonix het volgende:
Pak jij eens snel een zaagje. Zo'n lange vrouw gaan ze niet leuk vinden.
En de groet is handen voor de borst en een lichte buiging. Handen schudden is niet gebruikelijk.
Hebberig....Ik....quote:
Dat is snel zeg.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:08 schreef Bowiefan het volgende:
statief is reeds binnen, wat een gigant
Jaloers isquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:08 schreef Bowiefan het volgende:
statief is reeds binnen, wat een gigant
Ik weet nog niet tot hoelang ik moet wachten, maar ik ben een geduldig persoon.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaloers isMoet nog tot zaterdag wachten.
oke, Bedankt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, is alleen maar lastig. Gewoon aanhaken, verkenner openen en dan zie je je Canon als extra harde schijf verschijnen. Je kunt de foto's dan simpelweg naar een map slepen waar je ze op wilt slaan.
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef stil het volgende:
[..]
Ik weet nog niet tot hoelang ik moet wachten, maar ik ben een geduldig persoon.
Je moet er wat voor over hebben he? Ik zou ook niet kunnen wachten denk ik. 'kippedrift' noemde mijn moeder dat altijdquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.
waarbij het laatste stuk van de route buiten de flevopolder erg lastig was vanwege de weerstomstandigheden (bliksem en sneeuw)
Halfuurtje ben je er ook zeker?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.
waarbij het laatste stuk van de route buiten de flevopolder erg lastig was vanwege de weerstomstandigheden (bliksem en sneeuw)
Mailtje nog ontvangen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:45 schreef stil het volgende:
Werkze Bowiefan.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:05 schreef stil het volgende:
[..]
Ja, Ik heb je terug gemaild. Niet ontvangen?
Mailtje is weer onderweg.quote:
Moet jij niet leren?quote:
En een mailtje terug!quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:13 schreef stil het volgende:
[..]
Mailtje is weer onderweg.
Vreemd, is hier wel verzonden.
Heb op beantwoorden geklikt. Of heb je hem liever op je fokadres?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:03 schreef Offy het volgende:
Is al dat wachten toch nog ergens goed voor geweest
Is het gelukt?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat Rewimo mijn woordenboek gevonden heeft
Dank jequote:Op donderdag 20 januari 2005 10:02 schreef Bowiefan het volgende:
mmoogguuhh all![]()
[afbeelding] .....tijd voor [afbeelding]
Niet over je grens gaan, al is het verleidelijk. Er komt echt wel weer wat anders.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Grrrrrr, iemand heeft over mijn bod geboden op het statief, nu moet ik weer meer biedenBen benieuwd hoever ze zal gaan. Ik heb mijn grens zo'n beetje bereikt, er staan vreselijk dure maanden voor ons aan te komen. Ben bang dat statiefje er voorlopig niet inzit
Nee dat doe ik ook niet. Ik heb nu 25 euro geboden samen met de verzendkosten is dat toch zo'n 30 euro. Zoals ik al zei, dit wordt een hele dure maand voor ons dus zelfs een lullige 30 euro voor iets wat niet echt nodig is tsja...... en ik vind mijn rijbewijs toch iets belangrijker dan een statief op dit momentquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet over je grens gaan, al is het verleidelijk. Er komt echt wel weer wat anders.
Zenksquote:
Ik denk dit topicquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:06 schreef Bowiefan het volgende:
welk topic
* Bowiefan is niet nieuwsgierigwil gewoon alles weten
Ik gebruik gratis webruimte, en ga dan al gauw over de datalimiet heen. Ik wil mijn chello er niet voor gebruiken omdat ik daar andere plannen mee heb (wil ik nog steeds een keer voor mijn man mee aan de slag) Ik ben een beginneling met die dingen, en dit is leuk om te proberen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:50 schreef exile0000 het volgende:
Ontbijt smakelijk en werk ze allemaal! (Weer eens een andere tvp)
Pea, over simpel website-je met foto's gesproken, ik heb er met JAlbum eentje gemaakt, dat is supersimpel! http://www.photopeeters.tk (geen spam, maar ter illustratie)
quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:48 schreef Ouwesok het volgende:
Hogedrukgebied Toilet op zolder:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:22 schreef Xilantof het volgende:
ik ben van de week gevraagd of ik foto's wilde maken van mijn nicht + man & kids, om deze te laten afdrukken als cadeau voor het zoveeljarige huwelijk van de man.
Je kunt het eind-resultaat van Jalbum qua omvang sterk beïnvloeden door:quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ik gebruik gratis webruimte, en ga dan al gauw over de datalimiet heen. Ik wil mijn chello er niet voor gebruiken omdat ik daar andere plannen mee heb (wil ik nog steeds een keer voor mijn man mee aan de slag) Ik ben een beginneling met die dingen, en dit is leuk om te proberen.
Ik heb met jalbum wel al wat geprobeerd, ziet er mooi uit, maar ja....
hij vond het nu leuk om er vanochtend uit te gaanquote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Borelius het volgende:
P.S.
Het is al donker en Fok is nog in de lucht!
Dus toch het Soundmixshow effectquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor zover ik begrepen hebt is er een communicatieprobleem tussen verschillende stukjes hardware. Vooral als er meer dan 1000 bezoekers actief zijn.
Ik vraag mijn pentaxbron even om raadquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:49 schreef ultra_ivo het volgende:
de istDs, de afgeslankte versie
Hup, aan het middenformaat jijquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:54 schreef Fixers het volgende:
Ik heb het licht gezien!!
Ikke al doen, met niet echt een denderend resultaat tot nu toe. Maar daar gaat nu verandering in komen!quote:
Mja misschien ligt het aan mijn sterrenbeeld hoor. Ik ben een Stier. Mijn plan van aanpak is heel eenvoudig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:54 schreef Fixers het volgende:
Wat doet dit in god/alla/jhwh/budda/vishnu/thor/zeus/jupiter/quetzoqtl's naam nu in [FOT] hoor ik jullie al denken. Simpel ook in mijn fotografie ben ik van de eerst doen en dan pas denken. Mijn goede voornemen (beetje laat, maar ja): Goed mijn onderwerp analyseren, overdenken wat de gevolgen zijn van keuzes zoals belichting, filters en standpunt voor ik de ontspan indruk. Vooral de rust zoeken in het maken van een foto en lekker met eeen statief op stap ipv van uit de hand te schieten.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ikke al doen, met niet echt een denderend resultaat tot nu toe. Maar daar gaat nu verandering in komen!
Teringjantje, wat ik net lees op de IMDB Tim Burton maakt een nieuwe verfilming van Roald Dahl's Charly and the chocolate factory dat is. Wat doen die eikels daat, laten ze een cameralens vallen in een vat met gesmolten chocolade waar ze een shot van maakten. Ongelukje kan gebeuren natuurlijk, maar dit was een ongelukje van 'slechts' $ 540.000,-- oftwel een objectief dat evenveel kost als een huis of 21 Hasselblad H1D kits of 300 Canon 20D body's.
Vraag me af heo dat is gegaan. "Ehrrm whoops, mr Burton....... we ehrm .....we had a little accident, we have sort of dropped a half a million worth of optics in the chocolate river. Look at the bright side, no one got hurt"![]()
Tim Burton regiseert, en Johnny Depp als Willy Wonka, dat belooft wel wat. (denk maar aan dezelfde combi in Sleepy Hollow) Dat gaat bol staan van de zwarte humor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Oeps, foutje bedankt zegGaaf boek trouwens, Sjakie, ben erg benieuwd naar die nieuwe versie.
Ow, een goeie Jean Auel lijkt me ook wel wat ja
Dat komt als het water in poedervorm produktierijp isquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef Fixers het volgende:
Ze moeten maar eens opblaasbaar gewicht gaan uitvinden. Leeg weegt het niets, opgeblazen is het loodzwaar.
Ik denk het niet, heb de laatste dagen het forum niet zo heel erg bijgehouden. Je had toch een rolletje R3 in de koeling?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:52 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie dat Rewimo mijn woordenboek gevonden heeft
tvp enzo
Fixxer, heb jij mijn post van R nog gelezen????
Of Ed Woodquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tim Burton regiseert, en Johnny Depp als Willy Wonka, dat belooft wel wat. (denk maar aan dezelfde combi in Sleepy Hollow) Dat gaat bol staan van de zwarte humor.
Dat klinkt niet uiterst hoopvol.quote:
Ik wou dat ik er meerdere had..... ben er nu 5 kwijt binnen 2 dagen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat klinkt niet uiterst hoopvol.
Lijkt me toch dat er hier nog wel wat gegadigden zijn voor een aardige driepoot
yup. zie :quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:21 schreef Fixers het volgende:
Ik denk het niet, heb de laatste dagen het forum niet zo heel erg bijgehouden. Je had toch een rolletje R3 in de koeling?
sorry .quote:Oh enne Fixers is de naam, niet te verwarren met een andere Fokker die bekend is onder de nick Fixxxer met 3 x-en
Da's slordig, wel een beetje op je spullen letten hé !quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er meerdere had..... ben er nu 5 kwijt binnen 2 dagen...
Waar ik nu bezig ben is een beginnerssite, heb geen idee hoe ik daar jalbum in kan krijgen...ik heb wat op geocities geprobeerd (hier http://www.geocities.com/pea4fun/index.html ) maar dat was een enorm gedoe voor ik dat zo had ik doe vast wat fout En ik irriteer me enorm aan de reclame. Als ik wat verder ben in websitejes knoeien waag ik me misschien nog wel eens aan een echte site, waar ik voor betaal....quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef Borelius het volgende:
[..]
Je kunt het eind-resultaat van Jalbum qua omvang sterk beïnvloeden door:
1) de thumbnails niet te groot te maken
2) de te presenteren foto's qua omvang te beperken
3) niet te kiezen voor de allerhoogste kwaliteit (tot je verschil gaat zien)
4) de links naar de originelen weg te laten
Als je deze 4 regels in acht neemt kun je albums maken met enorm veel foto's zonder dat dit gepaard gaat met het gebruik van enorm veel schijfruimte!
P.S.
Het is al donker en Fok is nog in de lucht!
Je kan zo opnieuw beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er meerdere had..... ben er nu 5 kwijt binnen 2 dagen...
Ik heb er nog eentje liggen......quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan zo opnieuw beginnenFok fotowinkel...
qltel wil er graag een dus als je wilt hou hem even voor hem vast, in elk geval tot we zaterdag bij je zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:21 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen......
Bowiequote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:57 schreef Bowiefan het volgende:
groto leegloop der statieven daar...
ik is iig blij met de mijne
was hem vanaaf alleen wel ff vergeten, maar goed de wind was dusdanig hard dat zelfs de vangrail in beweging kwam
Kan de slaap niet vatten.....quote:
tsja ze hebben ons zelfs een brief gestuurd dat ons waterverbruik historisch gezien tegen het dubbele lag van wat we normaal verbruikten en of we misschien de meterstand verkeerd hadden doorgegeven wel netjes van ze maar gisteren gekeken en sinds we de stand door hadden gegeven en nu is er alweer 50m3 verbruikt (in zo'n twee weken dusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Oei Puckzzz, water is duurHoop voor je dat het lukt met dat statief!
Ik zie me al met een televisie en een stapel boeken door een natuurgebied zeulen........quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
Het is niet zo dat ik nu helemaal onthand ben zonder statief. Ik heb me tot nu toe ook gered met een t.v. en een stapel boeken als statief
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zie me al met een televisie en een stapel boeken door een natuurgebied zeulen........
Veel plezier ermee!quote:
Maareh.... de kerstversiering hangtquote:
Ik vermoed dat Bowiefan het handiger aanpakt. Die hangt gewoon paaseieren in de kerstboom....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maareh.... de kerstversiering hangt
quote:
Ja die had zaterdag niks te doen he?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Dan regel je toch gelijk een Delftmeeting met De_Warme_Bakker
Delft is helemaal niet zo ver.....1,5-2 uur rijdenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:10 schreef pea4fun het volgende:
Hm...je zal een nerd als zoon hebben die vraagt: kan je met me mee in delft een computer ophalen?
zucht....Delft! En dan of een toontje alsof je ff naar de super op de hoek gaat!
Ja als ik er nou echt iets ging doen...Maar alleen een pc inladen en dezelfde rit weer terug? hm...nou dan doe ik liever iets anders met die tijd. Dan maar een boze teleurgestelde zoon.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Delft is helemaal niet zo ver.....1,5-2 uur rijden
Kom gezellig op de koffie danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja als ik er nou echt iets ging doen...Maar alleen een pc inladen en dezelfde rit weer terug? hm...nou dan doe ik liever iets anders met die tijd. Dan maar een boze teleurgestelde zoon.
Ik heb em al gezegd dat ie kan gaan lopen...dat was em toch te verquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom gezellig op de koffie danof we kunnen een leuke wandeling door Delft maken
oh nee...ik had geen tijd
Een OUD-meet in Houten? Wat komen jullie hier zoeken???quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:31 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben morgen een OUD-meet in Houten en daarna een minimeet met fotoloog
En toen was ik pas om kwart over 9 thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog is een beetje aan het overwerken
De Leffe heeft gesmaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:14 schreef Bowiefan het volgende:
hallooooww allemaal![]()
![]()
* Bowiefan is ook weer thuis van het werken
Nee, Volgens mij word het lekker slaapweer, hardewind en winterse buien.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik heb geen bijzondere plannen. Voel me niet echt heel erg goed, maar wie weet ga ik wel ff naar buiten. Wordt het mooi foto-weer dan of zo?
Mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2005 08:15 schreef stil het volgende:
[..]
Nee, Volgens mij word het lekker slaapweer, hardewind en winterse buien.![]()
Dat was leuk geweest, jammer, maar er volgen vast nog meer kansen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:35 schreef beertje_ het volgende:
.....Lijkt me hardstikke leuk daar(en dat te beseffen dat we er die dag op de heenweg en de terugweg langs zijn gereden)
Planning opruimen en fotograferenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:02 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
ik heb gisteren beloofd wat foto's in te scannen.
dat moet ik dus zowiezo vandaag doen.
En ik moet de boel hier op ruimen, en ook wil ik fotograferen
drukke planning
Wel voor donker thuis he?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
troostje: over een uurtje ben ik ook weer op weg naar mijn werk
Beginnen de nachtdiensten om 12 uur smiddags of zo?quote:
Werkze voor straksquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:03 schreef Bowiefan het volgende:
neuh, de middagdienst begint om 14:00 en volgens mij is het om 22:00 wel donker....
maar goed... uur reistijd, parkeren, omkleden, naar afdeling sjouwen, aflossen... als ik om 13:40 daar ben moet ik opschieten dus meestal maak ik om 12:30 veregaande aanstalten om ab te reißen.
werktijden: 6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00, 22:00 - 6:00
Die is reeds in Lelystad iddquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Bowie had ik nou begrepen dat jij die VT550 genomen had?
quote:
Ah okeequote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:35 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Die is reeds in Lelystad idd( GROOOOOTTTTT
)
Ze (ok het) heeft een blaasontsteking en piest daardoor bloed.quote:
Denk je wel een beetje om de policy??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef Xilantof het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ehrm.....just guessing......Is dat Bowiefan?
Deze keer ligt het niet aan je PC Boreliusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:10 schreef Borelius het volgende:
Even kijken of Fok het nog doet en jawel, zie je een foto van Bowiefan, begin je direct weer te twijfelen of de PC wel echt helemaal in orde is.
Ik dacht al, dequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze keer ligt het niet aan je PC Borelius
Gefeliciteerkwastquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik dacht al, deis wel heel erg veranderd.
![]()
Heb ik een nieuwe kamer, met uizicht op de torens van het vredespaleis, doe ze die dingen niet (voldoende) verlichten. Had ik anders paar mooie fotows van kunnen maken.
En vervolgens de BBE op je dak krijgen vanwege vermeende terroristische activiteitenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gefeliciteerkwast
Misschien twee medeplichtigen organiseren die elk met een flitser met slave-unit onder zo'n toren gaan staan, zelf vanuit je raam met een welgemikte flits de hele boel ontsteken.
verdacht veel kinderenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie dat leuk vindt, de resultaten van de OUD-meet van vandaag
Dat is dan ook mijn grootste kindquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
verdacht veel kinderen
kinderen zijn leuk, maar niet in die hoeveelheden
Deze en deze zijn dan wel weer grappig
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ehrm.....just guessing......Is dat Bowiefan?
Da's wel te zien ookquote:
Dat is dankzij dat extra geheugen? Dat doet vaak wonderen, vooral bij dat soort PC's.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:31 schreef Ouwesok het volgende:
Hé Borelius. Mijn fotosoepmasjien maakt inmiddels weer de meest alleraardige geluiden
![]()
En hij soept een stuk sneller en comfortabeler, je merkt niet meer dat het in wezen gewoon een ouwe PII-350 is
Ik ben vanavond eindelijk maar eens met het klusje begonnen en heb er eerst eens twee bankjes bij in gestoken. Hij loopt nu onherkenbaar snelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:13 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dat is dankzij dat extra geheugen? Dat doet vaak wonderen, vooral bij dat soort PC's.
Uizicht is een beetje groot woord. Heb het eventjes nagemeten en volgens route24 is 1150 meter van mijn raam tot vredespaleis. Heb geen verstand van flitsers, maar volgens mij gaat dat niet werken. Trouwens zie alleen het topje, zo'n beetje net boven de klok. De rest wordt geblokeerd door huizen. (was zowiezo een behoorlijke uitvergroting geworden.) Wellicht een keer op de tram stappen en ter plaatse wat gaan klussen met camera's.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gefeliciteerkwast
Misschien twee medeplichtigen organiseren die elk met een flitser met slave-unit onder zo'n toren gaan staan, zelf vanuit je raam met een welgemikte flits de hele boel ontsteken.
was ik nog niet vogelvrij verklaard dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:08 schreef Bowiefan het volgende:
lefgozertje die fotnalix.... wachten tot je naar je werk gaat en dan zulke feauteauz plaatsen... vanaf nu issie vogelvrij
Ik wil ook mee !quote:Op zondag 23 januari 2005 00:20 schreef Bowiefan het volgende:
daar hebben we mr X.... morgen mee vlindertjus schieten ?![]()
Niet iedereenquote:Op zondag 23 januari 2005 02:20 schreef PdeHoog het volgende:
Tsk...wat een slappelingen hier zeg. Nu al naar bed allemaal
als gevolg van wat studieontwijkend gedrag van vandaag ben ik helaas nog bezig met wat leuke flowcharts in Visio waar ik. wonderbaarlijk genoeg, inspiratie voor heb gekregen
beertje_quote:Op zondag 23 januari 2005 02:28 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Niet iedereen
Ga eens een keer slapen zeg, op dit tijdstip inspiratie
Snelschakenquote:Op zondag 23 januari 2005 09:37 schreef Xilantof het volgende:
mijn sport is dus gedanig geplanned dat het mijn hele dag gaat in nemen.
volgens mij kan dat in een tijdsbestek van een paar minutenquote:
Ja ja, 10 uur op fok en nog vrolijk ook....quote:Op zondag 23 januari 2005 10:14 schreef Oceanonix het volgende:goedemorgen,
ondanks late actie in de kroeg niet brak
quote:Op zondag 23 januari 2005 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Vlinderen is iets te ver weg. Bovendien is qltel zijn contactlens verloren en die kan niet rijden zonder lensWe hebben de hele slaapkamer afgezocht vanmorgen maar het ding is niet te vinden
![]()
Oi, dat is een lastigequote:Op zondag 23 januari 2005 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat is het probleem juist. Hij heeft een vrij zeldzame oogafwijking waardoor hij niets aan een bril heeft maar alleen een speciale harde lens kan dragen.
Yeah Flowcharts.....quote:Op zondag 23 januari 2005 02:20 schreef PdeHoog het volgende:
Tsk...wat een slappelingen hier zeg. Nu al naar bed allemaal
als gevolg van wat studieontwijkend gedrag van vandaag ben ik helaas nog bezig met wat leuke flowcharts in Visio waar ik. wonderbaarlijk genoeg, inspiratie voor heb gekregen
Nee hij heeft geen reservelens. En ze zijn behoorlijk prijzig ja.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi, dat is een lastige
En reservelenzen zijn er ook niet? Zal nog wel een vrij kostbaar verhaaltje zijn ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |