Nog ff off-topic reageren dan. Ik wist al wat er stond, ik kan wel fries (ben er opgegroeid) ik vond het ook een grappige zin vandaar.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:15 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Dan is het geen distileerderij, boeien. Als het drankje maar lekker is. On-topic please dit heeft niets met onbekende mensen te maken.
Whehe de link was snel gelegd, jij komt uit brabant, en hij en ik allebei uit uden .. dusssquote:
Hij zal het toch niet erg vinden he? Of zijn vriendin? die er heel mooi op staat vind ik zelfquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Whehe de link was snel gelegd, jij komt uit brabant, en hij en ik allebei uit uden .. dusss
Zoiets had ik laatst dus ook, toen ik m'n net nieuwe cameraatje aan het uitproberen wasquote:Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef Ouwesok het volgende:
Ik probeerde ooit bij een plaatselijke fotoboer voor de deur een supertele (500mm) en richtte daarbij op mensen aan de andere kant van het pleintje (50m afstand). Op de een of andere manier keken heel wat mensen om om te zien wat ze daar aan het bespieden was. Hoogstwaarschijnlijk voelen ze dat ze bekeken worden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:55 schreef Holgerson het volgende:
[..]
Zoiets had ik laatst dus ook, toen ik m'n net nieuwe cameraatje aan het uitproberen was![]()
[afbeelding]
helaas, die heb ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb je er meer met kleinere objectieven? Die vind ik meestal mooier overkomen.
mooie foto!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:19 schreef ultra_ivo het volgende:
gewoon meegaan naar Houten
dan pik je voor een dumpprijs een meetzoekertje op
voor portretten gaat dat ook heel goed
Op de kleine Fenna kwam m'n meetzoeker helemaal niet bedreigend over. Daar mocht ik m'n gang mee gaan. Op het moment dat ik m'n reflex van stal haalde werd ze wat schuw.
[afbeelding]
Wow! Wat een zeequote:Op maandag 24 januari 2005 20:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb vandaag volledig onbewust een onbekende op de foto gezet. Pas thuisgekomen wees mijn vriendin erop dat er een mafkees in zee aan het zwemmen was. En ik vroor op de pier al bijna mijn handen eraf
[afbeelding]
Daar heb je helemaal wel gelijk in. Zal m eens aanpassen. Het origineel is trouwens bijna zwart wit, op die pakken en die pylon na.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:41 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
zeker mooi bewerkt, Ik persoonlijk had die pion ook in de orginele kleur gelaten.
Ik weet dat dit een heel oud topic is maar ik probeer het toch.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:19 schreef ultra_ivo het volgende:
gewoon meegaan naar Houten
dan pik je voor een dumpprijs een meetzoekertje op
voor portretten gaat dat ook heel goed
Op de kleine Fenna kwam m'n meetzoeker helemaal niet bedreigend over. Daar mocht ik m'n gang mee gaan. Op het moment dat ik m'n reflex van stal haalde werd ze wat schuw.
[afbeelding]
Eigenlijk geloof ik er ook geen flikker van trouwensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:17 schreef Dennis-1993 het volgende:
Ik moet opbiechten dat ik nou niet echt een foto heb ik gemaakt ofzo maar halvewege naar het park:
Zie http://niets.te.zien we namen op en maakten een video programma, maargoed, dan zie je mensen en die zet je op de film, kijk maar wat dat jongentje er van vond:
WE KREGEN HEIBEL VOOR DE CAMERA: kort om kijken dus!
Edit HGT: Op die url was geen filmpje te zien. Post de juiste url, of neem een paar caps uit het filmpje.
Bedankt, die zetten we zeker op de kalender.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:49 schreef stil het volgende:
http://www.fotografica.nl/fotogr_beurs.htm
Ik doe het stiekum. Mar day gaat niet zo geweldig.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Er is waarschijnlijk al een topic over, maar ik kan het zo "snel" niet vinden (het forum is hier weer eens heel erg traag...dus ik heb ook niet heel lang gezocht).
Wat ik heel erg boeiend vind zijn andere mensen. Spelende kinderen, oude omaatjes, beetje vreemde mensen etc etc. Maar ik durf dat niet. Ik durf gewoon niet mijn camera op een vreemde te richten en een foto te maken. Tijdschriften staan vol met prachtige mensen foto's, maar vragen die altijd eerst toestemming of hoe gaat dat? Hoe doen jullie dat eigenlijk...
Ranzige gast is dat.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:06 schreef danni het volgende:
een vriend van mij gebruikt een mobiel die hij in een rij onder een rokje richt.
op moment als die camera afgaat dan zegt die gast *kuch*
En het heeft bijzonder weinig met fotografie te maken volgens mij.quote:
wie zegt dat? fot o maken is foto maken denk ik?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En het heeft bijzonder weinig met fotografie te maken volgens mij.
Beetje ongeloofwaardig verhaal.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:06 schreef danni het volgende:
een vriend van mij gebruikt een mobiel die hij in een rij onder een rokje richt.
op moment als die camera afgaat dan zegt die gast *kuch*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |