Ik kijk net voor de aardigheid eens op de langetermijnvoorspelling3x woordwaarde , en ik raad aan om te investeren in een waterdichte behuizing voor je camera...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:39 schreef De_Warme_bakker het volgende:
héhé...
volgens mij zaterdag geen voetbal. wanneer het droog is kunnen we misschien dán Delft doen?§
Dat wordt zondagmiddag dus een heroïsche marathon in Geleen. En zaterdagavond meer kansen op het Gewestelijk Kampioenschap 5kmquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik kijk net voor de aardigheid eens op de langetermijnvoorspelling3x woordwaarde , en ik raad aan om te investeren in een waterdichte behuizing voor je camera....
Iemand ziet hier kansenquote:Op woensdag 19 januari 2005 04:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat wordt zondagmiddag dus een heroïsche marathon in Geleen. En zaterdagavond meer kansen op het Gewestelijk Kampioenschap 5km
En? Heb je je giro al geplunderd om die kosten te kunnen betalen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:30 schreef Xilantof het volgende:
morgen een stuk of 7 rolletjes terug van de fotoboer
Goedemorgenquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Hee P, je vergeet wat
Goeiemorgen allemaal
huhquote:Op woensdag 19 januari 2005 07:13 schreef Rewimo het volgende:
Hee P, je vergeet wat
Goeiemorgen allemaal
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |