Het beleid van Koning Pinteman,quote:Op maandag 17 januari 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht trouwens dat Pinteman onze God was.
quote:Band Zonder Banaan
Koning Pinteman
Composição: Desconhecido
Het is het eind van de week en maag is flink van streek,
want hij komt iets te kort, sherry, wisky, pils of port.
Maar voor deze avond heb je plannen in't verschied,
je kunt haast niet wachten tot je al die pinten ziet.
Dan sta je eindelijk met je maten in de kroeg, de avond is nogjong
met vele drankjes voor de boeg,
maar een slecht getrainde vrind die krijgt de hekel na eenpint.
Ik zeg kijk maar eens goed hoe koning pinteman dat doet.
Want het beleid van koning pinteman is een regiem dat haast nietstrakker kan.
Deze leider bestempeld ons lot.
Pinteman......onze God!!
Je begint al flink te merken dat de pilsjes goed werken, jeverstand wil nog meer,
je besteld een kouwe heer.
Maar na enkele uren wordt de toestand zeer kritiek.
Het gaat achteruit met elke vorm van moteriek, je gaat hangen aande bar
je houd je kameraad, maar je mompeld in een taal die de barmanniet verstaat.
Dan denk je aan die keren dat je weer hebt mogen leren,
hoe die dronken pinteman subliem een pint bestellen kan.
Het beleid van koning pinteman is een regiem dat haast nietstrakker kan.
Deze leider bestempeld ons lot.
Pinteman......onze God!!
draaide mark afgelopen nacht nogquote:Op maandag 17 januari 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht trouwens dat Pinteman onze God was.
Ben ik ook aan het kijken. Aparte film.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:57 schreef Nyluzzz het volgende:
Iemand die nu naar BNN kijkt?
Wat is dat voor programma, mensen die elkaar proberen te vermoorden ?:![]()
IMDB-linkjequote:The Contenders is een populair TV-programma waarin zes willekeurige Amerikanen de opdracht krijgen om hun rivalen te vermoorden om zo als winnaar te mogen overleven. Met de grofste middelen gaan de deelnemers elkaar te lijf voor het oog van de camera. We volgen het zevende seizoen van de serie, waarbij na twee rondes de hoogzwangere Dawn met tien moorden op de eerste plaats staat.
Is een film, en dus nep, goochemquote:Op maandag 17 januari 2005 23:57 schreef Nyluzzz het volgende:
The Contendersquote:Op maandag 17 januari 2005 23:57 schreef Nyluzzz het volgende:
Dat het nep is had ik ook wel begrepenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is een film, en dus nep, goochem. Maar tis wel lachen
http://www.moviemeter.nl/index.php?film=994
Yups, zeer herkenbare serie dat Manchild.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:05 schreef rubbereend het volgende:
Golfer heeft ook ned 3 zitten kijken gok k
jij denkt ook niet meer met je geslachtsdeel?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, zeer herkenbare serie dat Manchild.![]()
Uiteraard wel! Ik blijf een man.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
jij denkt ook niet meer met je geslachtsdeel?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
jij denkt ook niet meer met je geslachtsdeel?
rustig rustig anders gaat ie weer schelden over bloedlul enzo net als gisterenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
ja, schiet eens op Golfer want hij is erg gaaf
Zo te zien is het gelukt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
Golfert geef me eens het ikoontje van deawards van Yeahhinihoo
yup,zal ik vertellen hoe die afloopt?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog mensen die de film op BNN nog steeds volgen? Ik vind em best spannend
graagquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,zal ik vertellen hoe die afloopt?
Nog maar 3 minuten, dus laat maarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,zal ik vertellen hoe die afloopt?
Trustuh, er wacht nog een videootje en dan vroeger dan de afgelopen dagen naar bedquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:
weltrusten hooliez, k ga mn bedje maar eens opzoeken
je praat nu dus tegen jezelf via Fok!......................quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trustuh, er wacht nog een videootje en dan vroeger dan de afgelopen dagen naar bed
dat was tegen mezelf
Vandaar dequote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
je praat nu dus tegen jezelf via Fok!......................
jaja ik voorspel de eerste grand slam overwinningquote:
Ja, mooi gedaan van d'rquote:
nee man, die heeft net het eerste rondje koffie betaaldquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:32 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools,
begrijp k het goed, heeft onze Michaela de eerste ronde overleefd?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:32 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools,
begrijp k het goed, heeft onze Michaela de eerste ronde overleefd?
Ja hoor alles goed hier.quote:
quote:
Toch eens die text-only uitzetten, geen idee wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:58 schreef VoreG het volgende:
TONG JE PLAATJE?!
kind van zijn vader natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:01 schreef PyTh het volgende:
Het vader zijn bevalt in ieder geval uitstekend en Mateja is tot nu toe lekker makkelijk![]()
Tong heeft een rij SPT awards gewonnen en nou heeft Yeahinho een nieuwe avatar voor hem gemaakt. de Tongsmillie en daarachter de awards die voorbij springen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch eens die text-only uitzetten, geen idee wat er aan de hand is
Dat zijn de cijfersquote:
Yeahinho is echt een topper he ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:11 schreef rubbereend het volgende:
Tong heeft een rij SPT awards gewonnen en nou heeft Yeahinho een nieuwe avatar voor hem gemaakt. de Tongsmillie en daarachter de awards die voorbij springen.
Stepanie Foretz de nummer 94 van de wereldquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat zijn de cijfers![]()
Wie was de tegenstander?
Stephanie Foretzquote:
Tegenstandster sloeg wel 17 dubbele fouten, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Het tentamen van vanmorgen ging aardig.Nu moet ik weer gaan leren voor morgen. Knappe prestatie trouwens van Micha zeg, de cijfers zeggen veel.
![]()
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegenstandster sloeg wel 17 dubbele fouten, maar dat mag de pret niet drukken
Mooi van je tentamen.
* BliksemSchigt werkt momenteel aan een tentamen wat je thuis mag maken, je mag overleggen, boek erbij gebruiken en nog lukt het niet
Boeit niet, zo lang het maar niet in m'n bier sneeuwt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar sneeuw?
Hier @ Zwolle schijnt het zonnetje. (*-Vaduz- is op school aan het werk voor school)quote:
Hier ziet het er meer uit dat het zo gaat hagelen....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:09 schreef VoreG het volgende:
SNEEEEEEEEUW!
Hier schijnt het zonnetje ook nog, schijnt er wel aan te komen later in de middagquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier @ Zwolle schijnt het zonnetje. (*-Vaduz- is op school aan het werk voor school)
ik ook...alleen al vanaf 8:30uquote:
heb je weer de hele nacht liggen posten ???quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:06 schreef Bluezz het volgende:
Posten met hindernissen en veel geduld is weer begonnen.
Terwijl het vannacht zo![]()
ging
op google ff "een of ander liedje" ingevoerdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, middag.
Net even het net af zitten zoeken naar een of ander liedje, beetje nodig bij m'n opdracht.
When you have played once, you are hookedquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:15 schreef Spideyman het volgende:
Jullie hebben me een nieuwe verslaving bezorg
isketch grmbl
en gevonden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, middag.
Net even het net af zitten zoeken naar een of ander liedje, beetje nodig bij m'n opdracht.
Haha, Isketch compo?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
When you have played once, you are hooked
Vanavond bij voldoende interesse om 19.00 proefronde.
Vanaf volgende week Maandag starten met de compo vorm![]()
Oh leuk, marketingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gevonden?
k zit zelf lekker midden het makenv an een 7 S-Model
mijn 2e en 3e plaats van gisteravond leveren dus geen punten opquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
When you have played once, you are hooked
Vanavond bij voldoende interesse om 19.00 proefronde.
Vanaf volgende week Maandag starten met de compo vorm![]()
Gisteren zou sowieso nog niet voor de punten zijn hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn 2e en 3e plaats van gisteravond leveren dus geen punten op
Het was gisteren toch maandag ??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
Gisteren zou sowieso nog niet voor de punten zijn hoor.
Ik wist niet eens dat er gisteren ge-Isketched was alszijnde compo of proefronde.
Een week na de geboorte en er komt beozek en dat is onverwachtsquote:Was gisteren helaas verhinderd vanwege onverwachts bezoek![]()
Je bent echt een stuk liever geworden sinds je vader bent, maar hoeft niet hoor !!quote:Maar als jij wil Bjoro, schrijf ik jou proefrondepunten van gisteren erbij hoor![]()
Propaganda-opdracht voor geschiedenis.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Oude russische volkslied (voor WOII)...wat moet je daar nou weer mee ?
Klopt, maar we begonnen sowieso pas volgende week pas met punten tellenquote:
Normale mensen bellen op of ze langs kunnen komen, deze kwamen spontaan binnenvallen dus was redelijk "onverwachts" jaquote:Een week na de geboorte en er komt beozek en dat is onverwachts
Reken er maar op dat je de komende 3 weken elke avond bezoek heb....althans zo stel ik me dat voor
Jij wordt ook nog wel zo lief als je dadelijk vader bent geworden hoor!quote:Je bent echt een stuk liever geworden sinds je vader bent, maar hoeft niet hoor !!
heb ik dat net gemist...maar ben wel van plan om een aantal keertjesmee te doen hoor !!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:29 schreef PyTh het volgende:
Klopt, maar we begonnen sowieso pas volgende week pas met punten tellen
Tja, dat lijkt me zwaar irritant, maar je hebt natuurlijk een mooi excuus "ze is moe en heeft rust nodig en Mateja ook, dus als jullie het niet erg vinden......"quote:Normale mensen bellen op of ze langs kunnen komen, deze kwamen spontaan binnenvallen dus was redelijk "onverwachts" ja
Zou het dan toch ....eindelijkquote:Jij wordt ook nog wel zo lief als je dadelijk vader bent geworden hoor!
als onderdeel van een strategisch marketingplan jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Oh leuk, marketingEDIT: ow das natuurlijk ook organisatieblabla
Ik ben met organisatieblabla bezig
Ik moet leren, maar ga liever even kaarten halen voor de eerste thuiswedstrijd van Grun..das namelijk nog leuker.
Het is maar voor één dagje hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:41 schreef SCH het volgende:
Tong, zolang je deze avatar heb, praat ik niet met je
Ah ok dan, ik begin volgende maand met mijn afstudeeropdracht.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als onderdeel van een strategisch marketingplan jatis wel leuk., tis dan ook voor mn afstudeeropdracht.
Jawel hoor Bloesje, gaat helemaal goedkomen als Bjorooke dadelijk Papa isquote:
je bent gewoon jaloers op alle awards die Tong gewonnen heetquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:41 schreef SCH het volgende:
Tong, zolang je deze avatar heb, praat ik niet met je
Ik ook, waterhuishoudingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:51 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat leren...
Gaat weer zo stinken zonder douchequote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:51 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik ook, waterhuishouding![]()
Ik kan geen water meer zien, dan ga ik flippen![]()
Bewijzenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
Jawel hoor Bloesje, gaat helemaal goedkomen als Bjorooke dadelijk Papa is
Kijk maar naar mij, ik ben nu ook ineens heel Liev![]()
![]()
Feli met jullie awards allemaal!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Whehe, die avatar!
Is er voor die FOK-award van mij ook een icoon trouwens? Zo ja, moet ik Yeahinho weer even inschakelen.
FOK iets sneller, zo lijkt. Rondje op kosten van Alexander Östlund.
Ja, In dit topic staat iequote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Whehe, die avatar!
Is er voor die FOK-award van mij ook een icoon trouwens? Zo ja, moet ik Yeahinho weer even inschakelen.
Je weet dat die amerikaan waarschijnlijk puisterige, giechelende pubers zij?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
* SCH versiert nu een amerikaan in de I-sketch gay room![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Nee Suijk. Pfaf kom eerst lekker ontspannen tekenen joh.
daar doen ze zeker hun best voorquote:
Die Chau is zo grappigquote:
Chau jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die Chau is zo grappig
Als je dit leuk vind, ook zeker Harold And Kumar Go To White Castle kijken. Hilarisch
Nooit leuk dit soort dingen vertellen, want niemand kan er om lachen....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat je er bij geweest moet zijn
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoorde op radio 2 zoiets... gaat dat over een krokodil?
Iemand die mij begrijptquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het wel komiesj.
voor 1 keer
Hallo ich bin schnappi,quote:
Ja nog iemandquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hallo ich bin schnappi,
das kleinen krokodil! ... Schni schna schnappie, schnappie, schnappie, schnap!
![]()
![]()
![]()
Die draaien ze bij Edwin Evers toch elke dag?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hallo ich bin schnappi,
![]()
![]()
![]()
Top nummerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hallo ich bin schnappi,
![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/50412#1816532quote:Alleen als die mod op voetbal met zijn ajax-bril op de deur wordt gewezen............ouwe man en thevens teletext-supporter
quote:
Voor de rest heeft ie wel gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Reacties van mensen die het woord tevens met een h er in schrijven kan ik moeilijk serieus nemen.
Haha, geweldig nummer jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Geniaal die Duitse kleuter, typisch Duitsland dat dat aanslaat. Die woediewokkie met die reactie op Frontpage heb ik hier nog nooit gezien. Die snapt waarschijnlijk helemaal niets van voetbal.
Auuuuuuu! Wat een sukkel ook, dat doe je toch nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk filmpje bij dat nummer over die krokedil
Arghg!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hallo ich bin schnappi,
![]()
![]()
![]()
Sorry voor mijn trage reactie... ik heb lekker gerkuid vlees met frietjes en sla gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond Bloem! Met mij is alles helemaal super. Wat heb je in elkaar geknutselt voor het avondeten?
* golfer waakt op afstand, tussen het TV kijken door, over jullie.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
Tong waakt over Hools. Met Pascal op de uitkijk.
gisteren ook alquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Sorry voor mijn trage reactie... ik heb lekker gerkuid vlees met frietjes en sla gemaakt![]()
Doe ik eend, doe ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz je kan gewoon in de trein slapen hoor
Wil nietquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
Kun je niet slapen bluezz of wil je niet slapen?
volgens mij is nachtdienst meer voor jouquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil niet
En kan vast ook niet, mijn dag/nacht ritme helpt mijn werkritme om zeep.
En terecht
k zou gaan klagen op je werk, dat ze onredelijke werktijden hebben!quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wil niet
En kan vast ook niet, mijn dag/nacht ritme helpt mijn werkritme om zeep.
En terecht
Lieve schat, ik heb een historie van 20 jaar onregelmatige werk/leef/slaap tijden.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij is nachtdienst meer voor jou
En het verband tussen voetbal, relaties en sex?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:51 schreef just me het volgende:
Daarna zwaar serieus zitten ouwehoeren over relaties, voetbal en sex
ja maar.. ja maar.. mijn wekker gaat morgen ook vroeg af dus ik zeg heeeel ongezellig welterustenquote:
ballen? zak?quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En het verband tussen voetbal, relaties en sex?
Ik lig linkschquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:57 schreef just me het volgende:
ja maar.. ja maar.. mijn wekker gaat morgen ook vroeg af dus ik zeg heeeel ongezellig welterusten
ok dan is het goed meidquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb een historie van 20 jaar onregelmatige werk/leef/slaap tijden.
Nachtdiensten, weekenddiensten, in noodgevallen een nachtdienst na een avonddienst....
Het komt nooit meer goed vrees ik.
Maar ik ben altijd/meestal op tijd op mijn werk
Je vriendin kijkt naar de wedstrijd en erna neuk je je vreugde/frustratie* wegquote:Op woensdag 19 januari 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
En het verband tussen voetbal, relaties en sex?
weinig voetbalfrustraties dit seizoenquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je vriendin kijkt naar de wedstrijd en erna neuk je je vreugde/frustratie* weg
* doorhalen wat niet van toepassing is
Fout! Het juiste antwoord was alweer Silvie Meis.quote:
Ik zie een hoerquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Fout! Het juiste antwoord was alweer Silvie Meis.
nog een paar post de echte god heeft nog vakantiequote:
kan het niet laten...sorryquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan het niet laten...sorry
Is dat Pop, Korn
het pop wil niet alleen zeggen dat er pop bandjes staanquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan het niet laten...sorry
Is dat Pop, Korn
was eigenlijk meer een woordgrapje, pascalquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:42 schreef pascalheister het volgende:
het pop wil niet alleen zeggen dat er pop bandjes staan
mogge trouwens
weet ik ook welquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was eigenlijk meer een woordgrapje, pascal
Mogguh trouwens !
De smilies in de oude oude zijn stom!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was deze vergeten [afbeelding]
Wat mij betreft wel alleen zit ik nu nog op m'n werk...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen...
Gaan we nog tekenen vandaag?
stille tochten voor criminelen ookquote:
Gaan ze voor die gast een stille tocht houden?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stille tochten voor tasjes dieven ook![]()
Een achteruitrijrace lijkt mij inderdaad toepasselijker.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Gaan ze voor die gast een stille tocht houden?![]()
Wat een onzin...
was gisteravond toch ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Gaan ze voor die gast een stille tocht houden?![]()
Wat een onzin...
Hahaquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was gisteravond toch ofzo?
trouwens net bij Yorin FM "Wij zouden naar de bruiloft van Stekelenburg gaan, voor die van vd Vaart komt wel een 2e keer"![]()
dat lijkt een beetje een standaard award te worden, Brnnie kreeg m ook al voor het stemmen tellen van Fak awardsquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Yeahinho heeft toch een creativiteitsaward gewonnen, al is het in B-categorie van SPT zie ik. Toch leuk!
Al is het geen Deco natuurlijk...
Bij de SPT-Awards hebben ze zelfs een stemmentellersaward...
2 feb.. 4 daagjes na mijn verjaardag.. Dus heb eigenlijk helemaal geen zin om jarig te zijn.. want dan is het al bijna..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat klinkt zeker niet tof, wanneer gaat het gebeuren?
D'r stonden wat lui met kaarsen, maar een tocht was het niet echt. Wel stil, en dat is over het algemeen al moeilijk genoeg voor die luiquote:
Dat klinkt inderdaad niet heel tof.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Net even opgezocht wat ze nou precies gaan doen in het ziekenhuis..![]()
Klinkt nie echt tofmaar het rare is. ik moet helemaal onder narcose.. en hij haalt nie een groter stuk weefsel weg.. maar alles wat nie goed is...
tja...da's idd nie tofquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Na een lisbiopsie kunt u een tot twee weken nog bloederige afscheiding hebben die vies kan ruiken.
Het is verstandig met gemeenschap te wachten tot de afscheiding verdwenen is.
Ja dat mog ik ook wel hopen ja..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet heel tof.
Het komt vast wel goedIk neem aan dat ze weten wat ze doen
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was gisteravond toch ofzo?
trouwens net bij Yorin FM "Wij zouden naar de bruiloft van Stekelenburg gaan, voor die van vd Vaart komt wel een 2e keer"![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Een speciale soort biopsie: lisbiopsie
Soms wordt een lisbiopt afgenomen. Hiermee neemt de gynaecoloog een groter stuk weefsel weg. De baarmoederhals wordt dan eerst plaatselijk verdoofd door een dunne naald. Het inspuiten van de verdoving kan enigszins pijnlijk zijn. Daarna voelt u over het algemeen niets meer van het afnemen van het lisbiopt zelf.
Een lisbiopsie gebeurt met een dun metalen lisje, dat elektrisch verhit wordt. De verhitte lis schilt als het ware een stukje van de baarmoederhals weg, op de plaats van het afwijkende weefsel. Tegelijkertijd worden bloedvaatjes door de hitte dichtgeschroeid. Om de elektrische stroom te geleiden krijgt u tijdens de ingreep een plastic plakker op uw been. Het schroeien van het weefsel geeft vaak een branderige geur.
Als het afwijkende plekje niet al te groot is, probeert de gynaecoloog soms tijdens de lisbiopsie het hele plekje te verwijderen. Een lisbiopt kan enkele centimeters groot zijn en meer dan een halve centimeter dik.
Na een lisbiopsie kunt u een tot twee weken nog bloederige afscheiding hebben die vies kan ruiken. Het is verstandig met gemeenschap te wachten tot de afscheiding verdwenen is.
Klinkt nie echt tofmaar het rare is. ik moet helemaal onder narcose.. en hij haalt nie een groter stuk weefsel weg.. maar alles wat nie goed is...
Dankje Bjoroooquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...da's idd nie tof
wens je wel alle sterkte toe wijjfie![]()
Ach ik wil toch wel grag weten wat ze allemaal gaan doen enzo..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:volgens mij had je t beter niet op kunnen zoeken...... nogmaals sterkte en suc6
klinkt eng, veel sterkte gewenst iigquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Een speciale soort biopsie: lisbiopsie
Soms wordt een lisbiopt afgenomen. Hiermee neemt de gynaecoloog een groter stuk weefsel weg. De baarmoederhals wordt dan eerst plaatselijk verdoofd door een dunne naald. Het inspuiten van de verdoving kan enigszins pijnlijk zijn. Daarna voelt u over het algemeen niets meer van het afnemen van het lisbiopt zelf.
Een lisbiopsie gebeurt met een dun metalen lisje, dat elektrisch verhit wordt. De verhitte lis schilt als het ware een stukje van de baarmoederhals weg, op de plaats van het afwijkende weefsel. Tegelijkertijd worden bloedvaatjes door de hitte dichtgeschroeid. Om de elektrische stroom te geleiden krijgt u tijdens de ingreep een plastic plakker op uw been. Het schroeien van het weefsel geeft vaak een branderige geur.
Als het afwijkende plekje niet al te groot is, probeert de gynaecoloog soms tijdens de lisbiopsie het hele plekje te verwijderen. Een lisbiopt kan enkele centimeters groot zijn en meer dan een halve centimeter dik.
Na een lisbiopsie kunt u een tot twee weken nog bloederige afscheiding hebben die vies kan ruiken. Het is verstandig met gemeenschap te wachten tot de afscheiding verdwenen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |