Propaganda-opdracht voor geschiedenis.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Oude russische volkslied (voor WOII)...wat moet je daar nou weer mee ?
Klopt, maar we begonnen sowieso pas volgende week pas met punten tellenquote:
Normale mensen bellen op of ze langs kunnen komen, deze kwamen spontaan binnenvallen dus was redelijk "onverwachts" jaquote:Een week na de geboorte en er komt beozek en dat is onverwachts
Reken er maar op dat je de komende 3 weken elke avond bezoek heb....althans zo stel ik me dat voor
Jij wordt ook nog wel zo lief als je dadelijk vader bent geworden hoor!quote:Je bent echt een stuk liever geworden sinds je vader bent, maar hoeft niet hoor !!
heb ik dat net gemist...maar ben wel van plan om een aantal keertjesmee te doen hoor !!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:29 schreef PyTh het volgende:
Klopt, maar we begonnen sowieso pas volgende week pas met punten tellen
Tja, dat lijkt me zwaar irritant, maar je hebt natuurlijk een mooi excuus "ze is moe en heeft rust nodig en Mateja ook, dus als jullie het niet erg vinden......"quote:Normale mensen bellen op of ze langs kunnen komen, deze kwamen spontaan binnenvallen dus was redelijk "onverwachts" ja
Zou het dan toch ....eindelijkquote:Jij wordt ook nog wel zo lief als je dadelijk vader bent geworden hoor!
als onderdeel van een strategisch marketingplan jaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Oh leuk, marketingEDIT: ow das natuurlijk ook organisatieblabla
Ik ben met organisatieblabla bezig
Ik moet leren, maar ga liever even kaarten halen voor de eerste thuiswedstrijd van Grun..das namelijk nog leuker.
Het is maar voor één dagje hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:41 schreef SCH het volgende:
Tong, zolang je deze avatar heb, praat ik niet met je
Ah ok dan, ik begin volgende maand met mijn afstudeeropdracht.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als onderdeel van een strategisch marketingplan jatis wel leuk., tis dan ook voor mn afstudeeropdracht.
Jawel hoor Bloesje, gaat helemaal goedkomen als Bjorooke dadelijk Papa isquote:
je bent gewoon jaloers op alle awards die Tong gewonnen heetquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:41 schreef SCH het volgende:
Tong, zolang je deze avatar heb, praat ik niet met je
Ik ook, waterhuishoudingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:51 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met dat leren...
Gaat weer zo stinken zonder douchequote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:51 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik ook, waterhuishouding![]()
Ik kan geen water meer zien, dan ga ik flippen![]()
Bewijzenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
Jawel hoor Bloesje, gaat helemaal goedkomen als Bjorooke dadelijk Papa is
Kijk maar naar mij, ik ben nu ook ineens heel Liev![]()
![]()
Feli met jullie awards allemaal!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Whehe, die avatar!
Is er voor die FOK-award van mij ook een icoon trouwens? Zo ja, moet ik Yeahinho weer even inschakelen.
FOK iets sneller, zo lijkt. Rondje op kosten van Alexander Östlund.
Ja, In dit topic staat iequote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Whehe, die avatar!
Is er voor die FOK-award van mij ook een icoon trouwens? Zo ja, moet ik Yeahinho weer even inschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |