ik ook...alleen al vanaf 8:30uquote:
heb je weer de hele nacht liggen posten ???quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:06 schreef Bluezz het volgende:
Posten met hindernissen en veel geduld is weer begonnen.
Terwijl het vannacht zo![]()
ging
op google ff "een of ander liedje" ingevoerdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, middag.
Net even het net af zitten zoeken naar een of ander liedje, beetje nodig bij m'n opdracht.
When you have played once, you are hookedquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:15 schreef Spideyman het volgende:
Jullie hebben me een nieuwe verslaving bezorg
isketch grmbl
en gevonden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, middag.
Net even het net af zitten zoeken naar een of ander liedje, beetje nodig bij m'n opdracht.
Haha, Isketch compo?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
When you have played once, you are hooked
Vanavond bij voldoende interesse om 19.00 proefronde.
Vanaf volgende week Maandag starten met de compo vorm![]()
Oh leuk, marketingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gevonden?
k zit zelf lekker midden het makenv an een 7 S-Model
mijn 2e en 3e plaats van gisteravond leveren dus geen punten opquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
When you have played once, you are hooked
Vanavond bij voldoende interesse om 19.00 proefronde.
Vanaf volgende week Maandag starten met de compo vorm![]()
Gisteren zou sowieso nog niet voor de punten zijn hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn 2e en 3e plaats van gisteravond leveren dus geen punten op
Het was gisteren toch maandag ??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
Gisteren zou sowieso nog niet voor de punten zijn hoor.
Ik wist niet eens dat er gisteren ge-Isketched was alszijnde compo of proefronde.
Een week na de geboorte en er komt beozek en dat is onverwachtsquote:Was gisteren helaas verhinderd vanwege onverwachts bezoek![]()
Je bent echt een stuk liever geworden sinds je vader bent, maar hoeft niet hoor !!quote:Maar als jij wil Bjoro, schrijf ik jou proefrondepunten van gisteren erbij hoor![]()
Propaganda-opdracht voor geschiedenis.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:18 schreef Bjoro het volgende:
Oude russische volkslied (voor WOII)...wat moet je daar nou weer mee ?
Klopt, maar we begonnen sowieso pas volgende week pas met punten tellenquote:
Normale mensen bellen op of ze langs kunnen komen, deze kwamen spontaan binnenvallen dus was redelijk "onverwachts" jaquote:Een week na de geboorte en er komt beozek en dat is onverwachts
Reken er maar op dat je de komende 3 weken elke avond bezoek heb....althans zo stel ik me dat voor
Jij wordt ook nog wel zo lief als je dadelijk vader bent geworden hoor!quote:Je bent echt een stuk liever geworden sinds je vader bent, maar hoeft niet hoor !!
heb ik dat net gemist...maar ben wel van plan om een aantal keertjesmee te doen hoor !!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:29 schreef PyTh het volgende:
Klopt, maar we begonnen sowieso pas volgende week pas met punten tellen
Tja, dat lijkt me zwaar irritant, maar je hebt natuurlijk een mooi excuus "ze is moe en heeft rust nodig en Mateja ook, dus als jullie het niet erg vinden......"quote:Normale mensen bellen op of ze langs kunnen komen, deze kwamen spontaan binnenvallen dus was redelijk "onverwachts" ja
Zou het dan toch ....eindelijkquote:Jij wordt ook nog wel zo lief als je dadelijk vader bent geworden hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |