Boeit niet, zo lang het maar niet in m'n bier sneeuwt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar sneeuw?
Hier @ Zwolle schijnt het zonnetje. (*-Vaduz- is op school aan het werk voor school)quote:
Hier ziet het er meer uit dat het zo gaat hagelen....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:09 schreef VoreG het volgende:
SNEEEEEEEEUW!
Hier schijnt het zonnetje ook nog, schijnt er wel aan te komen later in de middagquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier @ Zwolle schijnt het zonnetje. (*-Vaduz- is op school aan het werk voor school)
ik ook...alleen al vanaf 8:30uquote:
heb je weer de hele nacht liggen posten ???quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:06 schreef Bluezz het volgende:
Posten met hindernissen en veel geduld is weer begonnen.
Terwijl het vannacht zo![]()
ging
op google ff "een of ander liedje" ingevoerdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, middag.
Net even het net af zitten zoeken naar een of ander liedje, beetje nodig bij m'n opdracht.
When you have played once, you are hookedquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:15 schreef Spideyman het volgende:
Jullie hebben me een nieuwe verslaving bezorg
isketch grmbl
en gevonden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, middag.
Net even het net af zitten zoeken naar een of ander liedje, beetje nodig bij m'n opdracht.
Haha, Isketch compo?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
When you have played once, you are hooked
Vanavond bij voldoende interesse om 19.00 proefronde.
Vanaf volgende week Maandag starten met de compo vorm![]()
Oh leuk, marketingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gevonden?
k zit zelf lekker midden het makenv an een 7 S-Model
mijn 2e en 3e plaats van gisteravond leveren dus geen punten opquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
When you have played once, you are hooked
Vanavond bij voldoende interesse om 19.00 proefronde.
Vanaf volgende week Maandag starten met de compo vorm![]()
Gisteren zou sowieso nog niet voor de punten zijn hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn 2e en 3e plaats van gisteravond leveren dus geen punten op
Het was gisteren toch maandag ??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
Gisteren zou sowieso nog niet voor de punten zijn hoor.
Ik wist niet eens dat er gisteren ge-Isketched was alszijnde compo of proefronde.
Een week na de geboorte en er komt beozek en dat is onverwachtsquote:Was gisteren helaas verhinderd vanwege onverwachts bezoek![]()
Je bent echt een stuk liever geworden sinds je vader bent, maar hoeft niet hoor !!quote:Maar als jij wil Bjoro, schrijf ik jou proefrondepunten van gisteren erbij hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |