nog een paar post de echte god heeft nog vakantiequote:
kan het niet laten...sorryquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan het niet laten...sorry
Is dat Pop, Korn
het pop wil niet alleen zeggen dat er pop bandjes staanquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan het niet laten...sorry
Is dat Pop, Korn
was eigenlijk meer een woordgrapje, pascalquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:42 schreef pascalheister het volgende:
het pop wil niet alleen zeggen dat er pop bandjes staan
mogge trouwens
weet ik ook welquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was eigenlijk meer een woordgrapje, pascal
Mogguh trouwens !
De smilies in de oude oude zijn stom!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was deze vergeten [afbeelding]
Wat mij betreft wel alleen zit ik nu nog op m'n werk...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:53 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen...
Gaan we nog tekenen vandaag?
stille tochten voor criminelen ookquote:
Gaan ze voor die gast een stille tocht houden?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stille tochten voor tasjes dieven ook![]()
Een achteruitrijrace lijkt mij inderdaad toepasselijker.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Gaan ze voor die gast een stille tocht houden?![]()
Wat een onzin...
was gisteravond toch ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Gaan ze voor die gast een stille tocht houden?![]()
Wat een onzin...
Hahaquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was gisteravond toch ofzo?
trouwens net bij Yorin FM "Wij zouden naar de bruiloft van Stekelenburg gaan, voor die van vd Vaart komt wel een 2e keer"![]()
dat lijkt een beetje een standaard award te worden, Brnnie kreeg m ook al voor het stemmen tellen van Fak awardsquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Yeahinho heeft toch een creativiteitsaward gewonnen, al is het in B-categorie van SPT zie ik. Toch leuk!
Al is het geen Deco natuurlijk...
Bij de SPT-Awards hebben ze zelfs een stemmentellersaward...
2 feb.. 4 daagjes na mijn verjaardag.. Dus heb eigenlijk helemaal geen zin om jarig te zijn.. want dan is het al bijna..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat klinkt zeker niet tof, wanneer gaat het gebeuren?
D'r stonden wat lui met kaarsen, maar een tocht was het niet echt. Wel stil, en dat is over het algemeen al moeilijk genoeg voor die luiquote:
Dat klinkt inderdaad niet heel tof.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Net even opgezocht wat ze nou precies gaan doen in het ziekenhuis..![]()
Klinkt nie echt tofmaar het rare is. ik moet helemaal onder narcose.. en hij haalt nie een groter stuk weefsel weg.. maar alles wat nie goed is...
tja...da's idd nie tofquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Na een lisbiopsie kunt u een tot twee weken nog bloederige afscheiding hebben die vies kan ruiken.
Het is verstandig met gemeenschap te wachten tot de afscheiding verdwenen is.
Ja dat mog ik ook wel hopen ja..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet heel tof.
Het komt vast wel goedIk neem aan dat ze weten wat ze doen
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was gisteravond toch ofzo?
trouwens net bij Yorin FM "Wij zouden naar de bruiloft van Stekelenburg gaan, voor die van vd Vaart komt wel een 2e keer"![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Een speciale soort biopsie: lisbiopsie
Soms wordt een lisbiopt afgenomen. Hiermee neemt de gynaecoloog een groter stuk weefsel weg. De baarmoederhals wordt dan eerst plaatselijk verdoofd door een dunne naald. Het inspuiten van de verdoving kan enigszins pijnlijk zijn. Daarna voelt u over het algemeen niets meer van het afnemen van het lisbiopt zelf.
Een lisbiopsie gebeurt met een dun metalen lisje, dat elektrisch verhit wordt. De verhitte lis schilt als het ware een stukje van de baarmoederhals weg, op de plaats van het afwijkende weefsel. Tegelijkertijd worden bloedvaatjes door de hitte dichtgeschroeid. Om de elektrische stroom te geleiden krijgt u tijdens de ingreep een plastic plakker op uw been. Het schroeien van het weefsel geeft vaak een branderige geur.
Als het afwijkende plekje niet al te groot is, probeert de gynaecoloog soms tijdens de lisbiopsie het hele plekje te verwijderen. Een lisbiopt kan enkele centimeters groot zijn en meer dan een halve centimeter dik.
Na een lisbiopsie kunt u een tot twee weken nog bloederige afscheiding hebben die vies kan ruiken. Het is verstandig met gemeenschap te wachten tot de afscheiding verdwenen is.
Klinkt nie echt tofmaar het rare is. ik moet helemaal onder narcose.. en hij haalt nie een groter stuk weefsel weg.. maar alles wat nie goed is...
Dankje Bjoroooquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...da's idd nie tof
wens je wel alle sterkte toe wijjfie![]()
Ach ik wil toch wel grag weten wat ze allemaal gaan doen enzo..quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:volgens mij had je t beter niet op kunnen zoeken...... nogmaals sterkte en suc6
klinkt eng, veel sterkte gewenst iigquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:11 schreef Blumchen het volgende:
Een speciale soort biopsie: lisbiopsie
Soms wordt een lisbiopt afgenomen. Hiermee neemt de gynaecoloog een groter stuk weefsel weg. De baarmoederhals wordt dan eerst plaatselijk verdoofd door een dunne naald. Het inspuiten van de verdoving kan enigszins pijnlijk zijn. Daarna voelt u over het algemeen niets meer van het afnemen van het lisbiopt zelf.
Een lisbiopsie gebeurt met een dun metalen lisje, dat elektrisch verhit wordt. De verhitte lis schilt als het ware een stukje van de baarmoederhals weg, op de plaats van het afwijkende weefsel. Tegelijkertijd worden bloedvaatjes door de hitte dichtgeschroeid. Om de elektrische stroom te geleiden krijgt u tijdens de ingreep een plastic plakker op uw been. Het schroeien van het weefsel geeft vaak een branderige geur.
Als het afwijkende plekje niet al te groot is, probeert de gynaecoloog soms tijdens de lisbiopsie het hele plekje te verwijderen. Een lisbiopt kan enkele centimeters groot zijn en meer dan een halve centimeter dik.
Na een lisbiopsie kunt u een tot twee weken nog bloederige afscheiding hebben die vies kan ruiken. Het is verstandig met gemeenschap te wachten tot de afscheiding verdwenen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |