a.s vrijdagquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:22 schreef VoreG het volgende:
Wanneer begint het weer?
kan Derksen zich na 3 weken in de uitzending kan gaan afvragen waarom ze de vrijdagavond wedstrijden hebben aangekocht ere blijkt geen bal een te zijn en net niveau valt tegenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me af wat dat toevoegt aan het geheel.
vergadering over een fanclubdag ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 12:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb dinsdag 25 januari een vergadering met Johan Derksen...![]()
Zal dan eens aan hem vragen waarom enz...
LOLquote:Op maandag 17 januari 2005 12:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, ik werd laatst gebeld door hem ...
Zijn manager en hij vinden het wel leuk als ik bij hem in dienst treed. Dan gaat de fansite weg en wordt ik onder andere verantwoordelijke voor een professionele site over hem...
Die zal ook wel commercieler worden aangepakt maar er zal ook ruimte zijn voor de fans.
We gaan daar dan over vergaderen, om te kijken of we een plan kunnen opstellen en tot overeenstemming kunnen komen...
Nog even wat aan je Nederlands doen en je maakt misschien een kans bij hem.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, ik werd laatst gebeld door hem ...
Zijn manager en hij vinden het wel leuk als ik bij hem in dienst treed. Dan gaat de fansite weg en wordt ik onder andere verantwoordelijke voor een professionele site over hem...
Die zal ook wel commercieler worden aangepakt maar er zal ook ruimte zijn voor de fans.
We gaan daar dan over vergaderen, om te kijken of we een plan kunnen opstellen en tot overeenstemming kunnen komen...
Nee, maar in 'mijn tijd' werd er nog aandacht besteed aan correct Nederlands schrijven op school.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:05 schreef pascalheister het volgende:
golfer ben je vroeger leraar geweest ofzo? dit is maar fok hoor
Yups.quote:btw die plannen klinken leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |