Klopt, Kieft voegt echt niks toe.quote:Op maandag 27 december 2004 22:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Een goede 2e "deskundige" zou beter zijn ipv Kieft.
Ik erger me standaard aan die elitaire linksist Spaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef tong80 het volgende:
Harry maakte alleen leuke TV met Henk Spaan samen, daarna werd het een ego show van vermeegen.
Ik vind van niet. Zijn programma´s heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Harry Vermeegen terug op de buis moet
Dat is natuurlijk ook maar subjectief he (dat van de beste 100 voetballers). Wie is hij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:49 schreef tong80 het volgende:
Dat is je mening, maar Spaan kan wel schrijven en heeft een schitterend boek uitgegeven over de 100 beste voetballers van Nederland.
Natuurlijk is dat subjectief.Mar je kan je eigen mening daar aan staven. En dat is leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar subjectief he (dat van de beste 100 voetballers). Wie is hij om dat te bepalen?![]()
Dat is natuurlijk helemaal waarquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat subjectief.Mar je kan je eigen mening daar aan staven. En dat is leuk.
Sterker nog, hij heeft het opgericht.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:53 schreef komrad het volgende:
Hard gras, waar spaan toch wel aan meewerkt, is een mooi blad/boek
Gezien, allejezus wat een takkeherrie maken die Cuby en zijn sneeuwstormen zeg...quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Derksen om 19.30 in de Top 2000 a gogo.
a.s vrijdagquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:22 schreef VoreG het volgende:
Wanneer begint het weer?
kan Derksen zich na 3 weken in de uitzending kan gaan afvragen waarom ze de vrijdagavond wedstrijden hebben aangekocht ere blijkt geen bal een te zijn en net niveau valt tegenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me af wat dat toevoegt aan het geheel.
vergadering over een fanclubdag ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 12:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb dinsdag 25 januari een vergadering met Johan Derksen...![]()
Zal dan eens aan hem vragen waarom enz...
LOLquote:Op maandag 17 januari 2005 12:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, ik werd laatst gebeld door hem ...
Zijn manager en hij vinden het wel leuk als ik bij hem in dienst treed. Dan gaat de fansite weg en wordt ik onder andere verantwoordelijke voor een professionele site over hem...
Die zal ook wel commercieler worden aangepakt maar er zal ook ruimte zijn voor de fans.
We gaan daar dan over vergaderen, om te kijken of we een plan kunnen opstellen en tot overeenstemming kunnen komen...
Nog even wat aan je Nederlands doen en je maakt misschien een kans bij hem.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, ik werd laatst gebeld door hem ...
Zijn manager en hij vinden het wel leuk als ik bij hem in dienst treed. Dan gaat de fansite weg en wordt ik onder andere verantwoordelijke voor een professionele site over hem...
Die zal ook wel commercieler worden aangepakt maar er zal ook ruimte zijn voor de fans.
We gaan daar dan over vergaderen, om te kijken of we een plan kunnen opstellen en tot overeenstemming kunnen komen...
Nee, maar in 'mijn tijd' werd er nog aandacht besteed aan correct Nederlands schrijven op school.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:05 schreef pascalheister het volgende:
golfer ben je vroeger leraar geweest ofzo? dit is maar fok hoor
Yups.quote:btw die plannen klinken leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |