Van Hanegem is anders ook maar een suffe flapdrol.quote:Op maandag 20 december 2004 21:26 schreef Spideyman het volgende:
Leuke aflevering, alleen wat is die Hans tenenkrommend zeg. Brrrrr.
Nee, Martin Klaassen. Met de vraag of Gullit nu in dezelfde situatie zit als Koeman een paar weken geleden.quote:Op maandag 20 december 2004 22:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ziek... Henk Kok?
ik heb me ontzettend lopen irriteren aan die kraaij jr. elke keer als hij z'n scheur open trok zag je iedereen aan de tafel zuchten en denken, jongen hou toch op.quote:Op maandag 20 december 2004 22:02 schreef MaxPower het volgende:
Kraaij moet in de plaats van Kieft. Leuke frisse meningen heeft hij.
Dat kan je wel zeggen. Een nieuw persoonlijk record.quote:Op maandag 20 december 2004 22:39 schreef rubbereend het volgende:
gtis wel je avodn geweest he Vaduz
Waarom heb je mijn dorp Doornenburg niet gebruiktquote:Op maandag 20 december 2004 17:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maarten Nijenhuis, Nijmegen
John Hofstra, Elst
Fred van Lieropshoven, Utrecht
Hans Kraaij Senior, Anoniem (hanskraaij@senior.com)
Casper Polman, Bemmel
Marco Vermars, Gendt
Koos Olbers, Oosterbeek
Erik Hazelhoef, Den Haag
Antoin de Man, Lelystad
Pascal Scheepsheyn, Bemmel
Kees Stolk, Neerbrugge
Toby van der Weijden, Purmerend
Dat is mijn lijst tot nu toe, met een paar hele leuke vragen
in het begin was dat altijd leuk, dan zei hij wat nuttigs en kwam dr weleens een grap achteraan die ook nog weleens treffend was. Nu heeft hij ontdekt dat hij een kunstje kan en te pas en te pas moet er een grapje tussendoor. Hij ontwijkt er zelfs serieuze vragen mee en hij komt ermee weg omdat t de nationale knuffelbeer is die niets fout kan doen, zie EK.quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:12 schreef tong80 het volgende:
Ben altijd een fan geweest van de Kromme. Maar elke keer op een vraag kwasie leuk antwoorden gaat me nu wel irriteren.
Meer mensen last van ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2004 02:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bedoelt dat ie Huntelaar goed vindt.
Senior wil niet meer komen, junior dus.quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:15 schreef komrad het volgende:
Hebben we het over kraaij jr of sr. Ik kon helaas niet kijken ivm werk
quote:Op maandag 20 december 2004 22:29 schreef Dos37 het volgende:
Johan Derksen TV persoonlijkheid van het jaar ik stem voor
Nou, hier in het dorp waren we altijd wel weg van Willem, toen ie nog met Truus was.quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb 'm nooit serieus genomen. Categorie dorpsgek.
vind ik niet ik vind dat ze nog tijd te kort komen om meer uit het buitenlandse voetbal te behandelenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:43 schreef komrad het volgende:
2,5 uur is idd een beejte veel
omdat?quote:Op maandag 20 december 2004 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van Hanegem is anders ook maar een suffe flapdrol.
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
ik had de manager van johan derksen aan de lijn... Die wil graag een professioenle website maken... ze hebben www.johanderksen.nl al en ik heb www.johan-derksen.nl ... ze willen in janauri een bijeenkomst houden met Johan erbij en met mij om de zaken eens professioneler aan te pakken. j-d.nl verdwijnt dan... en jd.nl ontstaat dan, met ruimte voor enkele fanpages op die site.. dat willen ze graag in overleg met mij doen...
´quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:40 schreef rotskibo het volgende:
Ik vind het sowieso een fout dat ze van 1 uur per week naar 2.5 uur per week zijn gegaan, wordt allemaal veel te veel.
Dank uquote:Op maandag 27 december 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
Co is nu trouwens een uur lang te gast bij L:angs de Lijn op radio-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |