Nou, hier in het dorp waren we altijd wel weg van Willem, toen ie nog met Truus was.quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb 'm nooit serieus genomen. Categorie dorpsgek.
vind ik niet ik vind dat ze nog tijd te kort komen om meer uit het buitenlandse voetbal te behandelenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:43 schreef komrad het volgende:
2,5 uur is idd een beejte veel
omdat?quote:Op maandag 20 december 2004 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Van Hanegem is anders ook maar een suffe flapdrol.
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
ik had de manager van johan derksen aan de lijn... Die wil graag een professioenle website maken... ze hebben www.johanderksen.nl al en ik heb www.johan-derksen.nl ... ze willen in janauri een bijeenkomst houden met Johan erbij en met mij om de zaken eens professioneler aan te pakken. j-d.nl verdwijnt dan... en jd.nl ontstaat dan, met ruimte voor enkele fanpages op die site.. dat willen ze graag in overleg met mij doen...
´quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:40 schreef rotskibo het volgende:
Ik vind het sowieso een fout dat ze van 1 uur per week naar 2.5 uur per week zijn gegaan, wordt allemaal veel te veel.
Dank uquote:Op maandag 27 december 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
Co is nu trouwens een uur lang te gast bij L:angs de Lijn op radio-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |