Klopt, Kieft voegt echt niks toe.quote:Op maandag 27 december 2004 22:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Een goede 2e "deskundige" zou beter zijn ipv Kieft.
Ik erger me standaard aan die elitaire linksist Spaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef tong80 het volgende:
Harry maakte alleen leuke TV met Henk Spaan samen, daarna werd het een ego show van vermeegen.
Ik vind van niet. Zijn programma´s heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Harry Vermeegen terug op de buis moet
Dat is natuurlijk ook maar subjectief he (dat van de beste 100 voetballers). Wie is hij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:49 schreef tong80 het volgende:
Dat is je mening, maar Spaan kan wel schrijven en heeft een schitterend boek uitgegeven over de 100 beste voetballers van Nederland.
Natuurlijk is dat subjectief.Mar je kan je eigen mening daar aan staven. En dat is leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar subjectief he (dat van de beste 100 voetballers). Wie is hij om dat te bepalen?![]()
Dat is natuurlijk helemaal waarquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat subjectief.Mar je kan je eigen mening daar aan staven. En dat is leuk.
Sterker nog, hij heeft het opgericht.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:53 schreef komrad het volgende:
Hard gras, waar spaan toch wel aan meewerkt, is een mooi blad/boek
Gezien, allejezus wat een takkeherrie maken die Cuby en zijn sneeuwstormen zeg...quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Derksen om 19.30 in de Top 2000 a gogo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |