jaja ik voorspel de eerste grand slam overwinningquote:
Ja, mooi gedaan van d'rquote:
nee man, die heeft net het eerste rondje koffie betaaldquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:32 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools,
begrijp k het goed, heeft onze Michaela de eerste ronde overleefd?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:32 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools,
begrijp k het goed, heeft onze Michaela de eerste ronde overleefd?
Ja hoor alles goed hier.quote:
quote:
Toch eens die text-only uitzetten, geen idee wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:58 schreef VoreG het volgende:
TONG JE PLAATJE?!
kind van zijn vader natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:01 schreef PyTh het volgende:
Het vader zijn bevalt in ieder geval uitstekend en Mateja is tot nu toe lekker makkelijk![]()
Tong heeft een rij SPT awards gewonnen en nou heeft Yeahinho een nieuwe avatar voor hem gemaakt. de Tongsmillie en daarachter de awards die voorbij springen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toch eens die text-only uitzetten, geen idee wat er aan de hand is
Dat zijn de cijfersquote:
Yeahinho is echt een topper he ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:11 schreef rubbereend het volgende:
Tong heeft een rij SPT awards gewonnen en nou heeft Yeahinho een nieuwe avatar voor hem gemaakt. de Tongsmillie en daarachter de awards die voorbij springen.
Stepanie Foretz de nummer 94 van de wereldquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat zijn de cijfers![]()
Wie was de tegenstander?
Stephanie Foretzquote:
Tegenstandster sloeg wel 17 dubbele fouten, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Het tentamen van vanmorgen ging aardig.Nu moet ik weer gaan leren voor morgen. Knappe prestatie trouwens van Micha zeg, de cijfers zeggen veel.
![]()
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegenstandster sloeg wel 17 dubbele fouten, maar dat mag de pret niet drukken
Mooi van je tentamen.
* BliksemSchigt werkt momenteel aan een tentamen wat je thuis mag maken, je mag overleggen, boek erbij gebruiken en nog lukt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |