http://www.wreckedexotics(...)o_20041226_002.shtmlquote:Car:
2003 Ferrari 360 Spyder
Description:
Rear left tire blew out causing the car to lose control around a turn. The car ended up on railroad tracks. The damage wasn't as bad as it looks and thankfully no one was injured.
over die utrechtse gele ferrari 360 spiderquote:Op maandag 17 januari 2005 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrechtse Ferrari...?
Wibi Soerjadi woont in Zeist en heeft die tochwaar gaat dit topic over eigenlijk
Of beter gezegd: Wat er nog van over isquote:Op maandag 17 januari 2005 01:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
over die utrechtse gele ferrari 360 spider
als je zo'n lelijke auto koopt verdien je het.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Of beter gezegd: Wat er nog van over is
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
als je zo'n lelijke auto koopt verdien je het.
Je hebt in ieder geval genoeg verdiend.....quote:Op maandag 17 januari 2005 01:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
als je zo'n lelijke auto koopt verdien je het.
vind ze allebei keimooi !quote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
ik weet dat die ferrari duurder is maar deze is toch vele male mooier.
mee eensquote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
ok eenschquote:Op maandag 17 januari 2005 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je mocht kiezen?
ik koos dan die ferrari en verkocht die weer.. kocht een mooie hemi cuda, mooi opknappen en van de rest van het geld op vakantie gaan en mensen in ferrari's uitlachen.
Dukes of hazardquote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
de eerste link is geen ferrari...quote:Op maandag 17 januari 2005 01:20 schreef blup het volgende:
-knip-
Weet iemand er meer van?
Zal die crash, voor of na mijn foto geweest zijn.. (Er staat 2003... mischien is dat t bouwjaar...?)
nee die eerste link is 'm duidelijk niet.. heet zelf gallardo als in LAMBORGHINI GALLARDOquote:Op maandag 17 januari 2005 02:21 schreef whoops het volgende:
Maar het is hem wel... Bij de foto in je post kan je ook aan de laatste 4 letters van het nummerbord zien dat het hem is...
Nee dat zag ik ook al... Ik was in eerste instantie al verbaasd over het engelstalige reclamebord op de achtergrond...quote:Op maandag 17 januari 2005 02:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nee die eerste link is 'm duidelijk niet.. heet zelf gallardo als in LAMBORGHINI GALLARDO
kijk zelf maar
Als hobby auto ofzo jaquote:Op maandag 17 januari 2005 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
echte auto:
[afbeelding]
maar het is wel stoerquote:Op maandag 17 januari 2005 03:15 schreef SnowBite het volgende:
American Muscles drive like shit
Hugsterquote:Op maandag 17 januari 2005 08:04 schreef ook_gek het volgende:
wat wil je weten? De tekst die er bij staat over drank klopt niet.
Hij is gewoon gespint toen hij uit een bocht kwam. Was weinig aan te doen.
Bestuurder had gelukkig niks! Heel de neus van de auto is![]()
Hij word nu gemaakt. Een fokker heeft niet zo lang hier voor nog een rit mee gemaakt in
deze 360 spider s,nachts![]()
Er staat toch ook geen tekst bij over drank? Er staat dat de linker achterband ontploft is waardoor de bestuurder de macht over het stuur kwijt raakte. Ik vraag me af hoe hard de bestuurder heeft geredenquote:Op maandag 17 januari 2005 08:04 schreef ook_gek het volgende:
Bestuurder had gelukkig niks! Heel de neus van de auto is![]()
Hij word nu gemaakt. Een fokker heeft niet zo lang hier voor nog een rit mee gemaakt in
deze 360 spider s,nachts![]()
De eerste keer stond dat de bestuurder naar drank rook van daar de drank lucht.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er staat toch ook geen tekst bij over drank? Er staat dat de linker achterband ontploft is waardoor de bestuurder de macht over het stuur kwijt raakte. Ik vraag me af hoe hard de bestuurder heeft gereden![]()
Neequote:Op maandag 17 januari 2005 11:20 schreef Kogando het volgende:
Die crash was een paar weken geleden.
Leuk detail, de bestuurder had 'm van zijn vriend geleend.
De eigenaar van de 360 heeft nog wel meer auto,squote:
dat was OOK de Enzo,quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je mocht kiezen?
ik koos dan die ferrari en verkocht die weer.. kocht een mooie hemi cuda, mooi opknappen en van de rest van het geld op vakantie gaan en mensen in ferrari's uitlachen.
In de kofferbak.. Die is er express afgehaald, anders wordie gejat.. Alsie gaat rijden kliktie m erop.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is dat paardje op de bovenste foto er af gesoept of eraf geskoept?
Zeker van de bestuurder gehoord... Mjah dat zou ik ook zeggen als ik net iemand anders z'n ferrari inelkaar gedrukt had. Hij reed nog niet te hard zeker ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:04 schreef ook_gek het volgende:
Denk even simpel na. Als zo een ongeluk gebeurd he en hij zou gedronken hebben. Denk je niet dan dat de politie een blaastest zal laten doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:50 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zeker van de bestuurder gehoord... Mjah dat zou ik ook zeggen als ik net iemand anders z'n ferrari inelkaar gedrukt had. Hij reed nog niet te hard zeker ook niet.
"was weinig aan te doen"Ik denk het ook. En daarom stond hij ineens met een inelkaargedrukte neus en belandde hij ook nog eens op het spoor. Omdat ie helemaal niks verkeerd deed.
zo duur is een 360 nou ook weer nietquote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:34 schreef Catch22- het volgende:
hewww mannow ze hebben weer graffiti op mijn auto gespoten nu moet ik het schoon laten maken en dat kost weer 1000 euro
en dan net een auto van 400.000 euro hebben gekocht, kan geen medelijden hebben.
niet dat ik het goedkeur ofzo
Ja, en de volgende dag mocht hij gewoon verder in de Murcielago, hij kan beter rijden als z'n baas (t is z'n werk, in die 360 rijden)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:50 schreef itsontoday het volgende:
Reed die gast uit dat ene Enzo filmpje hierin?
Die Dennis ofzo.
Je zit toch echt dichter in de buurt met 230.000 hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef steve-a17 het volgende:
[..]
zo duur is een 360 nou ook weer nietrond de 180.000 zit je dichter in de buurt
"It wasn't mine"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet denken aan die quote denken van die dude uit the Rock toen die ferrari werd gesloopt door een tram...
"Hey man, you fucked up your Ferrari!!!!"
Je bent gewoon jaloers...quote:Op woensdag 19 januari 2005 01:44 schreef siekman het volgende:
ik dreig nooit
ik vind hem er op die trambaan trouwens veel beter uitzien , ik had er graag bij willen zijn
had ik ff kennen lachen
hard rijden oke moet kunnen , maar zorg dan dat je medeweg gebruikers er geen last van hebben . of daardoor in de problemen komen
snap je , daar hou ik niet van Ook_gek
hij komt idd uit die buurt, en hij is wel eens smerig ja, want het is de dagelijkse auto, jij poetst je auto toch ook niet elke dag op tot showroom statusquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:36 schreef siekman het volgende:
volgens mij ken ik die ferrari niet echt bepaald in goede zin
toen ik taxichauffeur was in utrecht heeft ie mij een gruwelijk gesneden en toen heb ik hem een tijdje flink nagezeten ( niet dat ik sneller was ofzo ) maar flink laat remmen en een beetje dwarszitten enzo
volgens mij stond de gele vaak daar bij de maliebaan ( een zijstraat ervan dan ) geparkeerd
dat ding zag er niet uit joh , was vaak vil en smerig ( valt wel mee op de foto ) zat ook niet mooi in zijn lak ( of heb ik nou een verkeerde voor )
als die eigenaar hier op hetforum kom kijken heb ik nog een paar woorden voor m
" pas op wie je snijd met je kanarie ander kom je de volgende keer flink in de panarie "
ps als die ferrari niet uit de buurt van de maliebaan komt heb ik niets gezegd
Lezen blijft ook een kunst he. Ik zeg nergens dat er drank in het spel zou zijn. Ik zeg alleen dat dat "was weinig aan te doen" van jou me nogal sterk lijkt. En dat neem je in deze post dan ook al meteen terug aangezien je het hebt over teveel gas geven. Ik gaf alleen maar aan dat je echt niet zomaar uit het niets ineens op de rails staat met je hele voorkant in elkaar (zoals jij wel impliceerde met je "was weinig aan te doen")quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:06 schreef ook_gek het volgende:
Jij moet weten dat wanneer je te veel gas geeft in een Ferrari dat deze leuk kan uitbreken als je op dat moment een klapband krijgt is hetcontrole over de auto. Hij heeft eerst dacht ik een paaltje geramt waar door het
neus was en is door geschoven op het spoor.
Toch knap weer dat er mensen zijn die iets gaan beoordelen op foto,s zonder enige info te hebben.
In je topic zeg je dat ik mee gereden heb ik die spider. Dit is dus niet zo.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:38 schreef alsem het volgende:
Ferrari van Ferrari_racer in de prak
![]()
![]()
Whehe ik had hem wel herkend![]()
hmm.. klopt ja.. had ik me in vergist, had eff snel alles uitgetypt, net als dat ene van dat iemand zei dat de bestuurder naar alcohol rook, had ik niet nagekeken, was weggehaaldquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In je topic zeg je dat ik mee gereden heb ik die spider. Dit is dus niet zo.
Dat je het effe weet![]()
quote:Hugster:
ik ben vanacht om 02:00 uur door Ferrari Racer opgehaald voor een nachtelijke snelweg rit
ff tanken en revven onder de kap van de Shell
ik heb gefilmd maar moet nog ff kijken hoe ik dat ga encoden en ga hosten
tevens hebben we DE garage bezocht en heb daar ook nog even gefilmd
ik was de geen van de drankquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef alsem het volgende:
[..]
hmm.. klopt ja.. had ik me in vergist, had eff snel alles uitgetypt, net als dat ene van dat iemand zei dat de bestuurder naar alcohol rook, had ik niet nagekeken, was weggehaald![]()
Deze had ik met jou door mekaar gehaald:
[..]
grote kans dat hij dat wasquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik zag laatst nog een gele Lamborghini Murcielago daar in de buurt rijden, misschien wel van dezelfde eigenaar.
Hessing in De Bilt heeft vier Murcielago's staan, als iemand hier ze eens in het echt wil zien.
Dreigen doen wij welquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:36 schreef siekman het volgende:
volgens mij ken ik die ferrari niet echt bepaald in goede zin
toen ik taxichauffeur was in utrecht heeft ie mij een gruwelijk gesneden en toen heb ik hem een tijdje flink nagezeten ( niet dat ik sneller was ofzo ) maar flink laat remmen en een beetje dwarszitten enzo
volgens mij stond de gele vaak daar bij de maliebaan ( een zijstraat ervan dan ) geparkeerd
dat ding zag er niet uit joh , was vaak vil en smerig ( valt wel mee op de foto ) zat ook niet mooi in zijn lak ( of heb ik nou een verkeerde voor )
als die eigenaar hier op hetforum kom kijken heb ik nog een paar woorden voor m
" pas op wie je snijd met je kanarie ander kom je de volgende keer flink in de panarie "
ps als die ferrari niet uit de buurt van de maliebaan komt heb ik niets gezegd
Geen dankquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:09 schreef Ferrari-racer het volgende:
By the way thanx Hugster en Ook¨gek
Bedanktquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:08 schreef Ferrari-racer het volgende:
Alsem: wat ben je toch weer een beetje zielig. Ik heb je gemist![]()
Dan ken jij ook vast wel Yener D.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:39 schreef Ferrari-racer het volgende:
Mag morgen naar Kroymans, zijn kindje (zoals hij hem noemt) is klaar...de F40! Ik werd net even helemaal gek toen hij mij belde, ik vind de F40 tsja gewoon errrrruuuug geil, wel gevaarlijk maar verdomd lekker! Kortom deze jongen is blij! Dat jullie het even weten. Mocht je mij morgenmiddag dus willen zien op de A27 ik kom voorbij hahaha
oe ja, echte bedreiging dat ie hier net neer zette enzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:41 schreef ook_gek het volgende:
anders ga je dreigen op een forum. Hoe kansloos kan je zijn
Heb ik al gedaan. Verdere actie,s zullen worden ondernomenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:31 schreef pAin het volgende:
[..]
oe ja, echte bedreiging dat ie hier net neer zette enzo.
Ik zou de AIVD bellen, duidelijk vorm van terrorisme, doe uw burgerplicht.
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:36 schreef Ferrari-racer het volgende:
De F40, wat een ervaring!
Alles is zo ongelooflijk spartaans, hij moet nog een keer terug naar Kroymans omdat ie bij 1 cylinder compressie verliest wat resulteerd in een heerlijk gepruttel en knallen bij het gas loslaten.
Tsja had geen camera bij mij en het was ook niet raadzaam om een lang stuk met hem te rijden maar tsjee wat een heerlijke 30km's. Zo gaaf hoe die Turbo's fluiten..... zo geil!!!! Als ie weer terug moet en dat zal over een week of 3 zijn zal ik eens kijken of ik een bijrijder met camera mag meenemen. Ik houd jullie op de hoogte
De greetings!!
![]()
ik denk niet dat ie witte vlekke erin wil hebbequote:Op woensdag 26 januari 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doen![]()
Zo erg is het ook nog niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie witte vlekke erin wil hebbe
Rij dan gelijk ff langs mijquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doen![]()
He ik ben dan de grootste ferrari freak van dit forum. Maar zelfs ik kan me inhoudenquote:
ik vindt het ook heel goed van ej dat je je snikkel niet in die uitlaat steektquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He ik ben dan de grootste ferrari freak van dit forum. Maar zelfs ik kan me inhouden![]()
kan geen gat kiezenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vindt het ook heel goed van ej dat je je snikkel niet in die uitlaat steekt
jij weet niet hoe je filmpjes om moet zetten dus simpel sommetjes zeg jij gaat niet meequote:Op woensdag 26 januari 2005 19:16 schreef Hugster het volgende:
Dennis je weet dat ik een camera heb, Dylan heeft al vaker meegereden, ik woon me toch een potje in de buurt en je hebt m'n nummer.![]()
Simpel sommetje zeg![]()
alsof ik dat niet weetquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij weet niet hoe je filmpjes om moet zetten dus simpel sommetjes zeg jij gaat niet mee![]()
Je andere filmpje was anders kansloosquote:
Als ik mee mag stuur ik je em op DVD op, en nou je bek dichtquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je andere filmpje was anders kansloos
OEH OEH Dennis kies mij kies mij is ben VEEEL lichter dan Hugster dus dan trekt de F40 sneller op
Oke oke ik geef toe dat het net iets te ver om is voor dennis om effe langs scheveningen te rijden. Dus Hugster als jij een mooie uber geil super filmpje kan maken voor deze Ferrari freak ben ik blij![]()
Maar toch houd ik me aan bevolen om eens een keer met dennis mee te mogen rijden![]()
DEALquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ik mee mag stuur ik je em op DVD op, en nou je bek dicht
Wat houdt dat in, zo'n uitlaatsysteem ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:08 schreef Hugster het volgende:
En hij heeft ook nog een Tubi uitlaatsysteem, ook niet goedkoop![]()
De juiste mensen kennen en geluk hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:10 schreef Chokeme het volgende:
Ziet er leuk uit
Trouwens, Ferrari_Racer, waarom heb jij het voorrecht om in deze auto's rond te rijden ? Ik heb net even snel het hele topic doorgelezen maar als ik het goed begrijp is het je werk ofzo
Zonder mij was jou film niet zo leukquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:45 schreef t0n het volgende:
Mark oprotten!
Ik ben de PTA video-editor.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:47 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Hey, die gele Ferrari stond altijd op die zijstraat van de Biltstraat, daar vlakbij de Maliebaan. Die gup schroefde altijd zn logootjes eraf ( wel logisch in Utrecht ) Maar hij heeft m nu ingeruild voor een Lambo Murcielago. Die staat daar nu vaak geparkeerd. En wil je echt eens de hemel zien, ga dan naar Hessing, kijk er vaak want woon er vlakbijEcht kicke!!
Ik betaal dat bonnetje welquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:52 schreef Ferrari-racer het volgende:
Als het aan mij zou liggen gastte ik bij iedereen op dit forum langs die zo'n wagen kan waarderen maar tsja, ze zijn niet van mij en om met benzine bonnetjes aan te komen van retourtje Scheveningen,
he ik ben een mega fan van Ferrari dus dat geld maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, 200 km scheuren in een Ferrari is niet gratis hè... dat ding zuipt benzine
Hoewel... ik heb 't er ook wel voor over denk ik
Shiiitt...dat is nog eens mazzel..maar dat wist je al..quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:52 schreef Ferrari-racer het volgende:
Degene die aan mij vroeg of ik voor die man werk, nee hoor....ben gewoon een vriend van zijn zoon. Die geeft zelf niets om auto'sik ken die eigenaar al vanaf mijn 8ste ofzo, vertrouwen gekweekt en dus mag ik af en toe een klusje opknappen of 'gewoon' 1-tje lenen.
quote:Die F40 was een 'klusje', zo van Dennis de F40 is bijna klaar en mag weer terug in de garage heb jij zin om.... Waarop ik altijd zeg.....moet er effe over denken.![]()
maar 240 in een testarossa zonder stuurbekrachtiging of abs is ook geen pretje, maar is wel vetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he ik ben een mega fan van Ferrari dus dat geld maakt mij niet uit.
Heb al een paar keer mogen mee rijden in een 308GTSI maar nu wil ik sneller
Heb ook op zandvoort mee gereden in die 308 geweldig was dat![]()
inderdaad!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
Dennis als ik jou was zou ik geld gaan eisen![]()
Hij heeft een rode Testarossa volgens mij.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrechtse Ferrari...?
Wibi Soerjadi woont in Zeist en heeft die tochwaar gaat dit topic over eigenlijk
ik zag die lambo nog staan paar weken geleden, had ik nog foto's van gemaakt met m'n telefoon.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:16 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik ga (ging) altijd die Spider bij Anac in Houten (Laag graven) wassen, ook door de wasstraat met van die lappen of in Overvecht. Gaat perfect en wel zo makkelijk. Die Lambo past er met zijn banden (335 achter) niet in. Helaas!!!! Wassen blijft gewoon kut, vooral in deze tijd van het jaar al je werk voor 10min schoon rijden.
Ik weet niet of het jullie opvalt maar ik sta geen enkele keer met mijn lelijke hoofd op die foto's van al die spectakel fotograafjes. Beetje bang voor een rechtzaakje??? Ik vind het wel grappig hoor zo'n ophef over zo'n foto. Als chauffeur zie ik regelmatig mensen rijden met deuken en putsen in hun 'dure' auto's, denk ik altijd maar....is het geld op deze maand. Die Spider wordt gewoon helemaal weer als nieuw...niemand die er om maalt of kraait, nog 2 maanden en hij is weer terug.
het is een oudere lotus elise, die stond in de schuur van dat meisje, ze mag daar gewoon in rijden van d'r pa, dit is in utrecht.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:54 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die motorkap heeft wel wat keverigs maar het kan ook een oude porsche zijn vlogens mij.
Mag ik een hele brutale vraag stellen. Hoe veel gaat zo een reparatie kosten met die shade? Gewoon richtprijs ben ik benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:16 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik ga (ging) altijd die Spider bij Anac in Houten (Laag graven) wassen, ook door de wasstraat met van die lappen of in Overvecht. Gaat perfect en wel zo makkelijk. Die Lambo past er met zijn banden (335 achter) niet in. Helaas!!!! Wassen blijft gewoon kut, vooral in deze tijd van het jaar al je werk voor 10min schoon rijden.
Ik weet niet of het jullie opvalt maar ik sta geen enkele keer met mijn lelijke hoofd op die foto's van al die spectakel fotograafjes. Beetje bang voor een rechtzaakje??? Ik vind het wel grappig hoor zo'n ophef over zo'n foto. Als chauffeur zie ik regelmatig mensen rijden met deuken en putsen in hun 'dure' auto's, denk ik altijd maar....is het geld op deze maand. Die Spider wordt gewoon helemaal weer als nieuw...niemand die er om maalt of kraait, nog 2 maanden en hij is weer terug.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:48 schreef Ferrari-racer het volgende:
Oude mensen met internet he.
Nouja.."een of andere auto"..zelf geen autofan zeker..?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef k_man het volgende:
in een of andere auto.
Big boys toys ehquote:Grow up.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:30 schreef k_man het volgende:
Ach, als je er nou zelf in mocht rijden ging het nog ergens over.
Ook_gek zou die Dennis nog pijpen voor een ritje als bijrijder.
Ja en?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb al leuke ritjes gehad in verschillende modellen van Ferrari
vraag ik me ook af van jequote:
Volgens mij is de eigenaar van die auto's heel blij met de topics op Fok!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:59 schreef Yakult het volgende:
Die garage waar deze apparaten staan, is dat in een zijstraat van de v. Ostadelaan achter het Wilhelminapark? Ik zag daar eens die grote garagedeur open staan, daar staat leuk spul. Ook kwam die F40 een keer bij mij voor de deur langs, ik wist niet wat ik zag/hoorde!
Verzekeringsverhaal was een grap op de reactie daarvoor (Ik heb zelf slechts een Enzo 1:18, onverzekerd). Vroeg me gewoon af of de garage die ik beschreef van je baas is en of de F40 die ik zag van hem is (er rijden niet zoveel daar). Ik woonde daar in de buurt en zag in een klein straatje mooie wagens staan, that's it. Nu je het over de grootste drugsbaron van Nederland hebt ben ik nog nieuwsgieriger geworden, maar goed, ik zet mijn tent wel op.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef Ferrari-racer het volgende:
@ Yakult: Heb je ooit een Enzo bij FBTO proberen te verzekeren? Je kunt zelf je autoverzekering bepalen en zien hoeveel je kunt besparen......Hallo. Ik zou maar een tentje opzetten daar bij het Wilhelminapark, lekker wachten totdat die deur eens opengaat zit geen alarm op hoor.
Die garage is overigens van de grootste drugsbaron van Nederland, je vroeg je toch af van hoe en wat....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 03:40 schreef vannelle het volgende:
Ik zie dat ding alleen maar afslagen nemen en te hard door de bebouwde kom gaan.
Wat een lol zeg.
Waarom trekt ie em nou niet echt los op de snelweg?
ik heb ik een 6.7L V8 met 400 PK gereden. Maar dat was een blazer een veel te grote tereinwagenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Ferrari-racer het volgende:
De meeste van jullie hebben (eerlijk zeggen) nog nooit 200+ gereden, en al helemaal niet in NL. Misschien dat jij mij kan overtuigen met een filmpje als je harder rijdt dan 293.
Ik heb inmiddels ergens anders gelezen wie de eigenaar is van de garage, vindt die kennis het prima dat je af en toe doortrapt op de openbare weg, en de filmpjes daarvan die op de website in je sig staan? Was er een paar jaar geleden niet een japanner opgepakt nadat hij een filmpje op internet had gezet waarin hij met zijn F40 zat te planken? Of is dat een broodje aap verhaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Ferrari-racer het volgende:
vannelle: Ben jij zo'n sjaak die het allemaal veel beter zou doen, terwijl je een shaggie rolt met 1 hand, even iedereen laten zien wat pas echt gasgeven is. Even ter info, ik rijd op de 'normale' openbare weg, daarbij...het autootje is niet van mijzelf...mijn rijbewijs heb ik gelukkig nog....
Niet om jullie hier af te zeiken hoor maar heb je enig idee, ook maar enig benul van hoe hard zo'n ding optrekt....4.2 sec 100, daarbij is de lambo nog eens 6 tienden sneller. Tel voor de gein eens mee hoelang ik het gas indruk en welke snelheden ik behaal. Als jij al in een dieseltje rode tdi rijdt krijg je waarschijnlijk al formule 1 gevoelens, daarbij heb jij ergens 230.000 euries liggen om dat ding in de prak te rijden om even stoer te doen voor de camera?
De meeste van jullie hebben (eerlijk zeggen) nog nooit 200+ gereden, en al helemaal niet in NL. Misschien dat jij mij kan overtuigen met een filmpje als je harder rijdt dan 293.
Kom jij maar eens een middagje TV kijken bij mij.... bwehehe... ik heb idd nog nooit 290 gereden maar leuke beelden heb ik voor je.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Ferrari-racer het volgende:
vanmiddag nog; kom net terug van wintersport, gereden met een mitsubishi outlander, 2.0 turbo zelfde motor als in de lancer evoquote:Op zondag 13 februari 2005 21:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus niet zo slap lullen over 200+ rijden want dat doen er wel meer dan je denkt hoor
Doe ik het toch beterquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ik een 6.7L V8 met 400 PK gereden. Maar dat was een blazer een veel te grote tereinwagen
Ik denk dat de porsche boxter de snelste auto was waar ik in gereden heb. Ding trok leuk weg. Alleen de auto en het geluid kon mij niet echt boeien![]()
Thuis aangekomen stap je uit de auto... "Schat, hadden we niet de skibox mee?"quote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef alsem het volgende:
[..]
vanmiddag nog; kom net terug van wintersport, gereden met een mitsubishi outlander, 2.0 turbo zelfde motor als in de lancer evo
en dat met skibox en volgeladen whehe
/edit wat is dit forum traag zeg..
Whehehehe...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thuis aangekomen stap je uit de auto... "Schat, hadden we niet de skibox mee?"
Ik zeik niemand af .... ik zeg alleen dattie het wel eens mis kan hebbenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:56 schreef Jobbes het volgende:
Ha, als je ooit serieus genomen wilt worden moet je vooral dat soort dingen roepen. Nog nooit 290 gereden en dan iemand afzeiken die dat wel heeft gedaan! Go sit in a corner
Mooie grappen(is positief bedoelt hoor niet dat ik het niet geloof) inderdaad... ik kan het soms ook niet laten even gas te gevenquote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef alsem het volgende:
[..]
vanmiddag nog; kom net terug van wintersport, gereden met een mitsubishi outlander, 2.0 turbo zelfde motor als in de lancer evo
en dat met skibox en volgeladen whehe
Oke iedereen gaat tegen elkaar opbieden.... Dit topic gaat daar niet over. Deze wel:quote:Op zondag 13 februari 2005 23:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe ik het toch beter
Snelste auto's waar ik in gereden heb:
- Audi RS4 (getuned naar +/- 400PK)
- VW Pheaton V10 TDI
- Fiat Coupé 20V Turbo
- Porsche Carrera Targa uit '87
En m'n eigen auto is om mee te karten
Clio 16V met 140PK
edit:
Met die Fiat heb ik in NL op de A58 260 gereden...
Met die RS4 iig over de 200
En met m'n eigen Clio 210 KMH op de A50
jajaquote:Op maandag 14 februari 2005 15:19 schreef Ferrari-racer het volgende:
Sorry mensen ik had het tegen Vanelle.
Jullie hoeven mij echt niet te overtuigen en te roepen dat je in de nieuwe Multipla met skibox(opgevoerd tot 680pk) 320 hebt gereden tijdens een testrit op de parkeerplaats van de Rai.![]()
Mee eensquote:Het enige is dat een ieder veel betere filmpjes had gemaakt, ik heb al eens eerder gezegd dat die filmpjes zijn opgenomen puur voor privé-opnames en deze, na goedkeuring van de eigenaar, op het net zijn gekomen om te delen hoe het is in een cockpit van zo'n auto.
Ik heb ook al eens aangekaart die lulverhalen over PAS OP KIJK UIT POLITIE blabla achteraf. Mensen...als ik een willekeurige gek film op de A2 die 200 voorbijrijdt dat opstuur denk je dan echt dat die persoon een bekeuring krijgt.![]()
De politie en overheid zijn veel te blij dat deze exoten rondrijden op neerlands snelheidsbeperkte wegen. Ooit bedacht wat 1 zo'n kar aan BPM opbrengt, de kleine liters die die verbruikt. De eigenaar rijdt vaak met oogkleppen op waardoor hij bij het CJIIB bekent staat als 1 vd hoofdsponsoren.
Kortom het valt allemaal wel mee.![]()
1X vragen is wel genoeg hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 20:36 schreef Jobbes het volgende:
Ferrari-racer: mail me even op jgenders@box.nl aub
kansloosquote:Op maandag 14 februari 2005 20:36 schreef Jobbes het volgende:
Ferrari-racer: mail me even op jgenders@box.nl aub
Zeg dan gewoon dat je graag een plaatje van die auto's wilt schietenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Jobbes het volgende:
Volgens mij haalt hugster het record aan het 'schater.gif' plaatje te gebruiken, ipv wat nuttigs te posten. Inderdaad, precies zoals k_man al eerder opmerkte; jullie zijn gore k$ntlikkers.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Jobbes het volgende:
Volgens mij haalt hugster het record aan het 'schater.gif' plaatje te gebruiken, ipv wat nuttigs te posten. Inderdaad, precies zoals k_man al eerder opmerkte; jullie zijn gore k$ntlikkers.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Jobbes het volgende:
je zit in het verkeerde topic... ---> Enzo en Muciélago filmpjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:05 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.nu.nl/news/493(...)_een_Ferrari%27.html
Wordt nog eens wereld nieuws!![]()
op slot!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:51 schreef Tjabbo het volgende:
Alle opmerkingen, vragen of wat dan ook mbt die dat al oude enzo en murcielago filmpje graag in het topic dat hugster net postte.
Ooit wel eens gehoord dat je zelf ook gewoon veel geld kunt verdienen als je op het goede tijdstip een goede beslissing neemt? Of meerdere?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:22 schreef errorken het volgende:
Wat ik mij afvraag, als ik het verhaal mag geloven tenminste:
Je bent een rijke³ kerel en bent gek van auto's. Je gaat dan een paar (een paar veel) super exotische bakken houden, waar gone in 60seconds bij verbleekt.
Laat je dan zomaar 2 snotapen in zo'n bak rijden ? ?
Ok, als het ding uit elkaar gereden wordt is er niet echt een geld probleem, maar als auto liefhebber moet dat je toch iets doen ? Tevens zijn zo'n mensen meestal niet van hun eigen zo rijk geworden en zitten ze er waarschijnlijk ook mee in als er zoveel geld verloren gaat voor niets...
Als het nu korte famillie is ok, maar het artikkel zegt dat het gewoon 2 studenten zijn die 'klusjes' opknappen voor de beste man (dope transport ? hehe) ..
Volgens mij weet die man niet eens dat er zo met die auto's gereden werd...
Dat heb ik idd ook al meerdere keren aagegeven.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik wil 1 ding kwijt over je filmpje:
Waarom, waarom, WAAROM laat je in godsnaam de muziek doorlopen op het moment dat je een V12 van de Lambo start ?
Ow ja, kom eens met de Lambo naar de faculteit heb ik ook nog eens wat om te bekijken
Zullen we het filmpje doorsturen naar Top Gearquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook al meerdere keren aagegeven.
Op het moment dat je SLECHTE KUT MUZIEK of wat voor MUZIEK dan ook door de echte muziek (het starten van b.v. een V12) laat lopen, snap je er echt NIETS van.
zo.
Oberhausen straight is leuk om even de topsnelheid te proberen, je hebt wat meer ruimte. Mensen daar zijn meer gewend aan ingehaald worden met 250 km/h en misschien wel belangrijker, je rijbewijs komt niet in gevaarquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:43 schreef Gurb het volgende:
in Nederland gaat het uitproberen toch ook goed
Ik zou het jammer vinden van m'n rijbewijs vooral. Ik zou zeker een keer gas geven, maar in Nederland zou ik het wel een beetje binnen de perken houden. Ben vaak genoeg geflitst/aangehouden om daar niet meer de lol van in te zien...quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef Hugster het volgende:
Ze waren op weg van Utrecht naar Den Haag voor aanpassingen aan de uitlaat van de Enzo, dus dan is Duitsland een beetje van de route niet
Geloof me, er is bitter weinig verschill tussen het Nederlandse asfalt en de Duitsequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:30 schreef Mastroianni het volgende:
Waarom zijn jullie niet even dat ding in Duitsland uit gaan proberen 8)
Ik heb wel een idee hoe dat Duitse asfalt eruitzietquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geloof me, er is bitter weinig verschill tussen het Nederlandse asfalt en de Duitse. Alleen de markeringen zijn iets anders:
Nederlandse asfalt net voor de Duitse grens:
[afbeelding]
Duitse asfalt:
[afbeelding]
Spot the differenceDus voor de vekeersveiligheid hoef je het niet te doen, maar het is de rijbewijs die zo heilig is:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je met deze snelheden in NL gesnaaid wordt, dan heb je wat betreft je rijbewijs levenslang![]()
We zijn net mensen hè, we veranderen wel eens van onderwerpquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef Hugster het volgende:
en wat heeft dit alles met de gele 360 Spider F1 uit Utrecht te makenhelp me ff..
Het optimum tussen onveiligheid door een hoge snelheid en veiligheid door een betere concentratie zit op 135 km/u blijkt uit onder. Het is dus niet dan 150 km/u veiliger is dan 120 km/u.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:25 schreef ACT-F het volgende:
Dat de Duitsers beter kijken dan de Nederlanders komt puur door het feit dat het element 'gevaar' hoger is, waardoor de waakzaamheid ook aanzienlijk hoger is. Sneller gevaarlijker? Nee juist veiliger, omdat men beter uitkijkt.
bron van dat onderzoek?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het optimum tussen onveiligheid door een hoge snelheid en veiligheid door een betere concentratie zit op 135 km/u blijkt uit onder. Het is dus niet dan 150 km/u veiliger is dan 120 km/u.
Het aantal verkeersdoden is in Duitsland substantieel hoger dan in Nederland...quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:25 schreef ACT-F het volgende:
Dat de Duitsers beter kijken dan de Nederlanders komt puur door het feit dat het element 'gevaar' hoger is, waardoor de waakzaamheid ook aanzienlijk hoger is. Sneller gevaarlijker? Nee juist veiliger, omdat men beter uitkijkt.
Mijn docent verkeerskunde vertelde dat een keer.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bron van dat onderzoek?
Dat komt doordat in Nederland de infrastructuur erg op veiligheid is gericht. Zo zijn er vluchtheuvels bij drukke 80 km wegen, zodat fietsers veilig over kunnen steken. Er wordt gelet op uniformiteit, zo zijn fietspaden altijd rood. Enzovoort, Nederland is koploper in de wereld op het gebied van veilig vormgeven van infrastructuur.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:49 schreef k_man het volgende:
Het aantal verkeersdoden is in Duitsland substantieel hoger dan in Nederland...
Bron? En dan graag relatief t.o.v. het aantal voertuigkilometers? Komt me vreemd over namelijk, het verkeer in Duitsland is stukken prettiger om je in te bevinden dan het overspannen "ik-weet-het-beter-dan-jij" Nederlandse (:r) verkeersgedrag waarin men elkaar intussen geen centimetertje asfalt gunt...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Het aantal verkeersdoden is in Duitsland substantieel hoger dan in Nederland...
Loser...quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:12 schreef dnzl het volgende:
Mooi filmpje, ik heb me wel mateloos geirriteerd aan de term "Enzo Ferrari". Claim je zo'n grote fan te zijn van Ferrari, weet je niet eens hoe je het op een correcte manier uitspreekt.
Het is Ferrari Enzo
Je bedoelt dat men daar gemiddeld verder/meer moet rijden?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef ook_gek het volgende:
Gek he dat er in duitsland meer doden en gewonden vallen dan in nederland beteft het verkeer.
Gelukkig is duitsland ook niet iets groter dan nederland
Seauuuu wat een afgang hey!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Loser...
Het is Enzo Ferrari...![]()
[offtopic]kijk anders maar op ferrari.it, voordat je weer onzin gaat verkondigen[/offtopic]
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef ook_gek het volgende:
Gek he dat er in duitsland meer doden en gewonden vallen dan in nederland beteft het verkeer.
Gelukkig is duitsland ook niet iets groter dan nederland
Kben nu even niet in de gelegenheid het na te kijken, maar google er maar eens naar. Of kijk even in mijn postgeschiedenis in PTA. Ik heb hier nl wel vaker de mythe moeten ontzenuwen dat Duitsers zoveel beter rijden dan Nederlanders.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:22 schreef Jalu het volgende:
[..]
Bron? En dan graag relatief t.o.v. het aantal voertuigkilometers? Komt me vreemd over namelijk, het verkeer in Duitsland is stukken prettiger om je in te bevinden dan het overspannen "ik-weet-het-beter-dan-jij" Nederlandse (:r) verkeersgedrag waarin men elkaar intussen geen centimetertje asfalt gunt...
In haar fotoboek staat kiss my ass.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:56 schreef VanDread het volgende:
Niet meer schat![]()
ps: potjandorie ik ben morgen in Utrecht, zullen we trouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |