Ooit wel eens gehoord dat je zelf ook gewoon veel geld kunt verdienen als je op het goede tijdstip een goede beslissing neemt? Of meerdere?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:22 schreef errorken het volgende:
Wat ik mij afvraag, als ik het verhaal mag geloven tenminste:
Je bent een rijke³ kerel en bent gek van auto's. Je gaat dan een paar (een paar veel) super exotische bakken houden, waar gone in 60seconds bij verbleekt.
Laat je dan zomaar 2 snotapen in zo'n bak rijden ? ?
Ok, als het ding uit elkaar gereden wordt is er niet echt een geld probleem, maar als auto liefhebber moet dat je toch iets doen ? Tevens zijn zo'n mensen meestal niet van hun eigen zo rijk geworden en zitten ze er waarschijnlijk ook mee in als er zoveel geld verloren gaat voor niets...
Als het nu korte famillie is ok, maar het artikkel zegt dat het gewoon 2 studenten zijn die 'klusjes' opknappen voor de beste man (dope transport ? hehe) ..
Volgens mij weet die man niet eens dat er zo met die auto's gereden werd...
Dat heb ik idd ook al meerdere keren aagegeven.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik wil 1 ding kwijt over je filmpje:
Waarom, waarom, WAAROM laat je in godsnaam de muziek doorlopen op het moment dat je een V12 van de Lambo start ?
Ow ja, kom eens met de Lambo naar de faculteit heb ik ook nog eens wat om te bekijken
Zullen we het filmpje doorsturen naar Top Gearquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook al meerdere keren aagegeven.
Op het moment dat je SLECHTE KUT MUZIEK of wat voor MUZIEK dan ook door de echte muziek (het starten van b.v. een V12) laat lopen, snap je er echt NIETS van.
zo.
Oberhausen straight is leuk om even de topsnelheid te proberen, je hebt wat meer ruimte. Mensen daar zijn meer gewend aan ingehaald worden met 250 km/h en misschien wel belangrijker, je rijbewijs komt niet in gevaarquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:43 schreef Gurb het volgende:
in Nederland gaat het uitproberen toch ook goed
Ik zou het jammer vinden van m'n rijbewijs vooral. Ik zou zeker een keer gas geven, maar in Nederland zou ik het wel een beetje binnen de perken houden. Ben vaak genoeg geflitst/aangehouden om daar niet meer de lol van in te zien...quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef Hugster het volgende:
Ze waren op weg van Utrecht naar Den Haag voor aanpassingen aan de uitlaat van de Enzo, dus dan is Duitsland een beetje van de route niet
Geloof me, er is bitter weinig verschill tussen het Nederlandse asfalt en de Duitsequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:30 schreef Mastroianni het volgende:
Waarom zijn jullie niet even dat ding in Duitsland uit gaan proberen 8)
Ik heb wel een idee hoe dat Duitse asfalt eruitzietquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geloof me, er is bitter weinig verschill tussen het Nederlandse asfalt en de Duitse. Alleen de markeringen zijn iets anders:
Nederlandse asfalt net voor de Duitse grens:
[afbeelding]
Duitse asfalt:
[afbeelding]
Spot the differenceDus voor de vekeersveiligheid hoef je het niet te doen, maar het is de rijbewijs die zo heilig is:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je met deze snelheden in NL gesnaaid wordt, dan heb je wat betreft je rijbewijs levenslang![]()
We zijn net mensen hè, we veranderen wel eens van onderwerpquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:24 schreef Hugster het volgende:
en wat heeft dit alles met de gele 360 Spider F1 uit Utrecht te makenhelp me ff..
Het optimum tussen onveiligheid door een hoge snelheid en veiligheid door een betere concentratie zit op 135 km/u blijkt uit onder. Het is dus niet dan 150 km/u veiliger is dan 120 km/u.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:25 schreef ACT-F het volgende:
Dat de Duitsers beter kijken dan de Nederlanders komt puur door het feit dat het element 'gevaar' hoger is, waardoor de waakzaamheid ook aanzienlijk hoger is. Sneller gevaarlijker? Nee juist veiliger, omdat men beter uitkijkt.
bron van dat onderzoek?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het optimum tussen onveiligheid door een hoge snelheid en veiligheid door een betere concentratie zit op 135 km/u blijkt uit onder. Het is dus niet dan 150 km/u veiliger is dan 120 km/u.
Het aantal verkeersdoden is in Duitsland substantieel hoger dan in Nederland...quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:25 schreef ACT-F het volgende:
Dat de Duitsers beter kijken dan de Nederlanders komt puur door het feit dat het element 'gevaar' hoger is, waardoor de waakzaamheid ook aanzienlijk hoger is. Sneller gevaarlijker? Nee juist veiliger, omdat men beter uitkijkt.
Mijn docent verkeerskunde vertelde dat een keer.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
bron van dat onderzoek?
Dat komt doordat in Nederland de infrastructuur erg op veiligheid is gericht. Zo zijn er vluchtheuvels bij drukke 80 km wegen, zodat fietsers veilig over kunnen steken. Er wordt gelet op uniformiteit, zo zijn fietspaden altijd rood. Enzovoort, Nederland is koploper in de wereld op het gebied van veilig vormgeven van infrastructuur.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:49 schreef k_man het volgende:
Het aantal verkeersdoden is in Duitsland substantieel hoger dan in Nederland...
Bron? En dan graag relatief t.o.v. het aantal voertuigkilometers? Komt me vreemd over namelijk, het verkeer in Duitsland is stukken prettiger om je in te bevinden dan het overspannen "ik-weet-het-beter-dan-jij" Nederlandse (:r) verkeersgedrag waarin men elkaar intussen geen centimetertje asfalt gunt...quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Het aantal verkeersdoden is in Duitsland substantieel hoger dan in Nederland...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |