Mooie grappen(is positief bedoelt hoor niet dat ik het niet geloof) inderdaad... ik kan het soms ook niet laten even gas te gevenquote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef alsem het volgende:
[..]
vanmiddag nog; kom net terug van wintersport, gereden met een mitsubishi outlander, 2.0 turbo zelfde motor als in de lancer evo
en dat met skibox en volgeladen whehe
Oke iedereen gaat tegen elkaar opbieden.... Dit topic gaat daar niet over. Deze wel:quote:Op zondag 13 februari 2005 23:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Doe ik het toch beter
Snelste auto's waar ik in gereden heb:
- Audi RS4 (getuned naar +/- 400PK)
- VW Pheaton V10 TDI
- Fiat Coupé 20V Turbo
- Porsche Carrera Targa uit '87
En m'n eigen auto is om mee te karten
Clio 16V met 140PK
edit:
Met die Fiat heb ik in NL op de A58 260 gereden...
Met die RS4 iig over de 200
En met m'n eigen Clio 210 KMH op de A50
jajaquote:Op maandag 14 februari 2005 15:19 schreef Ferrari-racer het volgende:
Sorry mensen ik had het tegen Vanelle.
Jullie hoeven mij echt niet te overtuigen en te roepen dat je in de nieuwe Multipla met skibox(opgevoerd tot 680pk) 320 hebt gereden tijdens een testrit op de parkeerplaats van de Rai.![]()
Mee eensquote:Het enige is dat een ieder veel betere filmpjes had gemaakt, ik heb al eens eerder gezegd dat die filmpjes zijn opgenomen puur voor privé-opnames en deze, na goedkeuring van de eigenaar, op het net zijn gekomen om te delen hoe het is in een cockpit van zo'n auto.
Ik heb ook al eens aangekaart die lulverhalen over PAS OP KIJK UIT POLITIE blabla achteraf. Mensen...als ik een willekeurige gek film op de A2 die 200 voorbijrijdt dat opstuur denk je dan echt dat die persoon een bekeuring krijgt.![]()
De politie en overheid zijn veel te blij dat deze exoten rondrijden op neerlands snelheidsbeperkte wegen. Ooit bedacht wat 1 zo'n kar aan BPM opbrengt, de kleine liters die die verbruikt. De eigenaar rijdt vaak met oogkleppen op waardoor hij bij het CJIIB bekent staat als 1 vd hoofdsponsoren.
Kortom het valt allemaal wel mee.![]()
1X vragen is wel genoeg hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 20:36 schreef Jobbes het volgende:
Ferrari-racer: mail me even op jgenders@box.nl aub
kansloosquote:Op maandag 14 februari 2005 20:36 schreef Jobbes het volgende:
Ferrari-racer: mail me even op jgenders@box.nl aub
Zeg dan gewoon dat je graag een plaatje van die auto's wilt schietenquote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Jobbes het volgende:
Volgens mij haalt hugster het record aan het 'schater.gif' plaatje te gebruiken, ipv wat nuttigs te posten. Inderdaad, precies zoals k_man al eerder opmerkte; jullie zijn gore k$ntlikkers.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Jobbes het volgende:
Volgens mij haalt hugster het record aan het 'schater.gif' plaatje te gebruiken, ipv wat nuttigs te posten. Inderdaad, precies zoals k_man al eerder opmerkte; jullie zijn gore k$ntlikkers.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:58 schreef Jobbes het volgende:
je zit in het verkeerde topic... ---> Enzo en Muciélago filmpjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:05 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.nu.nl/news/493(...)_een_Ferrari%27.html
Wordt nog eens wereld nieuws!![]()
op slot!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:51 schreef Tjabbo het volgende:
Alle opmerkingen, vragen of wat dan ook mbt die dat al oude enzo en murcielago filmpje graag in het topic dat hugster net postte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |