het is een oudere lotus elise, die stond in de schuur van dat meisje, ze mag daar gewoon in rijden van d'r pa, dit is in utrecht.quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:54 schreef VjenneKloetn het volgende:
Die motorkap heeft wel wat keverigs maar het kan ook een oude porsche zijn vlogens mij.
Mag ik een hele brutale vraag stellen. Hoe veel gaat zo een reparatie kosten met die shade? Gewoon richtprijs ben ik benieuwd naar.quote:Op woensdag 2 februari 2005 09:16 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik ga (ging) altijd die Spider bij Anac in Houten (Laag graven) wassen, ook door de wasstraat met van die lappen of in Overvecht. Gaat perfect en wel zo makkelijk. Die Lambo past er met zijn banden (335 achter) niet in. Helaas!!!! Wassen blijft gewoon kut, vooral in deze tijd van het jaar al je werk voor 10min schoon rijden.
Ik weet niet of het jullie opvalt maar ik sta geen enkele keer met mijn lelijke hoofd op die foto's van al die spectakel fotograafjes. Beetje bang voor een rechtzaakje??? Ik vind het wel grappig hoor zo'n ophef over zo'n foto. Als chauffeur zie ik regelmatig mensen rijden met deuken en putsen in hun 'dure' auto's, denk ik altijd maar....is het geld op deze maand. Die Spider wordt gewoon helemaal weer als nieuw...niemand die er om maalt of kraait, nog 2 maanden en hij is weer terug.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:48 schreef Ferrari-racer het volgende:
Oude mensen met internet he.
Nouja.."een of andere auto"..zelf geen autofan zeker..?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef k_man het volgende:
in een of andere auto.
Big boys toys ehquote:Grow up.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:30 schreef k_man het volgende:
Ach, als je er nou zelf in mocht rijden ging het nog ergens over.
Ook_gek zou die Dennis nog pijpen voor een ritje als bijrijder.
Ja en?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik heb al leuke ritjes gehad in verschillende modellen van Ferrari
vraag ik me ook af van jequote:
Volgens mij is de eigenaar van die auto's heel blij met de topics op Fok!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:59 schreef Yakult het volgende:
Die garage waar deze apparaten staan, is dat in een zijstraat van de v. Ostadelaan achter het Wilhelminapark? Ik zag daar eens die grote garagedeur open staan, daar staat leuk spul. Ook kwam die F40 een keer bij mij voor de deur langs, ik wist niet wat ik zag/hoorde!
Verzekeringsverhaal was een grap op de reactie daarvoor (Ik heb zelf slechts een Enzo 1:18, onverzekerd). Vroeg me gewoon af of de garage die ik beschreef van je baas is en of de F40 die ik zag van hem is (er rijden niet zoveel daar). Ik woonde daar in de buurt en zag in een klein straatje mooie wagens staan, that's it. Nu je het over de grootste drugsbaron van Nederland hebt ben ik nog nieuwsgieriger geworden, maar goed, ik zet mijn tent wel op.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef Ferrari-racer het volgende:
@ Yakult: Heb je ooit een Enzo bij FBTO proberen te verzekeren? Je kunt zelf je autoverzekering bepalen en zien hoeveel je kunt besparen......Hallo. Ik zou maar een tentje opzetten daar bij het Wilhelminapark, lekker wachten totdat die deur eens opengaat zit geen alarm op hoor.
Die garage is overigens van de grootste drugsbaron van Nederland, je vroeg je toch af van hoe en wat....![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 03:40 schreef vannelle het volgende:
Ik zie dat ding alleen maar afslagen nemen en te hard door de bebouwde kom gaan.
Wat een lol zeg.
Waarom trekt ie em nou niet echt los op de snelweg?
ik heb ik een 6.7L V8 met 400 PK gereden. Maar dat was een blazer een veel te grote tereinwagenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Ferrari-racer het volgende:
De meeste van jullie hebben (eerlijk zeggen) nog nooit 200+ gereden, en al helemaal niet in NL. Misschien dat jij mij kan overtuigen met een filmpje als je harder rijdt dan 293.
Ik heb inmiddels ergens anders gelezen wie de eigenaar is van de garage, vindt die kennis het prima dat je af en toe doortrapt op de openbare weg, en de filmpjes daarvan die op de website in je sig staan? Was er een paar jaar geleden niet een japanner opgepakt nadat hij een filmpje op internet had gezet waarin hij met zijn F40 zat te planken? Of is dat een broodje aap verhaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Ferrari-racer het volgende:
vannelle: Ben jij zo'n sjaak die het allemaal veel beter zou doen, terwijl je een shaggie rolt met 1 hand, even iedereen laten zien wat pas echt gasgeven is. Even ter info, ik rijd op de 'normale' openbare weg, daarbij...het autootje is niet van mijzelf...mijn rijbewijs heb ik gelukkig nog....
Niet om jullie hier af te zeiken hoor maar heb je enig idee, ook maar enig benul van hoe hard zo'n ding optrekt....4.2 sec 100, daarbij is de lambo nog eens 6 tienden sneller. Tel voor de gein eens mee hoelang ik het gas indruk en welke snelheden ik behaal. Als jij al in een dieseltje rode tdi rijdt krijg je waarschijnlijk al formule 1 gevoelens, daarbij heb jij ergens 230.000 euries liggen om dat ding in de prak te rijden om even stoer te doen voor de camera?
De meeste van jullie hebben (eerlijk zeggen) nog nooit 200+ gereden, en al helemaal niet in NL. Misschien dat jij mij kan overtuigen met een filmpje als je harder rijdt dan 293.
Kom jij maar eens een middagje TV kijken bij mij.... bwehehe... ik heb idd nog nooit 290 gereden maar leuke beelden heb ik voor je.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:13 schreef Ferrari-racer het volgende:
vanmiddag nog; kom net terug van wintersport, gereden met een mitsubishi outlander, 2.0 turbo zelfde motor als in de lancer evoquote:Op zondag 13 februari 2005 21:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dus niet zo slap lullen over 200+ rijden want dat doen er wel meer dan je denkt hoor
Doe ik het toch beterquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ik een 6.7L V8 met 400 PK gereden. Maar dat was een blazer een veel te grote tereinwagen
Ik denk dat de porsche boxter de snelste auto was waar ik in gereden heb. Ding trok leuk weg. Alleen de auto en het geluid kon mij niet echt boeien![]()
Thuis aangekomen stap je uit de auto... "Schat, hadden we niet de skibox mee?"quote:Op zondag 13 februari 2005 22:44 schreef alsem het volgende:
[..]
vanmiddag nog; kom net terug van wintersport, gereden met een mitsubishi outlander, 2.0 turbo zelfde motor als in de lancer evo
en dat met skibox en volgeladen whehe
/edit wat is dit forum traag zeg..
Whehehehe...quote:Op maandag 14 februari 2005 01:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thuis aangekomen stap je uit de auto... "Schat, hadden we niet de skibox mee?"
Ik zeik niemand af .... ik zeg alleen dattie het wel eens mis kan hebbenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:56 schreef Jobbes het volgende:
Ha, als je ooit serieus genomen wilt worden moet je vooral dat soort dingen roepen. Nog nooit 290 gereden en dan iemand afzeiken die dat wel heeft gedaan! Go sit in a corner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |