Dan ken jij ook vast wel Yener D.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:39 schreef Ferrari-racer het volgende:
Mag morgen naar Kroymans, zijn kindje (zoals hij hem noemt) is klaar...de F40! Ik werd net even helemaal gek toen hij mij belde, ik vind de F40 tsja gewoon errrrruuuug geil, wel gevaarlijk maar verdomd lekker! Kortom deze jongen is blij! Dat jullie het even weten. Mocht je mij morgenmiddag dus willen zien op de A27 ik kom voorbij hahaha
oe ja, echte bedreiging dat ie hier net neer zette enzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 01:41 schreef ook_gek het volgende:
anders ga je dreigen op een forum. Hoe kansloos kan je zijn
Heb ik al gedaan. Verdere actie,s zullen worden ondernomenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:31 schreef pAin het volgende:
[..]
oe ja, echte bedreiging dat ie hier net neer zette enzo.
Ik zou de AIVD bellen, duidelijk vorm van terrorisme, doe uw burgerplicht.
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:36 schreef Ferrari-racer het volgende:
De F40, wat een ervaring!
Alles is zo ongelooflijk spartaans, hij moet nog een keer terug naar Kroymans omdat ie bij 1 cylinder compressie verliest wat resulteerd in een heerlijk gepruttel en knallen bij het gas loslaten.
Tsja had geen camera bij mij en het was ook niet raadzaam om een lang stuk met hem te rijden maar tsjee wat een heerlijke 30km's. Zo gaaf hoe die Turbo's fluiten..... zo geil!!!! Als ie weer terug moet en dat zal over een week of 3 zijn zal ik eens kijken of ik een bijrijder met camera mag meenemen. Ik houd jullie op de hoogte
De greetings!!
![]()
ik denk niet dat ie witte vlekke erin wil hebbequote:Op woensdag 26 januari 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doen![]()
Zo erg is het ook nog niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie witte vlekke erin wil hebbe
Rij dan gelijk ff langs mijquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doen![]()
He ik ben dan de grootste ferrari freak van dit forum. Maar zelfs ik kan me inhoudenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |