Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:36 schreef Ferrari-racer het volgende:
De F40, wat een ervaring!
Alles is zo ongelooflijk spartaans, hij moet nog een keer terug naar Kroymans omdat ie bij 1 cylinder compressie verliest wat resulteerd in een heerlijk gepruttel en knallen bij het gas loslaten.
Tsja had geen camera bij mij en het was ook niet raadzaam om een lang stuk met hem te rijden maar tsjee wat een heerlijke 30km's. Zo gaaf hoe die Turbo's fluiten..... zo geil!!!! Als ie weer terug moet en dat zal over een week of 3 zijn zal ik eens kijken of ik een bijrijder met camera mag meenemen. Ik houd jullie op de hoogte
De greetings!!
![]()
ik denk niet dat ie witte vlekke erin wil hebbequote:Op woensdag 26 januari 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doen![]()
Zo erg is het ook nog niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie witte vlekke erin wil hebbe
Rij dan gelijk ff langs mijquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg REGEL een camera. Of kom effe langs scheveningen. Ik heb er geen enkel probleem mee om te filmen. Als iemand het zware werk moet doen. Wilt deze ferrari freak dat best doen![]()
He ik ben dan de grootste ferrari freak van dit forum. Maar zelfs ik kan me inhoudenquote:
ik vindt het ook heel goed van ej dat je je snikkel niet in die uitlaat steektquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He ik ben dan de grootste ferrari freak van dit forum. Maar zelfs ik kan me inhouden![]()
kan geen gat kiezenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vindt het ook heel goed van ej dat je je snikkel niet in die uitlaat steekt
jij weet niet hoe je filmpjes om moet zetten dus simpel sommetjes zeg jij gaat niet meequote:Op woensdag 26 januari 2005 19:16 schreef Hugster het volgende:
Dennis je weet dat ik een camera heb, Dylan heeft al vaker meegereden, ik woon me toch een potje in de buurt en je hebt m'n nummer.![]()
Simpel sommetje zeg![]()
alsof ik dat niet weetquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij weet niet hoe je filmpjes om moet zetten dus simpel sommetjes zeg jij gaat niet mee![]()
Je andere filmpje was anders kansloosquote:
Als ik mee mag stuur ik je em op DVD op, en nou je bek dichtquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je andere filmpje was anders kansloos
OEH OEH Dennis kies mij kies mij is ben VEEEL lichter dan Hugster dus dan trekt de F40 sneller op
Oke oke ik geef toe dat het net iets te ver om is voor dennis om effe langs scheveningen te rijden. Dus Hugster als jij een mooie uber geil super filmpje kan maken voor deze Ferrari freak ben ik blij![]()
Maar toch houd ik me aan bevolen om eens een keer met dennis mee te mogen rijden![]()
DEALquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ik mee mag stuur ik je em op DVD op, en nou je bek dicht
Wat houdt dat in, zo'n uitlaatsysteem ?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:08 schreef Hugster het volgende:
En hij heeft ook nog een Tubi uitlaatsysteem, ook niet goedkoop![]()
De juiste mensen kennen en geluk hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:10 schreef Chokeme het volgende:
Ziet er leuk uit
Trouwens, Ferrari_Racer, waarom heb jij het voorrecht om in deze auto's rond te rijden ? Ik heb net even snel het hele topic doorgelezen maar als ik het goed begrijp is het je werk ofzo
Zonder mij was jou film niet zo leukquote:Op donderdag 27 januari 2005 08:45 schreef t0n het volgende:
Mark oprotten!
Ik ben de PTA video-editor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |