goh, dankje.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:37 schreef MrAli het volgende:
morguh..![]()
was wel weer gezellig..zowel bij Hans als in de J'ell..
alleen heb ik Esmé gemist..
het viel me op dat je er niet was..quote:Op zondag 16 januari 2005 12:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
goh, dankje.
Maar ik ben tot 2 in klif 12 gebleven, was er wel leuk.
Het was de laatste avond van het Amsterdams Kleinkunst festival.
Dus we hebben ook de jury-uitslagen gehoord.
Echt, wat een talent zeg!
Maargoed, ik werd bij een duo uit het publiek gekozen..., toen moest ik op het toneel komen staan, met konijnenoortjes op. En vervolgens, pakten die andere zo'n safari petje en geweer. En gingen ze (monty python achtig) australisch praten. Was echt grappig. Hij vroeg nog of hij mijn telefoonnummer mocht hebben, op het podium, en ik zei maar: "I'm sorry, no" En ik kreeg een wortel.
hehe.
Mijn vader was trouwens die avond daarvoor uitgekozen, door een vrouw. En wij waren de enige twee die 3 avonden, dus ik weet niet of het nou in de familie zit of niet...![]()
Verder na de jury-uitslagen gingen sommigen gewoon liedjes en open-mic houden, af en toe stapte er een op het podium enzo, was ook wel heel leuk.
Klinkt leuk, maar wat doet het Amsterdams Kleinkunst festival op Texel als ik vragen mag?quote:Op zondag 16 januari 2005 12:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
goh, dankje.
Maar ik ben tot 2 in klif 12 gebleven, was er wel leuk.
Het was de laatste avond van het Amsterdams Kleinkunst festival.
Dus we hebben ook de jury-uitslagen gehoord.
Echt, wat een talent zeg!
Maargoed, ik werd bij een duo uit het publiek gekozen..., toen moest ik op het toneel komen staan, met konijnenoortjes op. En vervolgens, pakten die andere zo'n safari petje en geweer. En gingen ze (monty python achtig) australisch praten. Was echt grappig. Hij vroeg nog of hij mijn telefoonnummer mocht hebben, op het podium, en ik zei maar: "I'm sorry, no" En ik kreeg een wortel.
hehe.
Mijn vader was trouwens die avond daarvoor uitgekozen, door een vrouw. En wij waren de enige twee die 3 avonden, dus ik weet niet of het nou in de familie zit of niet...![]()
Verder na de jury-uitslagen gingen sommigen gewoon liedjes en open-mic houden, af en toe stapte er een op het podium enzo, was ook wel heel leuk.
hij is misschien wel eens voorbij gekomen, maar heb je daar ook een link van..?quote:
Hm, ik volg je niet helemaal, maar bedoel je soms dit?quote:Op zondag 16 januari 2005 13:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
hij is misschien wel eens voorbij gekomen, maar heb je daar ook een link van..?dan zal ik die (vanavond) eens even flink gaan lopen uitpluizen..
![]()
hey..daar hebben we de snowboard chicks weer.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hm, ik volg je niet helemaal, maar bedoel je soms dit?
[afbeelding]
of
[afbeelding]..
Damn, ik denk dat het typen van die reactie nog langer heeft geduurt dan het op Index/Sport/[centraal] snowboardtopic deel 16 klikken zou duren.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hey..daar hebben we de snowboard chicks weer.
maar ik bedoelde een link naar dat topic toe..zodat ik niet zelf hoef te zoeken..
zoiets van http://forum.fok.nl/topic/*een getal*/
daar valt over te twisten..quote:Op zondag 16 januari 2005 13:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, ik denk dat het typen van die reactie nog langer heeft geduurt dan het op Index/Sport/[centraal] snowboardtopic deel 16 klikken zou duren.
Maargoed, voor jou dan: [centraal] snowboard topic deel 16
de V&D en Intersport, bij de Intersport zal je kwalitatief betere shit hebben, maar dat is dan ook wel ff duurder..quote:Op zondag 16 januari 2005 14:30 schreef errrrr het volgende:
Fuck wat krijg ik er een zin in... ik ga proberen woensdag even naar Den Helder te gaan, om ff wat spullen (broek, handschoenen, goggles) te kopen... Niels, waar hadden jullie het ook alweer gekocht?
Het zijn de voorrondes..quote:Op zondag 16 januari 2005 13:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar wat doet het Amsterdams Kleinkunst festival op Texel als ik vragen mag?.
Wow, hij word slimquote:HaQDaQ | 41 days left | Nieuw nummer: 06-46476323 says:
maar je wil dus wel, want daar twijfelde je ook nog over...
Joost > (-(-_(-_-)_-)-) < says:
jap
iedereen is zon beetje 2 jaar ouder :x
HaQDaQ | 41 days left | Nieuw nummer: 06-46476323 says:
gaat er nog iemand van jou leeftijd / klas enzo mee ?
ex klas genoot
HaQDaQ | 41 days left | Nieuw nummer: 06-46476323 says:
hmm ok
en ik denk niet dat jullie het echt leuk vinden als ik de hele tijd bij jullie ga lopen :x
dat is een beetje tegenstrijdig Hans..quote:
hans:quote:Op zondag 16 januari 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
Ben nu de filmpjes van www.solidpowder.com aan het kijken, had ik geloof ik uit het snowboardtopicStaan iig gratis snowboard / skifilmpjes, voor een n00b als ik iig bestwel vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
quote:Op zondag 16 januari 2005 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
hans:Die probeerde Ali mij ook al te geven, maar doet niet veel... ligt dat dan aan mij ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit - ok, hij doet he wel, maar hij deed gewoon > 30 seconden over alleen al het laden van de titel
En Wiskunde B2 weer hoor: 'Welke aanpak heeft je op de goede ideeën gebracht?' ... en dan geven ze in het antwoordenboek nog een antwoord ook, zo van 'Vooruitdenken en terugdenken; maken van een plan.' Ze verplichten je zowat 'hun' methode te gebruiken
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
Nee hoor, de maker van het boek geeft tips en probeert ons het volgens de beste aanpak die hij kent te leren. Uiteraard geeft hij bij die vraag dus dezelfde aanpak weer.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die probeerde Ali mij ook al te geven, maar doet niet veel... ligt dat dan aan mij ofzo?
En Wiskunde B2 weer hoor: 'Welke aanpak heeft je op de goede ideeën gebracht?' ... en dan geven ze in het antwoordenboek nog een antwoord ook, zo van 'Vooruitdenken en terugdenken; maken van een plan.' Ze verplichten je zowat 'hun' methode te gebruiken
The vorige 'Best of' viel anders erg tegen, bovendien heb ik de meeste afleveringen al op de pc staan.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens: 21:00 Best of Top Gear,.
Volgens mij pakken ze gewoon alle clips, mixen ze ze door elkaar en zenden ze ze weer uit.
Ik vind het prima.
Ach, tegenvallen. Ze lieten niet de allerbeste clips zien, maar dat zal dus nog wel komen denk ikquote:Op zondag 16 januari 2005 19:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
The vorige 'Best of' viel anders erg tegen, bovendien heb ik de meeste afleveringen al op de pc staan.
Quotetje uit het bericht: 16-jarige rijdt met 100 km/u door Tilburgquote:Op zondag 16 januari 2005 19:46 schreef erik-69 het volgende:
De jongeren van tegenwoordig zijn inderdaad te asociaal voor woorden. Van alle ellende die plaats heeft in Nederland, wordt 80% door jongeren gepleegd van tussen de 14 en 24.
Bah, ze zouden de jongeren in heropvoedingskampen over de grens moeten zetten.![]()
Idd, dat is ook hoe ik het zo ongeveer doe. Ik vind het natuurlijk goed dat ze aangeven hoe je het volgens hun 'het beste' kan aanpakken, maar niet als antwoord op die vraag: daarmee impliceren ze dat dat het enige goede is.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee hoor, de maker van het boek geeft tips en probeert ons het volgens de beste aanpak die hij kent te leren. Uiteraard geeft hij bij die vraag dus dezelfde aanpak weer.
Zelf gebruik ik liever de aanpak: kijken wat je hebt, wat willen ze weten, hoe, vul alles in de tekening en teken af en toe de meest obvious hulplijn.
Works for me.
Bronquote:And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them. For the beast had been reborn with its strength renewed, and the followers of Mammon cowered in horror.
from The Book of Mozilla, 7:15
ik heb jou volgens mij niets gestuurd..maar er staat hier ook niets anders dan SPOILER, ditgedrukt, en dan een witte balk eronder..quote:Op zondag 16 januari 2005 18:56 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die probeerde Ali mij ook al te geven, maar doet niet veel... ligt dat dan aan mij ofzo?
edit - ok, hij doet he wel, maar hij deed gewoon > 30 seconden over alleen al het laden van de titel
lachen joh..quote:Op zondag 16 januari 2005 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Quotetje uit het bericht: 16-jarige rijdt met 100 km/u door Tilburg
Ik vraag me toch serieus af hoe je leven eruit ziet als je zoiets denkt..
Moet je ook selecteren.. (het witte gedeelte)quote:Op maandag 17 januari 2005 15:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik heb jou volgens mij niets gestuurd..maar er staat hier ook niets anders dan SPOILER, ditgedrukt, en dan een witte balk eronder..
sorry..quote:Op maandag 17 januari 2005 15:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Moet je ook selecteren.. (het witte gedeelte)
Fan-tas-tisch.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:50 schreef MrAli het volgende:
nu eerst maar eens wat tijd besteden aan mijn nieuwe hobby..:
huiswerk maken..
en trouwens Ruben..nog een leuke Engelse les gevolgd..?
Ah, toen was ik al weg. Je hebt ze dus nog van de computer los kunnen rukken?quote:Op maandag 17 januari 2005 17:00 schreef errrrr het volgende:
Hmm, tennis ging niet door, ook een beetje rotweer
Even twee foto'tjes van zaterdag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Frituur helpt altijdquote:Op maandag 17 januari 2005 19:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, toen was ik al weg. Je hebt ze dus nog van de computer los kunnen rukken?.
hmmz..quote:Op maandag 17 januari 2005 17:00 schreef errrrr het volgende:
Hmm, tennis ging niet door, ook een beetje rotweer
Even twee foto'tjes van zaterdag:
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig maar..quote:Op maandag 17 januari 2005 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Fan-tas-tisch.
Nee, was wel aardig hoor.
Op school zei hij al dat hij helemaal kapot was van het familieweekend. Dus ik denk dat hij nu lekker in z'n bed ligt te kratten.quote:Op maandag 17 januari 2005 20:37 schreef MrAli het volgende:
damn..Niels is echt ziek..
hij is de hele dag niet online geweest, voor zover ik gezien heb..
op school zei hij bijna niets..
en zijn bak staat ook nog eens uit..
gaat het wel goed met je Niels..?
Ik kijk altijd gewoon liefquote:Op maandag 17 januari 2005 20:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..
Hans stond nogal verliefd te kijken naar Ariane..en Ariane naar Hans..
maar Niels is op deze foto ook flink aan de gang met Ariane..
jongens..wat is dat toch met haar..
dat zei ie idd ook tegen mij, maar toch vind ik het niets voor hem..quote:Op maandag 17 januari 2005 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Op school zei hij al dat hij helemaal kapot was van het familieweekend. Dus ik denk dat hij nu lekker in z'n bed ligt te kratten..
quote:Top Gear is het enige programma dat er echt toe doet.
Met dat ene niet-verwonde oog kijk ik heel lief, en dat is net het beruchte-Ariane-foto-oogquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Er zitten 11 stukjes in m'n manderijn! Ik mag een wens doen!.
*wens*
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar dat zei Mare op wintersport.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]daar heb ik nou, serieus, echt nog nooit van gehoord.
Sindsdien wel, dit is m'n eerste met 11quote:tel jij je mandarijn-stukjes?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De allerlaatste pagina op internet
snikquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben in een sentimentele bui, 'snif'
Ik heb net een oud filmpje gezien, waarin ik 5 jaar ben, onze huis gebouwd wordt, ik en mijn zus daarin ronddwalen, later dat mijn kat rondloopt met een mutsje op () en daarna weer in een mandje zit gepropt met een dekentje om zich heen, en ik een verhaaltje aan het voorlezen ben voor hem. Ook hebben we net onze hond (droppie) opgehaald. Echt onvoorstelbaar klein zeg.
![]()
En we zijn hem aan het wassen, in een emmertje!!! Ha, een emmertje, daar past nu zijn hoofd nog maar net aan in!
'snif'
groot zijn ze allemaal Hanske..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n vader bleek nog een skibril te hebben, van carrera... nogal oud / groot, en niet geblindeerd, maar je kan er dus een zonnebril onder doen.... Hebben jullie misschien een plaatje van jullie bril, dat ik kan zien of dit er nog een beetje mee door kan?
Ik kijk sowieso morgen wel of ik voor een redelijke prijs een betere zie
Leuk toch, die herinneringen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb net een oud filmpje gezien, waarin ik 5 jaar ben, onze huis gebouwd wordt, ik en mijn zus daarin ronddwalen, later dat mijn kat rondloopt met een mutsje op () en daarna weer in een mandje zit gepropt met een dekentje om zich heen, en ik een verhaaltje aan het voorlezen ben voor hem. Ook hebben we net onze hond (droppie) opgehaald. Echt onvoorstelbaar klein zeg.
![]()
En we zijn hem aan het wassen, in een emmertje!!! Ha, een emmertje, daar past nu zijn hoofd nog maar net aan in!
'snif'
dat is leuk joh..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
![]()
'snif'
Ik heb een Carrera Chameleon hyperred, helaas niet zo vet als deze, maar wel ongeveer hetzelfde type.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n vader bleek nog een skibril te hebben, van carrera... nogal oud / groot, en niet geblindeerd, maar je kan er dus een zonnebril onder doen.... Hebben jullie misschien een plaatje van jullie bril, dat ik kan zien of dit er nog een beetje mee door kan?
Wij hebben hier ook nog heel veel oude video-opnames, varierend van een hele kleine Kees tot een wat grotere Kees. Mijn vader gebruikt ze ook nog wel eens om dingen te laten zien op colleges en dergelijke. Word nog eens beroemd.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
![]()
'snif'
Aha, jij bent dus studiemateriaal!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook nog heel veel oude video-opnames, varierend van een hele kleine Kees tot een wat grotere Kees. Mijn vader gebruikt ze ook nog wel eens om dingen te laten zien op colleges en dergelijke. Word nog eens beroemd.
Altijd erg leuk om later weer terug te zien.
Ow, weer 'n geval van wel een antwoord bedacht, niet getyptquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
groot zijn ze allemaal Hanske..
maar het is wel belangrijk om een goede te hebben..
en wat je precies met blinderen bedoeld weet ik niet, want echt een geblindeerde bril lijkt me persoonlijk niet handig..want dan zie je niets meer..
wat je waarschijnlijk bedoeld is dat ie geen UV-straling tegenhoud, en dat is niet echt handig..
een plaatje heb ik niet, alhoewel Carrera wel een goed merk is..
mijn advies zou zijn waarschijnlijk, ik weet niet hoe oud die bril is, een andere te kopen..
en dan niet naar de V&D gaan, daar hebben ze, of hadden ze iig wel brillen van Sinner, hetzelfde, prima, merk als ik, maar die ze daar hadden was echt troep..daar kon je bijna het glas uit blazen..
maar naar de Intersport..hadden ze ook veel meer keus..
maar dat van die voeding..lees ff en geef ff antwoord..
*ahum*quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, weer 'n geval van wel een antwoord bedacht, niet getyptNee, ik weet het niet meer, maar ik denk dat ze echt niet draaiden....
En met geblindeerd bedoel ik zoiets als een zonnebril zegmaar, de helft van het licht tegenhouden ofzo. Het is gewoon volledig transparant plastic (?) glas. Als het erg licht is zou je er dus nog een zonnebril onder moeten dragen denk, wat erg lelijk zal zijn
Ik kijk morgen wel gewoon, en koop een niet te dure, denk
Ehm ik heb de Anon Halcyonquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
is inderdaad wel netjes en natuurlijk helemaal super handig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:04 schreef MrAli het volgende:
een stukje knap programmeerwerk..als zeg ik hetzelf..
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/wintersport_countdown.php
edit: ik ben opzich wel tevreden, alleen wil ik nog twee aanpassingen, de eerste is met Leon's hulp wel voor elkaar te krijgen, alleen het tweede zal wel (bijna) onmogelijk zijn..maar het proberen is het wel waard..en als dat lukt is het echt super-vet-gaaf-meesterlijk gewoon..
Als je dan ff zegt wat voor aanpassen je nog wilquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:04 schreef MrAli het volgende:
een stukje knap programmeerwerk..als zeg ik hetzelf..
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/wintersport_countdown.php
edit: ik ben opzich wel tevreden, alleen wil ik nog twee aanpassingen, de eerste is met Leon's hulp wel voor elkaar te krijgen, alleen het tweede zal wel (bijna) onmogelijk zijn..maar het proberen is het wel waard..en als dat lukt is het echt super-vet-gaaf-meesterlijk gewoon..
Ik voelde me niet helemaal okey neequote:Op maandag 17 januari 2005 20:37 schreef MrAli het volgende:
damn..Niels is echt ziek..
hij is de hele dag niet online geweest, voor zover ik gezien heb..
op school zei hij bijna niets..
en zijn bak staat ook nog eens uit..
gaat het wel goed met je Niels..?
zoals ik al zei, als het 2e uur dat ik op school ben nog niet uber melig ben, dan ben ik ziekquote:Op maandag 17 januari 2005 20:56 schreef MrAli het volgende:
dat zei ie idd ook tegen mij, maar toch vind ik het niets voor hem..
Er zijn nog betere, ook met een kaartje enzo en dan zie je ook dat het de laatste schakeling isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De allerlaatste pagina op internet
Wij hebben ergens nog een film op Beta-max (beter dan vhs maargoed) dat mijn broer en ik in zo'n klein baby badje zitten enzoquote:
leuk brilletje..quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:01 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ehm ik heb de Anon Halcyon
Alleen dan niet rood, maar beetje bruinachtig
[afbeelding]
En voor de eerste keer zou ik echt geen dure bril kopen. Veel snelheid ga je nog niet krijgen, en de kans dat je heel slecht weer hebt in het voorjaar is ook minimaal. Even terugdenkend aan alle voorgaande jaren, in Mauterndorf in 2000 hebben we nog een paar echte dumpen gehad, alle andere jaren daarna hadden we volgens mij zowieso 5 van de 6 dagen goed zicht.
btw, dat jaar daarvoor zat ik in de buurt van Kitzbuhel toen het zo hard aan het dumpen was dat er op 1 nacht ongeveer 80 cm was gevallen. Dat was in dezelfde week waarin er allemaal van die dodelijke lawines plaatsvonden in oostenrijk (kan me de plaatsnamen even niet herinneren)
Gister de videobeelden van Mallnitz gecaptured, ondanks dat het veel minder is als andere jaren toch weer 14 gigabyte minder ruimte op mijn schijf. En ik las tegelijkertijd dat het wel op de server van Ali kon komen te staan?
Maar tsja als je dat wil kan ik wel iets regelen dus laat het maar horen.
En dan kreeg ik gister nog een heel vervelende voice mail van mijn vader waarin hij aan het vertellen was dat het heel hard was begonnen te sneeuwen in Lermoos. Op zich heel leuk nieuws dat er verse sneeuw ligt natuurlijk, maar ik was maar wat graag nu al ter plekke om alle poeder voor mezelf op te eisen. In deze periode is er namelijk geen kip op de berg en dus is de poeder vlak naast de piste niet binnen een paar uur verpest door skiers.
[..]
is inderdaad wel netjes en natuurlijk helemaal super handig.
Tsss nou tot zover mijn berichtgeving - tijd om WEER aan de java te gaan
Ps, nog maar 2 dagen en 10 uur![]()
jij heb dat ding verkeerd ingesteld Hans..quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Als je dan ff zegt wat voor aanpassen je nog wil
En Leon had zelf ook al zoiets draaien... en loopt je system clock wel op de seconde nauwkeurig?
ik wil dan waarschijnlijk nog wel wat onderdeeltjes van je hebben..quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik voelde me niet helemaal okey nee
Dat online geweest zijn, klopte, was vanaf donderdag avond niet meer online... vanwege de fam. dag en toen ik zondag terug kwam, was m'n processor een beetje overheated (50 graden ofzo) en dat is voor mijn doen wel wat te warmDus toen uitgezet (ging niet helemaal lekker), maar bij m'n hdd is nu dus de /root directory gesrewed, met andere woorden hij gaat niet meer aan. Straks maar eens even een knoppix gebruiken
(altijd handig
)
Dus ja mijn bak staat ook uit op het moment....
En ik ga een nieuwe pc kopen, ben dat ding helemaal zat
Nee natuurlijk geen 14 gigabytequote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
leuk brilletje..
maar wat betreft het hosten van de video..heel graag..zou ik graag willen doen, ook van vorige jaren wel..
alleen 2 probleempjes..
ten eerste heb ik daarin een hdd hangen van 3 gieg, dus denk ik, ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat ik dan geen film van 14 gieg kan hosten..
en ten tweede..hij zal sowieso gecomprimeerd moeten worden aangezien ik met mijn 40 kb/s upload lijntje geen film van 14 gieg ga hosten..dan ben je een jaar bezig als je die wil downloaden..en dan heb ik het over 1 persoon tegelijk..
maar als je ze comprimeerd..naar 100 mb ofzow..allemaal.al die films..dan host ik ze wel..ik moet die van Sjoerd ook nog hebben..
Vandaar die positieve smilies natuurlijk!quote:
Wij hebben echt niet normaal veel opnamen van ons als klein kind. echt heel leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is leuk joh..die beelden van vroeger..
ik vind het wel jammer dat er van mij bijna niets is van vroeger..en voor zover er iets is zijn het van die baggerfoto's..
En jij natuurlijk absoluuuuut niet he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Probleem is ook dat die wetenschappertjes zo eigenwijs zijn als de pest.
Wij hebben nooit een camera gehad, wel enorm veel foto's, ik heb zelf zo'n 5 of 6 albums, tot 2001 ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Vandaar die positieve smilies natuurlijk!
[..]
Wij hebben echt niet normaal veel opnamen van ons als klein kind. echt heel leuk.
Net zag ik heel even een 'dans' uitvoering van mij, als botje.
Dat is ongeveer de helft van de albums die wij boven hebben staan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij hebben nooit een camera gehad, wel enorm veel foto's, ik heb zelf zo'n 5 of 6 albums, tot 2001 ofzo.
Ja, misschien ook wel, maar ze kunnen af en toe ook wel eens naar mij luisteren. Niet voor m'n voeten lopen of wel de middenaanval blokken, maargoed, ze zijn een stuk ouder, dus ik ga ze niet een beetje uit lopen kafferen ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En jij natuurlijk absoluuuuut niet he?
Bril kan prima, het is zeker fijn als het ook nog een beetje mooi weer is ook, wat 'luchtiger'quote:Hans, ikzelf heb vorig jaar en dit jaar dezelfde zonnebril gebruikt. Dus een gewone zonnebril, die wel strak zit, bij de hema vandaan.Alleen ging die dit jaar stuk omdat ik wel meerdere malen door mensen omgeduwd werd.
oki..quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:57 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk geen 14 gigabyte
De andere twee filmpjes die ik in de bus heb laten zien staan op soerkohl flink gecomprimeerd naar 25 mb - zoiets zal het dus deze keer ook worden, kleiner nog wel denk ik, want het word wel een iets korter filmpje.
En ik moet ook nog het materiaal van Sjoerd krijgen ja, maar goed, nu ff geen tijd.
als 'botje'..? was dat niet zo'n figuur uit zo'n Disney-film? of moet ik me daar iets anders bij voorstellen.. (wat zou ik niet weten..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Vandaar die positieve smilies natuurlijk!
[..]
Wij hebben echt niet normaal veel opnamen van ons als klein kind. echt heel leuk.
Net zag ik heel even een 'dans' uitvoering van mij, als botje.
camera hebben wij ook niet..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij hebben nooit een camera gehad, wel enorm veel foto's, ik heb zelf zo'n 5 of 6 albums, tot 2001 ofzo.
het kan wel..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En jij natuurlijk absoluuuuut niet he?
Hans, ikzelf heb vorig jaar en dit jaar dezelfde zonnebril gebruikt. Dus een gewone zonnebril, die wel strak zit, bij de hema vandaan.Alleen ging die dit jaar stuk omdat ik wel meerdere malen door mensen omgeduwd werd.
precies zoals ik dus net zei..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, misschien ook wel, maar ze kunnen af en toe ook wel eens naar mij luisteren. Niet voor m'n voeten lopen of wel de middenaanval blokken, maargoed, ze zijn een stuk ouder, dus ik ga ze niet een beetje uit lopen kafferen ofzo.
[..]
Bril kan prima, het is zeker fijn als het ook nog een beetje mooi weer is ook, wat 'luchtiger'.
Ik zweer alleen bij goggles, sneeuw aan de achterkant van je bril vind ik enorm vervelend en als je een keer hard crashed ben je zeker dat je je zonnebril kwijt bent.
Daarbij helpen goggles ook nog eens een stuk beter tegen de wind, maar daar zul je in het eerste jaar nog niet zoveel last van hebben gok ik.
Ach, er is er maar 1 eigenlijk die echt wat ouder is, de rest wil prima en daar grap ik ook nog wat mee. Die oudere wil het wel, maar kan het allemaal dus wat minder goed. Dan ga ik niet brullen: Rennen opa, pak die bal!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
precies zoals ik dus net zei..
en iemand niet uitkafferen omdat hij ouder is, als ie dat wel verdient, vind ik onzin..gewoon altijd wel doen..
communication-error..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, er is er maar 1 eigenlijk die echt wat ouder is, de rest wil prima en daar grap ik ook nog wat mee. Die oudere wil het wel, maar kan het allemaal dus wat minder goed. Dan ga ik niet brullen: Rennen opa, pak die bal!
Zoiets heet respect, en mijns inziens verdient hij dat ook wel.
Ik heb Sjoerd zaterdag nog gesproken in de jell, en hij wou het aankomende zaterdag al omruilen in de Bakker Timmer, maarja omdat ik alweer op vakantie ben dan ging dat niet door.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
oki..
dat is prima te doen..
en dat van Sjoerd..ik zie zijn zusje regelmatig, maar die camera is bij hun vader, en die woont aan de overkant, dus ik weet niet of dat echt makkelijk word, zij begon al over 'dan email ik dat wel ff'..maarjah..ik zal iig zien wat ik kan doen..
dat nummer heb ik ook..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:44 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ik heb Sjoerd zaterdag nog gesproken in de jell, en hij wou het aankomende zaterdag al omruilen in de Bakker Timmer, maarja omdat ik alweer op vakantie ben dan ging dat niet door.
Dus heb ik nu zijn 06 nummer, dus uiteindelijk zal het wel goed komen, probleem is idd dat Sjoerd zijn vader het ff op cdtje moet branden omdat hij in Hilversum zit, of daar ergens in de buurt iig.
De meeste zijn 30 tot 50, maar die man is denk ik iets van 60 ofzo. Ach, Nioz 1 is misschien dan wel antiek, maar we whoopen Nioz 2, 3 en 4 wel zwaarquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
communication-error..
ik dacht dat je het had over gasten van een jaar of 25 - 30, dat noem ik toch ook wel een stuk ouder dan wij..
maar als het desbetreffende persoon de opa-leeftijd inmiddels al behaald heeft..dan zou ik het ook niet doen..
quote:-Mzraki- woensdag 19 januari 2005 @ 14:51
Maargoed, tijd om m'n nieuwe potlood eens uit te proberen .
je mag me best tekenen hoor..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
btw. who's got the guts to pose for me?
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Een van mijn moeder gemaakt, die heeft blauwe ogen.
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Ik zou best willen, ik heb alleen groen/blauwachtige kleur ogen, en alleen een babyblauw shirt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Dat kan natuurlijk ook, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg, als ik het ooit maar eens krijg. Ben de week van 5 tot 13 februari alweer vrij van school, en dan waarschijnlijk de hele week op texel. Dus dan zal het wel een keer goed komen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat nummer heb ik ook..
maar ik zal wel ff zijn zusje schoppen..dat die het volgende week moet hebben, en dan geef ik het anders wel weer aan jou..
komt wel goed..quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg, als ik het ooit maar eens krijg. Ben de week van 5 tot 13 februari alweer vrij van school, en dan waarschijnlijk de hele week op texel. Dus dan zal het wel een keer goed komen.
Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
Dus.. vrijwilligers?
Hij doet het! Wiskunde B1 afquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Maargoed, tijd om m'n nieuwe potlood eens uit te proberen.
The Police.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Every breath you take, every move you make, every bond you break, every step you take..
I'll be watching you..!!
Every single day, every word you say, every game you play, every night you stay..
I'll be watching you..!!
Every move you make, every vow you break, every smile you fake, every claim you stake..
I'll be watching you..!!
no shit..quote:
Ruben vermaakt zich met het quoten van zichzelf..quote:
Altijd, alleen krijg je no way een goede foto van mijquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
Dus.. vrijwilligers?
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...
Maar hoelang moet er geposeerd worden en hoeveel portretten heb je nodig?
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Ik maak trouwens foto's, geen tekeningen hoor.![]()
Wat een ijdeltuit, die Timquote:I could also use some help from people in the New Haven area. Since I (somewhat) recently moved to Connecticut, I need help finding a new hair stylist. Preferrably close to my area (New Haven) but a short drive isn't a big deal. Please feel free to email me with your recommendations. I am not looking for a barber. If you do not know what the difference is between a barber and a hair stylist, you do not have the information I'm looking for, and you need not email me.
Thanks guys.
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Ik maak trouwens foto's, geen tekeningen hoor.![]()
I don't give eh..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoor![]()
IJdeltuitquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoor![]()
(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.
Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in decemberNu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Tuurlijk wel hansje, Ariane heeft een foto van jou naast haar bedquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
IJdeltuitEn je moet je dan sowieso eerst 's scheren
Denk btw niet dat iemand mij op de foto zou willen
Daarom, met zo'n heupbandquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?
Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanningquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.
Als je je bedenk dat we nu pas beginnen. Al het tekst nog uit ons hoofd moeten leren, erbij moeten reageren, kleding ontwerpen, decor maken, bladieblabla.. genoeg werk zeg maar.
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanningMet 1x per week is drie maanden idd niet zoveel
Ah, omdat je zei 'mijn stuk' ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..
Alleen iedere donderdag 1,5 uur.
encore encorequote:Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..
Alleen iedere donderdag 1,5 uur.
Ik begrijp je even niet..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
encore encore
Of was dat geen stuk van het toneelstuk![]()
Niels-humor hehquote:
Hoe lang red je achter elkaar?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie...
Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.quote:m'n conditie halveert echt altijd in decemberNu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.quote:En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enzquote:
Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zekerquote:[..]
Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.
Dus, gewoon die dingen van mij lenen, je zult me er dankbaar om zijn.
Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kanquote:[..]
Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.
Zo belachelijk is het absoluut niet trouwens.
Ik kan nu zo'n 5 tot 10 minuten achter elkaar, hangt er een beetje vanaf hoe lang ik door kan gaan zonder dat het touw m'n voeten raakt, opnieuw beginnen is erg lastig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enz(en zoals ik al zei, na de kerstvakantie gaat het niet zo best, dus het ging ook niet zo goed
, was érg snel moe
)
Mijn eigen nieuwe zwarte kniebeschermers hou ik lekker zelf, ik heb echter ook nog een oud paar, die mag jijquote:Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zeker, nou, graag hoor
Je moet er gewoon niet vol op landen, dus met springen even af doen, maar als je gewoon onderuit gaat neem ik aan dat je niet te hard op dat ding kan vallen.quote:Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kan
Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Raaaaah, ik kan m'n bril nergens vinden!
Als er íets vervelend is is dat het wel, waar de fack is hij?
Met volley btw 3-1 gewonnen, eerste 2 sets 25-10 25-11, daarna gingen we een stuk slechter spelen, wel jammer. maargoed, nog altijd 3-1.
Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijftquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?
*Anna Paulownaquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijft).
- edit -quote:Op de terugweg nog in slaap gevallen, dus ik ga zo maar m'n bed in.
Trouwens, bril weer gevonden, vensterbank van het hoge raampje in de badkamer beneden,.
idd bril =! gogglesquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
*Anna Paulowna
[..]
- edit -
Weekend: Druk weekendquote:
Dat wordt op de knietjes keesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, op de een of andere manier begonnen in het schooljaar 2000 - 2001, 2001 - 2002, 2002 - 2003 en 2003 - 2004 de basisschoolvakanties tegelijk met de vakanties van het voortgezet onderwijs.
Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?quote:
nah dat niet dacht ik. Dan kan je beter kijken naar de iRiver H10quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?
Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zienquote:“A storm is coming, Frank says
a storm that will swallow the children
and I will deliver them from the kingdom of pain
I will deliver the children back the their doorsteps
And send the monsters back to the underground
I’ll send them back to a place where no-one else can see them
Except for me
Because I am Donnie Darko”
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zien.
Zeker, allerlei verlengde en extra scene's, de film die de regisseur in z'n hoofd hadquote:
daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in decemberNu maar weer 's goed gaan trainen
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Nee, jij bent te vaak op je hoofd gevallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..
kniebeschermers en een kussen om je reed zie ik alleen maar als extra ballast, maar daar val ik ook nooit op, nouja..niet op mijn knieen, mijn reet wel..maar die is zo gespierd dat ik daar niets van voel..
succes gewenst..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.
Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
daarom moet je ook zo'n band om je middel hebben..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
met een camera in je binnenzak zou ik maar oppassen..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, met zo'n heupbandEn camera kan ook nog wel in m'n binnenzak oid, maar flesje water / eten is wel makkelijk enzo... Ach, ik zie wel, ga iig niks nieuws kopen. Henk had misschien nog wel iets over zei die
En Niels: no comment
komt wel vaker voor dat iemand Niels niet begrijpt..quote:
het gaat erom hoe vaak je dat touwtje onder je poten rond kan laten draaien in 1 sprong..quote:
ben jij nou al voor je snowboard / met je snowboard voor je snowboard naar de Intersport geweest? want ik ben ook wel benieuwd naar wat ze zeggen over die putjes..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Een vrijdagmiddagideaal: Met de Donnie Darko Soundtrack op de achtergrond je board glimmend oppoetsen.
Anyway, terug naar de harde werkelijkheid: Huiswerk.
Nog niet, daar wacht ik nog even mee, volgens Marco is verse wax immers beterquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
ben jij nou al voor je snowboard / met je snowboard voor je snowboard naar de Intersport geweest? want ik ben ook wel benieuwd naar wat ze zeggen over die putjes..
hmm..vreemd verhaal met je bak..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben echt boos
Mijn pc heeft dus al 2 hdd's gesloopt
dus
1) nieuwe pc
2) nieuwe hdd's(met flink wat garantie
)
Nu nog eens vragen als leon hem bij hem aan de praat wil krijgen om flink wat gb's te backuppen
Lost in Translation was een van mijn eerste snowboard films die ik gedownload had..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens Ali, als je nog 2 übergoede snowboardfilms wilt zien: Kingsize en Lost in Transition, heb de torrents hier.
Of voor Hans, als die nog eventjes iets wil zien wat je nooit met ski's ook maar zou kunnen benaderen.
True fackin amazing shite.
zeer bruut..quote:
dan zou ik die van 40 gieg doen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:22 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
nah dat niet dacht ik. Dan kan je beter kijken naar de iRiver H10
Ik ben dus van plan om die waarschijnlijk te gaan kopen. Maar dan wel de 20gb versie anders kost het me teveel (20 gb versie kost 307 euro bij de goekoopste shop maar daar heb ik erg goeie ervaringen mee... de 40 gb versie kost 387 euro). Heb lekker door de topic op GoT van die aparaatje lopen bladeren en hij kan echt velen malen meer als de ipod. Ik vind hem persoonlijk ook gewoon stukken mooier. Hij is natuurlijk niet heel erg zuinig met zijn kleuren beeldscherm maar ik koop wel gewoon ff wat extra goeie oplaadbare bats erbij. Om het dan af te maken koop ik ERG dure maar wel extreme goeie oordopjes (ik ben veel eisend ik weet het) Shure E3. Maar die oordopjes koop ik in de VS omdat me dat gewoon veel geld scheeld (i love de dollar koers).
die ene keer was idd een keer te veel jah..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, jij bent te vaak op je hoofd gevallen.
Ja, maar sowieso beweren dat bescherming onzin is 'omdat het teveel weegt' slaat nergens op.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
die ene keer was idd een keer te veel jah..
maar ik heb het tenmiste overleeft..![]()
jammer..want ik heb zoals gewoonlijk gewoon weer gelijk..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:52 schreef MAX_crazy het volgende:
Alus: Lost in Translation is geen snowboard film
hmm..kwam misschien niet helemaal duidelijk over, maar ik bedoelde dat een kussen onder je reet, of reet-protection of hoe je het wil noemen, onzin is..wat je gelukkig met me eens was..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso beweren dat bescherming onzin is 'omdat het teveel weegt' slaat nergens op.
Maargoed, ooit zul je dat lesje zelf wel eens leren.
Lost In Translation De speelfilm in Japan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
jammer..want ik heb zoals gewoonlijk gewoon weer gelijk..
Lost in Translation is een speelfilm, maar er is ook een snowboard film die ook Lost in Translation heet, kan ik ook niet aan doen..zo simpel is het nu eenmaal..
Hoe kun je iets nou onzin vinden alleen maar om het feit dat je ze nog nooit nodig hebt gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..kwam misschien niet helemaal duidelijk over, maar ik bedoelde dat een kussen onder je reet, of reet-protection of hoe je het wil noemen, onzin is..wat je gelukkig met me eens was..
maar kniebeschermers vind ik onzin, ik heb nooit last van mijn knieen en ik val er nooit op, daarmee heb ik niet gezegt dan alle bescherming onzin is, in een back-protection zie ik opzich wel iets..
zekerz...quote:
nah mijn mp3 cd speler verbruikt zowat helemaal niks omdat hij elke keer 1 nummer in zijn geheugen laat en dan weer stopt met draaien. Maar die bats boeien mij eigenlijk niet zoveel.quote:[..]
dan zou ik die van 40 gieg doen..maar het blijft behoorlijk duur..
en wat betreft die bats, volgens mij trekken die dingen veel minder als een cd(mp3) speler, omdat daar het rond laten draaien van die cd het meeste energie vreet volgens mij, maar ik kan het ook mis hebben..
muahhahaha.. heb ik toch gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lost In Translation De speelfilm in Japan.
Lost in Transition De rulende snowboardfilm
Lost in Translation Snowboard film.
Maar zoals bij de laatste link de boxshot laat zien, het gaat hier om Lost in Transition, Er is dus geen snowboardfilm Lost in Translation, de domme stakkers kunnen simpelweg niet lezen.
als ik ze nog nooit nodig heb gehad vind ik het voor mijzelf onzin om ze te gaan dragen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe kun je iets nou onzin vinden alleen maar om het feit dat je ze nog nooit nodig hebt gehad?
Daarbij vind ik het heerlijk chill om frontside stil op m'n kniëen te kunnen rusten zonder dat dat hard/koud is, maar lekker zacht en warm.
Verder heb ik er absoluut geen last van en is het belachelijk om er in de context van Hans' bescherming over te beginnen. Want beginners vallen nu eenmaal enorm vaak op hun kniëen (en polsen).
dan hebben we het over een andere film, want ik weet zeker dat ik hier een film heb die Lost in Translation heet..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:18 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
muahhahaha.. heb ik toch gelijk... alus your ownt by me
Preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef MrAli het volgende:
voor Hans: ik zou die beschermers van Ruben meenemen, aangezien je nog geen ervaring heb en dus niet weet waar jij het meeste op zal vallen, en er dan zelf achter komen of je het handig vind of niet..
het is bij mij nu ook het meeste glijden idd, en dan je snelheid van het glijden gebruiken om weer op te staan..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies.
En ik val nu eigenlijk ook nog alleen maar op m'n reet, dat komt omdat ik meestal val doordat ik bij de backside bocht geen grip of teveel grip hebt waardoor m'n board gaat wegglijden/stuiteren. Maar echt vallen doe je dan ook niet, kwestie van weer opstaan nog tijdens het glijden en je kunt weer verder. Echt slick staat het alleen niet.
Tja, óf je valt echt, zoals vaak bij kickers, of wanneer je board zomaar hapt, als je bijvoorbeeld een meisje dat midden op de piste stilligt even een hand wilt geven terwijl jij voorbij zoeft..
Maar dan is het gewoon een kwestie van goed doorrollen over je hoofdje heen.
ik ga nu geen film kijken uit mijn giga collectie, 246 stuks..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:24 schreef MAX_crazy het volgende:
zo ik ga is ff lekker een film kijken van mijn mega collectie (146 stuks)...
Ach, het had makkelijk goed kunnen gaan, maar dat bultje zat daar toen net even verkeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
het is bij mij nu ook het meeste glijden idd, en dan je snelheid van het glijden gebruiken om weer op te staan..
ze zat btw..en dat was niet heel slim..
maar zag er spectaculair uit..
(wetende dat het goed afliep, anders was het minder.. )
maar dat zijn geen dvd's alus!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ga nu geen film kijken uit mijn giga collectie, 246 stuks..(geloof het of niet, precies 100 meer + nog wat op mijn hdd dan..) maar ik ga ff douchen..
psies..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, het had makkelijk goed kunnen gaan, maar dat bultje zat daar toen net even verkeerd.
we hadden het over films, en nok ff met dan 'alus', want dat vind ik dus niet leuk..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:32 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
maar dat zijn geen dvd's alus!!!![]()
Die heb ik dus perongeluk een keer gedownload (heet ie weer Fahrenheit 9/11quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans, Mulholland Drive moeten we een keer kijken.
aaaahquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
we hadden het over films, en nok ff met dan 'alus', want dat vind ik dus niet leuk..
huh, vaag... nouja, compilen met 'g++ golf2.cpp -o golf' en dan runnen met './golf'quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:16 schreef MrAli het volgende:
klein foutje bij je golf ding..
ik downloaden..
uiteraard de linux versie, permission denied, ik su - en password ingetypt, permission denied..
wacht ff..ff de bron downloaden en dan zelf compilen..
en dan pitten..mzzls
niet als het de windows-source is..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
huh, vaag... nouja, compilen met 'g++ golf2.cpp -o golf' en dan runnen met './golf'
Dacht btw dat het gewoon bij jou ook zou moeten werken
Ach, foutjes... bij mij werkte hij dus, het is alleen kut met windows / linux, in windows is het dus Sleep ipv sleep & usleep, en cls ipv clearquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
niet als het de windows-source is..
en als je met gcc wil compilen..
maar zo halen we er toch nog wat foutjes uit..waar het allemaal niet goed voor is..
never use Windows, maar nu ga ik echt pitten, mzzlsquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, foutjes... bij mij werkte hij dus, het is alleen kut met windows / linux, in windows is het dus Sleep ipv sleep & usleep, en cls ipv clear![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Tja, óf je valt echt, zoals vaak bij kickers, of wanneer je board zomaar hapt, als je bijvoorbeeld een meisje dat midden op de piste stilligt even een hand wilt geven terwijl jij voorbij zoeft..
Maar dan is het gewoon een kwestie van goed doorrollen over je hoofdje heen.
Ik kijk marcus wel eens lief aanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..vreemd verhaal met je bak..maarjah..het blijft een Aldi-pc.. nooit aan beginnen..
maar..voordat je shit gaat weggooien, bij het grof vuil of in de kast om nooit meer gebruikt te worden, laat het me ff weten..misschien kan ik nog wel wat gebruiken..
in het algemeen..
als iemand nog een hdd of hard disk of harde schijf over heeft, ik ben wel geintresseerd..
edit: al die porno van jou kan je makkelijk weer opnieuw downloaden, die hoef je niet te back-uppen..met die 3 mbit verbinding van je heb je dat in een mum van tijd weer binnen..
klopt, standard security: je moet eerst even de chmod aanpassen, zodat jij / root hem mag executen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:16 schreef MrAli het volgende:
klein foutje bij je golf ding..
ik downloaden..
uiteraard de linux versie, permission denied, ik su - en password ingetypt, permission denied..
wacht ff..ff de bron downloaden en dan zelf compilen..
en dan pitten..mzzls
Precies..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
never use Windows, maar nu ga ik echt pitten, mzzls
tssk, cheapskate!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Alwin, Hans en andere lui, als jullie samen een cadeau gaan kopen voor Niels Witte, kunnen jullie dan ook wat meenemen voor mijik doneer 5-7 euro
Leuk gedaan, ziet er aardig uit. Nu alleen die longitudinale golf nog in 3d uitvoeren.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarna even een golf-simulatie heel simpel gemaakt, http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/programming/
Dat is dus wat we met natuurkunde hebben, golf.exe is een transversale golf, beetje lelijk, golf2.exe is een longitudinale golf, die zo'n golf opzich wel beter weergeeft dan het boek. Deeltje 1 wordt dus in trilling gebracht, en de rest gaat dan meetrillen... De bestanden zonder extensie zijn de linux versie's, die met .cpp zijn de broncode's.
tsja, dan wordt het wat moeilijkerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Leuk gedaan, ziet er aardig uit. Nu alleen die longitudinale golf nog in 3d uitvoeren.
Ik ga vanavond eerst met de fam uit eten, dus kom wat later, Thomas en Henk weten het ook wel, moet je hun anders even bellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef MAX_crazy het volgende:
ruben... zou ik met jouw kunnen mee fietsen naar gerco (geen idee waar die vent woont)
hmm..aha..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik kijk marcus wel eens lief aan
Maar uhm, het gaat meer om dingen van de fam., websites die ik net o phet internet wou zetten etc....
Please let it be there
ben wel benieuwd, wat is de levertijd ongeveer?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:14 schreef MAX_crazy het volgende:
ik heb mijn aankoopjes gedaan hoor... De iRiver h340 (40 gb versie dus). En mijn Shure E3 oordopjes. Het heeft me dan ook behoorlijk wat geld gekost.
De iRiver h340 waarschijnlijk behoorlijk snel. Maar mijn oordopjes komen helemaal uit Amerika dus dat duurt wat langer (dat schilde me gewoon 50 euro om ze daar te kopen).quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
ben wel benieuwd, wat is de levertijd ongeveer?
damn..wat kosten die dingen dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:17 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
De iRiver h340 waarschijnlijk behoorlijk snel. Maar mijn oordopjes komen helemaal uit Amerika dus dat duurt wat langer (dat schilde me gewoon 50 euro om ze daar te kopen).
complete onzin..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
klopt, standard security: je moet eerst even de chmod aanpassen, zodat jij / root hem mag executen!
ammehoela..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Alwin, Hans en andere lui, als jullie samen een cadeau gaan kopen voor Niels Witte, kunnen jullie dan ook wat meenemen voor mijik doneer 5-7 euro
ik weet het niet met die shit hoor..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:04 schreef errrrr het volgende:
Zo, ben nu eXeem Lite ( http://exlite.tk/ ) aan het testen. De publieke 0.2 beta is nu ook uit, maar die heeft spyware, dus ik doe het nog even met deze versie. Bittorrent,alleen dan wel ingebouwd zoeken. Werkt wel lekker volgens mij, je kan alleen nog heel duidelijk merken dat het een beta is...
oordopjes kosten in nederland 179 euro. Maar door de lage dollarkoers kon ik ze in de V.S. een stuk goedkoper krijgen. Maar dit zijn dan ook wel high end oordopjes, geen normale dingetjes dus. Je kan het nog gekker doen door oordopjes van bijna 1000 dollar te kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
damn..wat kosten die dingen dan?
ik weet nog dat ik @ de HCC-dagen een setje kocht voor 1 euro, kwaliteit om te huilen, en er is er ook eentje kapot..en van mijn andere setje, wat wel goed was, is er ook eentje kapot, dus ga ik binnenkort de Sennheiser PMX60 halen ofzow..
Ik had het vanochtend is ff getest. Vind het echt BENDE. Het is dan wel beter dan Kazaa (durf dat woord bijna niet uit te spreken). maar het is gewoon rete TRAAG en je kan nu al bende downloaden met leuke virussen ertusen enzo. Nee ik ben te gewend geraakt aan de snelheid van mijn lieve newservers (mss ben ik wel verwend)quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik weet het niet met die shit hoor..
als dat programma niet echt goed is gaat het hele Bittorrent naar de klote..
nou..kijk..dat je gek bent weet ik..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:26 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
oordopjes kosten in nederland 179 euro. Maar door de lage dollarkoers kon ik ze in de V.S. een stuk goedkoper krijgen. Maar dit zijn dan ook wel high end oordopjes, geen normale dingetjes dus. Je kan het nog gekker doen door oordopjes van bijna 1000 dollar te kopen. De meesten mensen zullen mij wel voor gek verklaren om die deuren krengen te kopen (maar ik hou van high end).
Ik ben heel tevreden met mijn sennheiser mx400 oordopjes van 15 euro hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:26 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
oordopjes kosten in nederland 179 euro. Maar door de lage dollarkoers kon ik ze in de V.S. een stuk goedkoper krijgen. Maar dit zijn dan ook wel high end oordopjes, geen normale dingetjes dus. Je kan het nog gekker doen door oordopjes van bijna 1000 dollar te kopen. De meesten mensen zullen mij wel voor gek verklaren om die deuren krengen te kopen (maar ik hou van high end).
ik heb zojuist deze aangeschaft..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden met mijn sennheiser mx400 oordopjes van 15 euro hoorZe zitten niet echt ideaal, maar het geluid vind ik goed zat voor bij een mp3-speler. Als ik achter mijn pc een koptelefoon gebruik (gebeurt niet vaak, mijn logitech Z-560 speakertjes klinken gewoon té lekker) heb ik een sennheiser HD202 of zo'n zilvere die Ruben ook heeft, de HD437 ofzo? op. Lekker zijn die. De een is gesloten, de ander open, heel handig om per situatie te kunnen wisselen tussen wel geluiden van buiten horen en niet
Ze zitten gewoon lekker en klinken goed vind ik
De HD202 heb ik btw een keer gratis gekregen bij een abbonement, die had ik nooit zelf gekocht, beetje dubbelop
Zo, nu op naar Niels W
Ik krijg de mx400 oordopjes standaart geleverd bij mijn iRiver H340quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden met mijn sennheiser mx400 oordopjes van 15 euro hoorZe zitten niet echt ideaal, maar het geluid vind ik goed zat voor bij een mp3-speler. Als ik achter mijn pc een koptelefoon gebruik (gebeurt niet vaak, mijn logitech Z-560 speakertjes klinken gewoon té lekker) heb ik een sennheiser HD202 of zo'n zilvere die Ruben ook heeft, de HD437 ofzo? op. Lekker zijn die. De een is gesloten, de ander open, heel handig om per situatie te kunnen wisselen tussen wel geluiden van buiten horen en niet
Ze zitten gewoon lekker en klinken goed vind ik
De HD202 heb ik btw een keer gratis gekregen bij een abbonement, die had ik nooit zelf gekocht, beetje dubbelop
Zo, nu op naar Niels W
Das beter, bij die van mij kreeg ik echt brakke oordopjes (en nog lelijk wit ookquote:Op zondag 23 januari 2005 04:17 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ik krijg de mx400 oordopjes standaart geleverd bij mijn iRiver H340... maar ik wil dus beter als die oordopjes
\o/quote:Op zondag 23 januari 2005 14:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanavond algehele sneeuwval verwacht
* Mzraki pakt z'n Level Gloves, Carrera Goggles en z'n Burton Snowboard broek uit de kast
Ik ga morgen first track rijden.
op m'n fiets naar school dan, ok, maar dat is nog altijd first track.
quote:anderen voorspellen dat met name in de kustgebieden de sneeuw niet zal blijven liggen.
mocht je die kwijt willen weet ik nog wel iemand..quote:Op zondag 23 januari 2005 04:17 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ik krijg de mx400 oordopjes standaart geleverd bij mijn iRiver H340... maar ik wil dus beter als die oordopjes
Nu jullie het over sneeuw hebben hier, ik ging even webcam's checken en heb ze gelijk nog maar even bij elkaar gezet. Ik weet alleen dat er nog 1 is, van Schneeberg, maar die kan ik alleen in een flash dingetje vinden, maar tsja, dat werkt dus nietquote:Op zondag 23 januari 2005 14:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanavond algehele sneeuwval verwacht
* Mzraki pakt z'n Level Gloves, Carrera Goggles en z'n Burton Snowboard broek uit de kast
Ik ga morgen first track rijden.
op m'n fiets naar school dan, ok, maar dat is nog altijd first track.
Damn you Hans! En al die mensen op de webcam gedoe! Damn you all!!quote:Op zondag 23 januari 2005 15:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Nu jullie het over sneeuw hebben hier, ik ging even webcam's checken en heb ze gelijk nog maar even bij elkaar gezet. Ik weet alleen dat er nog 1 is, van Schneeberg, maar die kan ik alleen in een flash dingetje vinden, maar tsja, dat werkt dus nietMaar het is erg mooi daar atm
http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/wintersport/webcam.html Alleen die servers zijn af en toe een beetje traag
panpic2.feratel.at lijkt down te zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 15:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Damn you Hans! En al die mensen op de webcam gedoe! Damn you all!!
Sorryquote:Op zondag 23 januari 2005 15:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
handig..quote:Op zondag 23 januari 2005 15:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
panpic2.feratel.at lijkt down te zijn.
Nergens webcam's meer.
Edit: ze doen het, de webcam van het gebied waar ik ga is helemaal wit en er hangt een ijspegel voor.
ik wens iedereen die in Nederland achterblijft van 26 februari t/m 6 maart alvast een hele fijne week toe..quote:Op zondag 23 januari 2005 15:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik zei toch dat die servers nogal traag warenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
panpic2.feratel.at lijkt down te zijn.
Nergens webcam's meer.
Edit: ze doen het, de webcam van het gebied waar ik ga is helemaal wit en er hangt een ijspegel voor.
Hmm, dacht dat hij bij mij wel klopte... ligt dat niet aan zomer/wintertijd? En anders moet je gewoon ff googlen op 'ntp' servers, en dus een andere gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2005 16:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
handig..
maar http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/webcam.html blijft up..
want dat moest van Hans host zijn..
btw Hans, die time-server van xs4all is bagger, die tijd loopt ook meer als een uur achter..
Ik kan dus ook niet aanmelden op msn...quote:Op zondag 23 januari 2005 16:44 schreef MrAli het volgende:
damn..baggere xs4all server..
zegt ie dat het 15:43 uur is..
en volgens mijn mobiel dus 16:46 uur..
edit: en volgens fok 16:44 uur..
zomer en wintertijd kan, maar ik had al een andere geprobeerd, en die had precies hetzelfde probleem..quote:Op zondag 23 januari 2005 16:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, dacht dat hij bij mij wel klopte... ligt dat niet aan zomer/wintertijd? En anders moet je gewoon ff googlen op 'ntp' servers, en dus een andere gebruiken
En mooi dat jij die pagina even host, dan blijft hij idd tenminste up
ik kan me inmiddels weer aanmelden..quote:Op zondag 23 januari 2005 17:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik kan dus ook niet aanmelden op msn...
En als het dus bijna precies een uur is zal dat wel aan zomer / wintertijd liggen of aan CET / GMT... moet je even ergens een linkje maken dat je CET gebruikt ofzo, weet niet precies hoe dat moet maar dat kan wel
zie msnquote:Op zondag 23 januari 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik kan me inmiddels weer aanmelden..
maar ik zal nog wel ff zoeken hoe dat precies zit..:)
en uhm..
ik was weer eens met C(++) bezig, en in C++ gebruiken ze de libairy iostream, en dan cout<< en cin>> en in C gebruiken ze iostd.h en dan printf en scanf..maar als ik nou stdio.h include, en dan printf en scanf gebruik werkt het het gewoon in een file die eindigd op .cpp en ik met g++ compile..
want printf en scanf vind ik handiger..
maar wat doe jij? en kom je dan eventueel later nog moeilijkheden / onmogelijkheden tegen..
het is wel facking vaag..alle combinaties werken..quote:Op zondag 23 januari 2005 18:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
zie msn
hetzelfde voor time zones btw
Bronquote:Nieuw virus verspreidt via MSN
Uitgegeven: 21 januari 2005 14:24
Laatst gewijzigd: 21 januari 2005 15:42
AMSTERDAM - Er woedt weer een nieuw computervirus rond. Deze keer is het populaire chatprogramma MSN de klos. Ongemerkt kan het virus, genaamd Bropia.A , zich verspreiden via de contactlijst van MSN Messenger, zo meldt Webwereld.
Bropia.A opent een 'achterdeur' in de pc, waardoor kwaadwillenden de controle over de pc kunnen overnemen.
Veelal worden Instant Messenger-virussen geactiveerd door op een link in een chatvenster te drukken. Bropia is anders. Het virus kan zichzelf verspreikend door commando's naar MSN te sturen.
Op de site van virusbestrijder Symantec staat beschreven hoe de computergebruiker zich kan wapenen tegen het virus.
haha..quote:Op zondag 23 januari 2005 14:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
mocht je die kwijt willen weet ik nog wel iemand..de mx400 dan..
Jij beweerde dat Wilders had gezegd dat álle Marrokanen het land uit moesten, dat was dus niet waar.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef errrrr het volgende:
Over wat Wilders donderdag dus in het nieuws zei als onderdeel in een reactie op de tasjesdiefmoord (waar we het op school over hadden...): 'U vraagt mij mijn mening, en ik vind dat we die vele Marrokaanse criminelen in Nederland, die straatterroristen, dat we daar nou 'ns ons op moeten richtenen dat we die hard moeten aanpakken en als het kan even allemaal het land moeten uitzetten.'
Ik vind dat hij wel heel ver gaat 'als het even kan allemaal het land uitzetten'.
bron: http://www.nos.nl/journaal/uitzendingen/videoarchief/index.html , en dan het journaal van donderdag, 8 uur 's avonds.
achjah..laat maar komen..mij doet het toch niets..quote:
das wel bruut..alleen zou ik er dan wel een paar vrachtwagens aan batterijen bij bestellen, want dat zal je wel nodig hebben dan..quote:Op zondag 23 januari 2005 19:22 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
haha..
Ik zat vandaag nog is wat info op te zoeken over dat kreng. Maar je kan er dus ook video's op afspelen. Moet je het wel eerst converteren maar je zou er dus een divx film op kunnen zetten. Of gewoon kleine cartoon filmpjes of clips.
only one word: Linuxquote:Op zondag 23 januari 2005 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
*right*, dus als je geen norton hebt mag je doodgaan?.
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef errrrr het volgende:
Over wat Wilders donderdag dus in het nieuws zei als onderdeel in een reactie op de tasjesdiefmoord (waar we het op school over hadden...): 'U vraagt mij mijn mening, en ik vind dat we die vele Marrokaanse criminelen in Nederland, die straatterroristen, dat we daar nou 'ns ons op moeten richtenen dat we die hard moeten aanpakken en als het kan even allemaal het land moeten uitzetten.'
Ik vind dat hij wel heel ver gaat 'als het even kan allemaal het land uitzetten'.
bron: http://www.nos.nl/journaal/uitzendingen/videoarchief/index.html , en dan het journaal van donderdag, 8 uur 's avonds.
het is misschien (extreem) rechts, maar ik ben het in zoverre met hem eens dat alle buitenlanders in Nederland die overlast veroorzaken, of na een x aantal jaren nog niet geïntegreerd zijn, best het land uit gezet mogen worden! en dan met name diegene die overlast veroorzaken..quote:Op maandag 24 januari 2005 09:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jij beweerde dat Wilders had gezegd dat álle Marrokanen het land uit moesten, dat was dus niet waar.
modderboarden zul je bedoelenquote:Op maandag 24 januari 2005 12:44 schreef MrAli het volgende:
back home, snowboard pakken, snowboard waxen, bindingen erop schroeven, boots aantrekken..
op naar de Hoge Berg..sneeuw..snowboarden..
tss..ondeugende en stoute meid dat je bent..quote:Op maandag 24 januari 2005 13:48 schreef DearPrudence het volgende:Ik kon het niet helpen, Romke en ik gingen in de kleine pauze even naar buiten, wegens weeromstandigheden, en toen kwamen we zomaar in een grote sneeuwballen gevecht terecht, dus maar met Nina, Bonnie en Romke onszelf verdedigen...
![]()
Henk's board..remember..quote:
Ik zal je even uit de droom helpen, je bent een dwerg.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:14 schreef MrAli het volgende:
Ik ben onzeker, ik twijfel erover of ik echt goed ben, of zelfs nog beter..!
hierbij wens ik jou veel plezier met de laatste dag die je volledig uit zal leven, want als ik je morgen op school tegen kom is het over en uit voor jou..quote:Op maandag 24 januari 2005 14:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zal je even uit de droom helpen, je bent een dwerg..
.
Grote mond voor zo'n klein ventje hoor (don't take me serieus, pleasequote:Op maandag 24 januari 2005 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hierbij wens ik jou veel plezier met de laatste dag die je volledig uit zal leven, want als ik je morgen op school tegen kom is het over en uit voor jou..
zal je leren dit soort opmerkingen te plaatsen..![]()
Uiteraard, maar dat zei ik alquote:Op maandag 24 januari 2005 09:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jij beweerde dat Wilders had gezegd dat álle Marrokanen het land uit moesten, dat was dus niet waar.
ghehe..quote:Op maandag 24 januari 2005 14:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Grote mond voor zo'n klein ventje hoor (don't take me serieus, please)
shut up!! you asshole.. or I'll blow you head of..quote:Op maandag 24 januari 2005 14:50 schreef errrrr het volgende:
[..]
Grote mond voor zo'n klein ventje hoor (don't take me serieus, please)
quote:
Ohja; Einde huishoudelijke mededeling.quote:Op maandag 24 januari 2005 16:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga "If it weren't for my horse, I wouldn't have spent that year in college", oftewel, het domste wat Lewis Black ooit heeft gehoord, vervangen met Deus Ex Machina.
Waarom dat Deus Ex machina?quote:Op maandag 24 januari 2005 16:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga "If it weren't for my horse, I wouldn't have spent that year in college", oftewel, het domste wat Lewis Black ooit heeft gehoord, vervangen met Deus Ex Machina.
Verschillende redenen: Donnie zegt het in Donnie Darko op het moment nadat hij met z'n vriendin het huis van Roberta Sparrow binnen was gegaan en ze aangevallen werden door die 2 badass overvallers. Dan ligt die ene geezer op hem en heeft een groot mes op z'n keel gezet, hij zegt dan 'Deus Ex Machina'. Deus Ex Machina is latijn, letterlijk vertaalt, god from the machine, wordt gebruikt in de theater/filmwereld, meestal in negatieve zin, wanneer een stuk aan het einde opeens een plotselinge wending neemt. Deus Ex, als in van hogere hand, en Machina omdat het met iets technisch van boven naar beneden werd laten zakken (in theater dan).quote:
Die wilde ik ook nog eens zien, idd gewoon voor de leukquote:Net National Treasure gezien, ach, wel een leuke film hoorNiet speciaal, maar gewoon wel leuk
Goedzo, prioriteiten stellenquote:Ben btw door naar de tweede ronde van de informaticaolympiade, vrij ruim zelfs ( http://olympiads.win.tue.nl/nio/nio2005/ronde1/uitslag.html die sukkels kunnen geeneens een nette tabel maken), maar de tweede ronde is waarschijnlijk op 5 maart en 19 maart, maar op 5 maart kan ik sowieso al niet, snowboarden gaat voor
Waah, gast, nu is echt de ultieme poedertijd man, tering, ik ben jaloersquote:Op maandag 24 januari 2005 18:50 schreef Ponk het volgende:
Ghe, als jullie eens wisten hoeveel sneeuw hier in Oostenrijk gevallen is de afgelopen 4 dagen....
Ze geven voor morgen wederom de hele dag sneeuwval op, dus ben ik waarschijnlijk weer de enige die de poedervelden op en nabij de hoger gelegen pistes ontmaagd omdat alle andere mensen hier de omstandigheden boven te bar vinden.
Niet dat ik dat erg vind natuurlijk.
Maar dit hotel waar ik in vertoef is echt veel te luxe. Zo luxe dat ik me er zelfs een beetje voor schaam, want voor dat geld kan je volgens mij ook 3 weken slapen in Oostenrijk. Nou mensen, veel plezier he op school, ik ga kostelijk eten.
Mazzel
Ps. wat een kuttoetsenbord hebben ze hier, de z en de y zijn omgedraaid en ik heb van dit soort leuke tekens: öäüß
quote:No Pot of Gold for You!
<Ring>
"Gamer's Edge"
"Yes, I dropped off a resume last week, and you just mailed it back to me. Why?"
"Because I marked it. You failed."
"Why did you do that?"
"Because it was a god awful resume. You even gave your last name two different spellings, listed the wrong area code, had your work experience in random order, and had no less than 20 spelling mistakes on the first page."
"It wasn't that bad."
"Yes it was. That's why I gave it an 'F'. Look at it! Not one part of it didn't have at least one error. That's why there is red all over it."
"Does this mean I don't get a job?"
"That would be correct. I try not to hire retarded monkeys."
Or You Either!
"I'd like to drop off a resume."
"Sure."
"What are you doing?"
"I'm marking it."
"What?"
"Tsk, you spelled 'McDonald's" wrong."
<Gord starts to highlight the mistakes with a red felt pen. Guy just stands there while Gord marks his entire resume.>
"Here you go."
"Why did you put a giant 'F' on it?"
"Because there were 17 grammatical mistakes on your resume. You failed."
"I'm leaving!"
"Ok."
And the Gord gave the applicant his resume back so that he could fix it, and perhaps one day get a job.
This is goodquote:Damn Retarded Monkeys!
"So what's wrong with your PlayStation?"
"Well, it was working one day, and then today it wasn't. Could you fix it?"
"I guess I can take a look at it."
"Can you do that right now?"
"uhm, sure, I guess."
Gord opens the PlayStation up.
"Well, there is your problem. A retarded monkey with a soldering iron tried to put in a mod chip. I'd like to say I've seen a worse soldering job, but I'd be lying. Usually soldering doesn't cover an entire chip in solder."
"Uhm… I didn't do that."
"I never said you did. I blamed a retarded monkey."
"So how did that happen?"
"A retarded monkey with a soldering iron."
"But it just stopped working."
"Do I look like the morality police? I can install a new motherboard for you. I've got them in stock."
"Could you also chip it for me?"
"I asked do I look like the morality police, not do I look like an idiot."
quote:That Would Be A Bad Sound
Gord is looking at some new rental cases that have arrived at the store for possible purchase. These were the slim line ones often found in CDR packages today, but were still quite new at the time. A soft, bendable plastic that won't shatter when dropped.
"Thinking of using these as new rental cases Gord?"
"Possibly. They are sexy and I can fit twice as many in a drawer, but I'm not sure about if they'll keep the CD from being bent."
"Ya, I see what you mean, all it takes is someone to do this and...."
<SNAP>
<Dramatic pause>
"....uhm... Sorry Gord."
"Please say that was a demo CD."
<Dramatic Pause>
"... I'm really, really sorry..."
Gord decided to stick with regular jewel cases until he migrated to DVD cases in mid 2001.
damn..ik wil ook nu weg..quote:Op maandag 24 januari 2005 18:50 schreef Ponk het volgende:
Ghe, als jullie eens wisten hoeveel sneeuw hier in Oostenrijk gevallen is de afgelopen 4 dagen....
Ze geven voor morgen wederom de hele dag sneeuwval op, dus ben ik waarschijnlijk weer de enige die de poedervelden op en nabij de hoger gelegen pistes ontmaagd omdat alle andere mensen hier de omstandigheden boven te bar vinden.
Niet dat ik dat erg vind natuurlijk.
Maar dit hotel waar ik in vertoef is echt veel te luxe. Zo luxe dat ik me er zelfs een beetje voor schaam, want voor dat geld kan je volgens mij ook 3 weken slapen in Oostenrijk. Nou mensen, veel plezier he op school, ik ga kostelijk eten.
Mazzel
Ps. wat een kuttoetsenbord hebben ze hier, de z en de y zijn omgedraaid en ik heb van dit soort leuke tekens: öäüß
Hmm, netjes research gedaanquote:Op maandag 24 januari 2005 18:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
-knip-
Tegenwoordig wordt het vooral gebruikt in de context van een onverwachte hulp/ wending uit een onverwachte hoek, al dan niet positief.
Donnie Darko vond ik wel een mooie film en denk er nog vaak over na, vind de betiteling: Deus Ex Machina dan ook wel terecht.
Ik heb dus een beetje baggere kwali screener, was binnen een dagje binnen met Exeem, maar wel om aan te zien zegmaarquote:[..]
Die wilde ik ook nog eens zien, idd gewoon voor de leuk.
duhquote:[..]
Goedzo, prioriteiten stellen.
jaja, krijg echt zinquote:Op maandag 24 januari 2005 20:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
damn..ik wil ook nu weg..poederen..
wat is er nou mooier..? (behalve een 900 tripple backflip in de poeder dan..
)
volgens het weerbericht waar wij naartoe gaan sneeuwt het daar elke dag, en ligt er tussen de 80 cm en 160 sneeuw, hoofdzakelijk poedersneeuw, wat ik er zo snel uit opmaak..en is het tussen de -5 en de -12 graden..
voor het volledige weerbericht, en webcams en counter:
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/webcam.php
Wij hebben 1 keer in een veel te luxe hotel gezeten. In Oslo, moesten we 1 nachtje slapen voordat we naar de boot konden, was echt duur / luxe. Weet er niet al teveel meer van, maar het is iig niks voor mij. Geef mij maar een hutje met gasfornuis, dan zorg ik wel voor mezelfquote:trouwens, dat van die luxe, dat gevoel ken ik, dat heb ik ook 1 keer gehad, dat was veel te luxe voor mij, dat wil ik gewoon helemaal niet, daar voel ik me niet op mijn gemak..en ik wou er ook het liefst zo snel mogelijk weg..en dan snap ik dat schaamtegevoel ook best, tegenover de mensen die zich dat niet kunnen veroorloven, want het is echt allemaal overdreven.. doe mij maar lekker een zootje, zoals waar ik dagelijk tussen zit op mijn kamer(tje) hier..
of zoiets als waar we met Marcel waren de afgelopen twee keer, dat vind ik prima..(alhoewel ik ook geen tv op mijn kamer hoef..bijv..)
Precies, ik zou het zelfs nogal elitair betitelen, zo van: "Ja, dan zit ik op wintersport, maar dan in zóóóó'n luxe hotel, ik vind niet dat dat kan hoor, ik ga veel liever, net zoals alle andere (stinkend rijke) mensen gewoon in een klein hotelletje zitten, hier in Oostenrijk.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dat je je schaamt als je één keer in een wat duurder hotel als normaal verblijft is nogal hypocriet. Normaal gesproken leven we al in rijkdom. Voor heel veel mensen is een dak boven hun hoofd en elke dag genoeg te eten al luxe. Laat staan snowboardvakanties, computers, luxe auto's, etc. Dus door dat ene keertje overnachten in een chique hotel hoef je je echt niet schuldiger te gaan voelen.
Couldn't agree with you morequote:Sowieso, er is niets mis met luxe. Gemak dient de mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |