quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De allerlaatste pagina op internet
snikquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben in een sentimentele bui, 'snif'
Ik heb net een oud filmpje gezien, waarin ik 5 jaar ben, onze huis gebouwd wordt, ik en mijn zus daarin ronddwalen, later dat mijn kat rondloopt met een mutsje op () en daarna weer in een mandje zit gepropt met een dekentje om zich heen, en ik een verhaaltje aan het voorlezen ben voor hem. Ook hebben we net onze hond (droppie) opgehaald. Echt onvoorstelbaar klein zeg.
![]()
En we zijn hem aan het wassen, in een emmertje!!! Ha, een emmertje, daar past nu zijn hoofd nog maar net aan in!
'snif'
groot zijn ze allemaal Hanske..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n vader bleek nog een skibril te hebben, van carrera... nogal oud / groot, en niet geblindeerd, maar je kan er dus een zonnebril onder doen.... Hebben jullie misschien een plaatje van jullie bril, dat ik kan zien of dit er nog een beetje mee door kan?
Ik kijk sowieso morgen wel of ik voor een redelijke prijs een betere zie
Leuk toch, die herinneringen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb net een oud filmpje gezien, waarin ik 5 jaar ben, onze huis gebouwd wordt, ik en mijn zus daarin ronddwalen, later dat mijn kat rondloopt met een mutsje op () en daarna weer in een mandje zit gepropt met een dekentje om zich heen, en ik een verhaaltje aan het voorlezen ben voor hem. Ook hebben we net onze hond (droppie) opgehaald. Echt onvoorstelbaar klein zeg.
![]()
En we zijn hem aan het wassen, in een emmertje!!! Ha, een emmertje, daar past nu zijn hoofd nog maar net aan in!
'snif'
dat is leuk joh..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
![]()
'snif'
Ik heb een Carrera Chameleon hyperred, helaas niet zo vet als deze, maar wel ongeveer hetzelfde type.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n vader bleek nog een skibril te hebben, van carrera... nogal oud / groot, en niet geblindeerd, maar je kan er dus een zonnebril onder doen.... Hebben jullie misschien een plaatje van jullie bril, dat ik kan zien of dit er nog een beetje mee door kan?
Wij hebben hier ook nog heel veel oude video-opnames, varierend van een hele kleine Kees tot een wat grotere Kees. Mijn vader gebruikt ze ook nog wel eens om dingen te laten zien op colleges en dergelijke. Word nog eens beroemd.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
![]()
'snif'
Aha, jij bent dus studiemateriaal!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook nog heel veel oude video-opnames, varierend van een hele kleine Kees tot een wat grotere Kees. Mijn vader gebruikt ze ook nog wel eens om dingen te laten zien op colleges en dergelijke. Word nog eens beroemd.
Altijd erg leuk om later weer terug te zien.
Ow, weer 'n geval van wel een antwoord bedacht, niet getyptquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
groot zijn ze allemaal Hanske..
maar het is wel belangrijk om een goede te hebben..
en wat je precies met blinderen bedoeld weet ik niet, want echt een geblindeerde bril lijkt me persoonlijk niet handig..want dan zie je niets meer..
wat je waarschijnlijk bedoeld is dat ie geen UV-straling tegenhoud, en dat is niet echt handig..
een plaatje heb ik niet, alhoewel Carrera wel een goed merk is..
mijn advies zou zijn waarschijnlijk, ik weet niet hoe oud die bril is, een andere te kopen..
en dan niet naar de V&D gaan, daar hebben ze, of hadden ze iig wel brillen van Sinner, hetzelfde, prima, merk als ik, maar die ze daar hadden was echt troep..daar kon je bijna het glas uit blazen..
maar naar de Intersport..hadden ze ook veel meer keus..
maar dat van die voeding..lees ff en geef ff antwoord..
*ahum*quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, weer 'n geval van wel een antwoord bedacht, niet getyptNee, ik weet het niet meer, maar ik denk dat ze echt niet draaiden....
En met geblindeerd bedoel ik zoiets als een zonnebril zegmaar, de helft van het licht tegenhouden ofzo. Het is gewoon volledig transparant plastic (?) glas. Als het erg licht is zou je er dus nog een zonnebril onder moeten dragen denk, wat erg lelijk zal zijn
Ik kijk morgen wel gewoon, en koop een niet te dure, denk
Ehm ik heb de Anon Halcyonquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
is inderdaad wel netjes en natuurlijk helemaal super handig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:04 schreef MrAli het volgende:
een stukje knap programmeerwerk..als zeg ik hetzelf..
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/wintersport_countdown.php
edit: ik ben opzich wel tevreden, alleen wil ik nog twee aanpassingen, de eerste is met Leon's hulp wel voor elkaar te krijgen, alleen het tweede zal wel (bijna) onmogelijk zijn..maar het proberen is het wel waard..en als dat lukt is het echt super-vet-gaaf-meesterlijk gewoon..
Als je dan ff zegt wat voor aanpassen je nog wilquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:04 schreef MrAli het volgende:
een stukje knap programmeerwerk..als zeg ik hetzelf..
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/wintersport_countdown.php
edit: ik ben opzich wel tevreden, alleen wil ik nog twee aanpassingen, de eerste is met Leon's hulp wel voor elkaar te krijgen, alleen het tweede zal wel (bijna) onmogelijk zijn..maar het proberen is het wel waard..en als dat lukt is het echt super-vet-gaaf-meesterlijk gewoon..
Ik voelde me niet helemaal okey neequote:Op maandag 17 januari 2005 20:37 schreef MrAli het volgende:
damn..Niels is echt ziek..
hij is de hele dag niet online geweest, voor zover ik gezien heb..
op school zei hij bijna niets..
en zijn bak staat ook nog eens uit..
gaat het wel goed met je Niels..?
zoals ik al zei, als het 2e uur dat ik op school ben nog niet uber melig ben, dan ben ik ziekquote:Op maandag 17 januari 2005 20:56 schreef MrAli het volgende:
dat zei ie idd ook tegen mij, maar toch vind ik het niets voor hem..
Er zijn nog betere, ook met een kaartje enzo en dan zie je ook dat het de laatste schakeling isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De allerlaatste pagina op internet
Wij hebben ergens nog een film op Beta-max (beter dan vhs maargoed) dat mijn broer en ik in zo'n klein baby badje zitten enzoquote:
leuk brilletje..quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:01 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ehm ik heb de Anon Halcyon
Alleen dan niet rood, maar beetje bruinachtig
[afbeelding]
En voor de eerste keer zou ik echt geen dure bril kopen. Veel snelheid ga je nog niet krijgen, en de kans dat je heel slecht weer hebt in het voorjaar is ook minimaal. Even terugdenkend aan alle voorgaande jaren, in Mauterndorf in 2000 hebben we nog een paar echte dumpen gehad, alle andere jaren daarna hadden we volgens mij zowieso 5 van de 6 dagen goed zicht.
btw, dat jaar daarvoor zat ik in de buurt van Kitzbuhel toen het zo hard aan het dumpen was dat er op 1 nacht ongeveer 80 cm was gevallen. Dat was in dezelfde week waarin er allemaal van die dodelijke lawines plaatsvonden in oostenrijk (kan me de plaatsnamen even niet herinneren)
Gister de videobeelden van Mallnitz gecaptured, ondanks dat het veel minder is als andere jaren toch weer 14 gigabyte minder ruimte op mijn schijf. En ik las tegelijkertijd dat het wel op de server van Ali kon komen te staan?
Maar tsja als je dat wil kan ik wel iets regelen dus laat het maar horen.
En dan kreeg ik gister nog een heel vervelende voice mail van mijn vader waarin hij aan het vertellen was dat het heel hard was begonnen te sneeuwen in Lermoos. Op zich heel leuk nieuws dat er verse sneeuw ligt natuurlijk, maar ik was maar wat graag nu al ter plekke om alle poeder voor mezelf op te eisen. In deze periode is er namelijk geen kip op de berg en dus is de poeder vlak naast de piste niet binnen een paar uur verpest door skiers.
[..]
is inderdaad wel netjes en natuurlijk helemaal super handig.
Tsss nou tot zover mijn berichtgeving - tijd om WEER aan de java te gaan
Ps, nog maar 2 dagen en 10 uur![]()
jij heb dat ding verkeerd ingesteld Hans..quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:02 schreef errrrr het volgende:
[..]
Als je dan ff zegt wat voor aanpassen je nog wil
En Leon had zelf ook al zoiets draaien... en loopt je system clock wel op de seconde nauwkeurig?
ik wil dan waarschijnlijk nog wel wat onderdeeltjes van je hebben..quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik voelde me niet helemaal okey nee
Dat online geweest zijn, klopte, was vanaf donderdag avond niet meer online... vanwege de fam. dag en toen ik zondag terug kwam, was m'n processor een beetje overheated (50 graden ofzo) en dat is voor mijn doen wel wat te warmDus toen uitgezet (ging niet helemaal lekker), maar bij m'n hdd is nu dus de /root directory gesrewed, met andere woorden hij gaat niet meer aan. Straks maar eens even een knoppix gebruiken
(altijd handig
)
Dus ja mijn bak staat ook uit op het moment....
En ik ga een nieuwe pc kopen, ben dat ding helemaal zat
Nee natuurlijk geen 14 gigabytequote:Op woensdag 19 januari 2005 13:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
leuk brilletje..
maar wat betreft het hosten van de video..heel graag..zou ik graag willen doen, ook van vorige jaren wel..
alleen 2 probleempjes..
ten eerste heb ik daarin een hdd hangen van 3 gieg, dus denk ik, ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat ik dan geen film van 14 gieg kan hosten..
en ten tweede..hij zal sowieso gecomprimeerd moeten worden aangezien ik met mijn 40 kb/s upload lijntje geen film van 14 gieg ga hosten..dan ben je een jaar bezig als je die wil downloaden..en dan heb ik het over 1 persoon tegelijk..
maar als je ze comprimeerd..naar 100 mb ofzow..allemaal.al die films..dan host ik ze wel..ik moet die van Sjoerd ook nog hebben..
Vandaar die positieve smilies natuurlijk!quote:
Wij hebben echt niet normaal veel opnamen van ons als klein kind. echt heel leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is leuk joh..die beelden van vroeger..
ik vind het wel jammer dat er van mij bijna niets is van vroeger..en voor zover er iets is zijn het van die baggerfoto's..
En jij natuurlijk absoluuuuut niet he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Probleem is ook dat die wetenschappertjes zo eigenwijs zijn als de pest.
Wij hebben nooit een camera gehad, wel enorm veel foto's, ik heb zelf zo'n 5 of 6 albums, tot 2001 ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Vandaar die positieve smilies natuurlijk!
[..]
Wij hebben echt niet normaal veel opnamen van ons als klein kind. echt heel leuk.
Net zag ik heel even een 'dans' uitvoering van mij, als botje.
Dat is ongeveer de helft van de albums die wij boven hebben staan.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij hebben nooit een camera gehad, wel enorm veel foto's, ik heb zelf zo'n 5 of 6 albums, tot 2001 ofzo.
Ja, misschien ook wel, maar ze kunnen af en toe ook wel eens naar mij luisteren. Niet voor m'n voeten lopen of wel de middenaanval blokken, maargoed, ze zijn een stuk ouder, dus ik ga ze niet een beetje uit lopen kafferen ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En jij natuurlijk absoluuuuut niet he?
Bril kan prima, het is zeker fijn als het ook nog een beetje mooi weer is ook, wat 'luchtiger'quote:Hans, ikzelf heb vorig jaar en dit jaar dezelfde zonnebril gebruikt. Dus een gewone zonnebril, die wel strak zit, bij de hema vandaan.Alleen ging die dit jaar stuk omdat ik wel meerdere malen door mensen omgeduwd werd.
oki..quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:57 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk geen 14 gigabyte
De andere twee filmpjes die ik in de bus heb laten zien staan op soerkohl flink gecomprimeerd naar 25 mb - zoiets zal het dus deze keer ook worden, kleiner nog wel denk ik, want het word wel een iets korter filmpje.
En ik moet ook nog het materiaal van Sjoerd krijgen ja, maar goed, nu ff geen tijd.
als 'botje'..? was dat niet zo'n figuur uit zo'n Disney-film? of moet ik me daar iets anders bij voorstellen.. (wat zou ik niet weten..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Vandaar die positieve smilies natuurlijk!
[..]
Wij hebben echt niet normaal veel opnamen van ons als klein kind. echt heel leuk.
Net zag ik heel even een 'dans' uitvoering van mij, als botje.
camera hebben wij ook niet..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij hebben nooit een camera gehad, wel enorm veel foto's, ik heb zelf zo'n 5 of 6 albums, tot 2001 ofzo.
het kan wel..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En jij natuurlijk absoluuuuut niet he?
Hans, ikzelf heb vorig jaar en dit jaar dezelfde zonnebril gebruikt. Dus een gewone zonnebril, die wel strak zit, bij de hema vandaan.Alleen ging die dit jaar stuk omdat ik wel meerdere malen door mensen omgeduwd werd.
precies zoals ik dus net zei..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, misschien ook wel, maar ze kunnen af en toe ook wel eens naar mij luisteren. Niet voor m'n voeten lopen of wel de middenaanval blokken, maargoed, ze zijn een stuk ouder, dus ik ga ze niet een beetje uit lopen kafferen ofzo.
[..]
Bril kan prima, het is zeker fijn als het ook nog een beetje mooi weer is ook, wat 'luchtiger'.
Ik zweer alleen bij goggles, sneeuw aan de achterkant van je bril vind ik enorm vervelend en als je een keer hard crashed ben je zeker dat je je zonnebril kwijt bent.
Daarbij helpen goggles ook nog eens een stuk beter tegen de wind, maar daar zul je in het eerste jaar nog niet zoveel last van hebben gok ik.
Ach, er is er maar 1 eigenlijk die echt wat ouder is, de rest wil prima en daar grap ik ook nog wat mee. Die oudere wil het wel, maar kan het allemaal dus wat minder goed. Dan ga ik niet brullen: Rennen opa, pak die bal!quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
precies zoals ik dus net zei..
en iemand niet uitkafferen omdat hij ouder is, als ie dat wel verdient, vind ik onzin..gewoon altijd wel doen..
communication-error..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, er is er maar 1 eigenlijk die echt wat ouder is, de rest wil prima en daar grap ik ook nog wat mee. Die oudere wil het wel, maar kan het allemaal dus wat minder goed. Dan ga ik niet brullen: Rennen opa, pak die bal!
Zoiets heet respect, en mijns inziens verdient hij dat ook wel.
Ik heb Sjoerd zaterdag nog gesproken in de jell, en hij wou het aankomende zaterdag al omruilen in de Bakker Timmer, maarja omdat ik alweer op vakantie ben dan ging dat niet door.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
oki..
dat is prima te doen..
en dat van Sjoerd..ik zie zijn zusje regelmatig, maar die camera is bij hun vader, en die woont aan de overkant, dus ik weet niet of dat echt makkelijk word, zij begon al over 'dan email ik dat wel ff'..maarjah..ik zal iig zien wat ik kan doen..
dat nummer heb ik ook..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:44 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ik heb Sjoerd zaterdag nog gesproken in de jell, en hij wou het aankomende zaterdag al omruilen in de Bakker Timmer, maarja omdat ik alweer op vakantie ben dan ging dat niet door.
Dus heb ik nu zijn 06 nummer, dus uiteindelijk zal het wel goed komen, probleem is idd dat Sjoerd zijn vader het ff op cdtje moet branden omdat hij in Hilversum zit, of daar ergens in de buurt iig.
De meeste zijn 30 tot 50, maar die man is denk ik iets van 60 ofzo. Ach, Nioz 1 is misschien dan wel antiek, maar we whoopen Nioz 2, 3 en 4 wel zwaarquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
communication-error..
ik dacht dat je het had over gasten van een jaar of 25 - 30, dat noem ik toch ook wel een stuk ouder dan wij..
maar als het desbetreffende persoon de opa-leeftijd inmiddels al behaald heeft..dan zou ik het ook niet doen..
quote:-Mzraki- woensdag 19 januari 2005 @ 14:51
Maargoed, tijd om m'n nieuwe potlood eens uit te proberen .
je mag me best tekenen hoor..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
btw. who's got the guts to pose for me?
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Een van mijn moeder gemaakt, die heeft blauwe ogen.
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Ik zou best willen, ik heb alleen groen/blauwachtige kleur ogen, en alleen een babyblauw shirt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Dat kan natuurlijk ook, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg, als ik het ooit maar eens krijg. Ben de week van 5 tot 13 februari alweer vrij van school, en dan waarschijnlijk de hele week op texel. Dus dan zal het wel een keer goed komen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat nummer heb ik ook..
maar ik zal wel ff zijn zusje schoppen..dat die het volgende week moet hebben, en dan geef ik het anders wel weer aan jou..
komt wel goed..quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg, als ik het ooit maar eens krijg. Ben de week van 5 tot 13 februari alweer vrij van school, en dan waarschijnlijk de hele week op texel. Dus dan zal het wel een keer goed komen.
Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
Dus.. vrijwilligers?
Hij doet het! Wiskunde B1 afquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Maargoed, tijd om m'n nieuwe potlood eens uit te proberen.
The Police.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Every breath you take, every move you make, every bond you break, every step you take..
I'll be watching you..!!
Every single day, every word you say, every game you play, every night you stay..
I'll be watching you..!!
Every move you make, every vow you break, every smile you fake, every claim you stake..
I'll be watching you..!!
no shit..quote:
Ruben vermaakt zich met het quoten van zichzelf..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |