komt wel goed..quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg, als ik het ooit maar eens krijg. Ben de week van 5 tot 13 februari alweer vrij van school, en dan waarschijnlijk de hele week op texel. Dus dan zal het wel een keer goed komen.
Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
btw. who's got the guts to pose for me?
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Een van mijn moeder gemaakt, die heeft blauwe ogen.
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Hij doet het! Wiskunde B1 afquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Maargoed, tijd om m'n nieuwe potlood eens uit te proberen.
The Police.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Every breath you take, every move you make, every bond you break, every step you take..
I'll be watching you..!!
Every single day, every word you say, every game you play, every night you stay..
I'll be watching you..!!
Every move you make, every vow you break, every smile you fake, every claim you stake..
I'll be watching you..!!
no shit..quote:
Ruben vermaakt zich met het quoten van zichzelf..quote:
Altijd, alleen krijg je no way een goede foto van mijquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
btw. who's got the guts to pose for me?
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Een van mijn moeder gemaakt, die heeft blauwe ogen.
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...
Maar hoelang moet er geposeerd worden en hoeveel portretten heb je nodig?
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Ik maak trouwens foto's, geen tekeningen hoor.![]()
Wat een ijdeltuit, die Timquote:I could also use some help from people in the New Haven area. Since I (somewhat) recently moved to Connecticut, I need help finding a new hair stylist. Preferrably close to my area (New Haven) but a short drive isn't a big deal. Please feel free to email me with your recommendations. I am not looking for a barber. If you do not know what the difference is between a barber and a hair stylist, you do not have the information I'm looking for, and you need not email me.
Thanks guys.
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Ik maak trouwens foto's, geen tekeningen hoor.![]()
I don't give eh..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoor![]()
IJdeltuitquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoor![]()
(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.
Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in decemberNu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Tuurlijk wel hansje, Ariane heeft een foto van jou naast haar bedquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
IJdeltuitEn je moet je dan sowieso eerst 's scheren
Denk btw niet dat iemand mij op de foto zou willen
Daarom, met zo'n heupbandquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?
Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanningquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.
Als je je bedenk dat we nu pas beginnen. Al het tekst nog uit ons hoofd moeten leren, erbij moeten reageren, kleding ontwerpen, decor maken, bladieblabla.. genoeg werk zeg maar.
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanningMet 1x per week is drie maanden idd niet zoveel
Ah, omdat je zei 'mijn stuk' ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..
Alleen iedere donderdag 1,5 uur.
encore encorequote:Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..
Alleen iedere donderdag 1,5 uur.
Ik begrijp je even niet..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
encore encore
Of was dat geen stuk van het toneelstuk![]()
Niels-humor hehquote:
Hoe lang red je achter elkaar?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie...
Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.quote:m'n conditie halveert echt altijd in decemberNu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.quote:En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enzquote:
Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zekerquote:[..]
Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.
Dus, gewoon die dingen van mij lenen, je zult me er dankbaar om zijn.
Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kanquote:[..]
Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.
Zo belachelijk is het absoluut niet trouwens.
Ik kan nu zo'n 5 tot 10 minuten achter elkaar, hangt er een beetje vanaf hoe lang ik door kan gaan zonder dat het touw m'n voeten raakt, opnieuw beginnen is erg lastig.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enz(en zoals ik al zei, na de kerstvakantie gaat het niet zo best, dus het ging ook niet zo goed
, was érg snel moe
)
Mijn eigen nieuwe zwarte kniebeschermers hou ik lekker zelf, ik heb echter ook nog een oud paar, die mag jijquote:Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zeker, nou, graag hoor
Je moet er gewoon niet vol op landen, dus met springen even af doen, maar als je gewoon onderuit gaat neem ik aan dat je niet te hard op dat ding kan vallen.quote:Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kan
Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Raaaaah, ik kan m'n bril nergens vinden!
Als er íets vervelend is is dat het wel, waar de fack is hij?
Met volley btw 3-1 gewonnen, eerste 2 sets 25-10 25-11, daarna gingen we een stuk slechter spelen, wel jammer. maargoed, nog altijd 3-1.
Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijftquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?
*Anna Paulownaquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijft).
- edit -quote:Op de terugweg nog in slaap gevallen, dus ik ga zo maar m'n bed in.
Trouwens, bril weer gevonden, vensterbank van het hoge raampje in de badkamer beneden,.
idd bril =! gogglesquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
*Anna Paulowna
[..]
- edit -
Weekend: Druk weekendquote:
Dat wordt op de knietjes keesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, op de een of andere manier begonnen in het schooljaar 2000 - 2001, 2001 - 2002, 2002 - 2003 en 2003 - 2004 de basisschoolvakanties tegelijk met de vakanties van het voortgezet onderwijs.
Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?quote:
nah dat niet dacht ik. Dan kan je beter kijken naar de iRiver H10quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?
Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zienquote:“A storm is coming, Frank says
a storm that will swallow the children
and I will deliver them from the kingdom of pain
I will deliver the children back the their doorsteps
And send the monsters back to the underground
I’ll send them back to a place where no-one else can see them
Except for me
Because I am Donnie Darko”
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zien.
Zeker, allerlei verlengde en extra scene's, de film die de regisseur in z'n hoofd hadquote:
daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in decemberNu maar weer 's goed gaan trainen
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Nee, jij bent te vaak op je hoofd gevallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..
kniebeschermers en een kussen om je reed zie ik alleen maar als extra ballast, maar daar val ik ook nooit op, nouja..niet op mijn knieen, mijn reet wel..maar die is zo gespierd dat ik daar niets van voel..
succes gewenst..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.
Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
daarom moet je ook zo'n band om je middel hebben..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
met een camera in je binnenzak zou ik maar oppassen..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, met zo'n heupbandEn camera kan ook nog wel in m'n binnenzak oid, maar flesje water / eten is wel makkelijk enzo... Ach, ik zie wel, ga iig niks nieuws kopen. Henk had misschien nog wel iets over zei die
En Niels: no comment
komt wel vaker voor dat iemand Niels niet begrijpt..quote:
het gaat erom hoe vaak je dat touwtje onder je poten rond kan laten draaien in 1 sprong..quote:
ben jij nou al voor je snowboard / met je snowboard voor je snowboard naar de Intersport geweest? want ik ben ook wel benieuwd naar wat ze zeggen over die putjes..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Een vrijdagmiddagideaal: Met de Donnie Darko Soundtrack op de achtergrond je board glimmend oppoetsen.
Anyway, terug naar de harde werkelijkheid: Huiswerk.
Nog niet, daar wacht ik nog even mee, volgens Marco is verse wax immers beterquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
ben jij nou al voor je snowboard / met je snowboard voor je snowboard naar de Intersport geweest? want ik ben ook wel benieuwd naar wat ze zeggen over die putjes..
hmm..vreemd verhaal met je bak..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben echt boos
Mijn pc heeft dus al 2 hdd's gesloopt
dus
1) nieuwe pc
2) nieuwe hdd's(met flink wat garantie
)
Nu nog eens vragen als leon hem bij hem aan de praat wil krijgen om flink wat gb's te backuppen
Lost in Translation was een van mijn eerste snowboard films die ik gedownload had..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens Ali, als je nog 2 übergoede snowboardfilms wilt zien: Kingsize en Lost in Transition, heb de torrents hier.
Of voor Hans, als die nog eventjes iets wil zien wat je nooit met ski's ook maar zou kunnen benaderen.
True fackin amazing shite.
zeer bruut..quote:
dan zou ik die van 40 gieg doen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:22 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
nah dat niet dacht ik. Dan kan je beter kijken naar de iRiver H10
Ik ben dus van plan om die waarschijnlijk te gaan kopen. Maar dan wel de 20gb versie anders kost het me teveel (20 gb versie kost 307 euro bij de goekoopste shop maar daar heb ik erg goeie ervaringen mee... de 40 gb versie kost 387 euro). Heb lekker door de topic op GoT van die aparaatje lopen bladeren en hij kan echt velen malen meer als de ipod. Ik vind hem persoonlijk ook gewoon stukken mooier. Hij is natuurlijk niet heel erg zuinig met zijn kleuren beeldscherm maar ik koop wel gewoon ff wat extra goeie oplaadbare bats erbij. Om het dan af te maken koop ik ERG dure maar wel extreme goeie oordopjes (ik ben veel eisend ik weet het) Shure E3. Maar die oordopjes koop ik in de VS omdat me dat gewoon veel geld scheeld (i love de dollar koers).
die ene keer was idd een keer te veel jah..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, jij bent te vaak op je hoofd gevallen.
Ja, maar sowieso beweren dat bescherming onzin is 'omdat het teveel weegt' slaat nergens op.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
die ene keer was idd een keer te veel jah..
maar ik heb het tenmiste overleeft..![]()
jammer..want ik heb zoals gewoonlijk gewoon weer gelijk..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:52 schreef MAX_crazy het volgende:
Alus: Lost in Translation is geen snowboard film
hmm..kwam misschien niet helemaal duidelijk over, maar ik bedoelde dat een kussen onder je reet, of reet-protection of hoe je het wil noemen, onzin is..wat je gelukkig met me eens was..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso beweren dat bescherming onzin is 'omdat het teveel weegt' slaat nergens op.
Maargoed, ooit zul je dat lesje zelf wel eens leren.
Lost In Translation De speelfilm in Japan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
jammer..want ik heb zoals gewoonlijk gewoon weer gelijk..
Lost in Translation is een speelfilm, maar er is ook een snowboard film die ook Lost in Translation heet, kan ik ook niet aan doen..zo simpel is het nu eenmaal..
Hoe kun je iets nou onzin vinden alleen maar om het feit dat je ze nog nooit nodig hebt gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..kwam misschien niet helemaal duidelijk over, maar ik bedoelde dat een kussen onder je reet, of reet-protection of hoe je het wil noemen, onzin is..wat je gelukkig met me eens was..
maar kniebeschermers vind ik onzin, ik heb nooit last van mijn knieen en ik val er nooit op, daarmee heb ik niet gezegt dan alle bescherming onzin is, in een back-protection zie ik opzich wel iets..
zekerz...quote:
nah mijn mp3 cd speler verbruikt zowat helemaal niks omdat hij elke keer 1 nummer in zijn geheugen laat en dan weer stopt met draaien. Maar die bats boeien mij eigenlijk niet zoveel.quote:[..]
dan zou ik die van 40 gieg doen..maar het blijft behoorlijk duur..
en wat betreft die bats, volgens mij trekken die dingen veel minder als een cd(mp3) speler, omdat daar het rond laten draaien van die cd het meeste energie vreet volgens mij, maar ik kan het ook mis hebben..
muahhahaha.. heb ik toch gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lost In Translation De speelfilm in Japan.
Lost in Transition De rulende snowboardfilm
Lost in Translation Snowboard film.
Maar zoals bij de laatste link de boxshot laat zien, het gaat hier om Lost in Transition, Er is dus geen snowboardfilm Lost in Translation, de domme stakkers kunnen simpelweg niet lezen.
als ik ze nog nooit nodig heb gehad vind ik het voor mijzelf onzin om ze te gaan dragen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe kun je iets nou onzin vinden alleen maar om het feit dat je ze nog nooit nodig hebt gehad?
Daarbij vind ik het heerlijk chill om frontside stil op m'n kniëen te kunnen rusten zonder dat dat hard/koud is, maar lekker zacht en warm.
Verder heb ik er absoluut geen last van en is het belachelijk om er in de context van Hans' bescherming over te beginnen. Want beginners vallen nu eenmaal enorm vaak op hun kniëen (en polsen).
dan hebben we het over een andere film, want ik weet zeker dat ik hier een film heb die Lost in Translation heet..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:18 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
muahhahaha.. heb ik toch gelijk... alus your ownt by me
Preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:19 schreef MrAli het volgende:
voor Hans: ik zou die beschermers van Ruben meenemen, aangezien je nog geen ervaring heb en dus niet weet waar jij het meeste op zal vallen, en er dan zelf achter komen of je het handig vind of niet..
het is bij mij nu ook het meeste glijden idd, en dan je snelheid van het glijden gebruiken om weer op te staan..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Precies.
En ik val nu eigenlijk ook nog alleen maar op m'n reet, dat komt omdat ik meestal val doordat ik bij de backside bocht geen grip of teveel grip hebt waardoor m'n board gaat wegglijden/stuiteren. Maar echt vallen doe je dan ook niet, kwestie van weer opstaan nog tijdens het glijden en je kunt weer verder. Echt slick staat het alleen niet.
Tja, óf je valt echt, zoals vaak bij kickers, of wanneer je board zomaar hapt, als je bijvoorbeeld een meisje dat midden op de piste stilligt even een hand wilt geven terwijl jij voorbij zoeft..
Maar dan is het gewoon een kwestie van goed doorrollen over je hoofdje heen.
ik ga nu geen film kijken uit mijn giga collectie, 246 stuks..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:24 schreef MAX_crazy het volgende:
zo ik ga is ff lekker een film kijken van mijn mega collectie (146 stuks)...
Ach, het had makkelijk goed kunnen gaan, maar dat bultje zat daar toen net even verkeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
het is bij mij nu ook het meeste glijden idd, en dan je snelheid van het glijden gebruiken om weer op te staan..
ze zat btw..en dat was niet heel slim..
maar zag er spectaculair uit..
(wetende dat het goed afliep, anders was het minder.. )
maar dat zijn geen dvd's alus!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ga nu geen film kijken uit mijn giga collectie, 246 stuks..(geloof het of niet, precies 100 meer + nog wat op mijn hdd dan..) maar ik ga ff douchen..
psies..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, het had makkelijk goed kunnen gaan, maar dat bultje zat daar toen net even verkeerd.
we hadden het over films, en nok ff met dan 'alus', want dat vind ik dus niet leuk..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:32 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
maar dat zijn geen dvd's alus!!!![]()
Die heb ik dus perongeluk een keer gedownload (heet ie weer Fahrenheit 9/11quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Hans, Mulholland Drive moeten we een keer kijken.
aaaahquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
we hadden het over films, en nok ff met dan 'alus', want dat vind ik dus niet leuk..
huh, vaag... nouja, compilen met 'g++ golf2.cpp -o golf' en dan runnen met './golf'quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:16 schreef MrAli het volgende:
klein foutje bij je golf ding..
ik downloaden..
uiteraard de linux versie, permission denied, ik su - en password ingetypt, permission denied..
wacht ff..ff de bron downloaden en dan zelf compilen..
en dan pitten..mzzls
niet als het de windows-source is..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
huh, vaag... nouja, compilen met 'g++ golf2.cpp -o golf' en dan runnen met './golf'
Dacht btw dat het gewoon bij jou ook zou moeten werken
Ach, foutjes... bij mij werkte hij dus, het is alleen kut met windows / linux, in windows is het dus Sleep ipv sleep & usleep, en cls ipv clearquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
niet als het de windows-source is..
en als je met gcc wil compilen..
maar zo halen we er toch nog wat foutjes uit..waar het allemaal niet goed voor is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |