abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24649251
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
btw. who's got the guts to pose for me?

Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...

Een van mijn moeder gemaakt, die heeft blauwe ogen.
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.

Dus.. vrijwilligers?
Altijd, alleen krijg je no way een goede foto van mij
pi_24650276
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:07:43 #113
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24651854
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:10:08 #114
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24651892
zo..op naar Haarlem..
mijn oompie es ff helpen verhuizen..
pi_24652106
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:24 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
Geenstijl, staying true in difficult times.

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24652307
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 16:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...

Maar hoelang moet er geposeerd worden en hoeveel portretten heb je nodig?
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Ik maak trouwens foto's, geen tekeningen hoor.
pi_24652366
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Oh, op die manier.
- Beverly Sills
pi_24652477
quote:
I could also use some help from people in the New Haven area. Since I (somewhat) recently moved to Connecticut, I need help finding a new hair stylist. Preferrably close to my area (New Haven) but a short drive isn't a big deal. Please feel free to email me with your recommendations. I am not looking for a barber. If you do not know what the difference is between a barber and a hair stylist, you do not have the information I'm looking for, and you need not email me.

Thanks guys.
Wat een ijdeltuit, die Tim .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24653357
Er staan trouwens een paar fouten in de antwoorden van het stencil A2.

Anyway, zo meteen maar eens richting Marco fietsen, volleybal time .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24655813
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoor
pi_24655816
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:47 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wat een ijdeltuit, die Tim .
eheh.
pi_24655854
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

I don't give eh..
pi_24655865
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in december Nu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24655874
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.

Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
pi_24655920
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

IJdeltuit En je moet je dan sowieso eerst 's scheren
Denk btw niet dat iemand mij op de foto zou willen
pi_24655942
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.

Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?
pi_24655961
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in december Nu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
pi_24655962
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:29 schreef errrrr het volgende:

[..]

IJdeltuit En je moet je dan sowieso eerst 's scheren
Denk btw niet dat iemand mij op de foto zou willen
Tuurlijk wel hansje, Ariane heeft een foto van jou naast haar bed
pi_24655994
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
Daarom, met zo'n heupband En camera kan ook nog wel in m'n binnenzak oid, maar flesje water / eten is wel makkelijk enzo... Ach, ik zie wel, ga iig niks nieuws kopen. Henk had misschien nog wel iets over zei die

En Niels: no comment
pi_24656003
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:31 schreef errrrr het volgende:

[..]

(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?
A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.
Als je je bedenk dat we nu pas beginnen. Al het tekst nog uit ons hoofd moeten leren, erbij moeten reageren, kleding ontwerpen, decor maken, bladieblabla.. genoeg werk zeg maar.
pi_24656019
quote:
No comment
Jammer
pi_24656037
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.
Als je je bedenk dat we nu pas beginnen. Al het tekst nog uit ons hoofd moeten leren, erbij moeten reageren, kleding ontwerpen, decor maken, bladieblabla.. genoeg werk zeg maar.
Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanning Met 1x per week is drie maanden idd niet zoveel
pi_24656119
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:36 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanning Met 1x per week is drie maanden idd niet zoveel
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..

Alleen iedere donderdag 1,5 uur.
pi_24656142
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..

Ah, omdat je zei 'mijn stuk' ofzo En dan is drie maanden idd niet zo lang Goed, ik ga nog ff wat nfsu'en, en dan 's vroeg naar bed / lezen
pi_24656148
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

encore encore

Of was dat geen stuk van het toneelstuk
pi_24656206
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:42 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

encore encore

Of was dat geen stuk van het toneelstuk
Ik begrijp je even niet..
pi_24656849
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Niels-humor heh Af en toe een beetje onbegrijpelijk voor anderen, maar als hij het zelf leuk vind, mooi toch
pi_24657280
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Je bent niet de enige.
- Beverly Sills
pi_24657808
quote:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie...
Hoe lang red je achter elkaar?
quote:
m'n conditie halveert echt altijd in december Nu maar weer 's goed gaan trainen
Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.

Dus, gewoon die dingen van mij lenen, je zult me er dankbaar om zijn .
quote:
Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.

Zo belachelijk is het absoluut niet trouwens.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24657933
Raaaaah, ik kan m'n bril nergens vinden!

Als er íets vervelend is is dat het wel, waar de fack is hij?

Met volley btw 3-1 gewonnen, eerste 2 sets 25-10 25-11, daarna gingen we een stuk slechter spelen, wel jammer. maargoed, nog altijd 3-1.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24657944
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hoe lang red je achter elkaar?
We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enz (en zoals ik al zei, na de kerstvakantie gaat het niet zo best, dus het ging ook niet zo goed , was érg snel moe )
quote:
[..]

Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.

Dus, gewoon die dingen van mij lenen, je zult me er dankbaar om zijn .
Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zeker , nou, graag hoor
quote:
[..]

Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.

Zo belachelijk is het absoluut niet trouwens.
Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kan
pi_24658051
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:23 schreef errrrr het volgende:

[..]

We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enz (en zoals ik al zei, na de kerstvakantie gaat het niet zo best, dus het ging ook niet zo goed , was érg snel moe )
Ik kan nu zo'n 5 tot 10 minuten achter elkaar, hangt er een beetje vanaf hoe lang ik door kan gaan zonder dat het touw m'n voeten raakt, opnieuw beginnen is erg lastig.
quote:
Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zeker , nou, graag hoor
Mijn eigen nieuwe zwarte kniebeschermers hou ik lekker zelf, ik heb echter ook nog een oud paar, die mag jij .
quote:
Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kan
Je moet er gewoon niet vol op landen, dus met springen even af doen, maar als je gewoon onderuit gaat neem ik aan dat je niet te hard op dat ding kan vallen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24658060
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Raaaaah, ik kan m'n bril nergens vinden!

Als er íets vervelend is is dat het wel, waar de fack is hij?

Met volley btw 3-1 gewonnen, eerste 2 sets 25-10 25-11, daarna gingen we een stuk slechter spelen, wel jammer. maargoed, nog altijd 3-1.
Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?
- Beverly Sills
pi_24658087
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?
Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijft ).

Op de terugweg nog in slaap gevallen, dus ik ga zo maar m'n bed in .

Trouwens, bril weer gevonden, vensterbank van het hoge raampje in de badkamer beneden, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24658178
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijft ).
*Anna Paulowna
quote:
Op de terugweg nog in slaap gevallen, dus ik ga zo maar m'n bed in .

Trouwens, bril weer gevonden, vensterbank van het hoge raampje in de badkamer beneden, .
- edit -
- Beverly Sills
pi_24669084
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

*Anna Paulowna
[..]

- edit -
idd bril =! goggles .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24669213
weekend.
pi_24669244
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef DearPrudence het volgende:
weekend.
Weekend: Druk weekend

ANW PO maken, scheikunde, wiskunde, geschiedenis PO maken, etentje familie, verjaardag Gerco

Weekend .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24670615
Een vrijdagmiddagideaal: Met de Donnie Darko Soundtrack op de achtergrond je board glimmend oppoetsen .

Anyway, terug naar de harde werkelijkheid: Huiswerk .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24671251
Hm, op de een of andere manier begonnen in het schooljaar 2000 - 2001, 2001 - 2002, 2002 - 2003 en 2003 - 2004 de basisschoolvakanties tegelijk met de vakanties van het voortgezet onderwijs.
- Beverly Sills
pi_24671389
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, op de een of andere manier begonnen in het schooljaar 2000 - 2001, 2001 - 2002, 2002 - 2003 en 2003 - 2004 de basisschoolvakanties tegelijk met de vakanties van het voortgezet onderwijs.
Dat wordt op de knietjes kees .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24671807
Ik ben echt boos

Mijn pc heeft dus al 2 hdd's gesloopt
dus
1) nieuwe pc
2) nieuwe hdd's (met flink wat garantie )

Nu nog eens vragen als leon hem bij hem aan de praat wil krijgen om flink wat gb's te backuppen
pi_24671846
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:54 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat wordt op de knietjes kees .

Winnen van Hans Frank die een relatief goede bron heeft is niet zo makkelijk
pi_24671957
Trouwens Ali, als je nog 2 übergoede snowboardfilms wilt zien: Kingsize en Lost in Transition, heb de torrents hier.

Of voor Hans, als die nog eventjes iets wil zien wat je nooit met ski's ook maar zou kunnen benaderen.

True fackin amazing shite .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24672483

nice?! ... of niet
pi_24672706
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:58 schreef MAX_crazy het volgende:
[afbeelding]

nice?! ... of niet
Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?

Ziet er iig een stuk vetter uit, ruig met dat carbon fiber motief .

Wat kost hij / wat kan hij / hoeveel storage btw?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24672938
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?
nah dat niet dacht ik. Dan kan je beter kijken naar de iRiver H10

Ik ben dus van plan om die waarschijnlijk te gaan kopen. Maar dan wel de 20gb versie anders kost het me teveel (20 gb versie kost 307 euro bij de goekoopste shop maar daar heb ik erg goeie ervaringen mee... de 40 gb versie kost 387 euro). Heb lekker door de topic op GoT van die aparaatje lopen bladeren en hij kan echt velen malen meer als de ipod. Ik vind hem persoonlijk ook gewoon stukken mooier. Hij is natuurlijk niet heel erg zuinig met zijn kleuren beeldscherm maar ik koop wel gewoon ff wat extra goeie oplaadbare bats erbij. Om het dan af te maken koop ik ERG dure maar wel extreme goeie oordopjes (ik ben veel eisend ik weet het) Shure E3. Maar die oordopjes koop ik in de VS omdat me dat gewoon veel geld scheeld (i love de dollar koers).

[ Bericht 23% gewijzigd door MAX_crazy op 21-01-2005 18:32:08 ]
pi_24672957
MAAR het is niet zeker... ik denk er eerst nog ff over na. Zoals ik ook voor mijn computer heb gedaan. Want daar heb ik maar bij besloten om geen nieuwe pc te kopen omdat ik he nu nog makkelijk red met deze. Dus hou ik natuurlijk behoorlijk wat geld over om dit soort dingen te kopen.
pi_24674157
quote:
“A storm is coming, Frank says
a storm that will swallow the children
and I will deliver them from the kingdom of pain
I will deliver the children back the their doorsteps
And send the monsters back to the underground
I’ll send them back to a place where no-one else can see them
Except for me
Because I am Donnie Darko”
Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zien .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24674626
Hans, Mulholland Drive moeten we een keer kijken .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24675895
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zien .
sounds interesting.
pi_24676179
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:57 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

sounds interesting.
Zeker, allerlei verlengde en extra scene's, de film die de regisseur in z'n hoofd had .

Kleine, korte trailer: http://www.apple.com/trailers/newmarket/donnie_darko/

Wel Quicktime nodig.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:25:31 #163
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24676559
tsjongejonge zeg..ik kan ook niet eens even een dagje lekker weg zijn..
kom ik thuis..moet ik een half topic doorspitten om de laatste nieuwtjes te weten te komen..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:29:35 #164
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24676684
quote:
daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..

kniebeschermers en een kussen om je reed zie ik alleen maar als extra ballast, maar daar val ik ook nooit op, nouja..niet op mijn knieen, mijn reet wel..maar die is zo gespierd dat ik daar niets van voel..

en een rugtas kan wel handig zijn, maar ik stop altijd alles in mijn jaszakken..
pi_24676753
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:29 schreef MrAli het volgende:

[..]

daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..

kniebeschermers en een kussen om je reed zie ik alleen maar als extra ballast, maar daar val ik ook nooit op, nouja..niet op mijn knieen, mijn reet wel..maar die is zo gespierd dat ik daar niets van voel..
Nee, jij bent te vaak op je hoofd gevallen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')