abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24655942
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.

Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24655961
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in december Nu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
pi_24655962
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:29 schreef errrrr het volgende:

[..]

IJdeltuit En je moet je dan sowieso eerst 's scheren
Denk btw niet dat iemand mij op de foto zou willen
Tuurlijk wel hansje, Ariane heeft een foto van jou naast haar bed
pi_24655994
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
Daarom, met zo'n heupband En camera kan ook nog wel in m'n binnenzak oid, maar flesje water / eten is wel makkelijk enzo... Ach, ik zie wel, ga iig niks nieuws kopen. Henk had misschien nog wel iets over zei die

En Niels: no comment
pi_24656003
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:31 schreef errrrr het volgende:

[..]

(dan heb je toch nog drie maanden?) Maar schrijf je die stukken zelf? Dan aan de hand van een boek of een ander stuk ofzo? En hoe lang duurt z'n stuk?
A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.
Als je je bedenk dat we nu pas beginnen. Al het tekst nog uit ons hoofd moeten leren, erbij moeten reageren, kleding ontwerpen, decor maken, bladieblabla.. genoeg werk zeg maar.
pi_24656019
quote:
No comment
Jammer
pi_24656037
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:34 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

A Midsummer Night's Dream, van William Shakespeare.
Als je je bedenk dat we nu pas beginnen. Al het tekst nog uit ons hoofd moeten leren, erbij moeten reageren, kleding ontwerpen, decor maken, bladieblabla.. genoeg werk zeg maar.
Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanning Met 1x per week is drie maanden idd niet zoveel
pi_24656119
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:36 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ah, en die heb jij dan bewerkt ofzo? En hoevaak doe je het per week, dat maakt zegmaar wel uit voor de tijdsplanning Met 1x per week is drie maanden idd niet zoveel
Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..

Alleen iedere donderdag 1,5 uur.
pi_24656142
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ik heb het niet bewerkt, de tekst is verkrijgbaar in het nederlands, en met de groep hebben we delen van teksten geschrapt. Omdat het dan zo eindeloos doorgaat..

Ah, omdat je zei 'mijn stuk' ofzo En dan is drie maanden idd niet zo lang Goed, ik ga nog ff wat nfsu'en, en dan 's vroeg naar bed / lezen
pi_24656148
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

encore encore

Of was dat geen stuk van het toneelstuk
pi_24656206
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:42 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

encore encore

Of was dat geen stuk van het toneelstuk
Ik begrijp je even niet..
pi_24656849
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Niels-humor heh Af en toe een beetje onbegrijpelijk voor anderen, maar als hij het zelf leuk vind, mooi toch
pi_24657280
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:46 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Je bent niet de enige.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_24657808
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie...
Hoe lang red je achter elkaar?
quote:
m'n conditie halveert echt altijd in december Nu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.

Dus, gewoon die dingen van mij lenen, je zult me er dankbaar om zijn .
quote:
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.

Zo belachelijk is het absoluut niet trouwens.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24657933
Raaaaah, ik kan m'n bril nergens vinden!

Als er íets vervelend is is dat het wel, waar de fack is hij?

Met volley btw 3-1 gewonnen, eerste 2 sets 25-10 25-11, daarna gingen we een stuk slechter spelen, wel jammer. maargoed, nog altijd 3-1.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24657944
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hoe lang red je achter elkaar?
We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enz (en zoals ik al zei, na de kerstvakantie gaat het niet zo best, dus het ging ook niet zo goed , was érg snel moe )
quote:
[..]

Kussen is idd onzin, maar ik heb hier nog 2 oude volleybal kniebeschermers liggen, en ik kan je zeggen, dat helpt enorm. Twee stukjes schuimrubber helpt prima, we zijn meerdere malen onderuit gegaan op ijsplaten, maar niets geen last.

Dus, gewoon die dingen van mij lenen, je zult me er dankbaar om zijn .
Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zeker , nou, graag hoor
quote:
[..]

Tas is handig, Henk en ik wisselden af met meenemen, water en wat extra energie heb je nu eenmaal nodig, litertje water + 12 mueslirepen zaten er bij ons altijd in, wel handig, moet je idd wel met een voorband.

Zo belachelijk is het absoluut niet trouwens.
Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kan
pi_24658051
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:23 schreef errrrr het volgende:

[..]

We moesten een aantal keer 30 seconden, knieheffen, 30 seconden, hinkelen, 30 seconden, enz enz enz (en zoals ik al zei, na de kerstvakantie gaat het niet zo best, dus het ging ook niet zo goed , was érg snel moe )
Ik kan nu zo'n 5 tot 10 minuten achter elkaar, hangt er een beetje vanaf hoe lang ik door kan gaan zonder dat het touw m'n voeten raakt, opnieuw beginnen is erg lastig.
quote:
Heb jij ze zelf niet nodig? Je valt niet vaak meer zeker , nou, graag hoor
Mijn eigen nieuwe zwarte kniebeschermers hou ik lekker zelf, ik heb echter ook nog een oud paar, die mag jij .
quote:
Ja... ik zei toch dat 'm'n ouders' het belachelijk vonden, 'als je er op valt' 'dan kan je niet goed bewegen', blabla. Ik heb btw nog wel een tas met heupband, maar die is erg oud, en met versterkte rug wat erg kut is... ik kijk wel ff of ik die zover kan slopen dan hij weer een beetje kan
Je moet er gewoon niet vol op landen, dus met springen even af doen, maar als je gewoon onderuit gaat neem ik aan dat je niet te hard op dat ding kan vallen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24658060
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Raaaaah, ik kan m'n bril nergens vinden!

Als er íets vervelend is is dat het wel, waar de fack is hij?

Met volley btw 3-1 gewonnen, eerste 2 sets 25-10 25-11, daarna gingen we een stuk slechter spelen, wel jammer. maargoed, nog altijd 3-1.
Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?
- Beverly Sills
pi_24658087
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ach, het blijft wel een overwinning. Waar moesten jullie ergens spelen eigenlijk?
Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijft ).

Op de terugweg nog in slaap gevallen, dus ik ga zo maar m'n bed in .

Trouwens, bril weer gevonden, vensterbank van het hoge raampje in de badkamer beneden, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24658178
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Anna Pauwlona (hoe je het ook fackin schrijft ).
*Anna Paulowna
quote:
Op de terugweg nog in slaap gevallen, dus ik ga zo maar m'n bed in .

Trouwens, bril weer gevonden, vensterbank van het hoge raampje in de badkamer beneden, .
- edit -
- Beverly Sills
pi_24669084
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

*Anna Paulowna
[..]

- edit -
idd bril =! goggles .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24669213
weekend.
pi_24669244
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:30 schreef DearPrudence het volgende:
weekend.
Weekend: Druk weekend

ANW PO maken, scheikunde, wiskunde, geschiedenis PO maken, etentje familie, verjaardag Gerco

Weekend .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24670615
Een vrijdagmiddagideaal: Met de Donnie Darko Soundtrack op de achtergrond je board glimmend oppoetsen .

Anyway, terug naar de harde werkelijkheid: Huiswerk .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24671251
Hm, op de een of andere manier begonnen in het schooljaar 2000 - 2001, 2001 - 2002, 2002 - 2003 en 2003 - 2004 de basisschoolvakanties tegelijk met de vakanties van het voortgezet onderwijs.
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')