Dat kan natuurlijk ook, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg, als ik het ooit maar eens krijg. Ben de week van 5 tot 13 februari alweer vrij van school, en dan waarschijnlijk de hele week op texel. Dus dan zal het wel een keer goed komen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat nummer heb ik ook..
maar ik zal wel ff zijn zusje schoppen..dat die het volgende week moet hebben, en dan geef ik het anders wel weer aan jou..
komt wel goed..quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, het maakt mij niet uit hoe ik het krijg, als ik het ooit maar eens krijg. Ben de week van 5 tot 13 februari alweer vrij van school, en dan waarschijnlijk de hele week op texel. Dus dan zal het wel een keer goed komen.
Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
btw. who's got the guts to pose for me?
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Een van mijn moeder gemaakt, die heeft blauwe ogen.
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Hij doet het! Wiskunde B1 afquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Maargoed, tijd om m'n nieuwe potlood eens uit te proberen.
The Police.quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Every breath you take, every move you make, every bond you break, every step you take..
I'll be watching you..!!
Every single day, every word you say, every game you play, every night you stay..
I'll be watching you..!!
Every move you make, every vow you break, every smile you fake, every claim you stake..
I'll be watching you..!!
no shit..quote:
Ruben vermaakt zich met het quoten van zichzelf..quote:
Altijd, alleen krijg je no way een goede foto van mijquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:59 schreef DearPrudence het volgende:
btw. who's got the guts to pose for me?
Hehe, ik moet dus portretten van mensen maken, met een achtergrond die dezelfde kleur als hun ogen heeft. En ze moeten ook een beetje dezelfde kleur shirt aantrekken. Dus dat het blauwe/groene/bruine steeds terugkomt...
Een van mijn moeder gemaakt, die heeft blauwe ogen.
Geprobeerd van mijn hond, die heeft bruine ogen, maar hij wil nooit op de foto... dus dat probeer ik later wel, en mijn zus heeft groene ogen, maar die is er niet.
Dus.. vrijwilligers?
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn blauw/donkerblauw-achtig en ik heb ook wel een donkerblauw shirt...
Maar hoelang moet er geposeerd worden en hoeveel portretten heb je nodig?
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Ik maak trouwens foto's, geen tekeningen hoor.![]()
Wat een ijdeltuit, die Timquote:I could also use some help from people in the New Haven area. Since I (somewhat) recently moved to Connecticut, I need help finding a new hair stylist. Preferrably close to my area (New Haven) but a short drive isn't a big deal. Please feel free to email me with your recommendations. I am not looking for a barber. If you do not know what the difference is between a barber and a hair stylist, you do not have the information I'm looking for, and you need not email me.
Thanks guys.
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, dankje iedereen, maar ik zocht nu dus mensen met groen/bruine ogen, blauw heb ik al.
Ik maak trouwens foto's, geen tekeningen hoor.![]()
I don't give eh..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoor![]()
IJdeltuitquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:23 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe oogjes hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |