quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Er zitten 11 stukjes in m'n manderijn! Ik mag een wens doen!.
*wens*
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar dat zei Mare op wintersport.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]daar heb ik nou, serieus, echt nog nooit van gehoord.
Sindsdien wel, dit is m'n eerste met 11quote:tel jij je mandarijn-stukjes?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De allerlaatste pagina op internet
snikquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben in een sentimentele bui, 'snif'
Ik heb net een oud filmpje gezien, waarin ik 5 jaar ben, onze huis gebouwd wordt, ik en mijn zus daarin ronddwalen, later dat mijn kat rondloopt met een mutsje op () en daarna weer in een mandje zit gepropt met een dekentje om zich heen, en ik een verhaaltje aan het voorlezen ben voor hem. Ook hebben we net onze hond (droppie) opgehaald. Echt onvoorstelbaar klein zeg.
![]()
En we zijn hem aan het wassen, in een emmertje!!! Ha, een emmertje, daar past nu zijn hoofd nog maar net aan in!
'snif'
groot zijn ze allemaal Hanske..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n vader bleek nog een skibril te hebben, van carrera... nogal oud / groot, en niet geblindeerd, maar je kan er dus een zonnebril onder doen.... Hebben jullie misschien een plaatje van jullie bril, dat ik kan zien of dit er nog een beetje mee door kan?
Ik kijk sowieso morgen wel of ik voor een redelijke prijs een betere zie
Leuk toch, die herinneringen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb net een oud filmpje gezien, waarin ik 5 jaar ben, onze huis gebouwd wordt, ik en mijn zus daarin ronddwalen, later dat mijn kat rondloopt met een mutsje op () en daarna weer in een mandje zit gepropt met een dekentje om zich heen, en ik een verhaaltje aan het voorlezen ben voor hem. Ook hebben we net onze hond (droppie) opgehaald. Echt onvoorstelbaar klein zeg.
![]()
En we zijn hem aan het wassen, in een emmertje!!! Ha, een emmertje, daar past nu zijn hoofd nog maar net aan in!
'snif'
dat is leuk joh..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
![]()
'snif'
Ik heb een Carrera Chameleon hyperred, helaas niet zo vet als deze, maar wel ongeveer hetzelfde type.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n vader bleek nog een skibril te hebben, van carrera... nogal oud / groot, en niet geblindeerd, maar je kan er dus een zonnebril onder doen.... Hebben jullie misschien een plaatje van jullie bril, dat ik kan zien of dit er nog een beetje mee door kan?
Wij hebben hier ook nog heel veel oude video-opnames, varierend van een hele kleine Kees tot een wat grotere Kees. Mijn vader gebruikt ze ook nog wel eens om dingen te laten zien op colleges en dergelijke. Word nog eens beroemd.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
![]()
'snif'
Aha, jij bent dus studiemateriaal!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook nog heel veel oude video-opnames, varierend van een hele kleine Kees tot een wat grotere Kees. Mijn vader gebruikt ze ook nog wel eens om dingen te laten zien op colleges en dergelijke. Word nog eens beroemd.
Altijd erg leuk om later weer terug te zien.
Ow, weer 'n geval van wel een antwoord bedacht, niet getyptquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
groot zijn ze allemaal Hanske..
maar het is wel belangrijk om een goede te hebben..
en wat je precies met blinderen bedoeld weet ik niet, want echt een geblindeerde bril lijkt me persoonlijk niet handig..want dan zie je niets meer..
wat je waarschijnlijk bedoeld is dat ie geen UV-straling tegenhoud, en dat is niet echt handig..
een plaatje heb ik niet, alhoewel Carrera wel een goed merk is..
mijn advies zou zijn waarschijnlijk, ik weet niet hoe oud die bril is, een andere te kopen..
en dan niet naar de V&D gaan, daar hebben ze, of hadden ze iig wel brillen van Sinner, hetzelfde, prima, merk als ik, maar die ze daar hadden was echt troep..daar kon je bijna het glas uit blazen..
maar naar de Intersport..hadden ze ook veel meer keus..
maar dat van die voeding..lees ff en geef ff antwoord..
*ahum*quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, weer 'n geval van wel een antwoord bedacht, niet getyptNee, ik weet het niet meer, maar ik denk dat ze echt niet draaiden....
En met geblindeerd bedoel ik zoiets als een zonnebril zegmaar, de helft van het licht tegenhouden ofzo. Het is gewoon volledig transparant plastic (?) glas. Als het erg licht is zou je er dus nog een zonnebril onder moeten dragen denk, wat erg lelijk zal zijn
Ik kijk morgen wel gewoon, en koop een niet te dure, denk
Ehm ik heb de Anon Halcyonquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:59 schreef errrrr het volgende:
is inderdaad wel netjes en natuurlijk helemaal super handig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:04 schreef MrAli het volgende:
een stukje knap programmeerwerk..als zeg ik hetzelf..
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/wintersport_countdown.php
edit: ik ben opzich wel tevreden, alleen wil ik nog twee aanpassingen, de eerste is met Leon's hulp wel voor elkaar te krijgen, alleen het tweede zal wel (bijna) onmogelijk zijn..maar het proberen is het wel waard..en als dat lukt is het echt super-vet-gaaf-meesterlijk gewoon..
Als je dan ff zegt wat voor aanpassen je nog wilquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:04 schreef MrAli het volgende:
een stukje knap programmeerwerk..als zeg ik hetzelf..
http://mrali.mine.nu/~mrali/wintersport/wintersport_countdown.php
edit: ik ben opzich wel tevreden, alleen wil ik nog twee aanpassingen, de eerste is met Leon's hulp wel voor elkaar te krijgen, alleen het tweede zal wel (bijna) onmogelijk zijn..maar het proberen is het wel waard..en als dat lukt is het echt super-vet-gaaf-meesterlijk gewoon..
Ik voelde me niet helemaal okey neequote:Op maandag 17 januari 2005 20:37 schreef MrAli het volgende:
damn..Niels is echt ziek..
hij is de hele dag niet online geweest, voor zover ik gezien heb..
op school zei hij bijna niets..
en zijn bak staat ook nog eens uit..
gaat het wel goed met je Niels..?
zoals ik al zei, als het 2e uur dat ik op school ben nog niet uber melig ben, dan ben ik ziekquote:Op maandag 17 januari 2005 20:56 schreef MrAli het volgende:
dat zei ie idd ook tegen mij, maar toch vind ik het niets voor hem..
Er zijn nog betere, ook met een kaartje enzo en dan zie je ook dat het de laatste schakeling isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 17:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
De allerlaatste pagina op internet
Wij hebben ergens nog een film op Beta-max (beter dan vhs maargoed) dat mijn broer en ik in zo'n klein baby badje zitten enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |