Dat wordt op de knietjes keesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, op de een of andere manier begonnen in het schooljaar 2000 - 2001, 2001 - 2002, 2002 - 2003 en 2003 - 2004 de basisschoolvakanties tegelijk met de vakanties van het voortgezet onderwijs.
Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?quote:
nah dat niet dacht ik. Dan kan je beter kijken naar de iRiver H10quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vette shit, die iRiver is toch de Koreaanse (betere en goedkopere) tegenhanger van de Ipod Mini?
Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zienquote:“A storm is coming, Frank says
a storm that will swallow the children
and I will deliver them from the kingdom of pain
I will deliver the children back the their doorsteps
And send the monsters back to the underground
I’ll send them back to a place where no-one else can see them
Except for me
Because I am Donnie Darko”
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stukje uit de Director's Cut, die wil ik wel graag zien.
Zeker, allerlei verlengde en extra scene's, de film die de regisseur in z'n hoofd hadquote:
daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, net geatletieked, tsjonge, wat is touwtjespringen zwaar na de kerstvakantie... m'n conditie halveert echt altijd in decemberNu maar weer 's goed gaan trainen
Daarna onder het discuswerpen met Henk gepraat over snowboarden... hij zei voor de eerste keer dat je kniebeschermers / een kussen onder je achterwerk nodig had, wat ik een beetje overdreven vond (/vind)... Ach, ik zie wel, we overleven het wel
En over een rugtas, die hebben jullie toch gewoon tijdens het boarden op? Wel met zo'n voorband zegmaar, anders zit het niet. (zei Henk weer...) M'n ouders vonden rugtas tijdens het ski/snowboarden belachelijk
Nee, jij bent te vaak op je hoofd gevallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar zie je nou onderscheid tussen de echt sporter en de prutser..
kniebeschermers en een kussen om je reed zie ik alleen maar als extra ballast, maar daar val ik ook nooit op, nouja..niet op mijn knieen, mijn reet wel..maar die is zo gespierd dat ik daar niets van voel..
succes gewenst..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Maargoed, net toneel gehad! Eindelijk een stuk van mij kunnen doen! Ik begin het echt leuk te vinden!
Iedereen was aan het eind wel in een melige bui, dus erg veel verder kwamen we niet.
Optreden is ergens in eind april, dus we mogen wel opschieten.
daarom moet je ook zo'n band om je middel hebben..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm.. zelf droeg ik geen tas, die flipte zeg maar steeds over mijn hoofd als ik hard viel.
Maargoed, gewoon een reep + lipbalm + portomonee in mijn jaszak, en iemand anders (bv instructeur of iemand die wel zo eigenwijs is om een tas mee te nemen) een klein flesje water in zijn rugtas mee laten nemen. Maar als je een foto toestel mee wil.. dan moet je niet bij mij zijn nee.
met een camera in je binnenzak zou ik maar oppassen..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom, met zo'n heupbandEn camera kan ook nog wel in m'n binnenzak oid, maar flesje water / eten is wel makkelijk enzo... Ach, ik zie wel, ga iig niks nieuws kopen. Henk had misschien nog wel iets over zei die
En Niels: no comment
komt wel vaker voor dat iemand Niels niet begrijpt..quote:
het gaat erom hoe vaak je dat touwtje onder je poten rond kan laten draaien in 1 sprong..quote:
ben jij nou al voor je snowboard / met je snowboard voor je snowboard naar de Intersport geweest? want ik ben ook wel benieuwd naar wat ze zeggen over die putjes..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Een vrijdagmiddagideaal: Met de Donnie Darko Soundtrack op de achtergrond je board glimmend oppoetsen.
Anyway, terug naar de harde werkelijkheid: Huiswerk.
Nog niet, daar wacht ik nog even mee, volgens Marco is verse wax immers beterquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
ben jij nou al voor je snowboard / met je snowboard voor je snowboard naar de Intersport geweest? want ik ben ook wel benieuwd naar wat ze zeggen over die putjes..
hmm..vreemd verhaal met je bak..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik ben echt boos
Mijn pc heeft dus al 2 hdd's gesloopt
dus
1) nieuwe pc
2) nieuwe hdd's(met flink wat garantie
)
Nu nog eens vragen als leon hem bij hem aan de praat wil krijgen om flink wat gb's te backuppen
Lost in Translation was een van mijn eerste snowboard films die ik gedownload had..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens Ali, als je nog 2 übergoede snowboardfilms wilt zien: Kingsize en Lost in Transition, heb de torrents hier.
Of voor Hans, als die nog eventjes iets wil zien wat je nooit met ski's ook maar zou kunnen benaderen.
True fackin amazing shite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |