Vreselijk, en dat kan zomaar MOD worden.. mensonterend..quote:
Omdat het koud is mênquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef nozem het volgende:
Ik en een aantal mensen met me snappen werkelijk niet hoe iemand ooit een hekel kan hebben aan het o zo zeldzame Hollandse winterweer met sneeuw en ijs.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef nozem het volgende:
Ik en een aantal mensen met me snappen werkelijk niet hoe iemand ooit een hekel kan hebben aan het o zo zeldzame Hollandse winterweer met sneeuw en ijs.
Overigens is het nog even afwachten beste TS, je vaart blindelings op Piet, moet je niet doen. Piet gebruikt maar 1 weermodel bij zijn voorspellingen terwijl er een stuk of 6 grote zijn.
Enkeltje Bagdad voor jou.quote:
Ik heb anders wel met de hond in de sneeuw gespeeld.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:40 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar wilde toch even positief zijn over winter 2005 nu het nog kan
.
Want we hebben nog helemaal NIKS gehad!!![]()
mensen eren is voor mietjes... ReSpEkTquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:40 schreef nozem het volgende:
Vreselijk, en dat kan zomaar MOD worden.. mensonterend..
Wel zeuren, als we deze aanstaande winterprik niet hadden dan was deze winter wellicht geeindigd als 1 van de zachtsten van de afgelopen 100 jaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik heb anders wel met de hond in de sneeuw gespeeld.
Dus niet zeuren
Dat is werkelijk het enige voordeel wat er te vinden is.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:45 schreef Adelante het volgende:
tis wel te hopen dat veel ongedierte doodvriest de komende week, dan hebben we daar van de zomer minder last van
KUTLUL!!!!111111quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Enkeltje Bagdad voor jou.
Vreselijk, dat er mensen zo zijn. Ik heb voor bijna iedereen respect, behalve voor winterhaters.
Nou en?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Wel zeuren, als we deze aanstaande winterprik niet hadden dan was deze winter wellicht geeindigd als 1 van de zachtsten van de afgelopen 100 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |