quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:56 schreef Githa het volgende:
Igraine...waarom gaf ze je toch een rot gevoel dan ?
Wel geweldig om zo'n hartje te zien kloppen he
quote:[b]Op zaterdag 15 januari 2005 20:37
lily, morgen de 40 weken bereikt!het wordt nu spannend vind je ook niet?
misschien dat ie dan wakker wordt ....alles voor bewegingquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Jdee het volgende:
kijk je uit dat je er niet inblijft, dan heb ik een hikkende en schokkende Githa op me waar geen kamillethee tegenaan te gooien valt!
Ben jij nu mijn vriendin of is Githa dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Jdee het volgende:
Tsja, die xbox, het IS dat er films op staan, het als dvdspeler fungeert en spelletjes als puzzlebobble, maar anders gebruikte ik m helemaal niet. Het is ook zo lekker mannelijk van m dat ie dan weer nieuwe speeltjes wil: Begint ie met glunderende oogjes 2 weken terug opeens enthousiast te kwijlen over een playstation...mannen en hun speeltjes, zucht!
![]()
Geen idee of er regelmaat in zit ....dan zou ik dat bij moeten gaan houden wel om de zoveel tijd ongeveer maar 10 in een uur niet hoor dus ik ben gerustgesteldquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:08 schreef Leah het volgende:
MIjn gyn vindt alles minder dan 10 in een uur niet schokkend, Githa.
Belangrijk schijnt te zijn dat er geen regelmaat in zit, als ze iedere 5 minuten komen zouden het weeen kunnen zijn, bv.
Pijnlijke harde buiken zijn ook niet erg, mits regelmaat etc...
goed zeg! Fijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:07 schreef Ladybos het volgende:Mijn man heeft nesteldrang
Hij's nu de hele slaapkamer aan het soppen, hij lag net onder het bed de plinten af te stoffen
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 09:15 schreef Githa het volgende:
Lily, vandaag is de dag en ik zit er klaar voor hoor![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:37 schreef bixister het volgende:
lily, morgen de 40 weken bereikt!het wordt nu spannend vind je ook niet?
nee,quote:Op zondag 16 januari 2005 10:31 schreef melonovy het volgende:
Lily, je hebt deze prachtige dag bereikt!!.... Maar helaas niets te melden...
Ik heb dat ook heel erg gehad. Ben ook getest op blaasontsteking maar ik had het gelukkig niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:36 schreef Xanthe het volgende:
Verder zou ik wel eens een blaasontsteking kunnen hebben want ik ben al 9 keer naar de plee geweest in een half uurtje tijd , maar het enige wat eruit komt is een enkele drup
Neequote:Op zondag 16 januari 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
achgos had ie in z'n bed geplast Xanthe?
Kijk, dat is nou van die info waar ik niet op zit te wachten.... zou ik ook niet erg waarderen als ik je vriendje wasquote:Op zondag 16 januari 2005 11:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Nee, iets anders gedeponeerd (iets dat ik ruim 8 maand geleden al heeft ingeleverd om onze wens te laten uitkomen
).
Laatste Loodjes Meidenquote:Op zondag 16 januari 2005 13:40 schreef Belana het volgende:
wat betekent LLM toch?
Dan had je wel gezegd dat die lapzwans z'n zaad in je dekbed had geloosd en te lui was om het zelf even op te ruimenquote:
*Klunk*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:11 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjongejonge zeg! Kan het hier nou nooit eens anders dan alleen maar kiften en kijven!
Nou... ik meen het, als ik zo even terugdenk over de laatste paar weken is er toch wel weer aardig wat gedoe en gezeik geweest, en dit weekend ook weer, in het geboortekaartjes topic etc.quote:
misschien is het te koud?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:48 schreef beefcake het volgende:
En waarom zijn er geen mensen aan het bevallen?
Bix, ik heb dus één of twee keer iets gevoeld. Maar dat kunnen dus net zo goed (weer) mijn onrustige darmpjes zijn geweest.quote:Op maandag 17 januari 2005 11:54 schreef bixister het volgende:
maar zo raar is het toch niet om bij 18 weken nog weinig te voelen?
Om 14.20 uur.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:33 schreef melonovy het volgende:
Jonnetje succes hoor vandaag! Hoe laat mag je komen?
In Assen (waar ik van Wilyan ben bevallen) hadden ze dit trouwens ook.quote:Voorlichtingsavonden
Ongeveer één keer per twee maanden wordt een voorlichtingsavond gegeven aan zwangere vrouwen en hun partners. Tijdens deze avond krijgt u informatie over wat u kunt verwachten voor, tijdens en na de bevalling. De voorlichting gaat in op thuisbevallen en bevallen in het ziekenhuis. Naast informatie van deskundigen zoals een gynaecoloog, verloskundige en verpleegkundige is er een informatiemarkt.
* Bron *
Alleen kon ik er bij Wilyan nét geen gebruik meer van maken. Tegen de tijd dat bekend was dat ik in het ZH moest bevallen was de info-avond net geweest.quote:Maandelijks organiseert het ziekenhuis een voorlichtingsavond voor zwangere vrouwen. U kunt dan ook de kraamafdeling en de verloskamers bekijken. Als u een voorlichtingsavond wilt bijwonen, kunt u zich opgeven bij de kraamafdeling.
* Bron *
succes straks!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:48 schreef Jonnetje het volgende:
Om 14.20 uur.
in 't Diakonessen dacht ik (zie bericht Jdee). is dat het Diakonessenziekenhuis in Utrecht, Jdee?quote:Jdee in welk ziekenhuis ga je bevallen? (als ik het vragen mag)
ja, pziez!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:28 schreef Merisse het volgende:
Het heeft dus z'n voors en z'n tegens Bix, jij zal ook blij zijn als Gerrie goed om vastligt lijkt me.
dat is idd meer in de buurtquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:31 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, pziez!
maar jij dus ook al 'n Utregse? tijd voor een Utrecht-(enomstreken)-meet.
nee, ik weet eigenlijk alleen dat ze kraamsuites hebben (18) die echt super de luxe geweldig met cdspelers aan de wand en eigen badkamers zijn, maar je moet een beetje mazzel hebben om daar terecht te komen, alhoewel, 18 stuks is niet slecht natuurlijk. Daar kun je meenemen wat je wil, een mn laptop met dvds kunnen zowieso mee. Dvds en cds kunnen in rugzakje, ibook moeten we dan maar aan denken als ik uiteindelijk naar het ziekenhuis ga.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:26 schreef Rottdog het volgende:
Jdee ook ik lag aan allerlei toeters en bellen maar mocht tussendoor wel douchen om even bij te komen erg prettig. Heb je al is info ingewonnen over de verloskamer![]()
thnx, ik vermoed ook wel dat ik uiteindelijk te opgewonden ben/ er teveel in op ga om me op iets anders te kunnen (willen?) concentreren, maar het voelt als constructief om er ook mee bezig te zijn. Da's al veel beter dan er als een berg tegenopzienquote:Op dinsdag 18 januari 2005 06:03 schreef phluphy het volgende:
Jdee, volgens mij heeft het weinig zin om dingetjes mee te nemen etc voor afleiding. Ik was te opgewonden over het aankomende gebeuren om me op iets anders te kunnen concentreren. Ik vond het gewoon heerlijk met Jeroen te babbelen etc. en me zoveel mogelijk nog te ontspannen (lichamelijk). Maar het is volkomen logisch dat je er vooraf mee bezig bentGood luck
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:18 schreef Githa het volgende:
(...)
hartslag van 170/180 is toch niet zo vreselijk hoor voor een kindje ? .... afgelopen donderdag toen ik aan de ctg lag schoot hij bij beweging regelmatig door naar de 170/180.
ik was er ook verbaasd over, maar er wordt dus bij hoog en bij laag beweerd op de NVOG site dat er an sich niet meer risicos voor t kind zijn (wel meer voor de moeder, meer kans op knip bijvoorbeeld), als bij een normale ligging. Ik vind dat ook wel erg optimistisch en positief gesteld en ga me daar zeker bij de afspraken bij de gyn de komende weken proberen wat meer over te horen, maar zoals ik al eerder zei ben ook niet zo happy met het idee keizersnee uberhaupt, dus het is ook niet weer zo knap hoorquote:maar wat knap dat je gaat voor een stuit.... ik zou niet weten waar ik voor gekozen zou hebben maar gewoon doen wat je gevoel je in geeften net als Melonovy al zegt elk soort van bevalling heeft zijn risico's en er zijn meer als genoeg stuitbevallingen erg goed gegaan dus zolang jij er positief tegenover staat, ga er voor meid
![]()
knuffel! hoop dat je je toch wat beter voelt de komende tijd, want 3 weken zo door wordt je niet gelukkiger van. Blijf vooral hier zeuren, misschien verlicht het de frustratie, een beetje. En vriendjes die er niets van snappen hebben pech, helaasquote:Update hier ....
Ik voel me een ongeloofelijke zeur(...) kan niks meer hebben hierdoor en barst bij iedere gelegenheid in tranen uitvriendje snapt er niks meer van ......
(het is echt een Utrechtse boel hier nu even geloof ik, het WKZ was het he? Ja hoog tijd voor een Utrecht meet)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:07 schreef bixister het volgende:
jdee wat jammer dat 't draaien niet gelukt is. heel veel succes met de stuitbevalling! en ik denk dat je echt niet eerst op een zaal hoeft te liggen als je in 't ziekenhuis arriveert hoor, ik mocht in ieder geval meteen naar een verloskamer. ik had ook allerlei boekjes en eten en drinken mee maar eerlijk gezegd had ik daar op 't moment zelf erg weinig belangstelling meer voor. je gaat van wee naar wee en de tussenperiodes zijn al niet meer zo lang als je al zover bent, dus dan ben je blij dat je gewoon even geen pijn hebt. (klinkt lekker opbeurend he?) dus een filmpje kijken: ik denk 't niet! maar wie weet is 't bij jou wel heel anders. ik hoop voor je dat je tussendoor toch af en toe even mag douchen, want dat is inderdaad erg prettig.
herken het gevoel, maar kan het me helemaal voorstellen als je je tijd hebt uitgezeten!quote:gisteravond zijn we op kraamvisite geweest bij die vriendin van me die 3 dagen voor mij uitgerekend was en haar man & dochtertje, waarmee gelukkig nu alles prima gaat. oh wat klein toch weer he zo'n pasgeboren babietje.ik begin langzamerhand ook zó ontzettend benieuwd te worden naar ons nieuwe spruitje...
en volgens mij kun ej daar ook niet echt van uitgaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:48 schreef bixister het volgende:
nee we weten niet wat 't wordt danosa. ik las trouwens iets over de geslachtsvoorspellende waarde van de hartslag, (jdee geloof ik), dat regeltje luidt als volgt: een hoge hartslag duidt op een meisje, een lage op een jongen. de grens ligt ongeveer op 140. maar ik geloof dat die grens geldt voor later in de zwangerschap, dus als 't kindje al ongeveer volgroeid is (want een klein lijfje heeft een hogere hartslag). bovendien moet voor een wat betrouwbare meting het hartje eigenlijk gedurende minstens een half uur gemeten worden, en daar dan het gemiddelde van, omdat het van moment tot moment nogal kan verschillen. ik heb er de afgelopen 2 controles bij de VK toevallig naar gevraagd (maar dat waren dus wel momentopnames). de eerste keer was de hartslag hoog, de tweede keer laag. dus geen idee nog steeds!
Ik ben daar idd ook bevallen. Heb daar de hele dag gelegen, totdat ik een verdieping naar beneden moest om te worden ingeknipt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:31 schreef bixister het volgende:
ja, pziez!
maar jij dus ook al 'n Utregse? tijd voor een Utrecht-(enomstreken)-meet.
melonovy, die kraamsuites staan inderdaad goed bekend (en 't hele ziekenhuis ook ja).
waar ik waarschijnlijk ga bevallen (er moet natuurlijk wel plaats zijn) is het WKZ, maar dan ook eerst in zo'n soort kraamkamer. althans een kamer zonder medische toeters en bellen, die afdeling wordt ook alleen maar door verloskundigen geleid. heette voorheen het TOVU (tijdelijke opvang verloskunde utrecht) maar omdat het tijdelijke er wel zo'n beetje af is heet 't nu anders geloof ik. ik vond dat de vorige keer wel heel prettig: eigen douche, wc, tv, gewoon een kamertje waar je met z'n tweeën bent en waar slechts af en toe een verloskundige langs komt om te kijken hoe 't gaat. Texelonia is daar ook bevallen als ik me niet vergis. ik was destijds bij de rondleiding wel geschokt dat ze er maar 3 van die kamers hebben!maar kennelijk volstaat dat meestal wel.
ik vond dat die eerste twaalf weken al lang duurde.. maar dit..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:20 schreef Githa het volgende:
Gomorrah, ook hier al die verschijnselen hooren ook geen idee of het nu begint of toch niet ....
De Vk kan daar helaas ook niks van zeggen en heeft mij verteld dat zolang ik twijfel het geen echte weeën zijn en het dus afwachten isalles daar tussenin is dus voorwerk schralen troost he
want wachten duurt zo lang als de spanning stijgt
Misshcien is dat veranderd dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef bixister het volgende:
tex, ja prima daar he. al kan ik me er niks van herinneren dat die TV alleen met koptelefoon te horen was?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:25 schreef minoes_ het volgende:
Jonnetje.............ik moest meteen aan je denken bij een bericht dat ik vanmorgen hoorde op de tv.
Een vrouw,geen idee hier in ned.of in t buitenland,had een baby gekregen van 7,5 KILO......Wouw......wat een gewicht.....en die vrouw had ook zwangerschapdiabetes,dus hou t goed in de gaten.
Groetjes,Minoes![]()
AUW....quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:54 schreef beefcake het volgende:
Het was eerst op de vaginale manier geprobeerd, maar het werd toch een KS. Wat wil je dan ook, 15 pond zeg!
Wilyan was met zo'n 2,5 maand al iets van zeven kilo..quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:05 schreef Jonnetje het volgende:
Volgens een kinderarts in het ziekenhuis in Salvador had de reuzenbaby bij geboorte het gewicht dat een normale baby met zes maanden zou moeten hebben.
O, ik werd er helemaal zeeziek van! Dit keer gaat het logeerbed de lucht in, en niet het hele tweepersoonsbed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:27 schreef Githa het volgende:
Ze hebben net ons bed omhoog gezetdaar ga je nog hoogtevrees van krijgen....Jemig zeg ! Ons bed was van zichzelf al hoog en nu moet ik met mijn 1.78 er bijna op springen.
Ben ook bang dat het niet stevig genoeg staat en ik midden in de nacht met bed en al naar beneden stort maar vriendlief verzekerd me dat dat niet kan gebeuren. N
Nu dus maar hopen dat ik het lef heb om nog te bewegenhadden jullie daar ook zo'n last van ?
zeeziek ? .... heb je hem in bad gezetquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:19 schreef Icaä het volgende:
[..]
O, ik werd er helemaal zeeziek van! Dit keer gaat het logeerbed de lucht in, en niet het hele tweepersoonsbed.
Neeeej johquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:35 schreef Githa het volgende:
[..]
zeeziek ? .... heb je hem in bad gezet![]()
Toch niet Mistress_Dodo toch? Dat was toch ook familie van je?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:43 schreef phluphy het volgende:
Mijn schoonzusje in Nieuw Zeeland is aan 't bevallen
Dus komop Lily, Bix, Ladybos, het is er best een mooie dag voor![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:51 schreef bixister het volgende:
* knipje *
jonnetje ik hoop voor jou toch niet op zo'n 15-ponder, dan kun je die reiswiegjes meteen weer aan de straat zetten!
en terecht, zeg het asjeblieft! ik denk dat ik er gewoonweg overheen gelezen heb dan?! ga het wel weer eens overnieuw scannen, want die blinde vlek voor risico's is dus niet zo handig, vind ik. Ik denk dat het ook wel scheelt welk ziekenhuis je hebt want hoe het wordt gebracht maakt hoe je je keuze maakt. veranderen van keuze kan overigens altijd, zelfs op het moment supreme...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:55 schreef Sugar het volgende:
Jdee, het klopt NIET dat er geen extra risico's zijn voor het kind. Ik heb destijds ook alle info gelezen op alle sites en kwam wel degelijk die risico's tegen. Oók op de NVOG-site.
Dat wil niet zeggen dat ik je beslissing niet begrijp, ik maakte immers dezelfde, maar wil het wél gezegd hebben.
En ik bij Jolie.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:44 schreef bixister het volgende:
hihi toevallig dat je dat noemt, want wat had ik o.a. bij me bij de bevalling van Piet? juist, het tijdschrift psychologie.
Dat is toch het schoonzusje van Angel22?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Toch niet Mistress_Dodo toch? Dat was toch ook familie van je?
Of zat die in Australië?
Beloofdquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef bixister het volgende:
he bah githa, wat vervelend en ook een beetje griezelig (hoewel 90 nog niet absurd hoog is voor onderdruk, maar 't is natuurlijk ook relatief t.o.v. je eerdere bloeddruk he?). maar heb je steeds al hoofdpijn en zie je sterretjes? dat lijkt me toch echt niet gezond. hield jij nu ook zoveel vocht vast de laatste tijd? fijn dat je urine er nog goed uitzag, maar ik hoop dat ze je héél goed in de gaten houden nu hoor. en om te beginnen moet je dat zelf ook doen. dus bij 't minste of geringste de VK weer bellen hoor, beloofd?
ladyBos, bij jou dus toch nog geen babietje (ik had over je bericht van vanmiddag heengelezen en begon inmiddels te denken dat je al lang en breed uitgepuft was...) hoe was 't bij de VK vanmiddag?
een maatje 80 is prima hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:58 schreef Githa het volgende:
weet iemand of het zinvol is om al een trappelzak aan te schaffen....zoja welke maat en waar kan ik die halen ...enne waar let je op bij de aanschaf ?
Als ik zo in de winkels rond kijk lijkt het wel of ze alleen van die lange grote maten hebben.
Voor mij hoef je niet te wachten hoor, ik vermaak me wel dus ga je gang ...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:55 schreef Githa het volgende:
maaruh Lily .... ik moet op je wachten met bevallen dus ga is wat persen ofzo![]()
![]()
Ik heb een hekel aan voorkruipenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:57 schreef lily het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet te wachten hoor, ik vermaak me wel dus ga je gang ...
Ik weet niet meer precies wanneer ik Damon in slaapzak maat 80 had maar best wel snel in ieder geval. De armsgaten zijn niet zo groot.
Ik ben vorige keer ingeleid met 38 weken (ik lag al in het ziekenhuis) dus ik kan er niet over meepraten. Een natuurlijke start van een bevalling is helemaal nieuw voor me...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef bixister het volgende:
lily, hier ook geen voorweeën hoor, maar die had ik de vorige keer ook niet. jij wel? hoe vroeg/laat werd Damon eigenlijk geboren?
Ja, inderdaad wel raar, maar toch veel beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:56 schreef bixister het volgende:
ah ooohja! ivm die voorliggende placenta etc natuurlijk. nou, raar he dat wachten!?![]()
Zou hetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:44 schreef beefcake het volgende:
Ladybos is aan het bevallen, let op mijn woorden
*grijns*. ik had bij mn 31-32weken ziekenhuisavontuur de decemberuitgave van t blad gehad van mn liefste vriendinnetje, maar ik heb toen de nare artikelen allemaal overgeslagen, de lange had ik de concentratie niet voor (en dat terwijl ik toch helemaal NIETS deed verder op n dag) en het enige waar ik met hart en ziel mezelf instortte was het spel wat erin zat waarbij je de reacties van je familieleden/vrienden moest gaan voorspellen; ik kon me helemaal indenken dat het eerder het "hoe ontketen je een familieruzie met een 8 op de schaal van Richter door juist deze vraag te stellen en het dan verkeerd te voorspellen!" had moeten heten. erg he. maar de dingen die je moest voorspellen waren ook zooooo prive voor de meeste mensen, dat als je dat dan verkeerd inschat je die persoon erg kan kwetsen, vond ik.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
Bix had psychologie magazine mee met Piets geboorte
[..]
En ik bij Jolie.
Jdee, als je dat blad nog weet te lezen, dan duurt het te lang allemaal
inderdaad! gogogogo Lily! en Bix ook trouwensquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:41 schreef danosa het volgende:
Je weet toch dat zoiets met de minuut kan veranderen he Lily? Blijf je wel bij het toetsenbord zitten
ok, nu weet ik het zeker, IK denk dat ik WIL DOUCHEN! ik ga toch vragen of ik remote controlled met een antenne uit mn doos de douche onder mag, want de weeen opvangen met een Suske en Wiske kan echt niet, nog met ice age op de compu... Oh, ik stop mn jaaroverzicht van fokke en sukke in mn tasje: korte stukjes en ZEER expliciete 'hoef je niet hard bij na te denken' tekeningenquote:Dus Jdee, ook hier geen boekjes, tijdschriften of reepjes. Alleen maar de douche en ook ik kon amper een woord zeggen.
ja erg onduidelijk allemaal.... Blij dat je dit zo verteld want je denkt al snel ( althans ik wel) dat het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:28 schreef phileine het volgende:
Githa, ik vond dat toen ook heel verwarrend. Belde ik over zo'n bandgevoel, en dan zeiden ze dat het wel zou loslopen. De signalen zijn heel erg wisselend. Een arts heeft me uitgelegd dat hoe langer je rondloopt met een hoge bloeddruk zonder dat het uit de klauw loopt, hoe minder kans dat het dan nog in de toekomst uit de klauw loopt. Daarom worden ze na een tijdje vaak weer was meer ontspannen, maar ik vond dat zelf ontzettend verwarrend. Hadden ze me eerst vreselijk in paniek gemaakt en deden ze daarna of ik me aanstelde ofzo...
Een vriendinnetje van met met HELLP vertelde dat ze door de kamer aan het kruipen was van de pijn en helemaal niets meer kon zien door de zwarte vlekken voor haar ogen, maar bij haar was het toen dus wel al echt op het randje (gelukkig goed afgelopen voor moeder en kind). Zodra je iets geks voelt en je zorgen maakt: direct bellen. Beter honderd keer teveel gebeld dan een keer te weinig. Ik heb de nacht voor mijn bevalling vreselijke maagpijn gehad, zat echt te huilen in bed van de pijn. Heb pas de volgende ochtend gebeld en toen was er op het ctg niets te zien, maar achteraf bleek dus wel dat Isa die nacht in het vruchtwater had gepoept, dus dat er wel iets mis ging toen. NOOIT denken dat je je aanstelt, bellen als het eng is!
Dat komt natuurlijk omdat je maar 1.69 bent, ik met mijn 1.78 heb daar helemaal geen last van en kan nog prima rijden....vervelend is dat zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:10 schreef Xanthe het volgende:
Maar auto rijden heb ik opgegeven omdat er tussen mijn buik en het stuur 1cm ruimte zit , eng idee als er iets zou gebeuren.
Daar hopen we dan maar op hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:40 schreef Xanthe het volgende:
Tis inderdaad een nadeel als je wat kleiner bent....
Maar nog een paar weekjes en dan is die dikke buik weg
Ga er toch vanuit dat het niet langer dan 6 weken gaat durenquote:
papa is niet echt handig met internetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:18 schreef Lois het volgende:
Ladybos en Lily hebben jullie ook al met de as. papa's geregeld dat we zo snel mogelijk op de hoogte worden gesteld?![]()
ja vreemd he ...waarom hebben ze dan die smalle band als deze toch te hoog aangeeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:02 schreef Martineke het volgende:
fijn Githa dat je weer naar huis mochten dat van die band klopt ja, was bij mij ook zo, met de smalle band had ik hoge bloeddruk de gyn schrok ervan zelfs
en toen de grote band om en was het weer keurig
hier ook nog geen verandering hoor. ben vanochtend nog ff naar de kapper geweest, fijn dat dat nog kon.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:14 schreef lily het volgende:
Hier nog alles rustig. Maar misschien ladybos en/of Bix?
Lekker Bixister! Kan je er voorlopig weer even tegenaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:53 schreef bixister het volgende:
hier ook nog geen verandering hoor. ben vanochtend nog ff naar de kapper geweest, fijn dat dat nog kon.![]()
Ladybos, hoe is het met de voetjes? Kun je nu helemaal niet meer lopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:40 schreef Ladybos het volgende:
Ik zal of zelf snel kunnen posten (lig nu ook met mijn draadloos laptoppie nog in bed) en anders zal ik LadyS sms'en die jullie dan weer op de hoogte zal houden van iedere cm ontsluiting
quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef bixister het volgende:
wilde je zó snel op kraamvisite komen dan?
quote:Op zondag 23 januari 2005 13:57 schreef bixister het volgende:
githa, ga je ons zomaar even inhalen? zou best kunnen! en anders hoop ik dat die vervelende rug- & buikpijn van je snel over zijn.
Zo hoor het ookquote:
Het wordt langzaam wel steeds pijnlijkeren is soms ook even weg maar om nu te zeggen dat het weeen zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
Githa, mijn zus had de laatste week voor de bevalling ook heel erg last van haar rug. Achteraf gezien is dat wrsch wel voorwerk geweest, aangezien ze alleen maar rugweeen heeft gehad. Er is tijdens de hele bevalling geen wee geregistreerd bij haar.
regelmaatquote:Op zondag 23 januari 2005 17:44 schreef bixister het volgende:
jaah ik denk ook dat ladybos op z'n minst wel 'bezig' is hoor! dus ik puf voorzichtig even mee:![]()
![]()
![]()
en hup githa, ik vind 't ook wel klinken als echt voorwerk. zit er enige regelmaat in? zet 'm op!
Ik denk dat ik 3 weken blijf oefenenquote:Op zondag 23 januari 2005 21:13 schreef Jdee het volgende:
gogo Ladybos![]()
Lily heb ik altijd al een goed voorbeeld gevonden(niet voor mij hoor, tenminste niet nu al!)
gogo Bix (en misschien toch Githa)!
Ik zie het net staan jessiequote:Op zondag 23 januari 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Om 11 over 9 was ze nog niet bezig zegt ze.
hormoon versus hormoonquote:Op zondag 23 januari 2005 22:30 schreef Ladybos het volgende:
Hee ik heb net een hele post getypt en nu is ie pleiteBen dus nog niet aan het bevallen
En Githa je mag niet voordringen want ik ben chagerijnig en dan wordt ik nog chagerijniger
kan het me heel goed voorstellenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:39 schreef Ladybos het volgende:
Haha Githa ik spreek je over een tijdje nog welIk wordt voornamelijk gek van mijn man, die kijkt me om de vijf minuten aan of het al begonnen is en zit continu voorspellingen te doen als 'het komt binnen nu en drie dagen' enzo. En dan bellen er continu mensen op hoe het is, allemaal heel lief maar ik wil er eigenlijk zo min mogelijk mee bezig zijn, want wie weet duurt het nog wel twee weken en dan wordt ik echt gek op deze manier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |