een maatje 80 is prima hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:58 schreef Githa het volgende:
weet iemand of het zinvol is om al een trappelzak aan te schaffen....zoja welke maat en waar kan ik die halen ...enne waar let je op bij de aanschaf ?
Als ik zo in de winkels rond kijk lijkt het wel of ze alleen van die lange grote maten hebben.

Voor mij hoef je niet te wachten hoor, ik vermaak me wel dus ga je gang ...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:55 schreef Githa het volgende:
maaruh Lily .... ik moet op je wachten met bevallen dus ga is wat persen ofzo![]()
![]()

Ik heb een hekel aan voorkruipenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:57 schreef lily het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet te wachten hoor, ik vermaak me wel dus ga je gang ...
Ik weet niet meer precies wanneer ik Damon in slaapzak maat 80 had maar best wel snel in ieder geval. De armsgaten zijn niet zo groot.

Ik ben vorige keer ingeleid met 38 weken (ik lag al in het ziekenhuis) dus ik kan er niet over meepraten. Een natuurlijke start van een bevalling is helemaal nieuw voor me...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef bixister het volgende:
lily, hier ook geen voorweeën hoor, maar die had ik de vorige keer ook niet. jij wel? hoe vroeg/laat werd Damon eigenlijk geboren?

Ja, inderdaad wel raar, maar toch veel beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:56 schreef bixister het volgende:
ah ooohja! ivm die voorliggende placenta etc natuurlijk. nou, raar he dat wachten!?![]()

Zou hetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:44 schreef beefcake het volgende:
Ladybos is aan het bevallen, let op mijn woorden

*grijns*. ik had bij mn 31-32weken ziekenhuisavontuur de decemberuitgave van t blad gehad van mn liefste vriendinnetje, maar ik heb toen de nare artikelen allemaal overgeslagen, de lange had ik de concentratie niet voor (en dat terwijl ik toch helemaal NIETS deed verder op n dag) en het enige waar ik met hart en ziel mezelf instortte was het spel wat erin zat waarbij je de reacties van je familieleden/vrienden moest gaan voorspellen; ik kon me helemaal indenken dat het eerder het "hoe ontketen je een familieruzie met een 8 op de schaal van Richter door juist deze vraag te stellen en het dan verkeerd te voorspellen!" had moeten heten. erg he. maar de dingen die je moest voorspellen waren ook zooooo prive voor de meeste mensen, dat als je dat dan verkeerd inschat je die persoon erg kan kwetsen, vond ik.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
Bix had psychologie magazine mee met Piets geboorte
[..]
En ik bij Jolie.
Jdee, als je dat blad nog weet te lezen, dan duurt het te lang allemaal

inderdaad! gogogogo Lily! en Bix ook trouwensquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:41 schreef danosa het volgende:
Je weet toch dat zoiets met de minuut kan veranderen he Lily? Blijf je wel bij het toetsenbord zitten
ok, nu weet ik het zeker, IK denk dat ik WIL DOUCHEN! ik ga toch vragen of ik remote controlled met een antenne uit mn doos de douche onder mag, want de weeen opvangen met een Suske en Wiske kan echt niet, nog met ice age op de compu... Oh, ik stop mn jaaroverzicht van fokke en sukke in mn tasje: korte stukjes en ZEER expliciete 'hoef je niet hard bij na te denken' tekeningenquote:Dus Jdee, ook hier geen boekjes, tijdschriften of reepjes. Alleen maar de douche en ook ik kon amper een woord zeggen.

ja erg onduidelijk allemaal.... Blij dat je dit zo verteld want je denkt al snel ( althans ik wel) dat het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:28 schreef phileine het volgende:
Githa, ik vond dat toen ook heel verwarrend. Belde ik over zo'n bandgevoel, en dan zeiden ze dat het wel zou loslopen. De signalen zijn heel erg wisselend. Een arts heeft me uitgelegd dat hoe langer je rondloopt met een hoge bloeddruk zonder dat het uit de klauw loopt, hoe minder kans dat het dan nog in de toekomst uit de klauw loopt. Daarom worden ze na een tijdje vaak weer was meer ontspannen, maar ik vond dat zelf ontzettend verwarrend. Hadden ze me eerst vreselijk in paniek gemaakt en deden ze daarna of ik me aanstelde ofzo...
Een vriendinnetje van met met HELLP vertelde dat ze door de kamer aan het kruipen was van de pijn en helemaal niets meer kon zien door de zwarte vlekken voor haar ogen, maar bij haar was het toen dus wel al echt op het randje (gelukkig goed afgelopen voor moeder en kind). Zodra je iets geks voelt en je zorgen maakt: direct bellen. Beter honderd keer teveel gebeld dan een keer te weinig. Ik heb de nacht voor mijn bevalling vreselijke maagpijn gehad, zat echt te huilen in bed van de pijn. Heb pas de volgende ochtend gebeld en toen was er op het ctg niets te zien, maar achteraf bleek dus wel dat Isa die nacht in het vruchtwater had gepoept, dus dat er wel iets mis ging toen. NOOIT denken dat je je aanstelt, bellen als het eng is!
Dat komt natuurlijk omdat je maar 1.69 bent, ik met mijn 1.78 heb daar helemaal geen last van en kan nog prima rijden....vervelend is dat zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:10 schreef Xanthe het volgende:
Maar auto rijden heb ik opgegeven omdat er tussen mijn buik en het stuur 1cm ruimte zit , eng idee als er iets zou gebeuren.

Daar hopen we dan maar op hequote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:40 schreef Xanthe het volgende:
Tis inderdaad een nadeel als je wat kleiner bent....
Maar nog een paar weekjes en dan is die dikke buik weg

Ga er toch vanuit dat het niet langer dan 6 weken gaat durenquote:

papa is niet echt handig met internetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:18 schreef Lois het volgende:
Ladybos en Lily hebben jullie ook al met de as. papa's geregeld dat we zo snel mogelijk op de hoogte worden gesteld?![]()

ja vreemd he ...waarom hebben ze dan die smalle band als deze toch te hoog aangeeftquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:02 schreef Martineke het volgende:
fijn Githa dat je weer naar huis mochten dat van die band klopt ja, was bij mij ook zo, met de smalle band had ik hoge bloeddruk de gyn schrok ervan zelfs
en toen de grote band om en was het weer keurig

hier ook nog geen verandering hoor. ben vanochtend nog ff naar de kapper geweest, fijn dat dat nog kon.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:14 schreef lily het volgende:
Hier nog alles rustig. Maar misschien ladybos en/of Bix?

Lekker Bixister! Kan je er voorlopig weer even tegenaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:53 schreef bixister het volgende:
hier ook nog geen verandering hoor. ben vanochtend nog ff naar de kapper geweest, fijn dat dat nog kon.![]()

Ladybos, hoe is het met de voetjes? Kun je nu helemaal niet meer lopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:40 schreef Ladybos het volgende:
Ik zal of zelf snel kunnen posten (lig nu ook met mijn draadloos laptoppie nog in bed) en anders zal ik LadyS sms'en die jullie dan weer op de hoogte zal houden van iedere cm ontsluiting

quote:Op zondag 23 januari 2005 10:44 schreef bixister het volgende:
wilde je zó snel op kraamvisite komen dan?

quote:Op zondag 23 januari 2005 13:57 schreef bixister het volgende:
githa, ga je ons zomaar even inhalen? zou best kunnen! en anders hoop ik dat die vervelende rug- & buikpijn van je snel over zijn.

Zo hoor het ookquote:

Het wordt langzaam wel steeds pijnlijkeren is soms ook even weg maar om nu te zeggen dat het weeen zijnquote:Op zondag 23 januari 2005 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
Githa, mijn zus had de laatste week voor de bevalling ook heel erg last van haar rug. Achteraf gezien is dat wrsch wel voorwerk geweest, aangezien ze alleen maar rugweeen heeft gehad. Er is tijdens de hele bevalling geen wee geregistreerd bij haar.

regelmaatquote:Op zondag 23 januari 2005 17:44 schreef bixister het volgende:
jaah ik denk ook dat ladybos op z'n minst wel 'bezig' is hoor! dus ik puf voorzichtig even mee:![]()
![]()
![]()
en hup githa, ik vind 't ook wel klinken als echt voorwerk. zit er enige regelmaat in? zet 'm op!

Ik denk dat ik 3 weken blijf oefenenquote:Op zondag 23 januari 2005 21:13 schreef Jdee het volgende:
gogo Ladybos![]()
Lily heb ik altijd al een goed voorbeeld gevonden(niet voor mij hoor, tenminste niet nu al!)
gogo Bix (en misschien toch Githa)!

Ik zie het net staan jessiequote:Op zondag 23 januari 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
Om 11 over 9 was ze nog niet bezig zegt ze.

hormoon versus hormoonquote:Op zondag 23 januari 2005 22:30 schreef Ladybos het volgende:
Hee ik heb net een hele post getypt en nu is ie pleiteBen dus nog niet aan het bevallen
En Githa je mag niet voordringen want ik ben chagerijnig en dan wordt ik nog chagerijniger

kan het me heel goed voorstellenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:39 schreef Ladybos het volgende:
Haha Githa ik spreek je over een tijdje nog welIk wordt voornamelijk gek van mijn man, die kijkt me om de vijf minuten aan of het al begonnen is en zit continu voorspellingen te doen als 'het komt binnen nu en drie dagen' enzo. En dan bellen er continu mensen op hoe het is, allemaal heel lief maar ik wil er eigenlijk zo min mogelijk mee bezig zijn, want wie weet duurt het nog wel twee weken en dan wordt ik echt gek op deze manier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |