een maatje 80 is prima hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:58 schreef Githa het volgende:
weet iemand of het zinvol is om al een trappelzak aan te schaffen....zoja welke maat en waar kan ik die halen ...enne waar let je op bij de aanschaf ?
Als ik zo in de winkels rond kijk lijkt het wel of ze alleen van die lange grote maten hebben.
Voor mij hoef je niet te wachten hoor, ik vermaak me wel dus ga je gang ...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:55 schreef Githa het volgende:
maaruh Lily .... ik moet op je wachten met bevallen dus ga is wat persen ofzo![]()
![]()
Ik heb een hekel aan voorkruipenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:57 schreef lily het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet te wachten hoor, ik vermaak me wel dus ga je gang ...
Ik weet niet meer precies wanneer ik Damon in slaapzak maat 80 had maar best wel snel in ieder geval. De armsgaten zijn niet zo groot.
Ik ben vorige keer ingeleid met 38 weken (ik lag al in het ziekenhuis) dus ik kan er niet over meepraten. Een natuurlijke start van een bevalling is helemaal nieuw voor me...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:31 schreef bixister het volgende:
lily, hier ook geen voorweeën hoor, maar die had ik de vorige keer ook niet. jij wel? hoe vroeg/laat werd Damon eigenlijk geboren?
Ja, inderdaad wel raar, maar toch veel beter.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:56 schreef bixister het volgende:
ah ooohja! ivm die voorliggende placenta etc natuurlijk. nou, raar he dat wachten!?![]()
Zou hetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:44 schreef beefcake het volgende:
Ladybos is aan het bevallen, let op mijn woorden
*grijns*. ik had bij mn 31-32weken ziekenhuisavontuur de decemberuitgave van t blad gehad van mn liefste vriendinnetje, maar ik heb toen de nare artikelen allemaal overgeslagen, de lange had ik de concentratie niet voor (en dat terwijl ik toch helemaal NIETS deed verder op n dag) en het enige waar ik met hart en ziel mezelf instortte was het spel wat erin zat waarbij je de reacties van je familieleden/vrienden moest gaan voorspellen; ik kon me helemaal indenken dat het eerder het "hoe ontketen je een familieruzie met een 8 op de schaal van Richter door juist deze vraag te stellen en het dan verkeerd te voorspellen!" had moeten heten. erg he. maar de dingen die je moest voorspellen waren ook zooooo prive voor de meeste mensen, dat als je dat dan verkeerd inschat je die persoon erg kan kwetsen, vond ik.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:55 schreef Luchtbel het volgende:
Bix had psychologie magazine mee met Piets geboorte
[..]
En ik bij Jolie.
Jdee, als je dat blad nog weet te lezen, dan duurt het te lang allemaal
inderdaad! gogogogo Lily! en Bix ook trouwensquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:41 schreef danosa het volgende:
Je weet toch dat zoiets met de minuut kan veranderen he Lily? Blijf je wel bij het toetsenbord zitten
ok, nu weet ik het zeker, IK denk dat ik WIL DOUCHEN! ik ga toch vragen of ik remote controlled met een antenne uit mn doos de douche onder mag, want de weeen opvangen met een Suske en Wiske kan echt niet, nog met ice age op de compu... Oh, ik stop mn jaaroverzicht van fokke en sukke in mn tasje: korte stukjes en ZEER expliciete 'hoef je niet hard bij na te denken' tekeningenquote:Dus Jdee, ook hier geen boekjes, tijdschriften of reepjes. Alleen maar de douche en ook ik kon amper een woord zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |