Ik ben daar idd ook bevallen. Heb daar de hele dag gelegen, totdat ik een verdieping naar beneden moest om te worden ingeknipt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:31 schreef bixister het volgende:
ja, pziez!
maar jij dus ook al 'n Utregse? tijd voor een Utrecht-(enomstreken)-meet.
melonovy, die kraamsuites staan inderdaad goed bekend (en 't hele ziekenhuis ook ja).
waar ik waarschijnlijk ga bevallen (er moet natuurlijk wel plaats zijn) is het WKZ, maar dan ook eerst in zo'n soort kraamkamer. althans een kamer zonder medische toeters en bellen, die afdeling wordt ook alleen maar door verloskundigen geleid. heette voorheen het TOVU (tijdelijke opvang verloskunde utrecht) maar omdat het tijdelijke er wel zo'n beetje af is heet 't nu anders geloof ik. ik vond dat de vorige keer wel heel prettig: eigen douche, wc, tv, gewoon een kamertje waar je met z'n tweeën bent en waar slechts af en toe een verloskundige langs komt om te kijken hoe 't gaat. Texelonia is daar ook bevallen als ik me niet vergis. ik was destijds bij de rondleiding wel geschokt dat ze er maar 3 van die kamers hebben!maar kennelijk volstaat dat meestal wel.
ik vond dat die eerste twaalf weken al lang duurde.. maar dit..quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:20 schreef Githa het volgende:
Gomorrah, ook hier al die verschijnselen hooren ook geen idee of het nu begint of toch niet ....
De Vk kan daar helaas ook niks van zeggen en heeft mij verteld dat zolang ik twijfel het geen echte weeën zijn en het dus afwachten isalles daar tussenin is dus voorwerk schralen troost he
want wachten duurt zo lang als de spanning stijgt
Misshcien is dat veranderd dan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:18 schreef bixister het volgende:
tex, ja prima daar he. al kan ik me er niks van herinneren dat die TV alleen met koptelefoon te horen was?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 08:25 schreef minoes_ het volgende:
Jonnetje.............ik moest meteen aan je denken bij een bericht dat ik vanmorgen hoorde op de tv.
Een vrouw,geen idee hier in ned.of in t buitenland,had een baby gekregen van 7,5 KILO......Wouw......wat een gewicht.....en die vrouw had ook zwangerschapdiabetes,dus hou t goed in de gaten.
Groetjes,Minoes![]()
AUW....quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:54 schreef beefcake het volgende:
Het was eerst op de vaginale manier geprobeerd, maar het werd toch een KS. Wat wil je dan ook, 15 pond zeg!
Wilyan was met zo'n 2,5 maand al iets van zeven kilo..quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:05 schreef Jonnetje het volgende:
Volgens een kinderarts in het ziekenhuis in Salvador had de reuzenbaby bij geboorte het gewicht dat een normale baby met zes maanden zou moeten hebben.
O, ik werd er helemaal zeeziek van! Dit keer gaat het logeerbed de lucht in, en niet het hele tweepersoonsbed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:27 schreef Githa het volgende:
Ze hebben net ons bed omhoog gezetdaar ga je nog hoogtevrees van krijgen....Jemig zeg ! Ons bed was van zichzelf al hoog en nu moet ik met mijn 1.78 er bijna op springen.
Ben ook bang dat het niet stevig genoeg staat en ik midden in de nacht met bed en al naar beneden stort maar vriendlief verzekerd me dat dat niet kan gebeuren. N
Nu dus maar hopen dat ik het lef heb om nog te bewegenhadden jullie daar ook zo'n last van ?
zeeziek ? .... heb je hem in bad gezetquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:19 schreef Icaä het volgende:
[..]
O, ik werd er helemaal zeeziek van! Dit keer gaat het logeerbed de lucht in, en niet het hele tweepersoonsbed.
Neeeej johquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:35 schreef Githa het volgende:
[..]
zeeziek ? .... heb je hem in bad gezet![]()
Toch niet Mistress_Dodo toch? Dat was toch ook familie van je?quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:43 schreef phluphy het volgende:
Mijn schoonzusje in Nieuw Zeeland is aan 't bevallen
Dus komop Lily, Bix, Ladybos, het is er best een mooie dag voor![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 11:51 schreef bixister het volgende:
* knipje *
jonnetje ik hoop voor jou toch niet op zo'n 15-ponder, dan kun je die reiswiegjes meteen weer aan de straat zetten!
en terecht, zeg het asjeblieft! ik denk dat ik er gewoonweg overheen gelezen heb dan?! ga het wel weer eens overnieuw scannen, want die blinde vlek voor risico's is dus niet zo handig, vind ik. Ik denk dat het ook wel scheelt welk ziekenhuis je hebt want hoe het wordt gebracht maakt hoe je je keuze maakt. veranderen van keuze kan overigens altijd, zelfs op het moment supreme...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:55 schreef Sugar het volgende:
Jdee, het klopt NIET dat er geen extra risico's zijn voor het kind. Ik heb destijds ook alle info gelezen op alle sites en kwam wel degelijk die risico's tegen. Oók op de NVOG-site.
Dat wil niet zeggen dat ik je beslissing niet begrijp, ik maakte immers dezelfde, maar wil het wél gezegd hebben.
En ik bij Jolie.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:44 schreef bixister het volgende:
hihi toevallig dat je dat noemt, want wat had ik o.a. bij me bij de bevalling van Piet? juist, het tijdschrift psychologie.
Dat is toch het schoonzusje van Angel22?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:34 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Toch niet Mistress_Dodo toch? Dat was toch ook familie van je?
Of zat die in Australië?
Beloofdquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef bixister het volgende:
he bah githa, wat vervelend en ook een beetje griezelig (hoewel 90 nog niet absurd hoog is voor onderdruk, maar 't is natuurlijk ook relatief t.o.v. je eerdere bloeddruk he?). maar heb je steeds al hoofdpijn en zie je sterretjes? dat lijkt me toch echt niet gezond. hield jij nu ook zoveel vocht vast de laatste tijd? fijn dat je urine er nog goed uitzag, maar ik hoop dat ze je héél goed in de gaten houden nu hoor. en om te beginnen moet je dat zelf ook doen. dus bij 't minste of geringste de VK weer bellen hoor, beloofd?
ladyBos, bij jou dus toch nog geen babietje (ik had over je bericht van vanmiddag heengelezen en begon inmiddels te denken dat je al lang en breed uitgepuft was...) hoe was 't bij de VK vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |