nee, ik weet eigenlijk alleen dat ze kraamsuites hebben (18) die echt super de luxe geweldig met cdspelers aan de wand en eigen badkamers zijn, maar je moet een beetje mazzel hebben om daar terecht te komen, alhoewel, 18 stuks is niet slecht natuurlijk. Daar kun je meenemen wat je wil, een mn laptop met dvds kunnen zowieso mee. Dvds en cds kunnen in rugzakje, ibook moeten we dan maar aan denken als ik uiteindelijk naar het ziekenhuis ga.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:26 schreef Rottdog het volgende:
Jdee ook ik lag aan allerlei toeters en bellen maar mocht tussendoor wel douchen om even bij te komen erg prettig. Heb je al is info ingewonnen over de verloskamer![]()

thnx, ik vermoed ook wel dat ik uiteindelijk te opgewonden ben/ er teveel in op ga om me op iets anders te kunnen (willen?) concentreren, maar het voelt als constructief om er ook mee bezig te zijn. Da's al veel beter dan er als een berg tegenopzienquote:Op dinsdag 18 januari 2005 06:03 schreef phluphy het volgende:
Jdee, volgens mij heeft het weinig zin om dingetjes mee te nemen etc voor afleiding. Ik was te opgewonden over het aankomende gebeuren om me op iets anders te kunnen concentreren. Ik vond het gewoon heerlijk met Jeroen te babbelen etc. en me zoveel mogelijk nog te ontspannen (lichamelijk). Maar het is volkomen logisch dat je er vooraf mee bezig bentGood luck
![]()

quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:18 schreef Githa het volgende:
(...)
hartslag van 170/180 is toch niet zo vreselijk hoor voor een kindje ? .... afgelopen donderdag toen ik aan de ctg lag schoot hij bij beweging regelmatig door naar de 170/180.
ik was er ook verbaasd over, maar er wordt dus bij hoog en bij laag beweerd op de NVOG site dat er an sich niet meer risicos voor t kind zijn (wel meer voor de moeder, meer kans op knip bijvoorbeeld), als bij een normale ligging. Ik vind dat ook wel erg optimistisch en positief gesteld en ga me daar zeker bij de afspraken bij de gyn de komende weken proberen wat meer over te horen, maar zoals ik al eerder zei ben ook niet zo happy met het idee keizersnee uberhaupt, dus het is ook niet weer zo knap hoorquote:maar wat knap dat je gaat voor een stuit.... ik zou niet weten waar ik voor gekozen zou hebben maar gewoon doen wat je gevoel je in geeften net als Melonovy al zegt elk soort van bevalling heeft zijn risico's en er zijn meer als genoeg stuitbevallingen erg goed gegaan dus zolang jij er positief tegenover staat, ga er voor meid
![]()
knuffel! hoop dat je je toch wat beter voelt de komende tijd, want 3 weken zo door wordt je niet gelukkiger van. Blijf vooral hier zeuren, misschien verlicht het de frustratie, een beetje. En vriendjes die er niets van snappen hebben pech, helaasquote:Update hier ....
Ik voel me een ongeloofelijke zeur(...) kan niks meer hebben hierdoor en barst bij iedere gelegenheid in tranen uitvriendje snapt er niks meer van ......

(het is echt een Utrechtse boel hier nu even geloof ik, het WKZ was het he? Ja hoog tijd voor een Utrecht meet)quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:07 schreef bixister het volgende:
jdee wat jammer dat 't draaien niet gelukt is. heel veel succes met de stuitbevalling! en ik denk dat je echt niet eerst op een zaal hoeft te liggen als je in 't ziekenhuis arriveert hoor, ik mocht in ieder geval meteen naar een verloskamer. ik had ook allerlei boekjes en eten en drinken mee maar eerlijk gezegd had ik daar op 't moment zelf erg weinig belangstelling meer voor. je gaat van wee naar wee en de tussenperiodes zijn al niet meer zo lang als je al zover bent, dus dan ben je blij dat je gewoon even geen pijn hebt. (klinkt lekker opbeurend he?) dus een filmpje kijken: ik denk 't niet! maar wie weet is 't bij jou wel heel anders. ik hoop voor je dat je tussendoor toch af en toe even mag douchen, want dat is inderdaad erg prettig.
herken het gevoel, maar kan het me helemaal voorstellen als je je tijd hebt uitgezeten!quote:gisteravond zijn we op kraamvisite geweest bij die vriendin van me die 3 dagen voor mij uitgerekend was en haar man & dochtertje, waarmee gelukkig nu alles prima gaat. oh wat klein toch weer he zo'n pasgeboren babietje.ik begin langzamerhand ook zó ontzettend benieuwd te worden naar ons nieuwe spruitje...

en volgens mij kun ej daar ook niet echt van uitgaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:48 schreef bixister het volgende:
nee we weten niet wat 't wordt danosa. ik las trouwens iets over de geslachtsvoorspellende waarde van de hartslag, (jdee geloof ik), dat regeltje luidt als volgt: een hoge hartslag duidt op een meisje, een lage op een jongen. de grens ligt ongeveer op 140. maar ik geloof dat die grens geldt voor later in de zwangerschap, dus als 't kindje al ongeveer volgroeid is (want een klein lijfje heeft een hogere hartslag). bovendien moet voor een wat betrouwbare meting het hartje eigenlijk gedurende minstens een half uur gemeten worden, en daar dan het gemiddelde van, omdat het van moment tot moment nogal kan verschillen. ik heb er de afgelopen 2 controles bij de VK toevallig naar gevraagd (maar dat waren dus wel momentopnames). de eerste keer was de hartslag hoog, de tweede keer laag. dus geen idee nog steeds!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |