misschien dat ie dan wakker wordt ....alles voor bewegingquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Jdee het volgende:
kijk je uit dat je er niet inblijft, dan heb ik een hikkende en schokkende Githa op me waar geen kamillethee tegenaan te gooien valt!
Ben jij nu mijn vriendin of is Githa dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Jdee het volgende:
Tsja, die xbox, het IS dat er films op staan, het als dvdspeler fungeert en spelletjes als puzzlebobble, maar anders gebruikte ik m helemaal niet. Het is ook zo lekker mannelijk van m dat ie dan weer nieuwe speeltjes wil: Begint ie met glunderende oogjes 2 weken terug opeens enthousiast te kwijlen over een playstation...mannen en hun speeltjes, zucht!
![]()
Geen idee of er regelmaat in zit ....dan zou ik dat bij moeten gaan houden wel om de zoveel tijd ongeveer maar 10 in een uur niet hoor dus ik ben gerustgesteldquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:08 schreef Leah het volgende:
MIjn gyn vindt alles minder dan 10 in een uur niet schokkend, Githa.
Belangrijk schijnt te zijn dat er geen regelmaat in zit, als ze iedere 5 minuten komen zouden het weeen kunnen zijn, bv.
Pijnlijke harde buiken zijn ook niet erg, mits regelmaat etc...
goed zeg! Fijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:07 schreef Ladybos het volgende:Mijn man heeft nesteldrang
Hij's nu de hele slaapkamer aan het soppen, hij lag net onder het bed de plinten af te stoffen
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 09:15 schreef Githa het volgende:
Lily, vandaag is de dag en ik zit er klaar voor hoor![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:37 schreef bixister het volgende:
lily, morgen de 40 weken bereikt!het wordt nu spannend vind je ook niet?
nee,quote:Op zondag 16 januari 2005 10:31 schreef melonovy het volgende:
Lily, je hebt deze prachtige dag bereikt!!.... Maar helaas niets te melden...
Ik heb dat ook heel erg gehad. Ben ook getest op blaasontsteking maar ik had het gelukkig niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:36 schreef Xanthe het volgende:
Verder zou ik wel eens een blaasontsteking kunnen hebben want ik ben al 9 keer naar de plee geweest in een half uurtje tijd , maar het enige wat eruit komt is een enkele drup
Neequote:Op zondag 16 januari 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
achgos had ie in z'n bed geplast Xanthe?
Kijk, dat is nou van die info waar ik niet op zit te wachten.... zou ik ook niet erg waarderen als ik je vriendje wasquote:Op zondag 16 januari 2005 11:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Nee, iets anders gedeponeerd (iets dat ik ruim 8 maand geleden al heeft ingeleverd om onze wens te laten uitkomen
).
Laatste Loodjes Meidenquote:Op zondag 16 januari 2005 13:40 schreef Belana het volgende:
wat betekent LLM toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |