abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 21:59:04 #26
81992 Githa
pi_24587886
*foutje... Spook*
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 22:02:06 #27
81992 Githa
pi_24587943
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Jdee het volgende:
kijk je uit dat je er niet inblijft, dan heb ik een hikkende en schokkende Githa op me waar geen kamillethee tegenaan te gooien valt!
misschien dat ie dan wakker wordt ....alles voor beweging

Nou nog ff een echt vraagje tussendoor .... harde buiken is heel normaal met 37 weken heb ik begrepen maar ik heb er nu al sinds vanmorgen of eigenlijk gister al zo'n 2 a 3 in een uur waarvan sommige best pijnlijk zijn en lang aanhouden ..... Hoort dat allemaal bij de zo genoemde voorbodes alias oefeningen of is het zinvol om dit te bespreken met de Vk ? Ik vind het vervelend om zomaar te bellen zeker in het weekend maar na van de week ben ik ook voorzichtiger met het niet bellen heb de ballans daarin nog niet gevonden
pi_24587963
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:33 schreef Jdee het volgende:

Tsja, die xbox, het IS dat er films op staan, het als dvdspeler fungeert en spelletjes als puzzlebobble, maar anders gebruikte ik m helemaal niet. Het is ook zo lekker mannelijk van m dat ie dan weer nieuwe speeltjes wil: Begint ie met glunderende oogjes 2 weken terug opeens enthousiast te kwijlen over een playstation... mannen en hun speeltjes, zucht!
Ben jij nu mijn vriendin of is Githa dat?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_24588049
Mijn man heeft nesteldrang Hij's nu de hele slaapkamer aan het soppen, hij lag net onder het bed de plinten af te stoffen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:08:57 #30
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24588075
MIjn gyn vindt alles minder dan 10 in een uur niet schokkend, Githa.
Belangrijk schijnt te zijn dat er geen regelmaat in zit, als ze iedere 5 minuten komen zouden het weeen kunnen zijn, bv.

Pijnlijke harde buiken zijn ook niet erg, mits regelmaat etc...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:12:47 #31
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24588148
errr? Ik weet het niet meer, ben te hormonaal vandaag en met hugh grant op tv wordt ik er alleen maar meliger op. Neelix is er nu niet, dus ik wil best even net doen of ik dan je vriendinnetje ben, maar kweenie of Githa dat zo leuk vind .

githa joh, ik weet het echt niet zeker, maar 'regelmatige harde buiken en zeker elke 10 mins = slecht en genoeg reden om te bellen' begreep ik. zijn ze regelmatig 2 keer per uur? wordt het erger? ohja, en ze checkten in het ziekenhuis bij mij steeds of ik het gevoel had ze te moeten wegzuchten, dus dat is ook een graad schijnbaar. Moet je ze wegzuchten of is het meer een "au, oh tis al weer weg' gevoel?

en verder moet je maar zo denken: vanacht bellen voel je je nog VEEEEEEL schuldiger over dan nu bellen. balans is moeilijk inderdaad.
, wat je ook besluit.
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 22:12:49 #32
81992 Githa
pi_24588149
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:08 schreef Leah het volgende:
MIjn gyn vindt alles minder dan 10 in een uur niet schokkend, Githa.
Belangrijk schijnt te zijn dat er geen regelmaat in zit, als ze iedere 5 minuten komen zouden het weeen kunnen zijn, bv.

Pijnlijke harde buiken zijn ook niet erg, mits regelmaat etc...
Geen idee of er regelmaat in zit ....dan zou ik dat bij moeten gaan houden wel om de zoveel tijd ongeveer maar 10 in een uur niet hoor dus ik ben gerustgesteld thnx Leah

ladybos ....
is het vrijwillige nesteldrang of opgedrongen ?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:14:51 #33
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24588183
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:07 schreef Ladybos het volgende:
Mijn man heeft nesteldrang Hij's nu de hele slaapkamer aan het soppen, hij lag net onder het bed de plinten af te stoffen
goed zeg! Fijn.
..en laat gaan...
pi_24589984
Pijnlijke of harde buiken die met regelmaat komen en die langer dan 1 minuut aanhouden dan moest ik bellen , ook al dacht ik zelf dat het wel mee zou vallen

Avondje film gekeken en ook ik voel me mega onder de hormonen zitten.
Voel aan mijn ogen dat de tranen er achter zitten , maar huilen hoef ik ook niet.
De stoel begint me wel te vervelen en ik heb dus maar besloten zo richting bed te gaan en
hoop dat ik morgen een beetje kan uitslapen aangezien Jeroen weer moet werken.
Morgen op verjaardags visite bij mij moeder die vandaag jarig was en meteen de maxi cosi meenemen.
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2005 @ 09:15:18 #35
81992 Githa
pi_24593439
Veel plezier Xanthe ....

Lily, vandaag is de dag en ik zit er klaar voor hoor

Bix, ladybos misschien ? .....

[ Bericht 80% gewijzigd door Githa op 16-01-2005 09:25:45 ]
pi_24593815
quote:
Op zondag 16 januari 2005 09:15 schreef Githa het volgende:
Lily, vandaag is de dag en ik zit er klaar voor hoor

(maar nog niks te melden hoor...)
pi_24593835
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:37 schreef bixister het volgende:
lily, morgen de 40 weken bereikt! het wordt nu spannend vind je ook niet?

Ik zie wel tegen de bevalling op want vorige keer was niet bepaald een pretje, maar ik ben er wel klaar voor...

Voor jou kan het ook iedere dag raak zijn natuurlijk.....
pi_24593838
Lily, je hebt deze prachtige dag bereikt!! .... Maar helaas niets te melden...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24593850
quote:
Op zondag 16 januari 2005 10:31 schreef melonovy het volgende:
Lily, je hebt deze prachtige dag bereikt!! .... Maar helaas niets te melden...
nee,

ach, ik houd het nog wel vol hoor..
pi_24593881
Ik ben nu stront sjago....
Dacht lekker door te kunnen slapen , was nog dood op en na een uurtje wat draaien en net mijn draai gevonden te hebben zit ik met mijn hand in iets nats....
Naja ik zal het niet bij name noemen maar met dank aan mijn vriendje.... grrrrrrrr
En ik kan het bed niet meer zelf afhalen we hebben een erg zwaar dekbed dus die krijg ik nooit zelf uit de hoes

Verder zou ik wel eens een blaasontsteking kunnen hebben want ik ben al 9 keer naar de plee geweest in een half uurtje tijd , maar het enige wat eruit komt is een enkele drup
Ga ff tv hangen en hangen en hoop op een beter humeur...
pi_24593915
quote:
Op zondag 16 januari 2005 10:36 schreef Xanthe het volgende:
Verder zou ik wel eens een blaasontsteking kunnen hebben want ik ben al 9 keer naar de plee geweest in een half uurtje tijd , maar het enige wat eruit komt is een enkele drup
Ik heb dat ook heel erg gehad. Ben ook getest op blaasontsteking maar ik had het gelukkig niet.
pi_24593983
Oeh Xanthe, dat klinkt heel vervelend allemaal. Getsie! Sterkte met deze dag door komen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24593988
achgos had ie in z'n bed geplast Xanthe? hopelijk geen blaasontsteking voor jou maar het lijkt me verstandig het even te laten controleren.

lily, het gaat dit keer vast een stuk beter joh. toen had je ook die voorliggende placenta nog, en tot nu toe is je zwangerschap ook veel vlotter verlopen dan destijds, dat gaat vast ook voor de bevalling op! alvast succes he.

ik houd nu veel vocht vast, dikke voeten/enkels, word wakker van de tintelende vingers enzo, blehk. maarja. het zal allemaal vast niet zo heel lang meer duren dus dat is allemaal wel te overzien. ik vind de bevalling ook wel weer spannend hoor trouwens. maar je kunt er toch weinig invloed op uitoefenen dus laat maar komen dan zien we 't wel.
  zondag 16 januari 2005 @ 11:07:12 #44
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24594235
Xanthe, blaasontsteking zorgt ook voor harde buiken tijdens de zwangerschap EN je bent er vatbaarder voor tijdens de zwangerschap.
Als ik jou was zou ik morgen ff een plasje laten controleren..

Lily.. 40 weken alweer... !
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24594382
quote:
Op zondag 16 januari 2005 10:46 schreef bixister het volgende:
achgos had ie in z'n bed geplast Xanthe?
Nee , iets anders gedeponeerd (iets dat ik ruim 8 maand geleden al heeft ingeleverd om onze wens te laten uitkomen ).
  zondag 16 januari 2005 @ 11:54:10 #46
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24594808
Heee LLM's, wat gaan jullie ineens hard zeg. Heel veel sterkte (ook voor de andere aanstaande mama's natuurlijk)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 16 januari 2005 @ 13:08:27 #47
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24595839
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:19 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Nee , iets anders gedeponeerd (iets dat ik ruim 8 maand geleden al heeft ingeleverd om onze wens te laten uitkomen ).
Kijk, dat is nou van die info waar ik niet op zit te wachten.... zou ik ook niet erg waarderen als ik je vriendje was .

Lily! Gek hè, om langer zwanger te zijn dan de eerste keer?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 16 januari 2005 @ 13:39:59 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_24596284
Oe Lily en Bix.... het komt echt dichtbij nu....ik ben helemaal hyperdepiep voor jullie.
de 24e is een mooie datum om te bevallen hoor
Veel sterkte met de laatste loodjes!
stormy waters...
sailin'
  zondag 16 januari 2005 @ 13:40:48 #49
24188 Belana
kloon van belana
pi_24596299
wat betekent LLM toch?
stormy waters...
sailin'
  zondag 16 januari 2005 @ 13:44:33 #50
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24596348
quote:
Op zondag 16 januari 2005 13:40 schreef Belana het volgende:
wat betekent LLM toch?
Laatste Loodjes Meiden

Lily en bix, het wordt nu echt spannend voor jullie Sterkte de laatste dagen!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')