Mooi, ruim 50% van de Nederlanders is ook ongelovig. Feit is wel dat de meerderheid van de christenen in dit land vrij modern zijn en bovendien geen aanslagen plegen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:45 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
ik heb niets met beide geloven.
Hoe vroeger in NL het christendom werd geïnterpreteerd is minstens zo achterlijk en had niet zoveel met de werkelijk inhoud van de bijbel te maken. Hetzelfde zie je nu met de islam. Er worden dingen geroepen die nergens geschreven staan.
Nou, dan hoef jij in ieder geval niet weg. Jij past hier prima.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:40 schreef pberends het volgende:
[..]
We leven bijna in een achterlijk land.
nu zijn de christenen redelijk tot inzicht gekomen [ bedoel ik vooral tov de rechten van de vrouw ] maar dat is niet altijd zo geweest. punt dat ik wil maken: de moslims komen ook wel tot dat inzicht.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Mooi, ruim 50% van de Nederlanders is ook ongelovig. Feit is wel dat de meerderheid van de christenen in dit land vrij modern zijn en bovendien geen aanslagen plegen.
Je steekt ook zelf een beetje je kop in het zand, want in alle mediaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:15 schreef xman het volgende:
[..]
Precies, ik ben eigenlijk nog banger voor de angst en verdeeldheid die WIlders (met succes) weet te zaaien hier in Nederland dan de moslimterroristen die hier schijnen te zijn.
En dan wil ik het nog niet hebben over wat er met het Nederland gebeurt als zo'n angstzaaier aan de macht komt.
Nou wil ik ook niet iemand aan de macht die zijn hoofd in het zand steekt, maar wel iemand die iedereen hierin kan betrekken, gematigde moslims en anders(niet) gelovigen, om hier samen iets tegen de extremisme te doen. En niet zoals hij doet, alleen maar verdeeldheid zaaien en iedereen bang maken.
Ja, ze komen binnen een paar honderd jaar vast ook tot dat inzicht, een geruststellende gedachte....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:52 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
nu zijn de christenen redelijk tot inzicht gekomen [ bedoel ik vooral tov de rechten van de vrouw ] maar dat is niet altijd zo geweest. punt dat ik wil maken: de moslims komen ook wel tot dat inzicht.
verder wat die aanslagen betreft: ik denk niet dat de meerderheid van de moslims aanslagen pleegt. Christenen hebben in het verleden hele volkstammen uitgeroeid in naam van god...
Goed beargumenteerd, pipo.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:51 schreef Barista het volgende:
[..]
Nou, dan hoef jij in ieder geval niet weg. Jij past hier prima.
Right en daarom moeten wij zo'n achterlijk groep importeren, terwijl wij onszelf juist op dat punt hebben overwonnen. Waarom moet de geschiedenis zich twee keer herhalen? Flikker toch op.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:52 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
nu zijn de christenen redelijk tot inzicht gekomen [ bedoel ik vooral tov de rechten van de vrouw ] maar dat is niet altijd zo geweest. punt dat ik wil maken: de moslims komen ook wel tot dat inzicht.
verder wat die aanslagen betreft: ik denk niet dat de meerderheid van de moslims aanslagen pleegt. Christenen hebben in het verleden hele volkstammen uitgeroeid in naam van god...
Ik weet niet of je het doorhebt, maar daar zijn we al een hele tijd mee opgehouden. Die gasten van de IND zitten nu echt alleen maar uit hun neus te eten en de asielzoekerscentra worden bij bosjes opgedoekt. Je kan ze het land niet uitschoppen, want het zijn ook Nederlanders, maar gelukkig wordt het allochtonenprobleem vanzelf opgelost. Over 20-30 jaar zitten er veeeel minder allochtonen in Nederland. (want of ze het nou willen of niet, integreren gebeurt toch wel).quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Right en daarom moeten wij zo'n achterlijk groep importeren, terwijl wij onszelf juist op dat punt hebben overwonnen. Waarom moet de geschiedenis zich twee keer herhalen? Flikker toch op.
Beargumenteren, ja. Jouw specialiteit, hè? Met je statistiekjes. Ik zal je een argument geven, kl**o. Komt ie:quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:47 schreef Barista het volgende:
[..]
Beargumenteren, ja. Jouw specialiteit, hè? Met je statistiekjes. Ik zal je een argument geven, kl**o. Komt ie:
Als ik ooit de behoefte zou krijgen om dit land te verlaten, dan zal de aanleiding daarvoor niet een stelletje ontspoorde puistenkoppen van Allochtone afkomst zijn, maar wel notoire beroepszeikers zoals jij. Ik durf te wedden dat je nog nooit het lef hebt gehad om een moslim recht in de ogen te kijken en hem of haar je grieven betreffende hun achterlijke geloof duidelijk te maken. Of wel, berends? Nee, passieve schijters zoals jij en je soort - waarvan het stikt in de land - kliederen liever lekker anoniem een internetforum vol met hun populistisch gekanker. En om hun angstfobieën te verwoorden hebben ze bij gebrek aan ruggengraat een randdebiel als gwilders nodig. Ontzettende slappe dweil die je er bent. Flikker op, ja. Heel ver graag!
Zo, dat was mijn argument. Duidelijk zo? Dan nu koffie.
Right, in 2050 is er een verdubbeling van het aantal niet westerse allochtonen, ook met een strikt immigratiebeleid.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:47 schreef Morkje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar daar zijn we al een hele tijd mee opgehouden. Die gasten van de IND zitten nu echt alleen maar uit hun neus te eten en de asielzoekerscentra worden bij bosjes opgedoekt. Je kan ze het land niet uitschoppen, want het zijn ook Nederlanders, maar gelukkig wordt het allochtonenprobleem vanzelf opgelost. Over 20-30 jaar zitten er veeeel minder allochtonen in Nederland. (want of ze het nou willen of niet, integreren gebeurt toch wel).
Het is maar wat je allochtoon noemt, niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Right, in 2050 is er een verdubbeling van het aantal niet westerse allochtonen, ook met een strikt immigratiebeleid.
Ben je weer op jequote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is maar wat je allochtoon noemt, niet?
-tour?
Het zij zo. We gaan toe naar een gesegregeerde samenleving. 1 land, meerdere volken die langs elkaar leven. De kutmarokkantjes moeten we mee leren leven. Hoe zuur/links het ook klinkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
aantalmoslimsnederland1970-2003.gif
[afbeelding]
Ach files, je moet dan ook niet willen dat het dichtsbevolke land ter wereld een immigratieland wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:33 schreef dVTB het volgende:
[..]
Tja, ik gaf je ook wel een erg mooie voorzet, nietwaar?
![]()
Laten we de discussie maar niet aangaan of ik die andere onderwerpen inderdaad liever aan rechts toevertrouw (ik noem alleen al de filebestrijding: in 2004 een nieuw record aan files, onder rechts bewind...) - Ik zou graag sociaal-liberaal stemmen, maar ik stem nu op de partij die met de beste maatregelen op het onderwerp veiligheid/handhaving komt. Dat KAN een rechtse partij zijn, maar dat hoeft niet per se.
Bron?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Right, in 2050 is er een verdubbeling van het aantal niet westerse allochtonen, ook met een strikt immigratiebeleid.
Mensen die zich op de eerste plaats Marokkaan noemen, waarvoor Marokkaans de eerste taal is, in Marokko hun import-dekschaap halen, in Marokko begraven willen worden en voor het nationale Elftal van Marokko uitkomen noem ik geen Nederlanders.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is maar wat je allochtoon noemt, niet?
Ik dacht dat zoiets al meer dan honderd jaar geleden gedaan was, de originele bewoners van Zuid Afrika zijn nu nog zwaar onder de indruk van de integratie van die "Verlichte" Nederlands.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:26 schreef Lammie het volgende:
Ach laten we allemaal (Nederlanders) naar Zuid-Africa vertrekken, kunnen we aan de
hele wereld laten zien hoe imigranten, zich horen te gedragen.
Misschien zou je er dan achter komen dat het het laten verdwijnen van alle allochtonen niet gelijk het einde betekent van alle problemen. Die problemen hebben een oplossing nodig, allochtonen op zich zijn geen probleem.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mensen die zich op de eerste plaats Marokkaan noemen, waarvoor Marokkaans de eerste taal is, in Marokko hun import-dekschaap halen, in Marokko begraven willen worden en voor het nationale Elftal van Marokko uitkomen noem ik geen Nederlanders.
Maar deze mensen worden inderdaad niet aangemerkt als allochtoon, in die zin heb je gelijk.
Het punt is wel dat het probleem niet wegebt als je de tenaamstelling verandert.
Ach weet je, zolang de dweilen veilig achter hun pc-schermpje ziitten in zelfverkozen huisarrest, heb ik verrekte weinig last van ze.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:47 schreef Barista het volgende:
[..]
Beargumenteren, ja. Jouw specialiteit, hè? Met je statistiekjes. Ik zal je een argument geven, kl**o. Komt ie:
Als ik ooit de behoefte zou krijgen om dit land te verlaten, dan zal de aanleiding daarvoor niet een stelletje ontspoorde puistenkoppen van Allochtone afkomst zijn, maar wel notoire beroepszeikers zoals jij. Ik durf te wedden dat je nog nooit het lef hebt gehad om een moslim recht in de ogen te kijken en hem of haar je grieven betreffende hun achterlijke geloof duidelijk te maken. Of wel, berends? Nee, passieve schijters zoals jij en je soort - waarvan het stikt in de land - kliederen liever lekker anoniem een internetforum vol met hun populistisch gekanker. En om hun angstfobieën te verwoorden hebben ze bij gebrek aan ruggengraat een randdebiel als gwilders nodig. Ontzettende slappe dweil die je er bent. Flikker op, ja. Heel ver graag!
Zo, dat was mijn argument. Duidelijk zo? Dan nu koffie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |