abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24674557
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:45 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

ik heb niets met beide geloven.

Hoe vroeger in NL het christendom werd geïnterpreteerd is minstens zo achterlijk en had niet zoveel met de werkelijk inhoud van de bijbel te maken. Hetzelfde zie je nu met de islam. Er worden dingen geroepen die nergens geschreven staan.
Mooi, ruim 50% van de Nederlanders is ook ongelovig. Feit is wel dat de meerderheid van de christenen in dit land vrij modern zijn en bovendien geen aanslagen plegen.
pi_24674617
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:40 schreef pberends het volgende:

[..]

We leven bijna in een achterlijk land.
Nou, dan hoef jij in ieder geval niet weg. Jij past hier prima.
pi_24674643
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Mooi, ruim 50% van de Nederlanders is ook ongelovig. Feit is wel dat de meerderheid van de christenen in dit land vrij modern zijn en bovendien geen aanslagen plegen.
nu zijn de christenen redelijk tot inzicht gekomen [ bedoel ik vooral tov de rechten van de vrouw ] maar dat is niet altijd zo geweest. punt dat ik wil maken: de moslims komen ook wel tot dat inzicht.

verder wat die aanslagen betreft: ik denk niet dat de meerderheid van de moslims aanslagen pleegt. Christenen hebben in het verleden hele volkstammen uitgeroeid in naam van god...
wil alleen sex vóór het huwelijk
spam: www.carcassonne.nl
pi_24674840
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:15 schreef xman het volgende:

[..]

Precies, ik ben eigenlijk nog banger voor de angst en verdeeldheid die WIlders (met succes) weet te zaaien hier in Nederland dan de moslimterroristen die hier schijnen te zijn.
En dan wil ik het nog niet hebben over wat er met het Nederland gebeurt als zo'n angstzaaier aan de macht komt.
Nou wil ik ook niet iemand aan de macht die zijn hoofd in het zand steekt, maar wel iemand die iedereen hierin kan betrekken, gematigde moslims en anders(niet) gelovigen, om hier samen iets tegen de extremisme te doen. En niet zoals hij doet, alleen maar verdeeldheid zaaien en iedereen bang maken.
Je steekt ook zelf een beetje je kop in het zand, want in alle media
is melding gemaakt dat er allang diverse moslimterroristen in Nederland ZIJN.
Recent heeft er nog eentje een MOORD gepleegd op een zekere meneer
van Gogh, wellicht dat je die wel kent?

[ Bericht 0% gewijzigd door WuShu op 21-01-2005 20:34:49 ]
pi_24675123
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:52 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

nu zijn de christenen redelijk tot inzicht gekomen [ bedoel ik vooral tov de rechten van de vrouw ] maar dat is niet altijd zo geweest. punt dat ik wil maken: de moslims komen ook wel tot dat inzicht.

verder wat die aanslagen betreft: ik denk niet dat de meerderheid van de moslims aanslagen pleegt. Christenen hebben in het verleden hele volkstammen uitgeroeid in naam van god...
Ja, ze komen binnen een paar honderd jaar vast ook tot dat inzicht, een geruststellende gedachte....
jeeeez wat een onzin .....slaap lekker

Moslims hebben ook volksstammen vermoord net als de meeste religies en volkeren, geweld en het willen vergaren van macht zit in iedereen, niemand gaat vrijuit. Je hoeft geen meerderheid te hebben die de aanslagen pleegt, maar wel een meerderheid van moslims die de plegers ervan openlijk en luidruchtig, en in hun houding, en in hun communicatie veroordeelt. Dat zou al veel rust brengen die er niet is, omdat de realiteit aangeeft dat men vaak meer heeft met de aanslagpleger dan met de slachtoffers, ze worden gezien als "een broeder" en "een soldaat van de islam", ook door mensen die gematigd zeggen te zijn..
pi_24675138
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:51 schreef Barista het volgende:

[..]

Nou, dan hoef jij in ieder geval niet weg. Jij past hier prima.
Goed beargumenteerd, pipo.
pi_24675160
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:52 schreef JeroenCE het volgende:

[..]

Right en daarom moeten wij zo'n achterlijk groep importeren, terwijl wij onszelf juist op dat punt hebben overwonnen. Waarom moet de geschiedenis zich twee keer herhalen? Flikker toch op.
pi_24675696
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Right en daarom moeten wij zo'n achterlijk groep importeren, terwijl wij onszelf juist op dat punt hebben overwonnen. Waarom moet de geschiedenis zich twee keer herhalen? Flikker toch op.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar daar zijn we al een hele tijd mee opgehouden. Die gasten van de IND zitten nu echt alleen maar uit hun neus te eten en de asielzoekerscentra worden bij bosjes opgedoekt. Je kan ze het land niet uitschoppen, want het zijn ook Nederlanders, maar gelukkig wordt het allochtonenprobleem vanzelf opgelost. Over 20-30 jaar zitten er veeeel minder allochtonen in Nederland. (want of ze het nou willen of niet, integreren gebeurt toch wel).
The uproar of one hand clapping.
pi_24675717
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Goed beargumenteerd, pipo.
Beargumenteren, ja. Jouw specialiteit, hè? Met je statistiekjes. Ik zal je een argument geven, kl**o. Komt ie:

Als ik ooit de behoefte zou krijgen om dit land te verlaten, dan zal de aanleiding daarvoor niet een stelletje ontspoorde puistenkoppen van Allochtone afkomst zijn, maar wel notoire beroepszeikers zoals jij. Ik durf te wedden dat je nog nooit het lef hebt gehad om een moslim recht in de ogen te kijken en hem of haar je grieven betreffende hun achterlijke geloof duidelijk te maken. Of wel, berends? Nee, passieve schijters zoals jij en je soort - waarvan het stikt in de land - kliederen liever lekker anoniem een internetforum vol met hun populistisch gekanker. En om hun angstfobieën te verwoorden hebben ze bij gebrek aan ruggengraat een randdebiel als gwilders nodig. Ontzettende slappe dweil die je er bent. Flikker op, ja. Heel ver graag!

Zo, dat was mijn argument. Duidelijk zo? Dan nu koffie.
pi_24678144
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:47 schreef Barista het volgende:

[..]

Beargumenteren, ja. Jouw specialiteit, hè? Met je statistiekjes. Ik zal je een argument geven, kl**o. Komt ie:

Als ik ooit de behoefte zou krijgen om dit land te verlaten, dan zal de aanleiding daarvoor niet een stelletje ontspoorde puistenkoppen van Allochtone afkomst zijn, maar wel notoire beroepszeikers zoals jij. Ik durf te wedden dat je nog nooit het lef hebt gehad om een moslim recht in de ogen te kijken en hem of haar je grieven betreffende hun achterlijke geloof duidelijk te maken. Of wel, berends? Nee, passieve schijters zoals jij en je soort - waarvan het stikt in de land - kliederen liever lekker anoniem een internetforum vol met hun populistisch gekanker. En om hun angstfobieën te verwoorden hebben ze bij gebrek aan ruggengraat een randdebiel als gwilders nodig. Ontzettende slappe dweil die je er bent. Flikker op, ja. Heel ver graag!

Heerlijk om te lezen, nooit zo genoten. Ieder z'n mening, alleen ik heb 'n heel andere.
pi_24678169
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:47 schreef Morkje het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het doorhebt, maar daar zijn we al een hele tijd mee opgehouden. Die gasten van de IND zitten nu echt alleen maar uit hun neus te eten en de asielzoekerscentra worden bij bosjes opgedoekt. Je kan ze het land niet uitschoppen, want het zijn ook Nederlanders, maar gelukkig wordt het allochtonenprobleem vanzelf opgelost. Over 20-30 jaar zitten er veeeel minder allochtonen in Nederland. (want of ze het nou willen of niet, integreren gebeurt toch wel).
Right, in 2050 is er een verdubbeling van het aantal niet westerse allochtonen, ook met een strikt immigratiebeleid.
pi_24678956
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Right, in 2050 is er een verdubbeling van het aantal niet westerse allochtonen, ook met een strikt immigratiebeleid.
Het is maar wat je allochtoon noemt, niet?
pi_24679027
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ben je weer op je -tour?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:40:32 #164
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24681927
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
aantalmoslimsnederland1970-2003.gif

[afbeelding]
Het zij zo. We gaan toe naar een gesegregeerde samenleving. 1 land, meerdere volken die langs elkaar leven. De kutmarokkantjes moeten we mee leren leven. Hoe zuur/links het ook klinkt.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:44:41 #165
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24681983
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:33 schreef dVTB het volgende:

[..]

Tja, ik gaf je ook wel een erg mooie voorzet, nietwaar?
Laten we de discussie maar niet aangaan of ik die andere onderwerpen inderdaad liever aan rechts toevertrouw (ik noem alleen al de filebestrijding: in 2004 een nieuw record aan files, onder rechts bewind...) - Ik zou graag sociaal-liberaal stemmen, maar ik stem nu op de partij die met de beste maatregelen op het onderwerp veiligheid/handhaving komt. Dat KAN een rechtse partij zijn, maar dat hoeft niet per se.
Ach files, je moet dan ook niet willen dat het dichtsbevolke land ter wereld een immigratieland wordt.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zaterdag 22 januari 2005 @ 10:20:45 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24684488
Niks mis mee toch, Nederlanders die verkassen?

Maakt meteen weer wat ruimte voor o.a. Polen en nog wat andere oostblokkers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24685324
Ach laten we allemaal (Nederlanders) naar Zuid-Africa vertrekken, kunnen we aan de
hele wereld laten zien hoe imigranten, zich horen te gedragen.
pi_24705656
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Bron?
En denk er aan: allochtonen mag je alleen gebruiken als het om eerste en tweede generatie marokkanen gaat. (of andere import-Nederlanders)
pi_24722489
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 23:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mensen die zich op de eerste plaats Marokkaan noemen, waarvoor Marokkaans de eerste taal is, in Marokko hun import-dekschaap halen, in Marokko begraven willen worden en voor het nationale Elftal van Marokko uitkomen noem ik geen Nederlanders.
Maar deze mensen worden inderdaad niet aangemerkt als allochtoon, in die zin heb je gelijk.

Het punt is wel dat het probleem niet wegebt als je de tenaamstelling verandert.
Yeah baby Yeah!
pi_24728738
ik zie in heel Europa mensen opstaan tegen de islam, iedereen is die partij die de islam heet zat, in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Belgie, Frankrijk, NEDERLAND!

in Noorwegen waar maar ong 2% islamitisch is en 75% van alle verkrachtingen en criminaliteit veroorzaken *kots kots kots* is er een partij die gewoon de islam verboden wilt maken.

in Belgie hebben meer dan 1 miljoen mensen gestemd op vlaams blok, mensen die zelfs links waren hebben er op gestemd gewoon omdat geen 1 andere partij ook maar de probleem die de politieke partij de islam maakt toe wilt geven.

mensen moeten maar eens in gaan zien dat de islam niks met ras heeft te maken, en ook niet met religie, de islam is een politieke partij net zoals de nazi partij 60 jaar geleden
"Anger is more useful than despair." - T-850
pi_24729045
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:26 schreef Lammie het volgende:
Ach laten we allemaal (Nederlanders) naar Zuid-Africa vertrekken, kunnen we aan de
hele wereld laten zien hoe imigranten, zich horen te gedragen.
Ik dacht dat zoiets al meer dan honderd jaar geleden gedaan was, de originele bewoners van Zuid Afrika zijn nu nog zwaar onder de indruk van de integratie van die "Verlichte" Nederlands.
pi_24730274
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Mensen die zich op de eerste plaats Marokkaan noemen, waarvoor Marokkaans de eerste taal is, in Marokko hun import-dekschaap halen, in Marokko begraven willen worden en voor het nationale Elftal van Marokko uitkomen noem ik geen Nederlanders.
Maar deze mensen worden inderdaad niet aangemerkt als allochtoon, in die zin heb je gelijk.

Het punt is wel dat het probleem niet wegebt als je de tenaamstelling verandert.
Misschien zou je er dan achter komen dat het het laten verdwijnen van alle allochtonen niet gelijk het einde betekent van alle problemen. Die problemen hebben een oplossing nodig, allochtonen op zich zijn geen probleem.
pi_24733521
als de allochtonen (kutmarrokaantjes, vervelende antilliaantjes etc) verdwijnen, verdwijnen hun regels, denkbeelden en schadelijke gedrag ook
pi_24745937
Als die marrokanen over 2 generaties niet veranderd zijn (lijkt me sterk) dan zijn het geen allochtonen meer, maar veroorzaken ze nog wel problemen.
pi_24780754
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:47 schreef Barista het volgende:

[..]

Ach weet je, zolang de dweilen veilig achter hun pc-schermpje ziitten in zelfverkozen huisarrest, heb ik verrekte weinig last van ze.

maar je hebt een punt, de NLse zeikmentaliteit is irritanter dan dat beetje last dat we uiteindelijk van mensen met een kleurtje hebben.
Slaapt winter
en zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')