Ook voor een regering Groenlinks/SP/PvdA zou ik niet vluchten. Ieder volk krijgt de regering die het verdiend.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef maartena het volgende:
Laat ik de vraagstelling anders formuleren: Zou je uit Nederland vertrekken als er bij de volgende 3 verkiezingen weer een lamlendige coalitie uit de hoed wordt getoverd die niets doen voor jouw ideale Nederland? (wat dat dan ook mag zijn).
Zoals Hitler ook al stelde in 'Der Untergang'quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:08 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Ook voor een regering Groenlinks/SP/PvdA zou ik niet vluchten. Ieder volk krijgt de regering die het verdiend.
Maar welke maatstaven hanteer je voor het meten van "actief" of "non-actief" ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Definitie oorlog:
Vijandelijk strijd (actief/non actief)
Bevolkingsgroepen hebben amper contact, qua handel, werk en sociale activieiten.. Geen communicatie meer en er wordt op overlopende druppel gewacht?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:10 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Maar welke maatstaven hanteer je voor het meten van "actief" of "non-actief" ?
Ja, die Hitler was me er eentje.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zoals Hitler ook al stelde in 'Der Untergang'
Kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bevolkingsgroepen hebben amper contact, qua handel, werk en sociale activieiten.. Geen communicatie meer en er wordt op overlopende druppel gewacht?
Maar zijn de blanken inmiddels wel massaal naar Nevada en Arizona aan het trekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ach, in Californië blijft het aantal Aziaten en Hispanics procentueel gezien toch toenemen en daar is de samenleving toch nog niet ingestort?
Helemaal niets mee te maken. Dat zijn allemaal linkse Nederlanders verkleed als buitenlanders om te laten voorkomen alsof buitenlanders ook gewoon mensen zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:07 schreef xman het volgende:
Ehmm..zijn we hier niet een beetje aan het overdrijven?
En wanneer is moslim synoniem geworden voor slecht? Zo ja..hoe zit het dan met de christenen in ons land?
Ik liep vandaag op straat en er was niks aan de hand. Marokkanen, surinamers, antilliianen, nederlanders, chinezen. Ze liepen overal en het was gewoon een alledaagse dag.
Geen slachtveld dat sommige politci en media ons willen doen voorstellen.
Dude! Kom eens buiten man.
Precies, ik ben eigenlijk nog banger voor de angst en verdeeldheid die WIlders (met succes) weet te zaaien hier in Nederland dan de moslimterroristen die hier schijnen te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga weg als Wilders in de regering komt, ik ga niet ver, naar Wales om precies te zijn.
Ik geloof niet in die burgeroorlog verhalen en al dat andere semi-fascistische anti-moslim gehuil van rechts compleet met slachtoffer gedrag en steeds idiotere voorstellen om maar vooral rechten af te nemen maar ik ben wel van mening als een man als Wilders met zijn gedachtengoed in de regering komt er niet langer sprake is van het Nederland waar ik deel van wil uitmaken.
Nee, het werkt allemaal prima in California. Maar het grote verschil is wel dat er geen "rijst-fundementalisten" of "sombrero-terroristen" zijn...... Er zijn percentueel gesproken ook meer Chinezen/Aziaten (dus "niet-westers") in California dan er Moslims in Nederland zijn, dus dat "niet-westerse" gaat ook allemaal prima.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ach, in Californië blijft het aantal Aziaten en Hispanics procentueel gezien toch toenemen en daar is de samenleving toch nog niet ingestort?
Tja, daar zit ik zelf ook weleens over na te denken.quote:
Kan, laten we hopen dat het niet zo ver komtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:20 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Tja, daar zit ik zelf ook weleens over na te denken.
Misschien als de discrepantie tussen Moslims en niet-moslims zo groot is geworden dat er een continuée stroom van rassenrellen ontstaat, men elkaars huizen, kerken en Moskeeen vernield en elkaar "letterlijk" het licht in de ogen niet meer gunt ?
Ook de niet-blanken. En dat heeft niet te maken met het percentage Mexicanen of Aziaten (want dat is in Nevada en Arizona net zo hoog) maar met de huizenprijzen in California. In Arizona en Nevada kan eenzelfde huis soms tot 3 of zelfs 4 keer goedkoper zijn dan in de stedelijke gebieden in California.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar zijn de blanken inmiddels wel massaal naar Nevada en Arizona aan het trekken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan, laten we hopen dat het niet zo ver komt
Ook tekenen om maatregelen te nemen en ons te voorbereiden voor het escaleerdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:23 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het jammerlijke is dat de eerste tekenen hiervan steeds vaker zichtbaar worden, of reeds zichtbaar geworden zijn.![]()
Londonderry syndroom?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:20 schreef rentmeester het volgende:
Tja, daar zit ik zelf ook weleens over na te denken.
Misschien als de discrepantie tussen Moslims en niet-moslims zo groot is geworden dat er een continuée stroom van rassenrellen ontstaat, men elkaars huizen, kerken en Moskeeen vernield en elkaar "letterlijk" het licht in de ogen niet meer gunt ?
Jij hebt duidelijk die film niet gezien....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Ja, die Hitler was me er eentje.
Goh, das dezelfde reden waarom ze hier in de buurt verhuizen naar Duitslandquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Ook de niet-blanken. En dat heeft niet te maken met het percentage Mexicanen of Aziaten (want dat is in Nevada en Arizona net zo hoog) maar met de huizenprijzen in California. In Arizona en Nevada kan eenzelfde huis soms tot 3 of zelfs 4 keer goedkoper zijn dan in de stedelijke gebieden in California.
Nee, ik ga er gewoon niet serieus op in.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:25 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk die film niet gezien....
Misschien een situatie die op Belfast lijkt inderdaad.quote:
Jammer... elk volk krijgt wat het kiest, das misschien wel waar, maar er zitten ook grenzen aanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:30 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Nee, ik ga er gewoon niet serieus op in.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:33 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Jammer... elk volk krijgt wat het kiest, das misschien wel waar, maar er zitten ook grenzen aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |