Ontopic reageren lijkt me handiger.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik zou sowieso wel weg willen uit Nederland, maar dat heeft op zich niet zoveel met Nederland zelf te maken (of moslims). Ik zou gewoon wel weg willen. Maar ik weet niet hoe
V.
Je hebt gelijk. Doe jij het dan ook?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ontopic reageren lijkt me handiger.
Ik wil in de toekomst misschien wel voor een bepaalde periode weg uit Nederland (bijvoorbeeld naar Amerika) maar dat doe ik zeker niet om te vluchten voor Moslims. Mijn stem op rechts stemt me ook niet altijd even hoopvol, maar toch breng ik hem uit vanuit mijn eigen ideologie over oplossingen en maatschappelijke vraagstukken. Nederland moet een collectieve vuist maken tegen extremistische moslims in plaats van weg te lopen voor de problemen. Weglopen hebben "we" al lang genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:
Ik weet dat sommigen onder ons dat zien als een bedreiging voor henzelf, hun toekomstige normen en waarden, en hun toekomstige kinderen. Dan maar weg uit Nederland?
Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden? En waar zou je heen willen gaan? Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:52 schreef Triggershot het volgende:
"Islamitisch Nederland: Dan maar weg hier?"
Klagen over nat zijn voordat het regent?
Zie het als een "run" richting nooduitgang omdat de cv-ketel op ontploffen staat. We moeten hier blijven, ons tijdens de explosie verschuilen voor de brokstukken, en vervolgens de brand blussen en de oorzaak oplossen/opruimen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:52 schreef Triggershot het volgende:
"Islamitisch Nederland: Dan maar weg hier?"
Klagen over nat zijn voordat het regent?
De burgeroorlog is nog niet begonnen maar de fundamenten zijn in ieder geval gelegt. Nog een politieke moord of aanslag, en de gevolgen zullen naar alle waarschijnlijkheid niet te overzien zijn,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
Emigreren lost in mijn ogen niets op, overal heb je wel problemen tussen etnische groepen en godsdiensten, en eerlijk gezegd lijkt me een burgeroorlog in NL ondenkbaar .. Sowieso tussen wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
(inter)nationale leger grijpt in voor het escaleerd?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:58 schreef rentmeester het volgende:
[..]
De burgeroorlog is nog niet begonnen maar de fundamenten zijn in ieder geval gelegt. Nog een politieke moord of aanslag, en de gevolgen zullen naar alle waarschijnlijkheid niet te overzien zijn,
Ik vind dat je daar niet al te lichtzinnig over moet denken.
Mij leek de openlijke onthoofding van een columinist op klaarlichte dag tot voor kort ook ondenkbaar....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emigreren lost in mijn ogen niets op, overal heb je wel problemen tussen etnische groepen en godsdiensten, en eerlijk gezegd lijkt me een burgeroorlog in NL ondenkbaar .
Tussen Urk en Soestquote:Sowieso tussen wie?
Behoorlijk ja... dat is eerder een reden om te vertrekkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:59 schreef fayakill het volgende:
Het begint steeds meer op Paranoide Nederland te lijken
Ik ga weg als Wilders in de regering komt, ik ga niet ver, naar Wales om precies te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
Vanzelfsprekend. Is de oorlog daarom geen feit meer ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
(inter)nationale leger grijpt in voor het escaleerd?
Nee. De brede coalitie is bij uitstek een Nederlandse regeringsvorm die zijn waarde heeft bewezen imho. Niemand krijgt precies wat hij wil maar niemand valt ook geheel uit de boot.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef maartena het volgende:
Laat ik de vraagstelling anders formuleren: Zou je uit Nederland vertrekken als er bij de volgende 3 verkiezingen weer een lamlendige coalitie uit de hoed wordt getoverd die niets doen voor jouw ideale Nederland? (wat dat dan ook mag zijn).
oorlog is sowieso geen feitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:02 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Is de oorlog daarom geen feit meer ?
Och, er zijn diverse maatstaven waaraan je het bestaan van een oorlog kunt afmeten. Wel ligt er maar net aan, dat ben ik met je eens, wat je onder oorlog verstaat.quote:
Ik denk niet dat ik het daarvan vanaf zou laten hangen... een regering heeft ook maar zoveel invloed. Ik vertrek soms liever vandaag dan morgen. Maar niet alleen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef maartena het volgende:
Laat ik de vraagstelling anders formuleren: Zou je uit Nederland vertrekken als er bij de volgende 3 verkiezingen weer een lamlendige coalitie uit de hoed wordt getoverd die niets doen voor jouw ideale Nederland? (wat dat dan ook mag zijn).
Definitie oorlog:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:06 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Och, er zijn diverse maatstaven waaraan je het bestaan van een oorlog kunt afmeten. Wel ligt er maar net aan, dat ben ik met je eens, wat je onder oorlog verstaat.
Ook voor een regering Groenlinks/SP/PvdA zou ik niet vluchten. Ieder volk krijgt de regering die het verdiend.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef maartena het volgende:
Zoals Hitler ook al stelde in 'Der Untergang'quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:08 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Ook voor een regering Groenlinks/SP/PvdA zou ik niet vluchten. Ieder volk krijgt de regering die het verdiend.
Maar welke maatstaven hanteer je voor het meten van "actief" of "non-actief" ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Definitie oorlog:
Vijandelijk strijd (actief/non actief)
Bevolkingsgroepen hebben amper contact, qua handel, werk en sociale activieiten.. Geen communicatie meer en er wordt op overlopende druppel gewacht?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:10 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Maar welke maatstaven hanteer je voor het meten van "actief" of "non-actief" ?
Ja, die Hitler was me er eentje.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:09 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zoals Hitler ook al stelde in 'Der Untergang'
Kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bevolkingsgroepen hebben amper contact, qua handel, werk en sociale activieiten.. Geen communicatie meer en er wordt op overlopende druppel gewacht?
Maar zijn de blanken inmiddels wel massaal naar Nevada en Arizona aan het trekken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ach, in Californië blijft het aantal Aziaten en Hispanics procentueel gezien toch toenemen en daar is de samenleving toch nog niet ingestort?
Helemaal niets mee te maken. Dat zijn allemaal linkse Nederlanders verkleed als buitenlanders om te laten voorkomen alsof buitenlanders ook gewoon mensen zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:07 schreef xman het volgende:
Ehmm..zijn we hier niet een beetje aan het overdrijven?
En wanneer is moslim synoniem geworden voor slecht? Zo ja..hoe zit het dan met de christenen in ons land?
Ik liep vandaag op straat en er was niks aan de hand. Marokkanen, surinamers, antilliianen, nederlanders, chinezen. Ze liepen overal en het was gewoon een alledaagse dag.
Geen slachtveld dat sommige politci en media ons willen doen voorstellen.
Dude! Kom eens buiten man.
Precies, ik ben eigenlijk nog banger voor de angst en verdeeldheid die WIlders (met succes) weet te zaaien hier in Nederland dan de moslimterroristen die hier schijnen te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga weg als Wilders in de regering komt, ik ga niet ver, naar Wales om precies te zijn.
Ik geloof niet in die burgeroorlog verhalen en al dat andere semi-fascistische anti-moslim gehuil van rechts compleet met slachtoffer gedrag en steeds idiotere voorstellen om maar vooral rechten af te nemen maar ik ben wel van mening als een man als Wilders met zijn gedachtengoed in de regering komt er niet langer sprake is van het Nederland waar ik deel van wil uitmaken.
Nee, het werkt allemaal prima in California. Maar het grote verschil is wel dat er geen "rijst-fundementalisten" of "sombrero-terroristen" zijn...... Er zijn percentueel gesproken ook meer Chinezen/Aziaten (dus "niet-westers") in California dan er Moslims in Nederland zijn, dus dat "niet-westerse" gaat ook allemaal prima.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Ach, in Californië blijft het aantal Aziaten en Hispanics procentueel gezien toch toenemen en daar is de samenleving toch nog niet ingestort?
Tja, daar zit ik zelf ook weleens over na te denken.quote:
Kan, laten we hopen dat het niet zo ver komtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:20 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Tja, daar zit ik zelf ook weleens over na te denken.
Misschien als de discrepantie tussen Moslims en niet-moslims zo groot is geworden dat er een continuée stroom van rassenrellen ontstaat, men elkaars huizen, kerken en Moskeeen vernield en elkaar "letterlijk" het licht in de ogen niet meer gunt ?
Ook de niet-blanken. En dat heeft niet te maken met het percentage Mexicanen of Aziaten (want dat is in Nevada en Arizona net zo hoog) maar met de huizenprijzen in California. In Arizona en Nevada kan eenzelfde huis soms tot 3 of zelfs 4 keer goedkoper zijn dan in de stedelijke gebieden in California.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar zijn de blanken inmiddels wel massaal naar Nevada en Arizona aan het trekken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan, laten we hopen dat het niet zo ver komt
Ook tekenen om maatregelen te nemen en ons te voorbereiden voor het escaleerdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:23 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het jammerlijke is dat de eerste tekenen hiervan steeds vaker zichtbaar worden, of reeds zichtbaar geworden zijn.![]()
Londonderry syndroom?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:20 schreef rentmeester het volgende:
Tja, daar zit ik zelf ook weleens over na te denken.
Misschien als de discrepantie tussen Moslims en niet-moslims zo groot is geworden dat er een continuée stroom van rassenrellen ontstaat, men elkaars huizen, kerken en Moskeeen vernield en elkaar "letterlijk" het licht in de ogen niet meer gunt ?
Jij hebt duidelijk die film niet gezien....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:12 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Ja, die Hitler was me er eentje.
Goh, das dezelfde reden waarom ze hier in de buurt verhuizen naar Duitslandquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Ook de niet-blanken. En dat heeft niet te maken met het percentage Mexicanen of Aziaten (want dat is in Nevada en Arizona net zo hoog) maar met de huizenprijzen in California. In Arizona en Nevada kan eenzelfde huis soms tot 3 of zelfs 4 keer goedkoper zijn dan in de stedelijke gebieden in California.
Nee, ik ga er gewoon niet serieus op in.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:25 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk die film niet gezien....
Misschien een situatie die op Belfast lijkt inderdaad.quote:
Jammer... elk volk krijgt wat het kiest, das misschien wel waar, maar er zitten ook grenzen aanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:30 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Nee, ik ga er gewoon niet serieus op in.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:33 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Jammer... elk volk krijgt wat het kiest, das misschien wel waar, maar er zitten ook grenzen aan
Ik geloof niet in de ultieme democratie, net zoals dat ik er niet in geloof dat democratie zomaar op alle volkeren kan worden toegepastquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:37 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ik geloof in de ultieme democratie waarin het volk zoveel mogelijk betrokken wordt bij beslissingen. Grenzen worden wat mij betreft enkel en alleen door het electoraat en haar verkozen volksvertegenwoordigers bepaald.
Herstructureren, oke. Maar dan ook meteen de christelijke shcolen afschaffen... geen geloof meer toelaten in keuze van scholing.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:47 schreef Meneer_Storm het volgende:
Ik zou mijn land niet willen/kunnen missen. En waarom? Omdat ik trots op Nederland en haar geschiedenis ben. Echter, de huidige situatie (welke enigszins gespannen lijkt) doet me niet deugd, evenals de toename aan veelal islamitische allochtonen. Een idioot als Wilders aan de macht is niet waar Nederland op zit te wachten. Nederland is en blijft een tollerant land en daar zouden jullie trots op moeten zijn. Feit is wel dat (over het algemeen) Marokkanen dit uit weten te buiten...Als ik hier op dit forum schrijnende verhalen lees over pesterijen door allochtonen en geen optreden van de politie, schaam ik me soms dood. En dan heb ik het nog niet over het uitmelken van de verzorgingsstaat.
Oplossing: Nederland laten zoals het is, Islamitische scholen verbieden (integratie...), Moskees in de gaten blijven houden en blijven infiltreren, Politieapparaat efficienter maken én prioriteiten leggen naar veiligheid boven zielige bekeurinkjes.
De Politie zou een macht moeten zijn welke respect afdwingt door rechmatig optreden én verschijning. De Spaanse politie bijvoorbeeld, daar fuck je niet mee omdat ze er krachtig uitzien. Onze blauwe snorren zien er soms gewoon te zielig bij, wat uiteraard ook te maken heeft met de reputatie welke ze hebben. Oftewel: herstructureren die hap!
Ik, als voorstander van de ultieme democratie, vraag dan natuurlijk meteen door wie zo'n protocol in godsnaam zou moeten worden vastgesteld ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:44 schreef wendy-tje het volgende:
Er zou een soort veiligheidsprotocol moeten worden ingebouwd, maar hoe dat er precies uit zou moeten zien weet ik eerlijk gezegd niet, omdat situaties en democratieeen kunnen verschillen
Dat bedoel ik dus maar, dat kan nooit in een ultieme democratie... beslissingen kunnen worden teruggedraaid zodra het electoraat dat wil...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:53 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Ik, als voorstander van de ultieme democratie, vraag dan natuurlijk meteen door wie zo'n protocol in godsnaam zou moeten worden vastgesteld ?
Nog even op een rijtje:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:52 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Herstructureren, oke. Maar dan ook meteen de christelijke shcolen afschaffen... geen geloof meer toelaten in keuze van scholing.
De politie is ook een verhaal apart, er wordt net zo goed niet gereageerd op mishandeling of aanranding, tenzij het bizarre proporties aanneemt.
Bovendien, de Nederlander gaat altijd prat op zijn tolernatie... is het tolerantie of een gebrek aan aandacht voor nieuwelingen?
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg aan jou wie zo'n protocol zou moeten opstellen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:55 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus maar, dat kan nooit in een ultieme democratie... beslissingen kunnen worden teruggedraaid zodra het electoraat dat wil...
Directe democratie als aanvulling op het parlementaire systeem ? Jazeker!quote:Ben je trouwens van de directe democratie?
Heb je ook al eens op het islamitisch onderwijs rondgekeken..?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:57 schreef Meneer_Storm het volgende:
Het christelijke onderwijs is niet zo extreem als het islamitische onderwijs. Althans, ik heb op een christelijke school gezeten en heb absoluut niets van het geloof gemerkt, op een bijbelverhaaltje tijdens de feestdagen na.
Ik wil niet vervelend doen, maar ik ken meer autochtonen die de de boel oplichten...quote:[..]
Nog even op een rijtje:
Problemen met allochtonen: -uitbuiten van verzorgingsstaat: er zou beter gecontroleerd moeten worden op mogelijke fraude, welke zodoende hard aangepakt dient te worden.
ciminaliteit is een nogal breed begrip he? en zeker niet toe te schrijven aan allochtonenquote:-Pesterijen, criminaliteit: Politie dient harder op te treden
Dat is een mening. Mijn mening is dat de politie eens wat meer zou moeten doen aan inbraken en geweld...quote:AIVD: infiltreert (mogelijke) fundamentalistische islamitische organisaties.
Politie: deelt bekeuringen uit aan studenten zonder licht en oude omaatjes zonder reflector op hun rolator. Politie zou prioriteit moeten leggen op het adequaat handelen jegens pesterijen, criminaliteit, hangroepjongeren etc.
Je bent alweer normatief bezig...quote:Bij dit laatste punt kunnen jeugdcentra een grote rol spelen. Zoals ik in mijn vorige post meldde dient de politie in een nieuw jasje gestoken te worden. Het dient gezag uit te stralen.
en wat heeft links daarmee van doen?quote:Justitie: het justitionele apparaat faalt. Wanneer straffen voor ernstige misdrijven (moord, roof, verkrachting, etc) verhoogd worden, straalt het politieapparaat ook meer gezag uit.[/quote}
bewijs datm aar eens
[quote]
Links: moet wakker worden! Aan boomknuffelaars hebben we niets in dit land zolang ze niet inzien dat "wij" misbruikt worden. Zie punt over uitbuiting verzorgingsstaat.
Ik denk persoonlijk aan een raad van wijze mensen die in verschillende regeringen hebben gezeten, bijgestaan door een paar juristenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:59 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg aan jou wie zo'n protocol zou moeten opstellen ?
Hoe zie je dat voor je?quote:[..]
Directe democratie als aanvulling op het parlementaire systeem ? Jazeker!
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:04 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
moslims en nederlanders zitten samen in hetzelfde schuitje, en beide wijzen ze naar elkaar, en iemand zal zn vinger toch eens moeten laten zakken en de ander een hand geven.. beiden zullen de fouten moeten toegeven, beide zullen hun eigen achterban moeten corrigeren.
De fout van de Nederlander is dat dit niet gezegd is toen de meeste allochtonen het land binnen kwamen, immers ze zouden toch maar tijdelijk zijn om ons vuile werk op te knappenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:08 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.
Zoals je zelf schrijft moet jij je in je nieuwe land ook aanpassen aan lokale gebruiken, normen en opvattingen. Moslims zitten in ons schuitje!
En wie bepaald wat "wijze mannen" zijn ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:07 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk aan een raad van wijze mensen die in verschillende regeringen hebben gezeten, bijgestaan door een paar juristen
Och, er zijn legio mogelijkheden voor directe democratie als aanvulling op het parlementair systeem.quote:[quote]
Hoe zie je dat voor je?
Immers, in het parlementaire systeem geeft de burger juist de macht uit handen
Nee, die zie ik ook niet persoonlijk zitten. Maar zet bijvoorbeeld eens een paar oud minister-presidenten bij elkaar. Niet dat ik een fan ben van allemaal, maar er zitten toch wat mensen bij in wie ik me wel kan vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:15 schreef rentmeester het volgende:
[..]
En wie bepaald wat "wijze mannen" zijn ?
Ik heb eerder een uitzending van de NOS gezien waarin ook deze term werd gebruikt. Naar voren kwamen onderandere figuren als Hans Dijkstal. Nee, zulks zie ik totaal niet zitten.
Tsja... dat vind ik een manke poot aanbrengen voor het parlementaire systeem... op momenten dat het moeilijk wordt terugvallen op burgers die het over het algemeen weinig interesseert, en die zich niet in zullen lezenquote:[..]
Och, er zijn legio mogelijkheden voor directe democratie als aanvulling op het parlementair systeem.
Zo heb je de zogenaamde "recalls" (welke in Amerika reeds zijn ingevoerd en zelfs gebruikt ) ,petitierecht of het Bindend referendum op volksinitiatief .
Wie bepaald wat wijze mannen zijn. Oftewel: wat is wijsheid ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, die zie ik ook niet persoonlijk zitten. Maar zet bijvoorbeeld eens een paar oud minister-presidenten bij elkaar. Niet dat ik een fan ben van allemaal, maar er zitten toch wat mensen bij in wie ik me wel kan vinden.
Of wat dacht je van de WRR?
Tja, ieder systeem heeft zijn voor en nadelen. Maar ik vrees dat dit een zinloze discussie is waar je desnoods jaren over kan discussieren.quote:Tsja... dat vind ik een manke poot aanbrengen voor het parlementaire systeem... op momenten dat het moeilijk wordt terugvallen op burgers die het over het algemeen weinig interesseert, en die zich niet in zullen lezen
Wat mij betreft zou het een kwestie van 'opgeruimd staat netjes' als dat soort types het land zou verlaten. Helaas zijn het vaak zulke losers dat geen enkel beschaafd land ze op wil nemen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:
Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden? En waar zou je heen willen gaan? Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
ik denk aan mezelf, niet aan nederland. Ik smeer hem dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
- Koffer inpakkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik zou sowieso wel weg willen uit Nederland, maar dat heeft op zich niet zoveel met Nederland zelf te maken (of moslims). Ik zou gewoon wel weg willen. Maar ik weet niet hoe
V.
Nou, als ik de reacties hier op Fok! lees, en eens mijn luisterend oor in de klas opsteek, is het serieus 'hen' tegen 'ons'.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zou erg vreemd zijn => weggaan om een reden waar je deels zelf voor verantwoordelijk bent door het weggaan. Immers, hoe meer niet-islamitieten er weggaan, hoe islamitischer het land wordt. Maar dat zijn misschien ook de zelfde mensen die om andere laagdrempeligere redenen weg zouden gaan.quote:Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden?
Da's wel wat vroeg. We gaan pas over een jaar of 10!quote:
Ik blijf in Nederland, maar mi is rechts niet de juiste weg...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:
Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
Ik overweeg niet naar Nederland terug te keren vanwege de - mijns inziens - bij ongewijzigd beleid onvermijdelijke burgeroorlog (die zijn proloog in de moord op en intimidatie van opinieleiders en volksvertegenwoordigers momenteel beleeft). Ik heb niet veel zin machteloos deze zich gestaag ontwikkelende geweldspiraal te ondergaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende: Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden?
mensen met vage denkbeelden als die van jou hebben we hier ook niet nodigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:50 schreef rroloff het volgende:
[..]
Ik overweeg niet naar Nederland terug te keren vanwege de - mijns inziens - bij ongewijzigd beleid onvermijdelijke burgeroorlog (die zijn proloog in de moord op en intimidatie van opinieleiders en volksvertegenwoordigers momenteel beleeft). Ik heb niet veel zin machteloos deze zich gestaag ontwikkelende geweldspiraal te ondergaan.
Laat al die mensen die zo graag 'de multiculturele samenleving' wilden en de massa-immigratie uit islamitische landen niet willen/wilden stoppen c.q. beperken maar kijken hoe ze dit oplossen. Zij zijn verantwoordelijk voor het probleem. Mogen ze het ook oplossen.
Al die naievelingen die geruststellend aandragen 'maar de overgrote meerderheid wil toch niets liever dan rust en vredelievend samenwonen en -werken' moeten bedenken dat je maar kleine groepjes agressievelingen nodig hebt om de geweldsspiraal te doen starten: je denkt toch niet dat in Libanon, Noord-Ierland of Joegoslavie een meerderheid op een burgeroorlog zat te wachten? Op een gegeven moment trekken meer en meer mensen partij - bijv. uit lijfs- of cultuurbehoud - en worden op die manier grote delen van de bevolking meegezogen.
En Nederlandse moslims dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:08 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.
Zoals je zelf schrijft moet jij je in je nieuwe land ook aanpassen aan lokale gebruiken, normen en opvattingen. Moslims zitten in ons schuitje!
Ik pas nergens opquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:30 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Oppassen BSB, met dat toontje ga je ontmaskerd worden als een poser.
Het kan vast geen kwaad eens een half jaartje elders te bevakkeren. Bij voorkeur in een land in het midden Oosten waar men wat minder politieke vrijheden ter proclamering van de eigen mening heeft. Mogelijk ontdek je daar nog meer voordelen van dit onooglijke landje aan de Noordzee...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou pas weg gaan uit Nederland als het financiëel minder aantrekkelijk is dan de Islamitische landen. Want men moet niet vergeten dat het enige voordeel van Nederland de financiën zijn, dat is ook de reden dat ik een Nederlands paspoort heb, puur voor de voordelen
Liegbeest, hier kan men ook vrij een geloof en onze Islam belijden, de Aleviet, Shiiet, Soenniet en nog veel meerdere kunnen hier belijden hoe ze willen...hier wordt de privacy gewaarborgd en nog veel meer, zeker i.t.t. tot de huidige corrupte "Islamitische" landen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou pas weg gaan uit Nederland als het financiëel minder aantrekkelijk is dan de Islamitische landen. Want men moet niet vergeten dat het enige voordeel van Nederland de financiën zijn, dat is ook de reden dat ik een Nederlands paspoort heb, puur voor de voordelen
Dat is praat van ongelovigen die Allah niet vrezen!quote:
Vooral dat woordje geraterteerde vind ik leuk uit je tekstquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:16 schreef DeGroeneRidder het volgende:
(poser = iemand die doet alsof, bv. een 30-jarige extreem-rechtse autochtoon die doet alsof hij een geretardeerde, twaalfjarige Marokkaanse moslimfundamentalist is om zo de moslims en Marokkanen in een slecht daglicht te plaatsen)
Ik zou zeggen, pak op z'n minst de "wapens" op.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Esc het volgende:
ik ben van plan na m'n studie naar amerika te emigreren, en veel mensen uit m'n omgeving zijn dat ook van plan, ik vind het de hoogste tijd om van dit zinkende schip te springen
Klopt... BSB is geen poser en ook geen kabouter, kloon of whatever..... lolz..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Vooral dat woordje geraterteerde vind ik leuk uit je tekst
Maar goed, ik ben zeker geen poser. Dat kun je gerust eens vragen aan Drugshond, een collega van me, ook hij post hier op Fok!
En de VS laat jou binnen omdat....?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:34 schreef Esc het volgende:
ik ben van plan na m'n studie naar amerika te emigreren, en veel mensen uit m'n omgeving zijn dat ook van plan, ik vind het de hoogste tijd om van dit zinkende schip te springen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |