abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:38:41 #1
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24573657
De hoeveelheid Nederlanders die kiezen voor emigratie, om wat voor reden dan ook, wordt steeds groter. In 2003 gingen er meer mensen weg uit Nederland dan dat er bij kwamen bijvoorbeeld, en de mensen die weggingen waren voor een groot deel in Nederland geborenen.

Intussen wonen er in Nederland 1 miljoen moslims. Sommigen vrezen na de recentelijke geweldadigheden voor een burgeroorlog, andere proberen er alles aan te doen om de relaties tussen moslims en Nederlanders in goede stand te houden, en weer anderen zijn volgelingen van dwazen die "keihard aanpakken" roepen, maar geen flauw benul hebben wat zoiets dan betekend en hoe het uitgevoerd moet worden. Ook zijn er Nederlanders die er genoeg van hebben, en besloten hebben Nederland te verlaten. Weg nu het nog kan, voor je vastgerot zit aan de pensioenpremie, vast zit aan je kinderen, en moet aanzien hoe de in Nederland wonende moslims met gezinnen van 5 of 6 kinderen de moslimbevolking doen stijgen, zelfs zonder immigratie, en zelfs met verwijdering van de criminelen - want de gemiddelde Nederlander houdt het liever bij 2 kinderen zodat er geld is voor 2 auto's en een wintersportvakantie.

In 2007 zijn er weer verkiezingen. En Nederland kennende zal een dwaas als Wilders hooguit een paar zeteltjes krijgen en zijn het weer de grote partijen VVD, CDA, PvdA, etc die straks de touwtjes in handen krijgen. En als dat kabinet ook niet valt kan rechts Nederland in 2011 weer meer voet aan wal zien te krijgen.

Nederland zal in de komende 15 jaar een stijgende moslimbevolking krijgen. Niet omdat er meer naar Nederland toekomen, maar omdat de Nederlandse yuppies weinig of geen kinderen willen en de moslimgezinnen traditioneel veel kinderen willlen, en voornamelijk ook omdat de baby-boom generatie die toch een aanmerkelijk deel van onze bevolking uitmaakt komt te overlijden. Men verwacht dat er over 15 jaar wellicht 17 miljoen inwoners zijn in Nederland, en het zou me niet verbazen als tegen die tijd 2 miljoen daarvan moslims zijn.....

Ik weet dat sommigen onder ons dat zien als een bedreiging voor henzelf, hun toekomstige normen en waarden, en hun toekomstige kinderen. Dan maar weg uit Nederland?

Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden? En waar zou je heen willen gaan? Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:41:21 #2
136 V.
Like tears in rain...
pi_24573722
Ik zou sowieso wel weg willen uit Nederland, maar dat heeft op zich niet zoveel met Nederland zelf te maken (of moslims). Ik zou gewoon wel weg willen. Maar ik weet niet hoe

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24573797
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik zou sowieso wel weg willen uit Nederland, maar dat heeft op zich niet zoveel met Nederland zelf te maken (of moslims). Ik zou gewoon wel weg willen. Maar ik weet niet hoe

V.
Ontopic reageren lijkt me handiger.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:46:44 #4
136 V.
Like tears in rain...
pi_24573834
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ontopic reageren lijkt me handiger.
Je hebt gelijk. Doe jij het dan ook?

[OT]
Ik niet, nvt en nee.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24573874
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:

Ik weet dat sommigen onder ons dat zien als een bedreiging voor henzelf, hun toekomstige normen en waarden, en hun toekomstige kinderen. Dan maar weg uit Nederland?

Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden? En waar zou je heen willen gaan? Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
Ik wil in de toekomst misschien wel voor een bepaalde periode weg uit Nederland (bijvoorbeeld naar Amerika) maar dat doe ik zeker niet om te vluchten voor Moslims. Mijn stem op rechts stemt me ook niet altijd even hoopvol, maar toch breng ik hem uit vanuit mijn eigen ideologie over oplossingen en maatschappelijke vraagstukken. Nederland moet een collectieve vuist maken tegen extremistische moslims in plaats van weg te lopen voor de problemen. Weglopen hebben "we" al lang genoeg gedaan.
pi_24573946
"Islamitisch Nederland: Dan maar weg hier?"

Klagen over nat zijn voordat het regent?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:55:30 #7
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24574007
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:52 schreef Triggershot het volgende:

Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_24574015
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:52 schreef Triggershot het volgende:

Zie het als een "run" richting nooduitgang omdat de cv-ketel op ontploffen staat. We moeten hier blijven, ons tijdens de explosie verschuilen voor de brokstukken, en vervolgens de brand blussen en de oorzaak oplossen/opruimen.
pi_24574055
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:

[..]

Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
De burgeroorlog is nog niet begonnen maar de fundamenten zijn in ieder geval gelegt. Nog een politieke moord of aanslag, en de gevolgen zullen naar alle waarschijnlijkheid niet te overzien zijn,
Ik vind dat je daar niet al te lichtzinnig over moet denken.
pi_24574059
Ik zie het niet zo als vechten etc, dus ben ook niet je doelgroep, alhoewel ik soms wel overweeg om hier te vertrekken...
pi_24574063
quote:

[..]

Emigreren lost in mijn ogen niets op, overal heb je wel problemen tussen etnische groepen en godsdiensten, en eerlijk gezegd lijkt me een burgeroorlog in NL ondenkbaar .. Sowieso tussen wie?
pi_24574087
Het begint steeds meer op Paranoide Nederland te lijken
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24574090
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:58 schreef rentmeester het volgende:

[..]

De burgeroorlog is nog niet begonnen maar de fundamenten zijn in ieder geval gelegt. Nog een politieke moord of aanslag, en de gevolgen zullen naar alle waarschijnlijkheid niet te overzien zijn,
Ik vind dat je daar niet al te lichtzinnig over moet denken.
(inter)nationale leger grijpt in voor het escaleerd?
pi_24574104
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Emigreren lost in mijn ogen niets op, overal heb je wel problemen tussen etnische groepen en godsdiensten, en eerlijk gezegd lijkt me een burgeroorlog in NL ondenkbaar .
Mij leek de openlijke onthoofding van een columinist op klaarlichte dag tot voor kort ook ondenkbaar....
quote:
Sowieso tussen wie?
Tussen Urk en Soest
pi_24574110
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:59 schreef fayakill het volgende:
Het begint steeds meer op Paranoide Nederland te lijken
Behoorlijk ja... dat is eerder een reden om te vertrekken
pi_24574112
quote:

Ik ga weg als Wilders in de regering komt, ik ga niet ver, naar Wales om precies te zijn.

Ik geloof niet in die burgeroorlog verhalen en al dat andere semi-fascistische anti-moslim gehuil van rechts compleet met slachtoffer gedrag en steeds idiotere voorstellen om maar vooral rechten af te nemen maar ik ben wel van mening als een man als Wilders met zijn gedachtengoed in de regering komt er niet langer sprake is van het Nederland waar ik deel van wil uitmaken.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2005 01:02:26 ]
  zaterdag 15 januari 2005 @ 01:01:41 #17
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_24574117
Laat ik de vraagstelling anders formuleren: Zou je uit Nederland vertrekken als er bij de volgende 3 verkiezingen weer een lamlendige coalitie uit de hoed wordt getoverd die niets doen voor jouw ideale Nederland? (wat dat dan ook mag zijn).
-
pi_24574135
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

(inter)nationale leger grijpt in voor het escaleerd?
Vanzelfsprekend. Is de oorlog daarom geen feit meer ?
pi_24574143
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:00 schreef rentmeester het volgende:

[..]

[..]

Tussen Urk en Soest
Flauw
pi_24574161
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef maartena het volgende:
Laat ik de vraagstelling anders formuleren: Zou je uit Nederland vertrekken als er bij de volgende 3 verkiezingen weer een lamlendige coalitie uit de hoed wordt getoverd die niets doen voor jouw ideale Nederland? (wat dat dan ook mag zijn).
Nee. De brede coalitie is bij uitstek een Nederlandse regeringsvorm die zijn waarde heeft bewezen imho. Niemand krijgt precies wat hij wil maar niemand valt ook geheel uit de boot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')