Ontopic reageren lijkt me handiger.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik zou sowieso wel weg willen uit Nederland, maar dat heeft op zich niet zoveel met Nederland zelf te maken (of moslims). Ik zou gewoon wel weg willen. Maar ik weet niet hoe
V.
Je hebt gelijk. Doe jij het dan ook?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ontopic reageren lijkt me handiger.
Ik wil in de toekomst misschien wel voor een bepaalde periode weg uit Nederland (bijvoorbeeld naar Amerika) maar dat doe ik zeker niet om te vluchten voor Moslims. Mijn stem op rechts stemt me ook niet altijd even hoopvol, maar toch breng ik hem uit vanuit mijn eigen ideologie over oplossingen en maatschappelijke vraagstukken. Nederland moet een collectieve vuist maken tegen extremistische moslims in plaats van weg te lopen voor de problemen. Weglopen hebben "we" al lang genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:
Ik weet dat sommigen onder ons dat zien als een bedreiging voor henzelf, hun toekomstige normen en waarden, en hun toekomstige kinderen. Dan maar weg uit Nederland?
Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden? En waar zou je heen willen gaan? Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:52 schreef Triggershot het volgende:
"Islamitisch Nederland: Dan maar weg hier?"
Klagen over nat zijn voordat het regent?
Zie het als een "run" richting nooduitgang omdat de cv-ketel op ontploffen staat. We moeten hier blijven, ons tijdens de explosie verschuilen voor de brokstukken, en vervolgens de brand blussen en de oorzaak oplossen/opruimen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:52 schreef Triggershot het volgende:
"Islamitisch Nederland: Dan maar weg hier?"
Klagen over nat zijn voordat het regent?
De burgeroorlog is nog niet begonnen maar de fundamenten zijn in ieder geval gelegt. Nog een politieke moord of aanslag, en de gevolgen zullen naar alle waarschijnlijkheid niet te overzien zijn,quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
Emigreren lost in mijn ogen niets op, overal heb je wel problemen tussen etnische groepen en godsdiensten, en eerlijk gezegd lijkt me een burgeroorlog in NL ondenkbaar .. Sowieso tussen wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
(inter)nationale leger grijpt in voor het escaleerd?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:58 schreef rentmeester het volgende:
[..]
De burgeroorlog is nog niet begonnen maar de fundamenten zijn in ieder geval gelegt. Nog een politieke moord of aanslag, en de gevolgen zullen naar alle waarschijnlijkheid niet te overzien zijn,
Ik vind dat je daar niet al te lichtzinnig over moet denken.
Mij leek de openlijke onthoofding van een columinist op klaarlichte dag tot voor kort ook ondenkbaar....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emigreren lost in mijn ogen niets op, overal heb je wel problemen tussen etnische groepen en godsdiensten, en eerlijk gezegd lijkt me een burgeroorlog in NL ondenkbaar .
Tussen Urk en Soestquote:Sowieso tussen wie?
Behoorlijk ja... dat is eerder een reden om te vertrekkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:59 schreef fayakill het volgende:
Het begint steeds meer op Paranoide Nederland te lijken
Ik ga weg als Wilders in de regering komt, ik ga niet ver, naar Wales om precies te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
Vanzelfsprekend. Is de oorlog daarom geen feit meer ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
(inter)nationale leger grijpt in voor het escaleerd?
Nee. De brede coalitie is bij uitstek een Nederlandse regeringsvorm die zijn waarde heeft bewezen imho. Niemand krijgt precies wat hij wil maar niemand valt ook geheel uit de boot.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef maartena het volgende:
Laat ik de vraagstelling anders formuleren: Zou je uit Nederland vertrekken als er bij de volgende 3 verkiezingen weer een lamlendige coalitie uit de hoed wordt getoverd die niets doen voor jouw ideale Nederland? (wat dat dan ook mag zijn).
oorlog is sowieso geen feitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:02 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Is de oorlog daarom geen feit meer ?
Och, er zijn diverse maatstaven waaraan je het bestaan van een oorlog kunt afmeten. Wel ligt er maar net aan, dat ben ik met je eens, wat je onder oorlog verstaat.quote:
Ik denk niet dat ik het daarvan vanaf zou laten hangen... een regering heeft ook maar zoveel invloed. Ik vertrek soms liever vandaag dan morgen. Maar niet alleen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:01 schreef maartena het volgende:
Laat ik de vraagstelling anders formuleren: Zou je uit Nederland vertrekken als er bij de volgende 3 verkiezingen weer een lamlendige coalitie uit de hoed wordt getoverd die niets doen voor jouw ideale Nederland? (wat dat dan ook mag zijn).
Definitie oorlog:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:06 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Och, er zijn diverse maatstaven waaraan je het bestaan van een oorlog kunt afmeten. Wel ligt er maar net aan, dat ben ik met je eens, wat je onder oorlog verstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |