Heb je ook al eens op het islamitisch onderwijs rondgekeken..?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:57 schreef Meneer_Storm het volgende:
Het christelijke onderwijs is niet zo extreem als het islamitische onderwijs. Althans, ik heb op een christelijke school gezeten en heb absoluut niets van het geloof gemerkt, op een bijbelverhaaltje tijdens de feestdagen na.
Ik wil niet vervelend doen, maar ik ken meer autochtonen die de de boel oplichten...quote:[..]
Nog even op een rijtje:
Problemen met allochtonen: -uitbuiten van verzorgingsstaat: er zou beter gecontroleerd moeten worden op mogelijke fraude, welke zodoende hard aangepakt dient te worden.
ciminaliteit is een nogal breed begrip he? en zeker niet toe te schrijven aan allochtonenquote:-Pesterijen, criminaliteit: Politie dient harder op te treden
Dat is een mening. Mijn mening is dat de politie eens wat meer zou moeten doen aan inbraken en geweld...quote:AIVD: infiltreert (mogelijke) fundamentalistische islamitische organisaties.
Politie: deelt bekeuringen uit aan studenten zonder licht en oude omaatjes zonder reflector op hun rolator. Politie zou prioriteit moeten leggen op het adequaat handelen jegens pesterijen, criminaliteit, hangroepjongeren etc.
Je bent alweer normatief bezig...quote:Bij dit laatste punt kunnen jeugdcentra een grote rol spelen. Zoals ik in mijn vorige post meldde dient de politie in een nieuw jasje gestoken te worden. Het dient gezag uit te stralen.
en wat heeft links daarmee van doen?quote:Justitie: het justitionele apparaat faalt. Wanneer straffen voor ernstige misdrijven (moord, roof, verkrachting, etc) verhoogd worden, straalt het politieapparaat ook meer gezag uit.[/quote}
bewijs datm aar eens
[quote]
Links: moet wakker worden! Aan boomknuffelaars hebben we niets in dit land zolang ze niet inzien dat "wij" misbruikt worden. Zie punt over uitbuiting verzorgingsstaat.
Ik denk persoonlijk aan een raad van wijze mensen die in verschillende regeringen hebben gezeten, bijgestaan door een paar juristenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:59 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg aan jou wie zo'n protocol zou moeten opstellen ?
Hoe zie je dat voor je?quote:[..]
Directe democratie als aanvulling op het parlementaire systeem ? Jazeker!
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:04 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
moslims en nederlanders zitten samen in hetzelfde schuitje, en beide wijzen ze naar elkaar, en iemand zal zn vinger toch eens moeten laten zakken en de ander een hand geven.. beiden zullen de fouten moeten toegeven, beide zullen hun eigen achterban moeten corrigeren.
De fout van de Nederlander is dat dit niet gezegd is toen de meeste allochtonen het land binnen kwamen, immers ze zouden toch maar tijdelijk zijn om ons vuile werk op te knappenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:08 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens.
Zoals je zelf schrijft moet jij je in je nieuwe land ook aanpassen aan lokale gebruiken, normen en opvattingen. Moslims zitten in ons schuitje!
En wie bepaald wat "wijze mannen" zijn ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:07 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk aan een raad van wijze mensen die in verschillende regeringen hebben gezeten, bijgestaan door een paar juristen
Och, er zijn legio mogelijkheden voor directe democratie als aanvulling op het parlementair systeem.quote:[quote]
Hoe zie je dat voor je?
Immers, in het parlementaire systeem geeft de burger juist de macht uit handen
Nee, die zie ik ook niet persoonlijk zitten. Maar zet bijvoorbeeld eens een paar oud minister-presidenten bij elkaar. Niet dat ik een fan ben van allemaal, maar er zitten toch wat mensen bij in wie ik me wel kan vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:15 schreef rentmeester het volgende:
[..]
En wie bepaald wat "wijze mannen" zijn ?
Ik heb eerder een uitzending van de NOS gezien waarin ook deze term werd gebruikt. Naar voren kwamen onderandere figuren als Hans Dijkstal. Nee, zulks zie ik totaal niet zitten.
Tsja... dat vind ik een manke poot aanbrengen voor het parlementaire systeem... op momenten dat het moeilijk wordt terugvallen op burgers die het over het algemeen weinig interesseert, en die zich niet in zullen lezenquote:[..]
Och, er zijn legio mogelijkheden voor directe democratie als aanvulling op het parlementair systeem.
Zo heb je de zogenaamde "recalls" (welke in Amerika reeds zijn ingevoerd en zelfs gebruikt ) ,petitierecht of het Bindend referendum op volksinitiatief .
Wie bepaald wat wijze mannen zijn. Oftewel: wat is wijsheid ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee, die zie ik ook niet persoonlijk zitten. Maar zet bijvoorbeeld eens een paar oud minister-presidenten bij elkaar. Niet dat ik een fan ben van allemaal, maar er zitten toch wat mensen bij in wie ik me wel kan vinden.
Of wat dacht je van de WRR?
Tja, ieder systeem heeft zijn voor en nadelen. Maar ik vrees dat dit een zinloze discussie is waar je desnoods jaren over kan discussieren.quote:Tsja... dat vind ik een manke poot aanbrengen voor het parlementaire systeem... op momenten dat het moeilijk wordt terugvallen op burgers die het over het algemeen weinig interesseert, en die zich niet in zullen lezen
Wat mij betreft zou het een kwestie van 'opgeruimd staat netjes' als dat soort types het land zou verlaten. Helaas zijn het vaak zulke losers dat geen enkel beschaafd land ze op wil nemen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:38 schreef maartena het volgende:
Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden? En waar zou je heen willen gaan? Of blijf je in Nederland, en blijf je met je stem op rechts hopen dat het allemaal wel weer goedkomt?
ik denk aan mezelf, niet aan nederland. Ik smeer hem dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
- Koffer inpakkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik zou sowieso wel weg willen uit Nederland, maar dat heeft op zich niet zoveel met Nederland zelf te maken (of moslims). Ik zou gewoon wel weg willen. Maar ik weet niet hoe
V.
Nou, als ik de reacties hier op Fok! lees, en eens mijn luisterend oor in de klas opsteek, is het serieus 'hen' tegen 'ons'.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:55 schreef maartena het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die doen alsof de burgeroorlog al begonnen is, en dat het "hen" tegen "ons" is..... Ik wil wel eens weten wie er blijft vechten en wie het voor gezien houdt.
Dat zou erg vreemd zijn => weggaan om een reden waar je deels zelf voor verantwoordelijk bent door het weggaan. Immers, hoe meer niet-islamitieten er weggaan, hoe islamitischer het land wordt. Maar dat zijn misschien ook de zelfde mensen die om andere laagdrempeligere redenen weg zouden gaan.quote:Wie van julie overweegt er momenteel om Nederland te verlaten met de "verislamisering" als reden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |