quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, wat ik zei dus....
Paxlie!Ik wil je best warm houden hoor!
Hangt van een aantal externe factoren af.quote:
Zijn wij hier getuige van iets moois - bloeien e.d.?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, wat ik zei dus....
Paxlie!Ik wil je best warm houden hoor!
Dat is dus dat rare gevoel dat ik heb in mijn buikquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze meet wordt legendarisch...ik voel het![]()
Ik wil wel!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:29 schreef nikky het volgende:
Zijn wij hier getuige van iets moois - bloeien e.d.?
Corrie Konings en De Rekels - Ik Heb een Heel Apart Gevoel van Binnen.....ownee, het is een ROCKmeetquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is dus dat rare gevoel dat ik heb in mijn buik
Als jij me aankijkt lieve schatquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Corrie Konings en De Rekels - Ik Heb een Heel Apart Gevoel van Binnen.....ownee, het is een ROCKmeet
No problem hoor, we zitten al maanden lang te wachten tot haar ouwe versleten 84 jarige-lichaam het eindelijk eens opgeeft, dus zijn geestelijk voorbereid.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:46 schreef nikky het volgende:
Golfer ik zag je berichtje nietsterkte
Jahquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb nog steeds 2 dingen te vieren.
Kwam ik?
Dat wordt gegarandeerd Malibu-colaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:08 schreef HeatWave het volgende:.
* HeatWave zet nikky op een barkruk met een alcoholische versnapering naar keuze...
jij drinkt zeker datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:11 schreef HeatWave het volgende:
PrimaAls ik het zelf maar niet hoef te drinken
.
Bocht, en jaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij drinkt zeker datbogt
van een guinness ?
Dat is zo ranzig dat je dat mag schrijven zoals je wiltquote:
kwam jij nou op de meet ook burpen en sexy man spelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:11 schreef static het volgende:
*burp*
Wat jij wil, ik drink het met liefdequote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is zo ranzig dat je dat mag schrijven zoals je wilt
Ik hou meer van vrouwen dan van drankquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik drink het met liefde
Opschepper.quote:
Nachtvorst is koudquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:19 schreef Reese het volgende:
Gaat het hier over drank?![]()
Iemand nog hulp nodig tijdens eventuele nachtvorst......![]()
Dus jouw biertje is belangrijker danquote:
Ik comibineer het graagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hou meer van vrouwen dan van drank
quote:
Nee!quote:
hmmm.. dagje werken, naar ouders treinen, slapen, werken... auw... vanaf 6 uur, even bijslapen en dan meetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Almost there!
Ochtendje werken, middagje bij Kyrakijken, avondje optreden, ochtendje uitslapen, middagje rustig aan opstarten en dan.... rocken maar!
Toppiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Ik kom wel, want ik heb een beetje geld van het ouderfront kunnen lenen
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Lekker knuffelenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:46 schreef Ripley het volgende:
Hallo
Doe je alsof... of WIL je mij gewoon niet begrijpen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Het is volgens mij Du Lac geworden... enneh... ik weet niet of HW op ranzige sms-jes van jou zit te wachten, want hij is degene die er geil van wordt, ik krijg die bocht niet eens door mijn strot.
Je maakt het zo niet bepaald aantrekkelijk, PPLquote:
Hij zei auto...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:05 schreef stinkie het volgende:
OK, gewoon om mijn investeringen te beschermen moet ik al komen dus, en nee, die knuppel gaat voorlopig nog niet uit de auto![]()
ja, je doet er ook alles aan om zonder mij te kunnen zijn zaterdag hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij zei auto...als je die band dus gefixed kan krijgen morgen.
Jah... dat was het ja... als jij nou gewoon zorgt dat je ramen schoon zijn, dan zie ik de stoepranden tenminste nog!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:12 schreef stinkie het volgende:
ja, je doet er ook alles aan om zonder mij te kunnen zijn zaterdag he
Die gele? Met maar 2 wielen en geen dak?quote:anders pak ik gewoon de andere auto
ook een optie, maar ik dacht meer aan die witte met een niet noemenswaardig schuifdak, waarschijnlijk zie je die vanavond welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jah... dat was het ja... als jij nou gewoon zorgt dat je ramen schoon zijn, dan zie ik de stoepranden tenminste nog!
[..]
Die gele? Met maar 2 wielen en geen dak?
Ik maak het morgen weer goed met je, babyquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je maakt het zo niet bepaald aantrekkelijk, PPL![]()
Doe nou niet zo pessimistisch man...quote:
Zenuwachtig? Voor zaterdag, of voor zondag?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:53 schreef Tessje het volgende:
Zenuwachtig is
Straks voor mijn toets PPOIquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Voor zaterdag, of voor zondag?
er zegt er 1 af, jij vind dingen al snel heel groot he.... zal wel Amsterdams zijnquote:
anders wrijf je het er ff inquote:
Je reanimeert niet, en dan stel je de diagnose dat-ie dood is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Straks voor mijn toets PPOI
Reanimeren en diagnose stellen....
Ik mag een hele knappe plastic man met een sixpack reanimerenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je reanimeert niet, en dan stel je de diagnose dat-ie dood is.
Of was dat niet helemaal de voorgeschreven procedure?
Tis het begin van de tsunami zeg maarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zegt er 1 af, jij vind dingen al snel heel groot he.... zal wel Amsterdams zijn
Knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:12 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik mag een hele knappe plastic man met een sixpack reanimeren
Wat wil je nog meer?
Daar hebben wel meer mannen last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zegt er 1 af, jij vind dingen al snel heel groot he....
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mannen last van
Ja ik vind ook al snel dat vrouwen een groot achterwerk hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mannen last van
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja ik vind ook al snel dat vrouwen een groot achterwerk hebben![]()
Gewoon wegvegen en doorgaan, zei mijn instructeur...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:39 schreef Tessje het volgende:
Dankjewel BE...
Straks kots van de de zenuwen heel die pop onder
De grote afzeg-tsunami begintquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis het begin van de tsunami zeg maar.
Als wát psies ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:47 schreef Aventura het volgende:
De broer van Emile Ratelband heeft bij ons gesolliciteerd
De prangende vraag is natuurlijk: Is hij erg blij om daar broer van te zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:47 schreef Aventura het volgende:
De broer van Emile Ratelband heeft bij ons gesolliciteerd
Gewoon doorgaan hè ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is het weekend!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een kwartiertje en dan is het weekend!
Ik denk dat als we dat doen, jouw oog straks blauw isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef stinkie het volgende:
Hoi, ik twijfel nog steeds....
Cinna, als ik kom, gan we dan bier drinken? En mag mijn bier blauwzijn ?
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat jou!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig... ik zie dat het zelfs nog maar 10 minuutjes is!
Geen ideequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De prangende vraag is natuurlijk: Is hij erg blij om daar broer van te zijn?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat jou!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat jou!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stinkie, ken je ons nu virtueel ook al niet uit elkaar? Degene die je een bier met blue curacao liet bestellen was ikquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik denk dat als we dat doen, jouw oog straks blauw is![]()
Weet je... Soms heb je best goede plannenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geen idee
En PPL hij ambieerde de functie van cultuur-goeroe. Men, ik ga maandag even kijken of ik aan zijn brief en CV kan komen
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes voelt zich ineens niet meer zo geliefd...
Ik weet niet of ik nou nog wel durf te komen morgen...
't Is die ontmaagding he... die heeft hem in de war gemaakt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:27 schreef Aventura het volgende:
Stinkie, ken je ons nu virtueel ook al niet uit elkaar? Degene die je een bier met blue curacao liet bestellen was ik
Juist wel, daarom vraag ik ook eerst of mijn bier blazuw mag zijn, van jou mag dat wel, daar ben ik wel achterquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Stinkie, ken je ons nu virtueel ook al niet uit elkaar? Degene die je een bier met blue curacao liet bestellen was ik
Als je het waagt om weg te blijven breekt de pleuris uit !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes voelt zich ineens niet meer zo geliefd...
Ik weet niet of ik nou nog wel durf te komen morgen...
Kan een koe vliegen ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:35 schreef HeatWave het volgende:
Als ik nou zeg dat ik al 2 dagen vrij ben, gaan jullie me dan NOG meer haten?.
Soms?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Weet je... Soms heb je best goede plannen.
Gefliciteerd meid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:03 schreef Tessje het volgende:
Tessje is geslaagd voor beide opdrachten
Reanimatie ging perfect.. En voor de diagnose had ik iemand met epileptie
Oeh wat valt daar van mijn schouders?
We hebben nog wat om te vieren... Ik ben competent
* flauwvalt *quote:Nu, wie mag ik hier reanimeren?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:05 schreef Aventura het volgende:
Als ik volkomen bezopen in mijn eigen braaksel lig te stikken mag jij me komen reanimeren Tessje
* visualiseert *quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef nixxx het volgende:![]()
![]()
Tessje is competent met dr mond en handen
Zijn beren Katholiek?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:41 schreef PPL het volgende:
Kunnen koekoeksklokken klokkijken ?
(etcetera...)
Sorry, Ik overdrijf. Je had net één goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:45 schreef Aventura het volgende:
Soms?
quote:W.A.S.P. - Fuck Like a Beast (da's gewoon een goed nummer, no hidden intentions to anyone)
Dan zal er gelukkig niemand morgen als Jimi Hendrix eindigen * nixxx staat even stil bij tragische einde van legendarisch gitaarvirtuoosquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:09 schreef Aventura het volgende:
Owja en gefeliciteerd meis
Je bent nu onze officiele RHV'er (Rockmeet-hulpverlener)
En speciaal voor tessje:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:14 schreef Aventura het volgende:
Ik ga morgenmiddag ook wel mee inzuup'n
Rob Halford - Resurrection
Ja ik wist opeens niet meer wat voor spelletje dit eigk is :-Pquote:
Nou.. euh... Volgens mij is er geen spelletjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja ik wist opeens niet meer wat voor spelletje dit eigk is :-P
Het ging opeens niet meer over EHBO en reanimeren enzo.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:34 schreef PPL het volgende:
I don't want your Free-ee-ee-dom
Girl all I want right now is YOU
(hurting me baby, hurting me baby)
tu-tu-du-duuuhhhh
Fout 1: Je herkent hetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Fout 1: Wham.
Fout 2: De songtekst die je quote klopt niet.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:03 schreef Tessje het volgende:
Tessje is geslaagd voor beide opdrachten
Reanimatie ging perfect.. En voor de diagnose had ik iemand met epileptie
Oeh wat valt daar van mijn schouders?
We hebben nog wat om te vieren... Ik ben competent
Nu, wie mag ik hier reanimeren?
Ook ik heb vroeger wel eens verkeerde keuzes gemaakt.quote:
Uiteraardquote:Fout 2: Je gaat er op in
Omdat je zit te tikken, in plaats van naar de koelkast te lopenquote:Fout 3: Loop niet zo te zieken op de vrijdagmiddag.
Fout 4: Waarom heb ik nog geen biertje ?
ghe ghe ghe.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ook ik heb vroeger wel eens verkeerde keuzes gemaakt.
[..]
Uiteraard.
[..]
Omdat je zit te tikken, in plaats van naar de koelkast te lopen.
Ramones - beat on the brat
surequote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:49 schreef Tessje het volgende:
Radio veronica
Jensen in de middag ja..
Heb je een foto van Valensia?
Dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:56 schreef Tessje het volgende:
Wat de neuk is dat?
Oe Halford..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:14 schreef Aventura het volgende:
Ik ga morgenmiddag ook wel mee inzuup'n
Rob Halford - Resurrection
Ach de ene wilde wel, de ander niet.quote:
Oeh Oeh.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Wat gaat dit topic snel achteruit.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef PPL het volgende:
Ripley jaloers dat ik er meerdere vrouwen op nahoudt.
* PPL kijkt snel om zich heen of hij Rip of BE ergens ziet.
Wij gaan nog wel knuffelen hoor
En terecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:28 schreef Ripley het volgende:
[..]Jij geeft mij op mijn lazer in mijn fotoboek
Trust mequote:Van mij mag je met iedereen knuffelen, als ik ook maar aan de beurt kom![]()
Dude, Herald is geen vreemde man. Herald is Heraldquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:30 schreef PPL het volgende:
[..]
En terecht.
Beetje vreemde mannen SMS'en
[..]
Trust me
We hebben het er morgen nog wel eens over.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dude, Herald is geen vreemde man. Herald is Herald![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:53 schreef Tessje het volgende:
Wie is Herald?
Jij als oldbie kent Herald nietquote:
Och ik heb van 2000-2003 niet zoveel op Fok gedaan....ben alleen op papier oldbie!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij als oldbie kent Herald niet![]()
Ah OK. Dan heb je Herald niet echt meegemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Och ik heb van 2000-2003 niet zoveel op Fok gedaan....ben alleen op papier oldbie!
Heraldquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dude, Herald is geen vreemde man. Herald is Herald![]()
De reservering zal het probleem niet zijn, eerder de hoeveelheid voedsel, iedereen zal wel wat willen etenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:19 schreef Maanvis het volgende:
Oy! Ik zie dit topic nu pas weer, maar ik kom wel gewoon nog steeds. En ik eet ook mee
Mocht dat een probleem zijn met de reservering dan is er vast nog wel wat te regelen daaro
Fok kennende wordt dat toch weer een halfvolle tafel, dus mijn omvangrijke aanwezigheid kan daar vast nog wel bij
Tot morgen!
Ik voorzie ook problemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
De reservering zal het probleem niet zijn, eerder de hoeveelheid voedsel, iedereen zal wel wat willen eten
nu kan ik maar beter echt niet op komen dagen, wij tegelijk kan geen enkel restaurant aan![]()
Jammer!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef Paxlie het volgende:
RemCOW en ik komen niet eten
Hey lieffiequote:
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:05 schreef Tessje het volgende:
Over 24 uur zijn we allen gezellig samen
Ik ben fan van Maanvisquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hey lieffieDit keer zal ik niet binnen 2 minuten weg zijn bij jou en heatwave
Misschien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:05 schreef Tessje het volgende:
Over 24 uur zijn we allen gezellig samen
Als je niet komt kom ik je opzoeken en persoonlijk van je reet zo recht de B&W intrekkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:25 schreef Tessje het volgende:
Als je niet komt kom ik je opzoeken en persoonlijk van je reet zo recht de B&W intrekken
Ik zat eigenlijk aan de pepperspray te denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Geil.![]()
Neem je je knuppeltje dan ook mee, meesteres?
* Reese schrapt het kaarslichtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef Paxlie het volgende:
RemCOW en ik komen niet eten
Johquote:
ho!quote:
Jij bent net een vrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ho!
stop!
* Paxlie komt nu weer wel eten
Volgens mij was ie dat al langer hoorquote:
En ook dusquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ho!
stop!
* Paxlie komt nu weer wel eten
Ah.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij was ie dat al langer hoor
Weet ik niet? JIJ bent de FA!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Ah.
het IRC geprek gaat hier voortgezet worden?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:03 schreef Maanvis het volgende:
*post inlijst*quote:
quote:
quote:
Goed he, zo'n kwaliteitspost?quote:
quote:
Dat was het enige wat je kon bedenken ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Is het al geweest?
Oh en ik kom misschien ook wel ff op de Tessjepop de ballon proberen
Als zelfs in de rebound scoren niet lukt, wat voor oetlul ben jij dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was het enige wat je kon bedenken ?
Dat was de inkopper van deze maand, kom nu eens terug met een gevatte reply
Waar zie jij een rebound ? Je hebt een hoofd als een basketbal en nog snap je de betekenis van rebound niet? Daarbij, ik en een vrouw ? Dat jij nou tieten hebt betekent niet dat ik die ook heb hoor kalend mannetjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als zelfs in de rebound scoren niet lukt, wat voor oetlul ben jij dan?
Oh jee, als Bluezz maar niet, net als met die cursus, op mij gaat oefenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Is het al geweest?
Oh en ik kom misschien ook wel ff op de Tessjepop de ballon proberen
Heee, zijn er meer oetlullen hier op fok?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:33 schreef Maanvis het volgende:
Als zelfs in de rebound scoren niet lukt, wat voor oetlul ben jij dan?
Gaat niet echt hoor, in dat kleine gaatje, of was ik weer niet op de goeie hoogtequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Oh jee, als Bluezz maar niet, net als met die cursus, op mij gaat oefenen.
Heb van de hartmassage nog een gekneusde rib over.
Maar haar mond-op-mond was wel weer erg lekker, hoewel ik mij nog steeds afvraag of ze echt tijdens die training leren met de tong naar binnen te gaan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Come as You are - nirvana dinges...
Jij moet gewoon komen!quote:
In welke meid?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Jij moet gewoon komen!
Kan niet. Heb twee Duitse doggen te logeren die nog groter zijn dan jij en ik bijelkaar, naast mijn eigen honden.quote:
Kijk je in de spiegel?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Kansloos.
Doe ik. Wat moet ik zien?quote:
Een kansloos persoon.quote:
Heej, wij gaan nog een keer Amsterdam onveilig maken, remember?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:39 schreef nikky het volgende:gezelligheid alom..
Jammer dat je niet komt static
Uhuhquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:40 schreef static het volgende:
[..]
Heej, wij gaan nog een keer Amsterdam onveilig maken, remember?
En je kunt bij mij slapen, ik ga op de bank dus heb je een allejezus groot bed tot je beschikking.quote:
Ja, met dat soort lokroepen krijg ik Nikky ook nog wel eens in mijn bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:03 schreef static het volgende:
En je kunt bij mij slapen, ik ga op de bank dus heb je een allejezus groot bed tot je beschikking.
Nee, mijn vader. En die heeft gelukkig niksquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:05 schreef Reese het volgende:
Oh balen, Aventura! Toch geen beginnend buikgriepje. Als ik jou was, zou ik nog even je mandje in kruipen.
Maanvis, da's #$% van die auto. Ik neem aan dat je er zelf niet inzat?!
Nou, da's dan een geluk bij een ongeluk. sorry voor het cliché, maar het is zoooo waarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, mijn vader. En die heeft gelukkig niks
Dan heb jij mijn hoofdpijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef Aventura het volgende:
Zijn er ook mensen niet klaar voor vanavond? Ikke
Ik werd wakker met een giga koppijn. Met onbekende oorzaak want niet gedronken ofzo gisteren.
* Aventura popt een Aleve 400 mg en hoopt er het beste van
DAT zijn de betere oplossingen!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
HW en JMG: jullie zijn bikkels. Ik heb een idee, ik ga vanavond ook een fls wijn drinken. Dan gaat de pijn vast weg :p
Wat een goed idee van je!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
HW en JMG: jullie zijn bikkels. Ik heb een idee, ik ga vanavond ook een fls wijn drinken. Dan gaat de pijn vast weg :p
Daarom houden we zo van jequote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben ook zo moeilijk over te halen...
Er zijn ergere dingen in het leven dearquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja... kleine waarschuwing... beetje wind-waarschuwing-achtig...
Ik ben in een KNUFFELBUI, so beware!
Duitse doggen zijn cool, Duitse doggen zijn liefquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:29 schreef static het volgende:
[..]
Kan niet. Heb twee Duitse doggen te logeren die nog groter zijn dan jij en ik bijelkaar, naast mijn eigen honden.
Boy, als die voor trammelelant gaan zorgen.
Meenemen is een optie, maar dan is die kroeg instant leeg.
Wat wil je hiermee zeggen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:25 schreef stinkie het volgende:
Duitse doggen zijn cool, Duitse doggen zijn lief
maar ik denk dat 2 duitse doggen in een warme, luidruchtige, drukke kroeg net een KLEIN tikkie minder lief zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Duitse doggen zijn cool, Duitse doggen zijn lief
ik heb er een gehad....65 kilo spieren en pezen die mij als kleine jongen tegen alles beschermdenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen!
PMS is zoooooo'n goed excuus!
of die hond was te strakquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Dussssssss....Hij vind me te diiiiiiiiik!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed...quote:
Ik heb dat effect op vrouwenquote:
Battle of the spinebreakersquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik ken het. Op mannen én vrouwen overigens
![]()
is wel vaker met meetingtopics, dat de meetinggangers een incrowd vormenquote:
Goed, ik kan dus gewoon mijn nest in vannacht, ongestoord slapen is okayquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed...
Dus...
Maar...
Nog leuke rockers die een leuke meid zoeken?
* Brighteyes is available!
Leuk he?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is wel vaker met meetingtopics, dat de meetinggangers een incrowd vormen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed...
Dus...
Maar...
Nog leuke rockers die een leuke meid zoeken?
* Brighteyes is available!
Zeker als je drie maanden van te voren begint met indrinkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:42 schreef HeatWave het volgende:
is wel vaker met meetingtopics, dat de meetinggangers een incrowd vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |