Gaat niet echt hoor, in dat kleine gaatje, of was ik weer niet op de goeie hoogtequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Oh jee, als Bluezz maar niet, net als met die cursus, op mij gaat oefenen.
Heb van de hartmassage nog een gekneusde rib over.
Maar haar mond-op-mond was wel weer erg lekker, hoewel ik mij nog steeds afvraag of ze echt tijdens die training leren met de tong naar binnen te gaan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Come as You are - nirvana dinges...
Jij moet gewoon komen!quote:
In welke meid?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Jij moet gewoon komen!
Kan niet. Heb twee Duitse doggen te logeren die nog groter zijn dan jij en ik bijelkaar, naast mijn eigen honden.quote:
Kijk je in de spiegel?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Kansloos.
Doe ik. Wat moet ik zien?quote:
Een kansloos persoon.quote:
Heej, wij gaan nog een keer Amsterdam onveilig maken, remember?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:39 schreef nikky het volgende:gezelligheid alom..
Jammer dat je niet komt static
Uhuhquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:40 schreef static het volgende:
[..]
Heej, wij gaan nog een keer Amsterdam onveilig maken, remember?
En je kunt bij mij slapen, ik ga op de bank dus heb je een allejezus groot bed tot je beschikking.quote:
Ja, met dat soort lokroepen krijg ik Nikky ook nog wel eens in mijn bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:03 schreef static het volgende:
En je kunt bij mij slapen, ik ga op de bank dus heb je een allejezus groot bed tot je beschikking.
Nee, mijn vader. En die heeft gelukkig niksquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:05 schreef Reese het volgende:
Oh balen, Aventura! Toch geen beginnend buikgriepje. Als ik jou was, zou ik nog even je mandje in kruipen.
Maanvis, da's #$% van die auto. Ik neem aan dat je er zelf niet inzat?!
Nou, da's dan een geluk bij een ongeluk. sorry voor het cliché, maar het is zoooo waarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, mijn vader. En die heeft gelukkig niks
Dan heb jij mijn hoofdpijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:47 schreef Aventura het volgende:
Zijn er ook mensen niet klaar voor vanavond? Ikke
Ik werd wakker met een giga koppijn. Met onbekende oorzaak want niet gedronken ofzo gisteren.
* Aventura popt een Aleve 400 mg en hoopt er het beste van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |