Als zelfs in de rebound scoren niet lukt, wat voor oetlul ben jij dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was het enige wat je kon bedenken ?
Dat was de inkopper van deze maand, kom nu eens terug met een gevatte reply
Waar zie jij een rebound ? Je hebt een hoofd als een basketbal en nog snap je de betekenis van rebound niet? Daarbij, ik en een vrouw ? Dat jij nou tieten hebt betekent niet dat ik die ook heb hoor kalend mannetjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als zelfs in de rebound scoren niet lukt, wat voor oetlul ben jij dan?
Oh jee, als Bluezz maar niet, net als met die cursus, op mij gaat oefenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Is het al geweest?
Oh en ik kom misschien ook wel ff op de Tessjepop de ballon proberen
Heee, zijn er meer oetlullen hier op fok?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:33 schreef Maanvis het volgende:
Als zelfs in de rebound scoren niet lukt, wat voor oetlul ben jij dan?
Gaat niet echt hoor, in dat kleine gaatje, of was ik weer niet op de goeie hoogtequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
Oh jee, als Bluezz maar niet, net als met die cursus, op mij gaat oefenen.
Heb van de hartmassage nog een gekneusde rib over.
Maar haar mond-op-mond was wel weer erg lekker, hoewel ik mij nog steeds afvraag of ze echt tijdens die training leren met de tong naar binnen te gaan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Come as You are - nirvana dinges...
Jij moet gewoon komen!quote:
In welke meid?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Jij moet gewoon komen!
Kan niet. Heb twee Duitse doggen te logeren die nog groter zijn dan jij en ik bijelkaar, naast mijn eigen honden.quote:
Kijk je in de spiegel?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:11 schreef Maanvis het volgende:
Kansloos.
Doe ik. Wat moet ik zien?quote:
Een kansloos persoon.quote:
Heej, wij gaan nog een keer Amsterdam onveilig maken, remember?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:39 schreef nikky het volgende:gezelligheid alom..
Jammer dat je niet komt static
Uhuhquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:40 schreef static het volgende:
[..]
Heej, wij gaan nog een keer Amsterdam onveilig maken, remember?
En je kunt bij mij slapen, ik ga op de bank dus heb je een allejezus groot bed tot je beschikking.quote:
Ja, met dat soort lokroepen krijg ik Nikky ook nog wel eens in mijn bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:03 schreef static het volgende:
En je kunt bij mij slapen, ik ga op de bank dus heb je een allejezus groot bed tot je beschikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |